Ik vermoed het niet. Ik kijk met verbazing naar deze niet onderbouwde stelling.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou weet je natuurlijk de uitkomst van een dergelijke rechtzaak al, maar nav het onderzoek van FTM is het zeker waard om het nut en noodzaak van de coronapas eens onder de loep te nemen.
Want wat heeft het nu opgeleverd....
En had de periode augustus/november echt anders gelopen zonder pas?
Nou biedt een tegenargument dan waarom het prima overheidsbeleid is?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is het op dit moment niet? Misschien even de laatste pakweg 200 reacties lezen.
Op dit moment is het alleen maar elkaar versterken in hoe kut het allemaal is, en dat lijkt mij behoorlijk vermoeiend.
En als je denkt dat dit afkraken is dan ligt dat vooral aan jezelf
Djokovic is een proleet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:16 schreef Homey het volgende:
Djokovich is een smeuig verhaal wat meerdere kanten kent, maar volledig irrelevant voor Nederland.
Koopmans en co.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja dit is wel een beetje de kern van het probleem mijnziens.
En dat terwijl de avondlockdown al een zwaar pakket was waar veel niet meer mogelijk was.
Waarom zitten we nu nog in deze situatie.
Nou krijg ik weer zin in pannenkoeken.quote:
Omdat er dus geen versoepelingen aan komen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef aartstyle het volgende:
Wat aan vreemde dag is dit op het fok forum. Er komen versoepelingen aan, maar de stemming is zelden zo negatief geweest als vandaag. Kijk er echt van op.
Met 1 woordvoerder die ook niet overal aanschuift, de rest wie dan ook moet een verbod op paniekzaaien krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er had een jaar geleden al een geheel nieuw adviesteam moeten staan met vertegenwoordigers uit allerlei branches.
Men neemt geen genoegen meer met maandenlang kruimeltjes toegeworpen krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef aartstyle het volgende:
Wat aan vreemde dag is dit op het fok forum. Er komen versoepelingen aan, maar de stemming is zelden zo negatief geweest als vandaag. Kijk er echt van op.
Als dit je verbaast heb je imo niet echt opgelet. Er is geen draagvlak meer voor de lockdown, maar alles wijst erop dat de versoepelingen bepaald niet van harte zijn en vooral stilhouders betreft. Logisch dat mensen nog steeds zeer ontvreden zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef aartstyle het volgende:
Volgens mij was iedereen het meest boos over dat het sporten niet kon de afgelopen tijd. Nu kan het weer en is het ineens een zoethoudertje en geen versoepeling. Schiet mij maar lek.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat er dus geen versoepelingen aan komen.
Een paar zoethoudertjes, meer niet.
Het Cor forum nadert zijn einde, daarom!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef aartstyle het volgende:
het zijn correcties van fouten, geen versoepelingen, daarom de negativiteitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef aartstyle het volgende:
nooit van gehoord, hoe ziet dat uit?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou krijg ik weer zin in pannenkoeken.
Maar toevallig wordt er vandaag een pannenkoekenbakapparaat bezorgd.
quote:
quote:Als laatste nog een mededeling voor de deelnemers aan de cursus Omgaan met Teleurstellingen.
Vanwege de blijvende maatregelen gaat deze wederom niet door.
Dat zijn dan mensen die het vanuit zichzelf bekijken. En jij waarschijnlijk ook. Net als veel mensen zeggen, ik heb geen last van de lockdown, kan nog gewoon de hele dag Netflixen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:23 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Volgens mij was iedereen het meest boos over dat het sporten niet kon de afgelopen tijd. Nu kan het weer en is het ineens een zoethoudertje en geen versoepeling. Schiet mij maar lek.
Omdat we nu 'versoepelen' naar een pakket dat zelfs nog strenger is dan het pakket van eerste helft december.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef aartstyle het volgende:
Idd gvd geen hans en grietje!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:22 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Men neemt geen genoegen meer met maandenlang kruimeltjes toegeworpen krijgen.
Het kon de afgelopen maanden namelijk ook maar was "verboten".quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:23 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Volgens mij was iedereen het meest boos over dat het sporten niet kon de afgelopen tijd. Nu kan het weer en is het ineens een zoethoudertje en geen versoepeling. Schiet mij maar lek.
Mensen zijn het inmiddels volstrekt onnodige micromanagement gewoonweg zat. In plaats van "alle winkels kunnen openen, maar met maximaal 1 persoon per 10 vierkante meter zodat je afstand kan houden" is het "je moet een afspraak maken minimaal 10 uur en maximaal 11 uur en 23 minuten van tevoren, achteruit hinkelend op je linker voet terwijl je de macarena doet"...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:23 schreef aartstyle het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)0w/9200000127151600/quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nooit van gehoord, hoe ziet dat uit?
Dat moeten we nog maar afwachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:23 schreef aartstyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |