Er bestaan ook best Russen die ik kan waarderen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:33 schreef Strani het volgende:
Ik kan trouwens voor mensen die wel interesse hebben in het 'normale' Russische leven het YouTube-kanaal van Bald and Bankrupt aanbevelen. Die is echt geweldig. Engelse man die vloeiend Russisch spreekt en de mooiste gesprekken heeft met mensen. Hij gaat ook wel eens naar andere delen van de wereld.
Absoluut, heel veel zelfsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er bestaan ook best Russen die ik kan waarderen hoorEn er zullen er vast genoeg zijn die niet achter het regime staan. Ik kan me herinneren dat Manizha in aanloop naar het afgelopen ESF niet per sé altijd zo positief was over Russische waarden etc. Daar zullen er vast genoeg van zijn.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:40 schreef Strani het volgende:
Nét op tijd @:agnesgru - een paar seconden later en je had een 'je hebt LaPo'-DM van mij moeten ondergaan!
Ik wacht nog op een speciale levering uit Rusland voor wat meer snelheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik zat overigens klaar met een We Don't Wanna Put In titel mocht het nog lang duren
Straks wordt de TT nog gehacktquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht nog op een speciale levering uit Rusland voor wat meer snelheid.
Zijn we wel veilig met alle blauwen om ons heen?quote:
Zwart FTWquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zijn we wel veilig met alle blauwen om ons heen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zijn we wel veilig met alle blauwen om ons heen?
Is dat niet al gebeurd dan? Wat is een airlies?quote:
Hoho, niet met MOskouMOermansk hèquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]Allemaal Russische infiltranten, vooral die Momo
Russen hebben meestal wel baat bij extreem koud weer tijdens oorlogsvoering jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef molloot200 het volgende:
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Dit las ik van de week overigens ook ergens (wel op een andere site van een of andere grote Amerikaanse krant dacht ik maar ik kan het niet terugvinden). Dat de winter in Oekraïne niet streng genoeg is en dat Poetin daarom de plannen steeds maar uit moest stellen / uitstelde. Dat kost natuurlijk ook geld.
En het schijnt ook gewoon dat Omsk een hele mooie stad isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut, heel veel zelfsMaar het is niet evident daar om echt iets met die tegenstand te doen. Des te meer respect natuurlijk voor mensen die dat risico wel nemen.
Terechte vraag, ik zat me ook al af te vragen of dat expres was!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat niet al gebeurd dan? Wat is een airlies?
Luchtleugens. MH17 enzo denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat niet al gebeurd dan? Wat is een airlies?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En het schijnt ook gewoon dat Omsk een hele mooie stad is
vind het wel net iets te ver weg om naartoe te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel aardig ja maar ik zou er m'n leven niet voor op het spel zetten.
Zou wel raar zijn aangezien ik verre roots heb in Oekrainequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]Allemaal Russische infiltranten, vooral die Momo
Goede vooruitziende blikquote:
Ja dat zou ik dus ook zeggen als ik ontmaskerd werd als Russische spion.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn aangezien ik verre roots heb in Oekraine
Dit klinkt als zo'n beetje elke Russische stad zodra je het centrum uit bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:53 schreef Em31 het volgende:
Wat was ook alweer die extreem deprimerende bekende stad in Rusland, waar je een paar maanden geleden zo'n fotoreportage over had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |