Of dat ie er pas na de eerste ronde achter komt dat de beschermhoes nog over de ijzers zitten.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:27 schreef TommyL0204 het volgende:
Zou wel grappig zijn als Nils het aan de rug zou krijgen, hence Matthieu
Bosker doet niet mee nee.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:28 schreef Meridiaan het volgende:
Is al genoemd dat Bosker en Roest ook meedoen?
Ik heb geen plankje gezien in de halquote:Op zondag 6 februari 2022 09:27 schreef TommyL0204 het volgende:
Zou wel grappig zijn als Nils het aan de rug zou krijgen, hence Matthieu
Daarmee red hij het podium niet.quote:
Dat zal wel rap zijn hoor. Op het OKT reed ie met een hele goede race 6.12 en je mag toch wel een paar seconden voor de baan optellen.quote:
5 dagen in een put?quote:Op zondag 6 februari 2022 09:28 schreef superniger het volgende:
Ze doen net alsof Sven is overleden.
Ik denk dat je die 6.12 hier wel kan evenaren hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 09:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat zal wel rap zijn hoor. Op het OKT reed ie met een hele goede race 6.12 en je mag toch wel een paar seconden voor de baan optellen.
Zo is het toch ook?quote:Op zondag 6 februari 2022 09:28 schreef superniger het volgende:
Ze doen net alsof Sven is overleden.
Daar hebben ze dus tablets voor uitgevonden. Of eventueel een laptopquote:Op zondag 6 februari 2022 09:24 schreef BasEnAad het volgende:
Ik bleef liever nog even in mijn bed liggen, maar wil het hele circus toch niet missen
Hij zal wel moeten om een kans te maken.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat zal wel rap zijn hoor. Op het OKT reed ie met een hele goede race 6.12 en je mag toch wel een paar seconden voor de baan optellen.
Ik kom ook uit 1986, goed jaar.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:31 schreef franklop het volgende:
Wisten jullie al dat ik in dezelfde maand ben geboren dan Wüst én Kramer? Met zijn 3en toch een hoop olympische en wereldtitels binnengehaald
Mja, waar gaat ie nog rijden? World Cup Finale?quote:Op zondag 6 februari 2022 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, dit is toch helegaar niet de laatste race van Kramer?
TPquote:Op zondag 6 februari 2022 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, waar gaat ie nog rijden? World Cup Finale?
Daar had hij wel WC's voor moeten rijden.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, waar gaat ie nog rijden? World Cup Finale?
Vergeet de MS nietquote:
En ook de mass start. toch? Dus zelfs individueel niet zijn laatste race ooit.quote:
TAK TAK TAKquote:
Knechten voor Bergsma.quote:
Nee dat klopt officieel gezien.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ook de mass start. toch? Dus zelfs individueel niet zijn laatste race ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |