Ik ben anders hartstikke positief hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef aartstyle het volgende:
Wat aan vreemde dag is dit op het fok forum. Er komen versoepelingen aan, maar de stemming is zelden zo negatief geweest als vandaag. Kijk er echt van op.
Haha! Hoe is het er mee? Ziek, of gaat wel?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben anders hartstikke positief hoor.
Ongeacht welke maatregelen er wel of niet genomen worden. Het is niet goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:23 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Volgens mij was iedereen het meest boos over dat het sporten niet kon de afgelopen tijd. Nu kan het weer en is het ineens een zoethoudertje en geen versoepeling. Schiet mij maar lek.
Haha, cursus Omgaan Met Teleurstellingen. Die kan je goed afkorten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:24 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik zit klaar voor de persco. Zeven uur weer?
[ afbeelding ]
Sportscholen gaan open zonder tijdsbeperking?
iedereen is het nu helemaal zatquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ongeacht welke maatregelen er wel of niet genomen worden. Het is niet goed.
Dit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat er dus geen versoepelingen aan komen.
Een paar zoethoudertjes, meer niet.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha, cursus Omgaan Met Teleurstellingen. Die kan je goed afkorten.
Ja logisch. Maar dat betekent niet dat we dan maar gewoon moeten stoppen met corona. Zo werkt het nou eenmaal niet.quote:
Hoe werkt het wel dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja logisch. Maar dat betekent niet dat we dan maar gewoon moeten stoppen met corona. Zo werkt het nou eenmaal niet.
Momenteel gaat het wel. Wel moe, maar ik werk gelukkig thuis dus ik kan in m'n pauzes gewoon pittenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha! Hoe is het er mee? Ziek, of gaat wel?
Door de zure appel heen bijten. Net zolang tot we het onder controle hebben met zijn allen.quote:
Er zit nogal een verschil tussen "stoppen met corona" en "terug naar de avondlockdown". Ik denk dat de meerderheid het prima zou vinden om voor de komende weken terug te gaan naar dat pakket maatregelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja logisch. Maar dat betekent niet dat we dan maar gewoon moeten stoppen met corona. Zo werkt het nou eenmaal niet.
Ik zeg alleen dat het me enorm vermoeiend lijkt om elkaar de hele dag te versterken in hoe kut de overheid is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nou biedt een tegenargument dan waarom het prima overheidsbeleid is?
Ik doe de strop iets losser, waarom ben je niet tevreden?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef aartstyle het volgende:
Wat aan vreemde dag is dit op het fok forum. Er komen versoepelingen aan, maar de stemming is zelden zo negatief geweest als vandaag. Kijk er echt van op.
dat is een fantasie, controle over een virusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door de zure appel heen bijten. Net zolang tot we het onder controle hebben met zijn allen.
Niemand zegt dat we moeten stoppen met Corona. Maar we moeten ook niet onnodig lang bepaalde maatregelen actief houden omdat er wat OMT leden zijn die doomsday telkens een paar weken verschuiven. De basis moet altijd zijn dat er zoveel mogelijk wèl kan, want ook de maatschappij heeft te maken met code zwart. Corona is niet het enige dat mee telt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Altijd grappig als mensen nog oprecht denken dat we een virus onder controle kunnen houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door de zure appel heen bijten. Net zolang tot we het onder controle hebben met zijn allen.
Die appel is alleen hier veel zuurder dan elders in de EU. En dat is nou net het probleem.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
‘We moeten eerst het virus onder controle hebben’ is wel weer een heerlijke dooddoener.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Altijd grappig als mensen nog oprecht denken dat we een virus onder controle kunnen houden
Er is al één van zijn sheets gelekt. We zitten gewoon nog net te hoog in de piek. Twee weken! Zin in vanavond!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ernst is de man van de PowerPoints. Het wordt een topshow vanavond.
Ik krijg er altijd een oudejaarsconference gevoel bij.
Zelfde met die ‘we moeten het virus een harde klap geven’ uitspraak; om goed te praten dat we in een lockdown schieten voor ‘twee weekjes’. Alsof het virus een persoonlijkheid heeft en zich daar ook maar iets van aantrekt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘We moeten eerst het virus onder controle hebben’ is wel weer een heerlijke dooddoener.
7000 opnames lang :xquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Er is al één van zijn sheets gelekt. We zitten gewoon nog net te hoog in piek. Zin in vanavond!
[ afbeelding ]
Dat komt omdat 'onder controle hebben' nooit wordt gedefinieerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘We moeten eerst het virus onder controle hebben’ is wel weer een heerlijke dooddoener.
de enige die een klap hebben gehad, zitten in het OMTquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zelfde met die ‘we moeten het virus een harde klap geven’ uitspraak; om goed te praten dat we in een lockdown schieten voor ‘twee weekjes’. Alsof het virus een persoonlijkheid heeft en zich daar ook maar iets van aantrekt.
De ondernemers die ik spreek zijn het meest geirriteerd over de lockdown. Ze willen gewoon open.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat veel ondernemers die ik spreek momenteel nog het meest irriteert, zijn al die berichten van het nieuwe kabinet van de week. "We gaan lekker aan de slag, zin in!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |