Kunnen hem nog steeds goed gebruiken, multifunctionele speler die je nog kan verkopen na een paar goeie jaren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef Gert het volgende:
AD:
"Feyenoord ziet naast de Amerikaan het liefst ook Riechedly Bazoer van Vitesse overkomen".
Ik moet hier ook om lachen ja. Zie het helemaal voor me dat zo'n Rutger dan 's avonds een whatsappje naar Arnesen stuurt met 'HALLO JE ZOU MIJ TOCH EERST ZEGGEN IK WIL DE PRIMEEURRS'quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze gasten die zich helemaal druk te maken om een zogenaamde primeur
veridnenen ze er geld mee dan?
en dan ook nog denken dat ze transfers kunnen beinvloeden omdat ze iets naar buiten brengen hahahahahah
Bazoer heeft de verkeerde bronnen volgens Zolderkamer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)les-moet-wel-kloppen
"We zijn totaal niet akkoord met Feyenoord, dus ik weet niet wie dat heeft verzonnen", zegt Bazoer na de training van vrijdag.
Zolderkamered.
Zou Bazoer lekker vergeten, zie sowieso niet echt voor me welke rol op het middenveld hij zou moeten vervullen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar denk dat het aannemelijk is dat Bazoer pas in de zomer komt. Kan natuurlijk wel betekenen dat ergens in de komende maanden al witte rook volgt.
Ik zie hem zelf liever ook niet komen. Denk dat het geen succes gaat zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Bazoer lekker vergeten, zie sowieso niet echt voor me welke rol op het middenveld hij zou moeten vervullen.
Gek dat Vitesse ook liever heeft dat ie blijft. Je wilt toch geld verdienen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
"We zijn totaal niet akkoord met Feyenoord, dus ik weet niet wie dat heeft verzonnen", zegt Bazoer na de training van vrijdag.
Zolderkamered.
-Eigenaarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Gek dat Vitesse ook liever heeft dat ie blijft. Je wilt toch geld verdienen?
ZKA krijgt klap op klap. Die begint 2022 niet echt lekker.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
Zolderkamered.
Verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Morgen weer mensen in het stadion?
waarom nietquote:
Goede argumenten om het dicht te gooien waren er al niet, maar ik verwacht gewoon niet dat hier groen licht voor wordt gegeven vanuit de overheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom niet
Het zou gewoon voor 30 procent gevuld kunnen worden. je bent in de buitenlucht. Ik zou het eigenlijk belachelijk vinden als de stadions totaal dicht blijven.
Het is allemaal veel minder risico dat binnen in de winkels
Zoals nu gaat lekker weg blijven ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Bazoer lekker vergeten, zie sowieso niet echt voor me welke rol op het middenveld hij zou moeten vervullen.
voor morgen likjt het me ook sterk omdat politie inzet en de rest van de organisatie niet geregeld isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Goede argumenten om het dicht te gooien waren er al niet, maar ik verwacht gewoon niet dat hier groen licht voor wordt gegeven vanuit de overheid.
Gewoon zakelijk, niet tot het gaatje gaan voor spelers die je niet per definitie direct beter maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals nu gaat lekker weg blijven ja.
Het komt alleen wel knullig over dat je nu al twee keer in een week tijd naast een speler van een Nederlandse middenmoter grijpt.
Meer een type Berghuis als ik op de beelden moet afgaan. Kan ook op de plek van Tilquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:51 schreef Scrummie het volgende:
Stijflinks op rechts begreep ik ergens? De nieuwe Robben!!!!!
Ah oke, dat is ook wel lekker.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer een type Berghuis als ik op de beelden moet afgaan. Kan ook op de plek van Til
Klinkt niet verkeerd, zeker met de zwakke vorm van Jahanbakhsh dit seizoen. Heb ook wel vertrouwen in onze scouting (is ook nieuw), ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer een type Berghuis als ik op de beelden moet afgaan. Kan ook op de plek van Til
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft een betrouwbare bron dit ook al gemeld?
Het is eigenlijk nergens op gebaseerd, maar van dit soort transfers word ik wel blij.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nergens op gebaseerd, maar van dit soort transfers word ik wel blij.
Ajax zat voor hem op de tribune dus dan moet hij wel heel goed zijn!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nergens op gebaseerd, maar van dit soort transfers word ik wel blij.
De scouting in Scandinavië is één grote bult narigheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax zat voor hem op de tribune dus dan moet hij wel heel goed zijn!!!!
Ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
PIETER BLACKED.
(als iemand dit artikel wil zonder pro account staat mijn dm open)
Genotquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
PIETER BLACKED.
(als iemand dit artikel wil zonder pro account staat mijn dm open)
Bassett schijnt een matige techniek en pass te hebben dus inderdaad de vervanger van Til.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als ik zo lees over die Bassett wordt het de vervanger van Til. Wel fijn dat ze daar nu al op geanticipeerd hebben. Kan hij een half jaar wennen en wat minuten maken.
Misschien kan Walemark dit seizoen nog wel een basisplaats veroveren op rechtsbuiten.
Slot gaf ook aan dat hij voetballend nog wel stappen moet maken, dus ben wel benieuwd of dat wat gaat worden. Over Walemark wordt er van alle kanten wel positief gereageerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bassett schijnt een matige techniek en pass te hebben dus inderdaad de vervanger van Til.
Zou je het artikel door kunnen sturen svp?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klinkt als twee echt prima aankopen als je het artikel leest zo. Lekker zeg!
Naja vorig seizoen waren we in de thuiswedstrijd niet beter. Dat was gewoon een ordinaire slechte schopwedstrijd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:08 schreef fetX het volgende:
Vitesse is nu drie keer op rij ontzettend goed weggekomen tegen ons dus hopelijk pakken we ze vanavond wel gewoon.
Die samenvatting zag ik laatst nog terug. Ook toen werd er veel gemist.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja vorig seizoen waren we in de thuiswedstrijd niet beter. Dat was gewoon een ordinaire slechte schopwedstrijd.
Naja, Berghuis miste toen nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Die samenvatting zag ik laatst nog terug. Ook toen werd er veel gemist.
Die was echt schofterig ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, Berghuis miste toen niet
[ afbeelding ]
Dat verdienen ze omdat ze de scheids altijd tegen hebben!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:08 schreef fetX het volgende:
Vitesse is nu drie keer op rij ontzettend goed weggekomen tegen ons dus hopelijk pakken we ze vanavond wel gewoon.
Dat gebeurde jarenlang andersom ook. Ik denk wel dat jullie gaan winnen, maar dat het wel met heel veel moeite gaat zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:08 schreef fetX het volgende:
Waarbij Berghuis zijn ware aard voor het eerst liet zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja vorig seizoen waren we in de thuiswedstrijd niet beter. Dat was gewoon een ordinaire slechte schopwedstrijd.
Hey Yats.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gebeurde jarenlang andersom ook. Ik denk wel dat jullie gaan winnen, maar dat het wel met heel veel moeite gaat zijn.
[..]
Waarbij Berghuis zijn ware aard voor het eerst liet zien.
Gebeurde in Heerenveen al.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schreeuwde vooral dat er maar 1 weekend publiek bij wedstrijden mocht zijn, niet geheel toevallig net een weekend waarin de gehele top 3 thuis speelde. Dat is oneerlijk tov de clubs die dat weekend uit speelden. Ook zij verdienden een wedstrijd met publiek maar kregen dat niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Yats.
Ik meen dat jij vorig seizoen erg hard stond te schreeuwen om het onrecht dat Vitesse werd aangedaan omdat er zo’n 6000 man aanwezig mochten zijn in de Kuip, kan ik me dat goed herinneren?
Kökcü schiet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:02 schreef aTypisch het volgende:
ik kan niet kijken
graag verslag in dit topic
alvast bedankt
Nou jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:05 schreef yats het volgende:
Ok, anders gezegd, het was de eerste keer dat het dusdanig opvallend was dat hij er niet mee weg kwam.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja
Niet voor het eerst
Nou ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, anders gezegd, het was de eerste keer dat het dusdanig opvallend was dat hij er niet mee weg kwam.
Eerste 10 minuten wel aardig, nog weinig spannends eigenlijk. Vitesse doet ook leuk meequote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons. Ik schakel net in.
Hoe spelen we?
Cool.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste 10 minuten wel aardig, nog weinig spannends eigenlijk. Vitesse doet ook leuk mee
Net hersteld van corona.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Cool.
Ik zie dat Senesi op de bank zit, maar blijkbaar niet geblesseerd is.
Is ie gepasseerd of gaat ie deze winter toch vertrekken?
Hij heeft nog maar een training meegedaan wegens carona.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Cool.
Net hersteld van Corona. Trainde pas sinds donderdag mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Cool.
Dit was ook geen beste bal, zonde.quote:
Denk het niet, ze zijn momenteel beter dan Feyenoordquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef CR7 het volgende:
Dat kut Vitesse begint nu alweer met tijdrekken
Nee. Gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk het niet, ze zijn momenteel beter dan Feyenoord
Huh? Welke wedstrijd kijk jij dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk het niet, ze zijn momenteel beter dan Feyenoord
nee linssen is verschrikkelijkquote:
vind ik wel meevallenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Die Nelson de hele eerste helft niet gezien
Geen last van bij Rijnmondquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:01 schreef Challi het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan het nep geluid van publiek die er helemaal niet is in werkelijkheid. Eigenlijk wordt de kijker voor de gek gehouden.
Is ook pas twee jaar zoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:01 schreef Challi het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan het nep geluid van publiek die er helemaal niet is in werkelijkheid. Eigenlijk wordt de kijker voor de gek gehouden.
Wanneer heb jij voor het laatst een wedstrijd in De Kuip gezien?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
er zitten meer mensen in die studio dan in het stadion
mijn hemel
hoe verzinnen ze het en sllemaal maar door elkaar blaten
Hij lijkt wel een beetje de Jorgensen van dit seizoen. Niks lijkt meer te lukken, terwijl hij het wel kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:13 schreef bbuddybb het volgende:
Bij Jahan gaat echt alles fout.
Prima gozer, maar ik ben er ondertussen wel klaar mee.
Mogen ze van mij ook weg laten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:01 schreef Challi het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoog tijd voor Jens en Cyril.
Zonder Sini is het voorin ook heel mager.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:35 schreef Haringkop het volgende:
De VAR is ons ook nog weinig goed gezind dit jaar. Maar goed Bijlow kost je weer de punten.
Ja, heel apart. Als die door Dessers niet bij de bal kon was het wat anders, maar die keeper wordt totaal niks in de weg gezeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Bijzonder dat je een prima redding maakt terwijl je gehinderd wordt.
Dom dat hij er staat danquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, heel apart. Als die door Dessers niet bij de bal kon was het wat anders, maar die keeper wordt totaal niks in de weg gezeten.
Hinderlijk buitenspel, dan zou je verwachten dat degene die wordt gehinderd op z’n minst protesteert.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:35 schreef Binge-watch het volgende:
Wat een gelul. Alsof die keeper die bal op een andere manier had verwerkt zonder Dessers.
Denk eerder dat je punten verliest door slecht spel, maar dat kan natuurlijk ook heel goed aan mij liggen...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hinderlijk buitenspel, dan zou je verwachten dat degene die wordt gehinderd op z’n minst protesteert.
Maar als we kijken naar ons zelf dan verlies je straks zes punten tegen een concurrent door drie persoonlijke fouten en niet doordat de tegenstander zou gevaarlijk is. Dat zegt wel wat over de kwaliteit van sommige spelers.
Ook, maar zonder die fout van Bijlow speel je waarschijnlijk op z’n minst gelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk eerder dat je punten verliest door slecht spel, maar dat kan natuurlijk ook heel goed aan mij liggen...
Precies. Vitesse bakte er net zo goed niks van.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ook, maar zonder die fout van Bijlow speel je waarschijnlijk op z’n minst gelijk.
Dit voelt exact als die wedstrijd in Arnhem.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ook, maar zonder die fout van Bijlow speel je waarschijnlijk op z’n minst gelijk.
Nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk eerder dat je punten verliest door slecht spel, maar dat kan natuurlijk ook heel goed aan mij liggen...
Niet mee eens, toen waren we duidelijk een stuk beter. Nu gaat het redelijk gelijk op.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit voelt exact als die wedstrijd in Arnhem.
Maar ook een onnodig verlies.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet mee eens, toen waren we duidelijk een stuk beter. Nu gaat het redelijk gelijk op.
Dit is een typische 0-0 wedstrijd. Heeft wat weg van die wedstrijd tegen Ajax.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet mee eens, toen waren we duidelijk een stuk beter. Nu gaat het redelijk gelijk op.
eigenlijk 8 als je de commentator en hans kraay erbij opteltquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is de espn een debiel prorgramma
zes mensen die een fukking feyenoord vitesse moeten gaan analiseren
tering jantje hahahahah
Log uit dan, jij doet hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
tering jantje hahahahah
ik bgen hjier in mijn eentje gekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Log uit dan, jij doet hier precies hetzelfde
Klopt, je quote je denkbeeldige vriendenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik bgen hjier in mijn eentje gek
Een gemiddelde aflevering van Twee voor Twaalf is minder saai dan zo,n wedstrijd zonder publiek.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het seizoen is echt naar de tering sinds er geen publiek meer bij mag zijn
Inderdaad, daarna nog amper nog een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wat is de link tussen 8 man van espn en ik op een forum....ben benieuwd naar je antwoordquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, je quote je denkbeeldige vrienden
Gelukkig gaat dat binnenkort veranderen ja. Het is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mee eens, alhoewel ik Heerenveen-uit nog wel prima vond. Plus dat het goeie gevoel bij mij echt weg is sindsdien. Dat mag je de ploeg overigens ook wel verwijten dat ze geen karakter meer tonen sinds het publiek weg is maar het is wel een duidelijke timestamp.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad, daarna nog amper nog een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.
Het is verschrikkelijk om thuiswedstrijden op tv te moeten kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mag het hopen. Ik word er echt verdrietig van. Tot aan AZ-thuis was het echt een heel leuk seizoen, en sindsdien is het gewoon kut (Slavia uit uitgezonderd, maar dat was met publiek). Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij er ook niet meer voor kan opbrengen om potjes in een leeg stadion te kijken, het is gewoon pure ellende en toen ik weer keek heb ik de slechtste Klassieker gezien in minimaal twintig jaar dus dat heeft weinig veranderd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat binnenkort veranderen ja. Het is verschrikkelijk.
Dat vind ik dan weer nergens op slaan. Maar goed, ieder z'n mening.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ik had toch meer van dit seizoen gehoopt eigenlijk, zeker enkele maanden terug.
Het geld klotst daar blijkbaar tegen de plinten. Ze hebben bij ESPN ook budget om twee Nederlandse commentatoren in het holst van de nacht live commentaar te laten geven bij willekeurige NBA wedstrijden van de Detroit Pistons or whatever the case may be. Complete waanzin.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
tering jantje hahahahah
Ik richt mij voornamelijk op het feit dat ik niet meer in het stadion had kan zitten (daar kan Feyenoord niks aan doen uiteraard).quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer nergens op slaan. Maar goed, ieder z'n mening.
Ja oke, dan wel eens. Maar goed, daar moeten we maar mee dealen uiteindelijk. En dat doen we niet zo goed, al zul je nooit weten of het anders was gelopen mét publiek.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik richt mij voornamelijk op het feit dat ik niet meer in het stadion had kan zitten (daar kan Feyenoord niks aan doen uiteraard).
Het voelt nu weer zo gedistantieerd aan. Enkele maanden geleden zaten we lekker in de Kuip naar verrassend goed voetbal te kijken. Nu is het weer leeg en loopt het qua resultaten ook niet meer goed. Voelt alsof het tot dat punt ontzettend leuke seizoen is afgenomen ofzo
Het is ook gewoon niet meer leuk op dit moment. Dat is het ergste. Met uitzondering van de paar maanden onder Advocaat in 19/20 is het op een enkele wedstrijd na al jaren vooral helemaal niet meer leuk om Feyenoord te volgen, en dat chagrijnige verdween echt als sneeuw voor de zon begin dit seizoen. Het vervelende gevoel komt nu al direct weer terug. Dat is gewoon klote.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja oke, dan wel eens. Maar goed, daar moeten we maar mee dealen uiteindelijk. En dat doen we niet zo goed, al zul je nooit weten of het anders was gelopen mét publiek.
Ik zit dan wel niet in een stadion maar godsamme wat verlang ik (ook) weer naar normale wedstrijden. Je zag het ook wel een beetje na de 0-1 vanavond, toen kwam er net wat meer pit in bij ons waardoor die afgekeurde 1-1 ook valt. Die pit/felheid had je met publiek al veel eerder gehad, nu ben je zo'n tegengoal nodig om 'wakker' te worden.
Bijlow is wat wit voor een Afrikaan, maar het was een Africa cup waardig optreden vandaag.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:56 schreef Bolasie het volgende:
Édouard Mendy > Justin Bijlow
@:Caland
‘kquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jammer jongens, gelijkspelletje was verdiend geweest.
Het is allemaal kwaliteitsarm voorin behalve Sini.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
Die Nelson moeten we wel echt zsm mee stoppen hoor.
Dat maakt het alleen maar zorgwekkender Klaas..quote:Op zondag 16 januari 2022 06:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Nelson speelde gewoon een normale wedstrijd
Denk het ook. Jahanbakhsh speelt echt wekelijks niks klaar. Zelfs een simpel balletje breed op Til was gisteren weer teveel gevraagd. Ik had niet verwacht dat hij meteen zijn AZ-vorm zou hebben, maar echt de meeste simpele basis dingen (aannemen, passen, schieten) lijken al een heel seizoen nergens op.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Die Walemark kan zich wel eens heel snel de basis in spelen als hij er ook daadwerkelijk iets van kan. Die gaan we snel zien gok ik zo.
Gast Nelson heeft niet eens hoeven douchen zo weinig heeft hij gedaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 06:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Die commentator van espn zat alleen op Nelson te janken terwijl Linssen de slechtste kan van het veld was
Ik vond Linssen ook vaak uitwijken naar de flank, dat is leuk met Neymar, Mbappe & Messi maar wij moeten dat gewoon niet doen. Bij meerdere voorzetten was Til ook de diepste man van ons in de 16.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:01 schreef Haringkop het volgende:
Nelson is gewoon een hardloper, als je op de counter speelt wellicht nuttig maar anders zie ik het niet gebeuren met hem.
Spits blijft inderdaad wel een probleem, zowel Dessers als Linssen simpelweg niet goed genoeg. Linssen werkt hard en past daarmee in het plaatje van Slot maar mist verder de kwaliteiten als spits. Dessers is meer een echte nummer 9, maar levert niet de arbeid van Linssen en komt ook gewoon in de kleine ruimte uiteindelijk ook gewoon tekort.
Nelson speelde gewoon goed.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:35 schreef leeroy het volgende:
[..]
Gast Nelson heeft niet eens hoeven douchen zo weinig heeft hij gedaan.
Oneens. Linssen en Dessers komen allebei zwaar tekort. In de kleine ruimte zijn ze allebei zwaar ondermaats en een bal vasthouden kunnen ze ook niet. Als is Dessers met dat laatste wel iets sterker imo.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben inderdaad geen echt aanspeelpunt op 9 en aangezien we al een loper hebben op 10 hebben we eigenlijk vooral een voorhoede voor de omschakeling.
Ik vind overigens zowel Linssen als Dessers goed genoeg voor dit Feyenoord (rendement van beiden is ook meer dan prima) maar als we voorin fel afgejaagd worden is er niemand die een bal vast kan houden. Daar gaat het nu mis. Ik had wat dat betreft ook meer gehoopt van Alireza.
Ik maak me eerder zorgen om onze Iraanse vriend.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
Die Nelson moeten we wel echt zsm mee stoppen hoor.
Eens. Zijn beide geen Feyenoordwaardige spitsen voor in de basis.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Oneens. Linssen en Dessers komen allebei zwaar tekort. In de kleine ruimte zijn ze allebei zwaar ondermaats en een bal vasthouden kunnen ze ook niet. Als is Dessers met dat laatste wel iets sterker imo.
Ik vind het echt te makkelijk om naar de spitsen te wijzen. Dessers en Linssen zijn duidelijk goede spelers met enige tekortkomingen. Linssen is gewoon topscorer van de Eredivisie zelfs, alleen heeft hij potjes waar je niks aan hem hebt (met name wedstrijden waarin er veel druk op onze voorhoede wordt gezet). Dan moet Slot hem eigenlijk ook niet opstellen en met Dessers beginnen.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Oneens. Linssen en Dessers komen allebei zwaar tekort. In de kleine ruimte zijn ze allebei zwaar ondermaats en een bal vasthouden kunnen ze ook niet. Als is Dessers met dat laatste wel iets sterker imo.
Je stelt net nog dat het een prima spits is voor dit Feyenoord.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het echt te makkelijk om naar de spitsen te wijzen. Dessers en Linssen zijn duidelijk goede spelers met enige tekortkomingen. Linssen is gewoon topscorer van de Eredivisie zelfs, alleen heeft hij potjes waar je niks aan hem hebt (met name wedstrijden waarin er veel druk op onze voorhoede wordt gezet). Dan moet Slot hem eigenlijk ook niet opstellen en met Dessers beginnen.
Dat hij niet altijd opgesteld hoeft te worden betekent niet dat het geen prima spits is.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je stelt net nog dat het een prima spits is voor dit Feyenoord.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze niet inzetten op nog een seizoen beide heren als enige spitsen. Dit seizoen zul je het er mee moeten doen en voor de spelers die ze zijn doen ze het gewoon goed.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hij niet altijd opgesteld hoeft te worden betekent niet dat het geen prima spits is.
Ik zie zelf liever Dessers over het algemeen als eerste spits overigens.
Spits blijft natuurlijk een lastige positie om goed bezet te houden, de jeugdspelers die we opleiden komen vaak tekort en een goede spits scouten is vaak enorm duur. Zelfs Bozenik kostte al vier miljoen en die kon er niks van. Botheim die mij opviel in Noorwegen is onlangs ook voor een enorme transfersom verkocht aan Krasnodar. Ook bij Ajax en PSV is het vinden van een goede spits lastig gebleken afgelopen seizoenen.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet inzetten op nog een seizoen beide heren als enige spitsen. Dit seizoen zul je het er mee moeten doen en voor de spelers die ze zijn doen ze het gewoon goed.
announce ADOLFO
ze zullen wel weer met Bas Dost bellenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spits blijft natuurlijk een lastige positie om goed bezet te houden, de jeugdspelers die we opleiden komen vaak tekort en een goede spits scouten is vaak enorm duur. Zelfs Bozenik kostte al vier miljoen en die kon er niks van. Botheim die mij opviel in Noorwegen is onlangs ook voor een enorme transfersom verkocht aan Krasnodar. Ook bij Ajax en PSV is het vinden van een goede spits lastig gebleken afgelopen seizoenen.
Hoop ook dat ze doorzoeken naar een goede spits maar denk dat het bij hopen blijft op een buitenkansje.
Die is gewoon basis in België dus dat is kansloos. Gelukkig.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze zullen wel weer met Bas Dost bellen
Totaal niet waar. Nelson heeft echt helemaal niks laten zien, aantal keer werd die weggestuurd en dan krijg je zo'n trage dribbel met een paas achter de man erna. Waar is de snelheid?quote:Op zondag 16 januari 2022 06:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Die commentator van espn zat alleen op Nelson te janken terwijl Linssen de slechtste kan van het veld was
Laten we het nou niet alleen op Bijlow gooien en meteen om een nieuwe keeper vragenquote:Op maandag 17 januari 2022 07:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een topper zeg die Bijlow, heeft je al zoveel punten gekost.
Bizar.
Nieuwe keeper halen nu
Ontzettend verrassend als je Diemers en Texeira wegdoet en naast Veerman en Bazoer grijpt.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:08 schreef hhh38 het volgende:
Volgens ZKA gaan we nog een middenvelder halen
Sinds die corona besmetting heeft hij wel wat fouten gemaakt, maar dat doet er (voorlopig) niks aan af dat het een uitstekende keeper is. Het moet alleen niet te lang gaan duren, maar ik denk dat dat wel goed komt.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we het nou niet alleen op Bijlow gooien en meteen om een nieuwe keeper vragen
Ja, hij ging godsgruwelijk de fout in en daardoor verlies je de wedstrijd. Feit is ook dat we zelf niet in staat zijn geweest te scoren en Vitesse kapot hebben weten te spelen. Het was gewoon niet goed en dit zag je terug op alle fronten in het spel van Feyenoord. Je ziet wat een impact het heeft als Sinisterra niet speelt en je iemand als Nelson hebt staan. Daar heb ik geen goede actie van gezien. Ik klaag geregeld met een knipoog over Kökcü maar die gaf dit weekend echt niet thuis. Zonde, want de creativiteit bij Feyenoord is ver te zoeken als hij niet goed speelt. Hopelijk brengt die nieuwe middenvelder wat.
Voor mij is Bijlow gewoon nog de onbetwiste eerste keeper van Feyenoord. Ventje is ook pas 23 hè. Nog ontzettend jong voor een sluitpost. Dan zitten dit soort missers er wel eens tussen. Soit, dat is hem inderdaad al meerdere keren gebeurd dit seizoen. Ook hier leert hij weer van. Maar om nu gelijk om een andere keeper te vragen is gewoon een emotionele reactie.
Ondanks dat ie dit seizoen vast nog een bal door z'n handen laat glippen is Bijlow de beste keeper die Feyenoord de afgelopen 15 jaar onder de lat heeft staan.
Ik verwacht dat Feyenoord het verder dit seizoen gewoon nog goed gaat doen en dat we makkelijk derde worden. ( @:gurneyisbestoke )
Die Bassett (Colesingelquote:Op maandag 17 januari 2022 09:08 schreef hhh38 het volgende:
Volgens ZKA gaan we nog een middenvelder halen
en sowieso kan die Bassett pas begin februari aansluiten bij de groep. Hij komt pas woensdag aan in Nederland schijnbaar en moet daarna eerst nog een dag of 10 in verplichte quarantaine.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Bassett (Colesingel) schijnt nog niet direct inzetbaar te zijn, dus ik denk dat ze die echt voor volgend seizoen hebben gehaald. Lijkt me goed als er nog iets bij komt inderdaad, want als Kokcu een mindere wedstrijd speelt dan is het wel handig als je nog iemand in kan brengen die daar kan spelen. Toornstra op die positie is toch ook niet ideaal.
Raar, ik begreep dat in het kader van topsport er andere regels gelden. Aldus Ten Hag.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en sowieso kan die Bassett pas begin februari aansluiten bij de groep. Hij komt pas woensdag aan in Nederland schijnbaar en moet daarna eerst nog een dag of 10 in verplichte quarantaine.
Ik kan me er maar twee (echte fouten) voor de geest halen eigenlijk, is mijn geheugen nou zo slecht?quote:Op maandag 17 januari 2022 09:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds die corona besmetting heeft hij wel wat fouten gemaakt, maar dat doet er (voorlopig) niks aan af dat het een uitstekende keeper is. Het moet alleen niet te lang gaan duren, maar ik denk dat dat wel goed komt.
Maar op 6 wedstrijden is dat wel veel vind ik (sinds die COVID infectie. Goed, de range is wel discutabel). En los van de blunders die een tegengoal opleverden, staat hij niet meer zo zeker en goed te keepen als daarvoor.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me er maar twee (echte fouten) voor de geest halen eigenlijk, is mijn geheugen nou zo slecht?
Ik kan me niet herinneren dat de geruchten over Bazoer (en Vilhena) er al waren voor we naast Veerman grepen, dus tot nu toe leek het steeds alsof ze op zoek waren naar één middenvelder. Maar het is wel logisch inderdaad, de profielen van de spelers tot nu toe (inclusief Bassett) liepen ook heel erg uit elkaarquote:Op maandag 17 januari 2022 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend verrassend als je Diemers en Texeira wegdoet en naast Veerman en Bazoer grijpt.
Waar zou de wereld toch zijn zonder ZKA.
Ja, eens wel dat ie een beetje in een vormdipje zit. Al had ie vlak voor de winterstop ook een paar reddingen waardoor ik weer erg blij met 'm was.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar op 6 wedstrijden is dat wel veel vind ik (sinds die COVID infectie. Goed, de range is wel discutabel). En los van de blunders die een tegengoal opleverden, staat hij niet meer zo zeker en goed te keepen als daarvoor.
Ik ben er ook wel van overtuigd dat het weer goed komt. Het is alleen wel een beetje een frustrerend seizoen wat puntverlies betreft. We hebben echt veel punten verloren waarbij dat vrijwel elke keer niet terecht was of dat je in ieder geval recht had op (iets) meer. Bijna elke keer door een gigantische blunder van onszelf. Blijkt dat dan toch een beetje inherent aan de speelstijl of zo? Valt wel echt op.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eens wel dat ie een beetje in een vormdipje zit. Al had ie vlak voor de winterstop ook een paar reddingen waardoor ik weer erg blij met 'm was.
Al met al komt het wel weer goed met Bijlow. Hij leert er in elk geval wel van. Tenminste, vorig seizoen zag je 'm volgens mij veel vaker het contact met een speler opzoeken waardoor ie er een paar keer uitlag. Dat zie je 'm al veel minder doen, heb ik het idee.
Denk dat AZ nog wel dichtbij kan komen, al waren die gisteren ook niet best begreep ik. Dat zie je ook wel een beetje aan het doelsaldo.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:53 schreef fetX het volgende:
Komende 4 wedstrijden NEC, Sparta, RKC en Cambuur. Daarna een potje tegen AZ die ondertussen Twente en PSV uit krijgen, Cambuur en Eagles thuis. Vitesse krijgt Groningen, Twente PSV en Utrecht.
Over 4 wedstrijden moet je toch wel weer 6/7 punten los staan. Onze 2e seizoenshelft is wel beduidend ‘makkelijker’ dan de eerste.
Linssen en Dessers zijn imo ook niet het niveau wat je moet nastreven als je kijkt naar basiswaardige spitsen. Dat beginnen we wel te merken ondanks dat ze het af en toe wel goed doen hoor. Andere smaken heb je alleen niet. Als het dan ook nog bij Nelson en Alireza er niet uitkomt wordt het wel lastig inderdaad. Denk dat die Walemark zich snel in de basis gaat spelen.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat AZ nog wel dichtbij kan komen, al waren die gisteren ook niet best begreep ik. Dat zie je ook wel een beetje aan het doelsaldo.
Ik hoop vooral dat men wat makkelijker tot kansen komt, dat kunnen we wel allemaal gaan gooien op het gebrek aan vorm of kwaliteit voorin maar dat is ook te makkelijk imo. Eerste seizoenshelft hadden we ook regelmatig potjes waar je (verreweg) de betere was maar het eigenlijk ook niet tot écht uitgespeelde kansen kwam. Volgens mij was dat ook al een punt in dit topic na die bekerpot tegen Twente.
Het verschil met PSV is ook helemaal niet zo groot, maar ik denk wel dat we staan waar we horen. Kijk ook even Vitessequote:Op maandag 17 januari 2022 11:23 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Geeft ook wel mooi het verschil met PSV aan. Voor mijn gevoel is het kwaliteitsverschil niet zo groot. Maar zij weten vaak wel slechte wedstrijden nog om te zetten in punten. Waarbij best wel veel punten hebben verloren waar we overduidelijk de betere waren.
Heel het seizoen kom ik op het volgende:quote:Op maandag 17 januari 2022 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me er maar twee (echte fouten) voor de geest halen eigenlijk, is mijn geheugen nou zo slecht?
Mooie bevestiging van wat iedereen kan zien. Vitesse kan er in principe vrij weinig van.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Het verschil met PSV is ook helemaal niet zo groot, maar ik denk wel dat we staan waar we horen. Kijk ook even Vitesse
Scheelt ook wel dat PSV dan een Gakpo of Madueke heeft en Feyenoord Jankebas/Linssen/Nelson, dat lijkt mij toch wel (deels) een kwaliteitskwestie. Vond Sinisterra al een groot gemis dit weekend, van het middenveld komt ook weinig creativiteit.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:23 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Geeft ook wel mooi het verschil met PSV aan. Voor mijn gevoel is het kwaliteitsverschil niet zo groot. Maar zij weten vaak wel slechte wedstrijden nog om te zetten in punten. Waarbij best wel veel punten hebben verloren waar we overduidelijk de betere waren.
Nouja, Madueke heeft door blessures en een vormdip helemaal niks bijgedragen aan de prestaties van PSV dit seizoen. Gakpo natuurlijk wel, maar das aardig vergelijkbaar met de rol van Sinisterra bij ons. De rest wat er voorin bij PSV loopt (Doan, Bruma, Vinicius, Vertessen) vind ik aardig vergelijkbaar met wat wij hebben wat betekent allebei voorin vrij armoedig.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat PSV dan een Gakpo of Madueke heeft en Feyenoord Jankebas/Linssen/Nelson, dat lijkt mij toch wel (deels) een kwaliteitskwestie. Vond Sinisterra al een groot gemis dit weekend, van het middenveld komt ook weinig creativiteit.
Ondanks dat heeft hij 6 goals gemaakt, hoeveel heeft Jankebas er gemaakt? En ik vind Gakpo een klasse of 3 beter dan Sinisterra. (16 goals betrokken in 14 wedstrijden / 10 in 16 wedstrijden) Een ook de rest van PSV die je noemt veel beter dan de 'keuzes' die Feyenoord heeft, je vergeet Zahavi nog) Ik vind PSV aanvallend helemaal niet armoedig, ze hebben alles redelijk dubbel bezet (zeker in de Eredivisie) en als iedereen fit is een voorhoede die redelijk kan wedijveren met Ajax. Daar zit Feyenoord vrij ver vandaan in mijn ogen.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nouja, Madueke heeft door blessures en een vormdip helemaal niks bijgedragen aan de prestaties van PSV dit seizoen. Gakpo natuurlijk wel, maar das aardig vergelijkbaar met de rol van Sinisterra bij ons. De rest wat er voorin bij PSV loopt (Doan, Bruma, Vinicius, Vertessen) vind ik aardig vergelijkbaar met wat wij hebben wat betekent allebei voorin vrij armoedig.
Het grootste offensieve probleem bij ons (en ook wel het verschil met PSV overigens) is dat er voorin niemand is die kansen kan creëren als er veel druk wordt gezet op de voorhoede, behalve Sinisterra en bij vlagen Toornstra en Dessers. De rest heeft eigenlijk veel te veel tijd en ruimte nodig om iets op te bouwen. Daardoor lopen we ons continu stuk.
Die gaan nog wel wegzakken. Dat geluk houdt een keer op. AZ wordt onze grootste bedreiging denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mooie bevestiging van wat iedereen kan zien. Vitesse kan er in principe vrij weinig van.
Eerlijk gezegd vind ik de aanval op Gakpo na bij PSV ook niet zo geweldig. Madueke heeft het ook nog maar een handvol wedstrijden laten zien. De aanval van Ajax vind ik toch echt beduidend sterker dan PSV.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ondanks dat heeft hij 6 goals gemaakt, hoeveel heeft Jankebas er gemaakt? En ik vind Gakpo een klasse of 3 beter dan Sinisterra. (en ook de rest van PSV die je noemt veel beter dan de 'keuzes' die Feyenoord heeft)
Ik vind PSV aanvallend helemaal niet armoedig, ze hebben alles redelijk dubbel bezet (zeker in de Eredivisie) en als iedereen fit is een voorhoede die redelijk kan wedijveren met Ajax. Daar zit Feyenoord vrij ver vandaan in mijn ogen.
Ja, dat bedoelde ik met Gakpo en Madueke inderdaad.
Jahanbakhsh heeft 5 goals gemaakt in alle competities dus dat is weinig verschil. Nu heeft Madueke volgens mij sinds augustus niet meer gescoord en ook al een tijdje niet gespeeld maar ik reken hem nu niet echt mee in de discussie. Ze hebben allebei niet bepaald veel waarde gehad dit seizoen behalve aan het begin eigenlijk en ik moet nog zien of Madueke eenmaal hersteld wel weer ècht goed gaat zijn, zoals @fetX zegt zijn waarde wordt nu wel gebaseerd op een handvol wedstrijden.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ondanks dat heeft hij 6 goals gemaakt, hoeveel heeft Jankebas er gemaakt? En ik vind Gakpo een klasse of 3 beter dan Sinisterra. (en ook de rest van PSV die je noemt veel beter dan de 'keuzes' die Feyenoord heeft)
Ik vind PSV aanvallend helemaal niet armoedig, ze hebben alles redelijk bezet en als iedereen fit is een voorhoede die redelijk kan wedijveren met Ajax. Daar zit Feyenoord vrij ver vandaan in mijn ogen.
Ja, dat bedoelde ik met Gakpo en Madueke inderdaad.
In 26 wedstrijden en 3/5 tegen de lamme en de blinde in de voorrondes van de Conferense liek. Maar goed, ik vind het een beetje raar om één van de meest talentvolle aanvallers niet mee te tellen omdat hij geblesseerd is geweest. Hij had vorig seizoen (en bij Jong) ook al prima wedstrijden ja, vind het een beetje onzin dat het op een paar potjes is gebaseerd. Gewoon een heel groot talent die ik bij Feyenoord niet zie lopen op die positie in ieder geval.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jahanbakhsh heeft 5 goals gemaakt in alle competities dus dat is weinig verschil. Nu heeft Madueke volgens mij sinds augustus niet meer gescoord en ook al een tijdje niet gespeeld maar ik reken hem nu niet echt mee in de discussie. Ze hebben allebei niet bepaald veel waarde gehad dit seizoen behalve aan het begin eigenlijk en ik moet nog zien of Madueke eenmaal hersteld wel weer ècht goed gaat zijn, zoals @:fetx zegt zijn waarde wordt nu wel gebaseerd op een handvol wedstrijden.
Per minuut heeft Gakpo een (veel) beter moyenne, ook dit seizoen. Waarom zou ik Feyenoord onderschatten tov PSVers, wat een onzin zeg. Ik sta hier vrij objectief in, maar vind Gakpo gewoon veel beter. En het punt waarmee het begon was dat ik vind dat PSV meer middelen heeft om een gesloten wedstrijd toch te beslissen met extra kwaliteit, nou dat blijkt ook uit de cijfers dus.quote:In alle competities bij elkaar zijn de statistieken van Sinisterra ongeveer hetzelfde als die van Gakpo alhoewel Gakpo tegen net iets betere tegenstanders heeft gespeeld Europees, ik zou absoluut niet zeggen dat laatstgenoemde veel beter is maar ik heb een neiging Feyenoorders te overschatten tov PSVers en jij een neiging om ze te onderschatten dus daar komen we niet uit denk ik
Per minuut heeft Sinisterra een beter moyenne, in ieder geval qua goals (1/166 voor Sinisterra, 1/194 voor Gakpo). Zelfs als je de ECLQ eraf haalt is het ongeveer hetzelfde en dat zou al redelijk flauw zijn, Elfsborg was niet slechter dan veel wat er in de Eredivisie meebalt.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Per minuut heeft Gakpo een (veel) beter moyenne, ook dit seizoen. Waarom zou ik Feyenoord onderschatten tov PSVers, wat een onzin zeg. Ik sta hier vrij objectief in, maar vind Gakpo gewoon veel beter. En het punt waarmee het begon was dat ik vind dat PSV meer middelen heeft om een gesloten wedstrijd toch te beslissen met extra kwaliteit, nou dat blijkt ook uit de cijfers dus.
Oh nu gaan we opeens selectief assists niet meetellen waar Gakpo veel beter in scoort.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Per minuut heeft Sinisterra een beter moyenne, in ieder geval qua goals (1/166 voor Sinisterra, 1/194 voor Gakpo). Zelfs als je de ECLQ eraf haalt is het ongeveer hetzelfde en dat zou al redelijk flauw zijn, Elfsborg was niet slechter dan veel wat er in de Eredivisie meebalt.
Verder geloof ik je dat je er objectief in staat qua gevoel maar het valt mij op dat je toch wel vaak PSV grof overschat tov Feyenoord hoor. Ik weet nog dat je in september vlak voor het onderlinge duel tegen PSV ontzettend lacherig deed over een vergelijking die ik plaatste tussen het spelersmateriaal van de twee ploegen waar dat zeker niet gepast was. Het oorspronkelijke punt ben ik wel met je eens.
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nu gaan we opeens selectief assists niet meetellen waar Gakpo veel beter in scoort.![]()
Dat was ook een lachwekkende post, maar goed dit heeft verder weinig zin op deze manier, ik sluit me bij de post van @:hhh38 aan.
Dit was geen lachwekkende post, op dat moment niet en achteraf niet (behalve dat Linssen een stuk beter is dan Zahavi dit seizoenquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel Madueke, Sangare en Ramalho boven Jahanbakhsh, Aursnes en Trauner zetten. Zeker de laatste niet, dat vind ik echt kortzichtig met wat een aanwinst Trauner blijkt te zijn. Mwene/Pedersen valt ook wel mee. De enige duidelijke verschillen vind ik Zahavi tov Linssen en Gotze tov Til. Misschien Gakpo tov Sinisterra maar dat zijn allebei klasbakken.
Jawel, dat was het wel. 'misschien Gakpo tov Sinisterra'. Wederom gelachen, bedankt.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Dit was geen lachwekkende post, op dat moment niet en achteraf niet (behalve dat Linssen een stuk beter is dan Zahavi dit seizoen)
Eens. Het lijkt me duidelijk dat de aanval van PSV beter presteert dan van Feyenoord. Dat zie je toch ook terug in de cijfers. Het is geen toeval meer dat wij wedstrijden niet over de streep weten te trekken, terwijl we kansen zat hebben. Linssen en Dessers komen eigenlijk tekort voor Feyenoord 1 en Jahanbakhsh presteert ook niet goed. Hopen dat Walemark het beter gaat doen.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:58 schreef hhh38 het volgende:
Om de aanval van PSV gelijk te stellen aan die van Feyenoord is totale onzin inderdaad, dan onderschat je die PSV-spelers gewoon. Ze hebben ook echt wel een bredere selectie.
Maar van het basiselftal vind ik onze verdediging en middenveld op z'n minst gelijkwaardig en vanaf september waren we in grote wedstrijden beter dan PSV, zeker als je Europese wedstrijden meeneemt. We zitten nu alleen in een mindere fase en dat kunnen we niet oplossen met spelers van de bank, terwijl PSV dat duidelijk wel kon toen die een blessuregolf hadden.
Fijn dat we het op deze manier kunnen afsluiten Scrummie.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:10 schreef Scrummie het volgende:
Laat ik dan ook maar wat posten:
PSV heeft inderdaad een veel betere aanval dan wij. Zo, dat lijkt me duidelijk dus.
Heb je nog een paar mooie laatste woorden voor dit topic?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:07 schreef Scrummie het volgende:
Leuke discussie!
Jammer dat het topic bijna vol is.
Stadions. Open. Nu.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je nog een paar mooie laatste woorden voor dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |