Ik heb de OP gefixtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dees is het:
[ afbeelding ]
edit: niet deze precies, want ander kenteken. En hij is al een tijdje niet meer zo rood.
Lijstjes. Lijstjes voor alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben tas aan het pakken. Je stopt er altijd dingen in die je echt nooit gebruikt op een vakantie en ik vergeet ook altijd wel iets. Pfff.
Sterkte, klinkt echt heel naar!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Damn. Ik moet naar de oogarts. En die martelmethode met dat papiertje tussen je ooglid is nog steeds de gangbare methode om traanvocht te meten. Kut.
Dit klinkt als een martelmethode.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Damn. Ik moet naar de oogarts. En die martelmethode met dat papiertje tussen je ooglid is nog steeds de gangbare methode om traanvocht te meten. Kut.
Oh bahquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vooralsnog niet. De afspraak bij de optometrist was ook wel marteling. In elk geval voor iemand die heel lichtgevoelig is. Ik heb tientallen knipperende en flitsende lichtjes in mijn ogen gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:18 schreef Tele6 het volgende:
Gaan ze ook een balk in je oog steken? Dat moest ik bij de optometrist.
Succesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik sta in Blerick of all places in de rij voor het CBR. Ik ben een OV-optie te vroeg dus ruim drie kwartieren we moeten buiten wachten ivm corona
Ik ben mn zonnebril vergetenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben tas aan het pakken. Je stopt er altijd dingen in die je echt nooit gebruikt op een vakantie en ik vergeet ook altijd wel iets. Pfff.
Optometrist en sadist rijmt niet voor niksquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. De afspraak bij de optometrist was ook wel marteling. In elk geval voor iemand die heel lichtgevoelig is. Ik heb tientallen knipperende en flitsende lichtjes in mijn ogen gehad.
Oooooh! Succes daarmee dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:22 schreef Tele6 het volgende:
Nee nee nog lang niet @:Myraela . Dit is herkansing theorie-examen
Je vader is niet positief dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Oefquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oooooh! Succes daarmee dan!
Ik moest uiteindelijk ook een herkansing voor m'n theorie, omdat m'n theorie al verlopen was voordat ik de praktijk haalde.
Ik begrijp niets van dit bericht. In de trein een handtas ophalen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:26 schreef Barreltje het volgende:
Succes Tele!
Verder zot ik.me te verbazen over een dame naar me die de hele treinreis nog jiet handtasje opgehaald heeft en die had daar 3 verschillende redenen voor..
Ze was aan het eten (ok ok)
Ze was aan het drinken (ook plausibel)
Ze was aan het bellen.. ehh whut??
En dus continue het een of het ander en soms zelfs gecombineerd..
Sjonge zeg..
Succesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:22 schreef Tele6 het volgende:
Nee nee nog lang niet @:Myraela . Dit is herkansing theorie-examen
Oh.quote:
Oeh plaatje? Zoiets lijkt me heel tof maar ben altijd bang dat het niet past dus durf het niet te bestellen op vinted.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:09 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een pak besteld op Vinted.Of nouja, wanneer is iets een pak? Een blazer en pantalon met dezelfde print. Ik ben heeeeeel benieuwd of het iets voor mij is. Ik draag normaal alleen spijkerbroeken.
quote:
Ik heb al een blazer met een andere print hiervan, dus in het ergste geval hou ik alleen de blazer. Verkoop ik de broek gewoon weer los.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:35 schreef gcjoel het volgende:
Oeh plaatje? Zoiets lijkt me heel tof maar ben altijd bang dat het niet past dus durf het niet te bestellen op vinted.
Oeh leuk zo'n print ook!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een blazer met een andere print hiervan, dus in het ergste geval hou ik alleen de blazer. Verkoop ik de broek gewoon weer los.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was je vader toch negatief getest? Ik heb het even niet meer gevolgdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:52 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lijstjesquote:
Balkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:18 schreef Tele6 het volgende:
Gaan ze ook een balk in je oog steken? Dat moest ik bij de optometrist.
Gisteren was je dan zoooo dicht bij mij geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik sta in Blerick of all places in de rij voor het CBR. Ik ben een OV-optie te vroeg dus ruim drie kwartieren we moeten buiten wachten ivm corona
Dat klinkt niet fijn neequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. De afspraak bij de optometrist was ook wel marteling. In elk geval voor iemand die heel lichtgevoelig is. Ik heb tientallen knipperende en flitsende lichtjes in mijn ogen gehad.
Dat laatste. Van dichtbij was dat ding GROOT.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Balk![]()
![]()
Bedoel je het papiertje om aan te kleuren of het tuitje van de handmatige oogdrukmeter?
Ah, lol. Ik zie die dus nooit aankomenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat laatste. Van dichtbij was dat ding GROOT.
Feestje #2quote:
Dat is dan een voordeel van je nadeelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, lol. Ik zie die dus nooit aankomen![]()
Oh zover heb ik nog niet eens gedacht. Gewoon een effen zwart topje lijkt me het makkelijkste.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:35 schreef Tele6 het volgende:
@:Myraela vrolijk pak! Doe je er dan een blouse of een T-shirt onder? Lijkt me lastig combineren
Rood topje doen, of een (rode) blouse met een waterval hals.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh zover heb ik nog niet eens gedacht. Gewoon een effen zwart topje lijkt me het makkelijkste.
Misschien de oma van de andere kant van de familie?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:
en best apart. Mijn nichtjes in Australië hadden (natuurlijk) dezelfde oma als ik (hun andere oma hebben ze nooit gekend). Kom ik op FB van hun tekst tegen bij de vraag "wat voor herinneringen heb je aan je oma". Allemaal mooie en gezellige herinneringen van dingen doen, samen lachen etc. en dan denk ik, hebben we het over dezelfde? Die iedereen rond commandeerde, die vond dat ze alles wist van het onderwijs omdat ze in de jaren 20 gouvernante was geweest, die zich met alles en nog wat bemoeide, die in mijn nieuwe huis kwam en alleen maar zei "er moet nog een kleed op de tafel".
Nee, die heeft ze nooit gekend, die was al overleden toen hun ouders elkaar leerden kennen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:10 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Misschien de oma van de andere kant van de familie?
Feliquote:
Laat het rusten. Het beeld kan toch niet meer wijzigen en misschien had ze met de andere kleinkinderen een betere klik. Dat kan toch, dat zie je zo vaak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, die heeft ze nooit gekend, die was al overleden toen hun ouders elkaar leerden kennen.
Apart hoor. Oma zag ons gezin natuurlijk regelmatig (zij woonde in Oldenzaal wij in Arnhem) en die familie woont in Australië waar ze iedere 3-4 jaar een half jaar naar toe ging. Dat leek ons echt een verschrikking (vond mijn moeder ook) maar het lijkt er steeds meer op dat ze daar heel anders was.
Maar hoe dan? Ik heb nergens nog meer info kunnen vinden dan "de sportscholen mogen weer open", niks over met welke openingstijden dan en met hoeveel mensen. Die persco is vanavond pas.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:52 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6
De mail van de sportschool is een half uurtje oud. “We gaan weer open”.
Tijdslots zaterdag en zondag zijn al volgeboekt. Dan dinsdag maar.
Ik vind het meer apart dat 1 persoon zo ontzettend anders kan zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef Tele6 het volgende:
Mijn oma is met mij en mijn broer ook heel anders dan met de andere neven en nicht. Oma's relatie met mijn moeder is gewoon heel anders dan die met mijn tantes.@:Kaatje1
Hier was dat een beetje hetzelfde op de begrafenis van oma.. was wel mooi dat de begrafenis begeleider dat ook wel benoemende in de stukjes die hij voor draagde.. dat iedereen z'n herrineringen had aan oma en dat dat ook niet altijd positief was..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:
en best apart. Mijn nichtjes in Australië hadden (natuurlijk) dezelfde oma als ik (hun andere oma hebben ze nooit gekend). Kom ik op FB van hun tekst tegen bij de vraag "wat voor herinneringen heb je aan je oma". Allemaal mooie en gezellige herinneringen van dingen doen, samen lachen etc. en dan denk ik, hebben we het over dezelfde? Die iedereen rond commandeerde, die vond dat ze alles wist van het onderwijs omdat ze in de jaren 20 gouvernante was geweest, die zich met alles en nog wat bemoeide, die in mijn nieuwe huis kwam en alleen maar zei "er moet nog een kleed op de tafel".
Dat is natuurlijk logisch dat de ene mens andere herinneringen heeft aan iemand dan de ander. Maar het is wel jammer dat wij veel minder leuke herinneringen hebben dan zij. Allemaal dezelfde leuke herinneringen was fijner geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier was dat een beetje hetzelfde op de begrafenis van oma.. was wel mooi dat de begrafenis begeleider dat ook wel benoemende in de stukjes die hij voor draagde.. dat iedereen z'n herrineringen had aan oma en dat dat ook niet altijd positief was..
Vind dat wel gewaagd op een begrafenis
Vermoedelijk gebaseerd op de voorgaande ‘open’ periode.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Ik heb nergens nog meer info kunnen vinden dan "de sportscholen mogen weer open", niks over met welke openingstijden dan en met hoeveel mensen. Die persco is vanavond pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he, daar zit je echt niet op te wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meh. Net berichtje van iemand die vandaag met een zelftest positief getest heeft. Ook koorts heeft.
Ik heb haar gisteren gezien, wel kort en op afstand. Dus ze hoefde me niet te informeren, netjes dat ze het wel deed.
Omdat ik vanmorgen een klein kriebeltje in mijn keel had (net als bij mijn eigen besmetting) had ik al een zelftest gedaan. Negatief. Pfew voor nu.
Morgenvroeg werken, dan gooi ik er voor de zekerheid toch nog maar een zelftest tegenaan.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:30 schreef AnneX het volgende:
De ‘burger’ is leuk, ja.
Deze is cynisch:En erg waar. Heb hem maar ff doorgezet naar de familie in het Noorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meh. Net berichtje van iemand die vandaag met een zelftest positief getest heeft. Ook koorts heeft.
Ik heb haar gisteren gezien, wel kort en op afstand. Dus ze hoefde me niet te informeren, netjes dat ze het wel deed.
Omdat ik vanmorgen een klein kriebeltje in mijn keel had (net als bij mijn eigen besmetting) had ik al een zelftest gedaan. Negatief. Pfew voor nu.
Morgenvroeg werken, dan gooi ik er voor de zekerheid toch nog maar een zelftest tegenaan.
Ik heb 1,5 A4tjequote:
Ik heb er 3 ingepaktquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 A4tjeMet de volgende kopjes: To do, Papieren, Skispullen, Onderweg.
Nu nog pcr testen afwachten * Isabeau bijt nagels
Je ziet in de trein heel vaak scholieren met een flesje water in de hand en dan steeds een heel klein slokje nemen. En dat gedurende de hele treinreis = mondkapje mag afblijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:26 schreef Barreltje het volgende:
Succes Tele!
Verder zot ik.me te verbazen over een dame naar me die de hele treinreis nog jiet handtasje opgehaald heeft en die had daar 3 verschillende redenen voor..
Ze was aan het eten (ok ok)
Ze was aan het drinken (ook plausibel)
Ze was aan het bellen.. ehh whut??
En dus continue het een of het ander en soms zelfs gecombineerd..
Sjonge zeg..
Twéé positieve thuis testenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goed bezig![]()
Maar die positieve (?) thuistest van je vader was dus vals alarm?
Denk jij maar eens niet aan roze olifantenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Dan nog een jompel voor Tele6
Een knuffel voor Lucky, want die oogtest lijkt mij ook serieus kut. En het ergste is dat je precies weet wat het is en het toen ook al heel kut vond en dan moet je weer
En Cat, hopelijk ben je niet besmet. Overigens kreeg ik elke keer dat ik in zo'n situatie was prompt een beetje vaag "is dit...?" keelpijn. Dus die kriebel zou ik me verder niet op focussen
Die was 1 januari meteen wegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Random vraag… wie heeft de kerstboom nog staan?
Behalve ikke![]()
![]()
![]()
Mijn man heeft hem vandaag opgeruimd. Mis hem nu al.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Random vraag… wie heeft de kerstboom nog staan?
Behalve ikke![]()
![]()
![]()
Ik zou je man opruimenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn man heeft hem vandaag opgeruimd. Mis hem nu al.
Haha nou we begonnen wel op het punt te komen dat echt iedereen vroeg …. Hebben jullie je huis nu nog in kerst sferenquote:
Buiten heb ik het wel al vorige week opgeruimdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha nou we begonnen wel op het punt te komen dat echt iedereen vroeg …. Hebben jullie je huis nu nog in kerst sferen![]()
![]()
![]()
De buiten lampjes worden er morgen afgehaald.
Vreemd genoeg hebben hier echt nog heel veel mensen hun buiten verlichting hangen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Buiten heb ik het wel al vorige week opgeruimd![]()
Maar in huis mag het nog even kerst zijn
Ik wil voorjaar, heel veel voorjaar. Hyacinten (maar ja, die stinken), tulpen (morgen kopen), narcissen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Buiten heb ik het wel al vorige week opgeruimd![]()
Maar in huis mag het nog even kerst zijn
Jaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wil voorjaar, heel veel voorjaar. Hyacinten (maar ja, die stinken), tulpen (morgen kopen), narcissen.
Volgens mij vond Molo het bremzout en zouden er veel meer tomaten bij moeten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:28 schreef Lonaa het volgende:
Er zijn een aantal van jullie die die feta-tomaten-tiktok-pasta wel eens maken, en aangepast hebben omdat lekkerder, toch?
Please vertel.
Ja buiten lichtjes hebben we nog welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vreemd genoeg hebben hier echt nog heel veel mensen hun buiten verlichting hangen.
Ik verwacht morgen in de loop van de dag. Eind van de middag, begin avond kom ik weer op internet. Dan zal ik het laten weten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:17 schreef sigme het volgende:
@:z80: weet jij wanneer je weet of je schaapsvlees wil afnemen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen in de loop van de dag. Eind van de middag, begin avond kom ik weer op internet. Dan zal ik het laten weten.
Ik ook, mijn schoenen en vloerkleed kunnen wel een poetsbeurt gebruikenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:28 schreef Sarabi het volgende:
Ik hoop nog wel op wat sneeuw voordat we de lente in gaan
Ik krijg helemaal wegtrekkers van de assymetriequote:
Wauwquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanmiddag was dus de eerste afspraak bij de revalidatie, met de fysiotherapeut.
Jonge vrouw, hartstikke aardig en gezellig. Maar wel heel duidelijk. Het is echt niet de bedoeling dat ik blijf werken of klussen de komende maanden. Dat hadden ze me wel eerder mogen vertellen.
Gelukkig heb ik een vrijwel lege agenda de komende maanden. Er zijn wel wat werkdingetjes maar echt heel weinig en niets belangrijks.
Toen ik zei dat niet klussen prima is maar dat ik morgen toch nog even echt zwaar werk moet verrichten, had ze daar wel begrip voor gezien de korte termijn. Maar dat betekende wel dat ze vandaag geen oefeningen met me ging doen en dat ik al vroeg naar huis mocht.
Zo zeg, zolang niet werken, dat hadden ze inderdaad wel mogen zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanmiddag was dus de eerste afspraak bij de revalidatie, met de fysiotherapeut.
Jonge vrouw, hartstikke aardig en gezellig. Maar wel heel duidelijk. Het is echt niet de bedoeling dat ik blijf werken of klussen de komende maanden. Dat hadden ze me wel eerder mogen vertellen.
Gelukkig heb ik een vrijwel lege agenda de komende maanden. Er zijn wel wat werkdingetjes maar echt heel weinig en niets belangrijks.
Toen ik zei dat niet klussen prima is maar dat ik morgen toch nog even echt zwaar werk moet verrichten, had ze daar wel begrip voor gezien de korte termijn. Maar dat betekende wel dat ze vandaag geen oefeningen met me ging doen en dat ik al vroeg naar huis mocht.
Ik weet niet goed hoe ze dit voor zich zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wauw
Gaan ze dan het werken/klussen wel weer met je opbouwen aan het eind van het revalidatietraject?
Was wel handig geweest als je het eerder had geweten ja. Maar misschien moet je het ervaren, die eerste weken van het traject. Ik denk dat het misschien meer van je gaat vragen dan je nu kunt bedenken. Want zulk dwingend advies zal niet voor niks zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ze dit voor zich zien.
Ik kan me niet voorstellen dat ik echt niet ga werken ofzo hoor. Ik wil het best lage prioriteit geven, dat is in deze periode ook goed te doen.
Dat is mijn plan inderdaad. De eerste maand is sowieso werkvrij. En áls er op enig moment gewerkt wordt, zijn het allemaal korte en stressvrije klusjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was wel handig geweest als je het eerder had geweten ja. Maar misschien moet je het ervaren, die eerste weken van het traject. Ik denk dat het misschien meer van je gaat vragen dan je nu kunt bedenken. Want zulk dwingend advies zal niet voor niks zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat daten komt bij mij niet echt goed van de grond nog, ik heb drie matches sinds vorige week waarvan twee niks zeiden en ik bij derde nog geen gesprek ben begonnen maar hij ook niet. En dan zit ik op Bumble, Tinder, happn en Breeze..
Hond in de mand er voor! Ik ben gedoucht en warm dus ik ga nu maar snel naar dat koude bedquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:20 schreef AnneX het volgende:
Knusse slaapplek voor sigme. Ook plaats voor hond?
Haha, over m'n date ervaring is dus nog niks te schrijven helaasquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:20 schreef AnneX het volgende:
Wij ook, Lucky, wij ook.
Of zou je dan zo veel hersteltijd nodig hebben? na de diverse therapieën?
Wat een verhaal vlindertje! Ga je een boek schrijven? over je date ervaring en (ex) scharrels?
Het is weekend, godenzijdankquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef Kreator het volgende:
Is het al weekend.
Ik eet smashburgers.
En ik heb F1 geboekt in maart. Naar Bahrein. Skivakantie maar dan beter.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Hond in de mand er voor! Ik ben gedoucht en warm dus ik ga nu maar snel naar dat koude bed
'truste allemaal![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja, vergat ik @:Candaasje helemaal in m'n bijlees-post! Mooi om je gedachtegang te volgen en inderdaad klinkt het als een best wel goede optie als ik zo met je mee lees!
Sweet dreams! Knus plekje zo hoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Hond in de mand er voor! Ik ben gedoucht en warm dus ik ga nu maar snel naar dat koude bed
'truste allemaal![]()
Hersteltijd zeker inderdaad. En ik krijg huiswerk waar ik tijd voor moet maken. Maar ik moet ook een soort van geherprogrammeerd worden dus tussendoor doorgaan met wat ik al deed is dan niet handig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:20 schreef AnneX het volgende:
Wij ook, Lucky, wij ook.
Of zou je dan zo veel hersteltijd nodig hebben? na de diverse therapieën?
Wat een verhaal vlindertje! Ga je een boek schrijven? over je date ervaring en (ex) scharrels?
Haha inderdaad, eigenlijk ook wat ik zelf deed toen ik over scharrel praatte vorige keerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]de CUL SC, voor al uw therapie, zelfinzichten en zelfontplooiing
![]()
Maar ja, ik denk het ook
Jij met je enorme terugleeslijstjes altijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb wel meegelezen maar had even geen puf om te reageren. Kleine inhaal..
@
@
@
@
@:Myraela weer corona, en dan ook nog zo kort voordat jullie voor de wet zouden trouwen hier, wat kuthebben
We gaan het merken, ik ben er nog niet van overtuigd. Maar ik zou wel graag een van de mensen zijn die het wel kan hebben. Ik wil gewoon meer dan alleen spijkerbroeken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat jij zo'n pak kan hebben @:MyraelaDat is niet voor iedereen weggelegd.
Weet niet hoe het origineel zou moeten zijn¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:28 schreef Lonaa het volgende:
Er zijn een aantal van jullie die die feta-tomaten-tiktok-pasta wel eens maken, en aangepast hebben omdat lekkerder, toch?
Please vertel.
Weekend! Ik had maandag en dinsdag eigenlijk ook 'weekend' , want toen o.a. de zaterdag en zondagavond/nacht gewerkt. Maar nu echt lekker samen met vriend weekendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha inderdaad, eigenlijk ook wat ik zelf deed toen ik over scharrel praatte vorige keerwerkt uitstekend, zo al typend je eigen gedachten op een rij krijgen haha
![]()
Hen jij ook weekend nu of nog dienst? Enmiddagdutjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo te horen is stapavond naar een van de buren verplaatst. Beetje boenkeboenke op best sociaal volume en duidelijk meer dan 2 (of 4) mensen aanwezig.
Dus nu sta ik voor De KeuzeOordoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik vre-se-lijk. Ik zou er echt naar moeten zoeken en misschien wat jaren oude uitgedroogde exemplaren in mijn vakantie toilettas vindenquote:
Lastig traject dan als ondernemer. Nog steeds goed van je dat je het bent in- en aangegaan. 👍🏼quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hersteltijd zeker inderdaad. En ik krijg huiswerk waar ik tijd voor moet maken. Maar ik moet ook een soort van geherprogrammeerd worden dus tussendoor doorgaan met wat ik al deed is dan niet handig.
Gisteren nieuw gekocht. Heb nu wat meer water erbij gedaan en haal het zo maar naar binnen. Wil het niet de hele nacht aan laten staan. T ruikt wel lekker op t balkonquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Kaatje zijn je erwten dan nog wel goed? Ik had een keer oude erwten. Had me er na uren koken nog steeds beter mee door het hoofd kunnen schieten
Ik was ook wat verbaasd te lezen, maar het klinkt wel logisch.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hersteltijd zeker inderdaad. En ik krijg huiswerk waar ik tijd voor moet maken. Maar ik moet ook een soort van geherprogrammeerd worden dus tussendoor doorgaan met wat ik al deed is dan niet handig.
Ik week de spliterwten meestal alvast minstens een nacht, meestal bijna 24 uur voor. (Niet dat je daar nu nog wat aan hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Heeft eigen muziek aan nog zin of is boem boem echt te hard.
Fijn dat er duidelijkheid is vlinder.
Brrrr sigme, bikkel jij. Morgenochtend is het natuurlijk helemaal koud
Mmm maakte vandaag erwtensoep in de slowcooker, cooker staat op het balkon om geuren niet in huis te krijgen. Maar na 8 uur zijn de spliterwten nog keihard. Nog maar een paar uur erbij
Ja, zoiets is niet voor iedereen te doen op de manier die zij graag zien. Ik vind het maar lastig dat ze dat van je verwachten zonder je daar ruim van te voren van op de hoogte te brengen. Ik hoop dat het gaat lukken, Lucky.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:00 schreef AnneX het volgende:
Lastig traject dan als ondernemer. Nog steeds goed van je dat je het bent in- en aangegaan. 👍🏼
Negatief is oké olé oléquote:
Goeie reis en heel veel plezierquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:02 schreef Isabeau het volgende:
@:Barreltje naar welke berg moet ik skiën om je tegen het lijf te glijden?Morgen weg, alle covidtesten negatief.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:47 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend is op Tiktok voor de 'gezonde' ontbijtjes gevallen. Dus nu wil hij de stroopwafel baked oats maken, en de kwarktaartjes op een eierkoek. Hij wil niet van me aannemen dat het er toffer uitziet dan het gaat smaken, dus we gaan het toch echt maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |