abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203171231
Waar we PMD zakken verzamelen in duizenden lege vliegtuigen.
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:46:11 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_203171315
Hier kun je gratis PMD zakken meepakken in de winkel.
En omdat ze gratis zijn heb ik er dus wel duizend. Voor elk vliegtuig eentje.
disclaimer
pi_203171328
PMD zakken zijn te groot voor onze prullenbak dus ik koop Jumbo-zakken. :+
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:48:07 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_203171363
vroeger, in de begindagen van internet toen je nog de blitz kon maken met HTML skillz, had je Gratiz.nl, een site waar linkjes stonden naar allerhande gratis spullen. Zoals gratis visitekaartjes en gratis proefpakketjes vanTena en gratis macaronimix om uit te proberen. Als echte schrale student keek ik daar elke dag op en bestelde alle gratis dingen die je maar kon bedenken _O_
disclaimer
pi_203171426
Wij hebben 0 PMD zakken, ik gooi het meestal gewoon los in de container.

Balen trouwens SQ van de opvang, die sneeuwde even onder door alle afval zakken.
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:53:40 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_203171469
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:51 schreef exode het volgende:
Wij hebben 0 PMD zakken, ik gooi het meestal gewoon los in de container.

Balen trouwens SQ van de opvang, die sneeuwde even onder door alle afval zakken.
Nee hoor, genoeg reacties gehad :P

Wij hebben geen PMD container en dat de zakken groter zijn dan mijn prullenbak is niet storend, dat zie je toch niet aan de buitenkant 8-)
Ik zou wel een PMD container willen maar gezien we hier al een rest, GFT en papiercontainer hebben staan de meesten daar niet om te springen, niet iedereen heeft natuurlijk een grote tuin :P
disclaimer
pi_203171530
Geen, want er is hier (nog) geen PMD inzameling. Vanaf dit jaar ergens komt het wel.

Oh shit ik dacht er is een SC in SOP gekomen.
pi_203171541
Bij ons is rest vervangen door ondergrondse containers toen er een PMD container kwam.
Gelukkig is die ondergrondse container zo dicht bij onze voordeur dat ik oprecht denk dat het verder lopen is naar onze schuur waar de containers naast staan, dan naar dat ding. _O-
Al heeft dat ook wel te maken met hoe asociaal diep onze tuin is. :@
pi_203171551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef SQ het volgende:

[..]

Wij hebben geen PMD container en dat de zakken groter zijn dan mijn prullenbak is niet storend, dat zie je toch niet aan de buitenkant 8-)
Ik zou wel een PMD container willen maar gezien we hier al een rest, GFT en papiercontainer hebben staan de meesten daar niet om te springen, niet iedereen heeft natuurlijk een grote tuin :P
Niet ZO'N grote, nee :6

Ik zou willen dat PMD überhaupt opgehaald werd hier... of dat nou in een container is of in zakken maakt me dan weer niet uit. Naar zo'n verzamelcontainer bij een supermarkt brengen is wat mij weerhoudt om te scheiden :@
pi_203171559
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef SQ het volgende:

[..]

Wij hebben 1 gft container, 1 pmd container en 1 papier container ook wel bekend als de schuur.

Rest is ondergrondse en al een tijdje onze standaard avondwandeling met zaklampen en een toverstaf met geluid en licht. Dus iedereen in de straat weet wanneer wij afval gaan weggooien.
pi_203171606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:48 schreef SQ het volgende:
vroeger, in de begindagen van internet toen je nog de blitz kon maken met HTML skillz, had je Gratiz.nl, een site waar linkjes stonden naar allerhande gratis spullen. Zoals gratis visitekaartjes en gratis proefpakketjes vanTena en gratis macaronimix om uit te proberen. Als echte schrale student keek ik daar elke dag op en bestelde alle gratis dingen die je maar kon bedenken _O_
Joh, die bestaat nog steeds! Ik haal er veel parfumsamples en kattensnoepjes enzo weg O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 13 januari 2022 @ 16:04:02 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_203171632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:02 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Joh, die bestaat nog steeds! Ik haal er veel parfumsamples en kattensnoepjes enzo weg O+
Ja nee maar de magie is er nu wel af voor me :@
Nu wil ik juist zo min mogelijk spullen. Die ongevraagde promotietroep bij de boodschappen ook altijd. :') "Haver-kookroom" echt nee, ga weg.
disclaimer
pi_203171664
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:58 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Niet ZO'N grote, nee :6

Ik zou willen dat PMD überhaupt opgehaald werd hier... of dat nou in een container is of in zakken maakt me dan weer niet uit. Naar zo'n verzamelcontainer bij een supermarkt brengen is wat mij weerhoudt om te scheiden :@
Dit inderdaad. Ik doe amper boodschappen bij de supermarkt en ga er niet speciaal met zakken PMD heen fietsen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_203171738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:00 schreef Phaidra het volgende:
Psst, er bestaan ook lichtjesschoenen met usb-oplaadmogelijkheid :Y.
Deze heeft mijn zoon. Die zijn zelfs zo cool dat er een app bij zit waar je persoonlijke teksten of plaatjes kunt invoeren die gesynct worden naar je schoen. Hij ging in december o.a. met 'merry x-mas' op zijn schoen naar school. O+ ja ik ben een nerd... :@
pi_203171767
Bij ons wordt de pmd container om de week geleegd. Hij zit dan altijd vol. De ander week is voor papier en die zit nooit vol. GFT 2x per maand en restafval 1x per maand.
Alleen glas moeten we zelf wegbrengen en dat vergeten we altijd. Dan eens in de zoveel tijd een hele berg glas weg brengen. Daar moet ik echt vaker aan denken, als ik naar de winkel ga telkens wat glas mee nemen.
pi_203171772
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]
Deze heeft mijn zoon. Die zijn zelfs zo cool dat er een app bij zit waar je persoonlijke teksten of plaatjes kunt invoeren die gesynct worden naar je schoen. Hij ging in december o.a. met 'merry x-mas' op zijn schoen naar school. O+ ja ik ben een nerd... :@
Zijn die er ook in maat 40? (not asking for a friend)
pi_203171843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef exode het volgende:

[..]
Deze kun je best hebben denk. ;)
https://www.amazon.nl/dp/(...)S24EPFBSRZ6TFB?psc=1
pi_203171871
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja nee maar de magie is er nu wel af voor me :@
Nu wil ik juist zo min mogelijk spullen. Die ongevraagde promotietroep bij de boodschappen ook altijd. :') "Haver-kookroom" echt nee, ga weg.
AH heeft dat bij ons wel dermate aangepast op onze bestelgeschiedenis dat het vrijwel altijd producten zijn die we gebruiken. En tijdens het bestellen kan ik ze anders uitvinken zodat we het niet krijgen.
pi_203171881
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef exode het volgende:

[..]
Welke tekst? :+
pi_203172189
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:15 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]
Deze kun je best hebben denk. ;)
https://www.amazon.nl/dp/(...)S24EPFBSRZ6TFB?psc=1
Daar ga ik echt de blits mee maken hier in het dorp, kan niet anders.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 13 januari 2022 @ 16:47:04 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_203172206
Met zo'n TT verwachte ik idd in SOP te zitten.
Ik heb hier ongeveer 20 zakken voor de PMD, ze halen hier twee keer per maand op, maar ik heb vaak maar 1 zak per maand en om nu half lege zakken bij de weg te zetten vind ik ook weer een nogo
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_203172331
quote:
99s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:47 schreef Nizno het volgende:
Met zo'n TT verwachte ik idd in SOP te zitten.
Ik heb hier ongeveer 20 zakken voor de PMD, ze halen hier twee keer per maand op, maar ik heb vaak maar 1 zak per maand en om nu half lege zakken bij de weg te zetten vind ik ook weer een nogo
Zolang ik niet per zak betaal, gaat er gewoon een halve zak aan de straat op de ophaaldag.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 13 januari 2022 @ 16:58:03 #23
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_203172356
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:56 schreef Hupje het volgende:

[..]
Zolang ik niet per zak betaal, gaat er gewoon een halve zak aan de straat op de ophaaldag.
ik betaal niet per zak maar vind het dan weer verspilling om een halve zak bij de weg te zetten. Doe mn best al in de winkels om zo weinig mogelijk plastic te hebben en dan wel een extra zak er neer zetten omdat het kan? neh.. die extra twee weken staat die zak me niet in de weg
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_203172398
Wordt PMD bij jullie gewoon opgehaald? :o Wij moeten dat toch echt zelf naar een PMD bak brengen.

Voor de statistieken: wij hebben gemiddeld een stuk of 3-4 plastic zakken vol. Ik gebruik daar de zakken voor die we altijd bij onze AH bestelling krijgen, want we krijgen geen PMD zakken uitgereikt van de gemeente. Het zijn dus geen enorm grote zakken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 13 januari 2022 @ 17:04:37 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_203172424
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wordt PMD bij jullie gewoon opgehaald? Wij moeten dat toch echt zelf naar een PMD bak brengen.

jups.
ene week dinsdags de grijze (restafval) andere week dinsdags de groene (gft) en woensdags PMD, dan de dinsdag er op de blauwe (papier) en dan de dinsdag weer de groene en woensdags de PMD.
glas zelf wegbrengen naar de bak...

quote:

Voor de statistieken: wij hebben gemiddeld een stuk of 3-4 plastic zakken vol. Ik gebruik daar de zakken voor die we altijd bij onze AH bestelling krijgen, want we krijgen geen PMD zakken uitgereikt van de gemeente. Het zijn dus geen enorm grote zakken.
die zakken leverde ik altijd in bij de Jumbo aangezien die daar 5ct statiegeld op gaven terwijl ik bij de AH maar 1ct betaalde.

moet zeggen dat ik al een tijdje niet meer heb laten bezorgen dus geen idee of Jumbo ze nog inneemt en voor betaald.
pi_203172444
quote:
Wordt PMD bij jullie gewoon opgehaald? :o Wij moeten dat toch echt zelf naar een PMD bak brengen.

We hebben al heel lang een PMD container. Kwam er pas een paar weken geleden achter dat er bij het winkelcentrum een PMD bak staat. Ben er wel blij mee, zou niet weten waar ik het zou moeten opslaan anders.
We kunnen PMD zakken bij het buurthuis ophalen, 2 setjes per keer. We hebben daar dan een grote prullenbak voor staan. En een kleine voor groen en restafval.
Gelukkig hebben we hier voor aardig wat ruimte zodat de 4 containers niet al te erg in de weg staan. Er passen 3 naast elkaar en de 4e staat er dan voor.
pi_203172488
4 containers klinkt dan weer niet heel aantrekkelijk eerlijkgezegd. Daar zou ik niet eens fatsoenlijk plek voor hebben in mijn achter tuin. Wij hebben er nu twee; grijs en groen. Papier, PMD, glas etc. moeten we dus zelf wegbrengen.
pi_203172607
Wij hebben geen zakken PMD, sinds we een container hebben, zijn hier niet meer van die gratis zakken te krijgen.
Ik stop het steeds in de zakken van het brood (ik heb nog geen wasbare broodzakken) en als die vol is dan gaat het in de container.
En we hebben sinds eind vorig jaar overal in de wijk glasbakken staan. Echt overdreven veel, in mijn optiek. Maar volgens mij willen ze graag dat het afval beter gescheiden wordt.
Ik nam het glas altijd mee als ik boodschappen ging doen, maar nu kan ik binnen een minuut bij de glasbak staan. Alleen hebben ze er volgens mij nog gesloten dingen in zitten, dus je kan er nog geen glas in gooien :') .
Fake it till you make it...
pi_203172644
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:46 schreef SQ het volgende:
Hier kun je gratis PMD zakken meepakken in de winkel.
En omdat ze gratis zijn heb ik er dus wel duizend. Voor elk vliegtuig eentje.
Je kunt ze hier ophalen bij het gemeentehuis (andere plaats, 5 min met de auto) of het gemeenschapshuis (waar ik vrijwel nooit kom en wat in de lockdown gesloten is). Ook zo lekker handig
pi_203172871
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:21 schreef Nijna het volgende:
En we hebben sinds eind vorig jaar overal in de wijk glasbakken staan. Echt overdreven veel, in mijn optiek. Maar volgens mij willen ze graag dat het afval beter gescheiden wordt.
De doelstellingen voor glas worden al jaren niet gehaald en daar zijn meerdere rechtszaken om gevoerd, dat zou er wat mee te maken kunnen hebben ;)
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 17:56:46 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203172970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:34 schreef SQ het volgende:
heb net een mooie roman geschreven voor de directrice ^O^
Die mag je, geanonimiseerd, best delen O-)

Wij hebben al maanden een ondergrondse container voor de deur maar daar zit nog steeds een zak overheen dat deze buiten gebruik is :X Ik vraag me oprecht af of deze nog gebruikt gaan worden voordat we gaan verhuizen. Ze zijn er al bijna 1,5 jaar (!!!) mee bezig :')

PMD wordt hier ook nog steeds mee gedaan. Echt, hoe dat kan in een van de groenste gemeentes van Nederland (qua gemeenteraad) snap ik echt niet 8)7
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 17:59:07 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203173007
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:21 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben geen zakken PMD, sinds we een container hebben, zijn hier niet meer van die gratis zakken te krijgen.
Ik stop het steeds in de zakken van het brood (ik heb nog geen wasbare broodzakken) en als die vol is dan gaat het in de container.
Ik nam het glas altijd mee als ik boodschappen ging doen, maar nu kan ik binnen een minuut bij de glasbak staan. Alleen hebben ze er volgens mij nog gesloten dingen in zitten, dus je kan er nog geen glas in gooien :') .
Bedoel je boterhamzakjes? Want geen idee wat een broodzak is, al helemaal niet een wasbare :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_203173031
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:59 schreef MaJo het volgende:

[..]
Bedoel je boterhamzakjes? Want geen idee wat een broodzak is, al helemaal niet een wasbare :D
Gewoon de zak waar een brood inzit als je het koopt neem ik aan :+ ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 18:05:25 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203173102
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:00 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Gewoon de zak waar een brood inzit als je het koopt neem ik aan :+ ?
Ah zo :D Ik zit veel te moeilijk te denken _O- Maar hoezo een wasbare, neem je die dan mee naar de bakker :?
pi_203173212
Toen we dit huis kochten stond er een blauwe papierbak in de tuin. Die heb ik meteen op laten halen. Ik mot heen bakken in de tuin.
Aan de voorkant hebben we een ondergrondse rest en ondergrondse gft container.

Aan de achterkant een pleintje met ondergrondse rest, papier, pmd en gft containers en een bovengrondse glascontainer.

Ik heb zo een afspraak bij de bloedbank, maar ik heb geen zin 🤐
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_203173271
Ik vind het leuker als het over kleding gaat dan over afval scheiden 8-)
pi_203173664
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ah zo :D Ik zit veel te moeilijk te denken _O- Maar hoezo een wasbare, neem je die dan mee naar de bakker :?
:Y ik heb drie katoenen zakken waar een heel brood in past. Die overhandig ik de bakker zodat er geen plastic zak om hoeft.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_203173784
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:Y ik heb drie katoenen zakken waar een heel brood in past. Die overhandig ik de bakker zodat er geen plastic zak om hoeft.
Goed idee met kleine moeite. Die ga ik ook eens kopen!
pi_203173816
Onze bakker verkoopt ze (voor een euro) maar ze zijn online vast ook te koop :Y
pi_203173912
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:56 schreef MaJo het volgende:

[..]
PMD wordt hier ook nog steeds mee gedaan. Echt, hoe dat kan in een van de groenste gemeentes van Nederland (qua gemeenteraad) snap ik echt niet 8)7
Niets mee gedaan, bedoel je denk ik? Er wordt binnenkort overgestapt op nascheiding. Want zelfs de groenste gemeenteraad kan weinig doen aan de logistieke moeilijkheden van afvalscheiding in historische binnensteden.
pi_203174013
Mijn zoon kreeg vandaag op school van een paar klasgenoten te horen dat hij raar is omdat hij zelf zijn kapsel mag bepalen🤨. Zijn hoofd toch? En hij is 11.
Hij heeft lang haar. Werd gezegd door een paar kids met gemillimeterd haar🙄

Fukkingkutzooi. Geen versoepeling voor de horeca 😠
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:17:17 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203174156
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
4 containers klinkt dan weer niet heel aantrekkelijk eerlijkgezegd. Daar zou ik niet eens fatsoenlijk plek voor hebben in mijn achter tuin. Wij hebben er nu twee; grijs en groen. Papier, PMD, glas etc. moeten we dus zelf wegbrengen.
Hier in de wijk een hoop van die houten containerbergingen in voortuinen, want 4 containers.

Bij ons staan ze nu aan de zijkant van het huis, maar als onze kapschuur er ooit komt wil ik ze daar achter gaan zetten.
Someday...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:19:47 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203174189
Mijn 11-jarige heeft ineens puistjes, vrijwel instant :o

Zo even pats boem de puberteit in :{
Nou ja, pats boem, we hadden al regelmatig van die "doe niet, dat is gênant" momentjes in het openbaar, dus het zat er wel aan te komen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203174315
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:19 schreef Leandra het volgende:
Mijn 11-jarige heeft ineens puistjes, vrijwel instant :o

Zo even pats boem de puberteit in :{
Nou ja, pats boem, we hadden al regelmatig van die "doe niet, dat is gênant" momentjes in het openbaar, dus het zat er wel aan te komen :')
Mijn zoon is gewoon doorgerold vanuit de peuterpuberteit🙄

Na de zomer naar het VO en ik hou mijn hart vast😖
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_203174956
Iemand tips voor een (YouTube)kookprogramma voor jonge kinderen (6 jaar)? En dan niet met alleen koekjes en zoetigheid, maar gewoon normale niet al te ingewikkelde gerechten? Op tv gaat het vaak teveel over competitie ipv over koken, zoals bij Masterchef junior of cupcake cup.
  donderdag 13 januari 2022 @ 20:16:30 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_203175174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:06 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand tips voor een (YouTube)kookprogramma voor jonge kinderen (6 jaar)? En dan niet met alleen koekjes en zoetigheid, maar gewoon normale niet al te ingewikkelde gerechten? Op tv gaat het vaak teveel over competitie ipv over koken, zoals bij Masterchef junior of cupcake cup.
Allerhande kids is op YouTube te vinden. Ik vind niet alle recepten tof, maar er zitten leuke dingen tussen.

En ik doe niet mee aan de afvalopsom, maar wel hebben nog wel even een 'well played' voor Mars _O_

Wij hebben morgen kno met twee kindjes. Duimen jullie even mee dat die zoiets zegt 'natuurlijk hebben we in een pandemie tijd op de OK voor buisjes, kom maar meteen door, zo gepiept'?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_203175322
Nog even over kinderkleding:
Ik wil graag dat mijn kinderen er mooi uitzien en koop dan ook kleding die ik mooi vind. Maar als U. zelf iets wil (hij zit nu in z’n Avengers-fase), dan hou ik dat niet tegen. Uiteindelijk draagt hij het en is zijn blijdschap voor mij belangrijker dan of ik het mooi vind of niet. Na 3 maanden past het toch niet meer. O-)
Iets als een winterjas vind ik trouwens wel anders dan een trui. Ik zou geen Avengerswinterjas kopen.

Hier zijn de PMD-zakken niet meer gratis. Wij kopen de rollen bij de Jumbo. We hebben wel een container, maar je plastic mag daar niet los in. Fijne zakken, ik gebruik ze echt voor alles.
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 20:26:04 #48
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203175348
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wow, nooit eerder van gehoord! Wij vriezen alleen al het brood in, kan je het met deze zak ook invriezen?

quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:00 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Niets mee gedaan, bedoel je denk ik? Er wordt binnenkort overgestapt op nascheiding. Want zelfs de groenste gemeenteraad kan weinig doen aan de logistieke moeilijkheden van afvalscheiding in historische binnensteden.
Raar geformuleerd inderdaad, ik bedoel er wordt niets mee gedaan :Y

Ik woon niet in de binnenstad en de wijken direct grenzend aan onze straat hebben ook gewoon ondergrondse bakken. Geen idee dus waarom dat bij ons nog steeds niet het geval is.

Ik ben wel benieuwd hoe dit in onze nieuwe gemeente geregeld is :)
pi_203175410
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:26 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wow, nooit eerder van gehoord! Wij vriezen alleen al het brood in, kan je het met deze zak ook invriezen?
[..]
Raar geformuleerd inderdaad, ik bedoel er wordt niets mee gedaan :Y

Ja, juist, het vries fijner in vind ik, minder vaak van die onverwachte droge plekken.
  donderdag 13 januari 2022 @ 20:39:39 #50
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_203175558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:06 schreef FlyingFish het volgende:
Heb je 24kitchen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')