abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport dinsdag 18 januari 2022 @ 12:38:15 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203252331
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is nog niet helemaal duidelijk. Vertrek staat gepland voor de 26e, dus dat lijkt erg lastig te worden, maar hopelijk werken de Brazilianen mee en is later vertrekken niet per se een probleem. Op 4 februari is de openingsceremonie en als dat hem niet wordt is op 8 februari de eerste wedstrijd, dus er is nog een beetje hoop. In elk geval beter nu dan volgende week, maar de tijd begint wel te dringen natuurlijk.

Maar ja, het is gewoon echt heel kut. Twee jaar lang altijd negatief, ondanks reizen, wedstrijden etc, en dan net nú, op het moment dat de droom zo goed als binnen is...
:{

Hopelijk komt het allemaal op tijd en doen ze niet te moeilijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203252373
-O- Hopelijk test ze snel negatief.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 18 januari 2022 @ 12:41:48 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203252413
Als het op zo'n manier fout gaat, laat ik de Spelen verder ook schieten denk ik hoor. Dan gaan we wel twee weken lang halve dagen door de natuur wandelen ofzo, lijkt me beter, haar mentale gesteldheid is me dan net even een stukje belangrijker dan mijn wens om de Spelen te zien. Maar goed, we blijven hoop houden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 18 januari 2022 @ 13:01:48 #54
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203252705
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En daar is de positieve test. Godverdomme.
Nee, wat kut!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 19:21:35 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203258220
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Jep. Nu is het afwachten en héél hard hopen dat ze op tijd weer negatief test.
🤞🤞🤞
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 januari 2022 @ 16:32:45 #56
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203271450
Brazilië is één plek verwijderd van het krijgen van een derde (!) startbewijs in het langlaufen bij de vrouwen. Zwitserland, Slovenië, Oostenrijk, Japan, Wit-Rusland en Servië hebben hun mogelijke extra startbewijs geweigerd*, nu hangt het af van het al dan niet accepteren van een extra startbewijs door Zuid-Korea.

*in het geval van Oostenrijk en Servië was dat sowieso al wel te verwachten, aangezien die überhaupt niet al hun oorspronkelijke startbewijzen accepteerden

Ik denk dat het voor Bruna allemaal weinig uit zou maken, maar wie weet levert een derde startbewijs haar wat extra tijd op om weer negatief te testen..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203272532
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Jep. Nu is het afwachten en héél hard hopen dat ze op tijd weer negatief test.
Sterkte man. Duimen.
pi_203277856
Helaas zie ik dat mijn eerste keus Groenland onder de vlag van Denemarken mee zal doen.
Dus ga ik voor Oezbekistan.
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_203327573
Ik vrees dat ik Qatar niet kan adopteren.
Jack does it in real time...
pi_203328145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:32 schreef heywoodu het volgende:
Brazilië is één plek verwijderd van het krijgen van een derde (!) startbewijs in het langlaufen bij de vrouwen. Zwitserland, Slovenië, Oostenrijk, Japan, Wit-Rusland en Servië hebben hun mogelijke extra startbewijs geweigerd*, nu hangt het af van het al dan niet accepteren van een extra startbewijs door Zuid-Korea.

*in het geval van Oostenrijk en Servië was dat sowieso al wel te verwachten, aangezien die überhaupt niet al hun oorspronkelijke startbewijzen accepteerden

Ik denk dat het voor Bruna allemaal weinig uit zou maken, maar wie weet levert een derde startbewijs haar wat extra tijd op om weer negatief te testen..
Hoe is het nu? * Faraday01 hoopt op goed nieuws
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 januari 2022 @ 10:04:24 #61
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203328234
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Hoe is het nu? * Faraday01 hoopt op goed nieuws
Fysiek voelt ze zich nog altijd gewoon goed (eigenlijk alleen maar beter). Morgen gaat ze weer een PCR-test doen en het is eigenlijk heel simpel samen te vatten: die móet negatief zijn, anders is het een kwestie van de quarantainedagen uitzitten en hier naartoe komen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203328251
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Fysiek voelt ze zich nog altijd gewoon goed (eigenlijk alleen maar beter). Morgen gaat ze weer een PCR-test doen en het is eigenlijk heel simpel samen te vatten: die móet negatief zijn, anders is het een kwestie van de quarantainedagen uitzitten en hier naartoe komen.
Wat een zure bedoeling zeg, heb je alles achter de rug en dan krijg je dit :X

En als de PCR negatef is, mag ze dan afreizen of volgen er dan nog meer tests?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 januari 2022 @ 10:08:24 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203328264
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:06 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Wat een zure bedoeling zeg, heb je alles achter de rug en dan krijg je dit :X

En als de PCR negatef is, mag ze dan afreizen of volgen er dan nog meer tests?
Dan moet ze de dag erna nog een keer negatief testen, die resultaten worden dan door het NOC opgestuurd naar China, dat moet X dagen voor de reis gebeuren. In principe keuren die het dan goed en mag er gereisd worden (als dat gaat gebeuren, reist ze op 1 februari), en dan moet er in de drie dagen voor de reis ook nog twee keer negatief getest worden.

Vier negatieve tests vóór ze naar China kan dus. Nou maakt het in principe weinig uit of je er één of vier nodig hebt, als ze morgen negatief test is de kans natuurlijk ook wel redelijk dat ze in de dagen erna óók negatief test. Maar goed, eerst morgen..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203328305
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan moet ze de dag erna nog een keer negatief testen, die resultaten worden dan door het NOC opgestuurd naar China, dat moet X dagen voor de reis gebeuren. In principe keuren die het dan goed en mag er gereisd worden (als dat gaat gebeuren, reist ze op 1 februari), en dan moet er in de drie dagen voor de reis ook nog twee keer negatief getest worden.

Vier negatieve tests vóór ze naar China kan dus. Nou maakt het in principe weinig uit of je er één of vier nodig hebt, als ze morgen negatief test is de kans natuurlijk ook wel redelijk dat ze in de dagen erna óók negatief test. Maar goed, eerst morgen..
Het is nu extra zuur voor haar en voor jou maar ik vrees dat we deze spelen nog heel veel corona problemen gaan krijgen. Want als omicron eenmaal in het olymisch dorp is, gaan ze zo'n besmettelijke variant ook moeilijk kunnen beheersen. Zelfs in China.
  Redactie Sport maandag 24 januari 2022 @ 11:18:47 #65
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203342785
Een week is wel snel, dat wordt spannend :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 26 januari 2022 @ 14:16:10 #66
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203373452
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Fysiek voelt ze zich nog altijd gewoon goed (eigenlijk alleen maar beter). Morgen gaat ze weer een PCR-test doen en het is eigenlijk heel simpel samen te vatten: die móet negatief zijn, anders is het een kwestie van de quarantainedagen uitzitten en hier naartoe komen.
Hoe staat er voor inmiddels?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 26 januari 2022 @ 14:19:40 #67
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203373492
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:16 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Hoe staat er voor inmiddels?
Morgen is de dag des oordeels. Ze had afgelopen maandag voor het eerst (negatief) moeten testen, maar doordat er net op tijd wat regels gewijzigd zijn kon dat opgeschoven worden naar morgen. Dat komt goed uit, want morgen is ook de dag dat ze haar quarantaine uit mag en dus vertrekt ze morgen naar vliegveld München. Daar testen, als het negatief is vrijdag en zondag weer testen en als dat ook negatief is dinsdag vliegen, woensdag aankomen.

De zelftests geven in elk geval een beetje hoop: vrijdag een héél dun lijntje, zaterdag nauwelijks iets zichtbaar, zondag nog minder en maandag en gisteren was er met de beste wil van de wereld niks op te zien. Dat zegt uiteraard zéker niet alles, maar op dit moment moeten we het even van hoop hebben en kun je in elk geval beter zelftests hebben waar niks meer op te zien is dan dat er nog altijd een tweede rode lijn op staat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Trouwste user 2022 woensdag 26 januari 2022 @ 15:06:50 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_203374155
Succes heywooduh

Net m'n moeder van 81 aan de lijn heb haar op de hoogte gebracht en duimt als sportvrouw ook voor je.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 27 januari 2022 @ 10:09:10 #69
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203384914
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Morgen is de dag des oordeels. Ze had afgelopen maandag voor het eerst (negatief) moeten testen, maar doordat er net op tijd wat regels gewijzigd zijn kon dat opgeschoven worden naar morgen. Dat komt goed uit, want morgen is ook de dag dat ze haar quarantaine uit mag en dus vertrekt ze morgen naar vliegveld München. Daar testen, als het negatief is vrijdag en zondag weer testen en als dat ook negatief is dinsdag vliegen, woensdag aankomen.

De zelftests geven in elk geval een beetje hoop: vrijdag een héél dun lijntje, zaterdag nauwelijks iets zichtbaar, zondag nog minder en maandag en gisteren was er met de beste wil van de wereld niks op te zien. Dat zegt uiteraard zéker niet alles, maar op dit moment moeten we het even van hoop hebben en kun je in elk geval beter zelftests hebben waar niks meer op te zien is dan dat er nog altijd een tweede rode lijn op staat.
Spannend! Veel succes vandaag! Gelukkig geven de sneltests wel een positief beeld ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203391733
Vind het een beetje zorgelijk dat heywoodu nog niets gepost heeft hier :X Fingers crossed
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 27 januari 2022 @ 19:17:57 #71
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203392103
Inmiddels is het ook in Braziliaanse media wel geplaatst, dus kan het hier ook. Voornaamste punt: ze is relatief ok, aanspreekbaar, etc.

Maar goed, geen Olympische Spelen voor Bruna. En nee, niet vanwege een toch nog positieve test. Ze mocht vandaag haar quarantaine in Oostenrijk verlaten en vertrok om 7u met een soort taxi om naar het vliegveld van München te gaan. Daar zou ze in vijf dagen drie keer getest gaan worden (vandaag voor het eerst), om dan naar China te vertrekken.


Dat ging allemaal echter niet door. Ze belde even na elf uur, toen ik ongeveer verwachtte te horen dat ze aangekomen was, om te zeggen dat ze een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis van Bolzano lag. Ongeluk wist ze niet meer helemaal, het eerste wat ze zich weer kan herinneren is dat ze uit de auto getrokken werd door hulpdiensten. Vervolgens per helikopter naar het ziekenhuis gebracht. "Dat was tenminste wel cool", zei ze, om even aan te geven dat ze nog wel bij haar verstand was (en is), zij het redelijk onder de pijnstillers.

Arm gebroken, beide voeten gebroken en ribben gebroken. Het feit dat ze, om wat afstand te houden, achterin het busje zat heeft naar alle waarschijnlijkheid letterlijk haar leven gered, want de bestuurder (die ze zelf niet kende, ingehuurd iets) heeft het niet overleefd. Vermoedelijk heeft hij geprobeerd een auto in te halen, waarna hij frontaal op een tegemoetkomende vrachtwagen is gereden.

Dus ja, geen Olympische Spelen voor Bruna, maar gezien de ernst van het ongeval kan ik alleen maar blij zijn dat we überhaupt nog contact met haar kunnen hebben, om het zo maar te zeggen. De volgende uitdaging is kijken wanneer en zorgen dat ze naar huis (Nunspeet dus) kan komen.

De grootste zorgen om haar gezondheid zijn wel een beetje gezakt, maar de schrik zit er nog volop in..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203392662
:{ Sterkte Heywoodu (en Bruna natuurlijk). Hoeveel pech kan je hebben, maar ik kan mij voorstellen dat het belangrijkste is dat ze nog aanspreekbaar is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_203393809
Boa sorte!

Wat een verhaal. :{ Alle sterkte met het herstel en gelukkig is ze er nog, pff. Al het beste @heywoodu !
Jack does it in real time...
  donderdag 27 januari 2022 @ 20:47:45 #74
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203393936
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels is het ook in Braziliaanse media wel geplaatst, dus kan het hier ook. Voornaamste punt: ze is relatief ok, aanspreekbaar, etc.

Maar goed, geen Olympische Spelen voor Bruna. En nee, niet vanwege een toch nog positieve test. Ze mocht vandaag haar quarantaine in Oostenrijk verlaten en vertrok om 7u met een soort taxi om naar het vliegveld van München te gaan. Daar zou ze in vijf dagen drie keer getest gaan worden (vandaag voor het eerst), om dan naar China te vertrekken.


Dat ging allemaal echter niet door. Ze belde even na elf uur, toen ik ongeveer verwachtte te horen dat ze aangekomen was, om te zeggen dat ze een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis van Bolzano lag. Ongeluk wist ze niet meer helemaal, het eerste wat ze zich weer kan herinneren is dat ze uit de auto getrokken werd door hulpdiensten. Vervolgens per helikopter naar het ziekenhuis gebracht. "Dat was tenminste wel cool", zei ze, om even aan te geven dat ze nog wel bij haar verstand was (en is), zij het redelijk onder de pijnstillers.

Arm gebroken, beide voeten gebroken en ribben gebroken. Het feit dat ze, om wat afstand te houden, achterin het busje zat heeft naar alle waarschijnlijkheid letterlijk haar leven gered, want de bestuurder (die ze zelf niet kende, ingehuurd iets) heeft het niet overleefd. Vermoedelijk heeft hij geprobeerd een auto in te halen, waarna hij frontaal op een tegemoetkomende vrachtwagen is gereden.

Dus ja, geen Olympische Spelen voor Bruna, maar gezien de ernst van het ongeval kan ik alleen maar blij zijn dat we überhaupt nog contact met haar kunnen hebben, om het zo maar te zeggen. De volgende uitdaging is kijken wanneer en zorgen dat ze naar huis (Nunspeet dus) kan komen.

De grootste zorgen om haar gezondheid zijn wel een beetje gezakt, maar de schrik zit er nog volop in..
WTF! Wat vreselijk schrikken, heel veel sterkte voor jullie :*

Wat een vreselijke pech zeg, gelukkig heeft ze een engeltje op haar schouder gehad. Hoop op een voorspoedig herstel.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 27 januari 2022 @ 20:58:38 #75
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203394128
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels is het ook in Braziliaanse media wel geplaatst, dus kan het hier ook. Voornaamste punt: ze is relatief ok, aanspreekbaar, etc.

Maar goed, geen Olympische Spelen voor Bruna. En nee, niet vanwege een toch nog positieve test. Ze mocht vandaag haar quarantaine in Oostenrijk verlaten en vertrok om 7u met een soort taxi om naar het vliegveld van München te gaan. Daar zou ze in vijf dagen drie keer getest gaan worden (vandaag voor het eerst), om dan naar China te vertrekken.


Dat ging allemaal echter niet door. Ze belde even na elf uur, toen ik ongeveer verwachtte te horen dat ze aangekomen was, om te zeggen dat ze een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis van Bolzano lag. Ongeluk wist ze niet meer helemaal, het eerste wat ze zich weer kan herinneren is dat ze uit de auto getrokken werd door hulpdiensten. Vervolgens per helikopter naar het ziekenhuis gebracht. "Dat was tenminste wel cool", zei ze, om even aan te geven dat ze nog wel bij haar verstand was (en is), zij het redelijk onder de pijnstillers.

Arm gebroken, beide voeten gebroken en ribben gebroken. Het feit dat ze, om wat afstand te houden, achterin het busje zat heeft naar alle waarschijnlijkheid letterlijk haar leven gered, want de bestuurder (die ze zelf niet kende, ingehuurd iets) heeft het niet overleefd. Vermoedelijk heeft hij geprobeerd een auto in te halen, waarna hij frontaal op een tegemoetkomende vrachtwagen is gereden.

Dus ja, geen Olympische Spelen voor Bruna, maar gezien de ernst van het ongeval kan ik alleen maar blij zijn dat we überhaupt nog contact met haar kunnen hebben, om het zo maar te zeggen. De volgende uitdaging is kijken wanneer en zorgen dat ze naar huis (Nunspeet dus) kan komen.

De grootste zorgen om haar gezondheid zijn wel een beetje gezakt, maar de schrik zit er nog volop in..
-O-

Beterschap voor Bruna en sterkte!
Gezien de omstandigheden is ze er zo te lezen nog goed vanaf gekomen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 27 januari 2022 @ 21:05:57 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203394268
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels is het ook in Braziliaanse media wel geplaatst, dus kan het hier ook. Voornaamste punt: ze is relatief ok, aanspreekbaar, etc.

Maar goed, geen Olympische Spelen voor Bruna. En nee, niet vanwege een toch nog positieve test. Ze mocht vandaag haar quarantaine in Oostenrijk verlaten en vertrok om 7u met een soort taxi om naar het vliegveld van München te gaan. Daar zou ze in vijf dagen drie keer getest gaan worden (vandaag voor het eerst), om dan naar China te vertrekken.


Dat ging allemaal echter niet door. Ze belde even na elf uur, toen ik ongeveer verwachtte te horen dat ze aangekomen was, om te zeggen dat ze een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis van Bolzano lag. Ongeluk wist ze niet meer helemaal, het eerste wat ze zich weer kan herinneren is dat ze uit de auto getrokken werd door hulpdiensten. Vervolgens per helikopter naar het ziekenhuis gebracht. "Dat was tenminste wel cool", zei ze, om even aan te geven dat ze nog wel bij haar verstand was (en is), zij het redelijk onder de pijnstillers.

Arm gebroken, beide voeten gebroken en ribben gebroken. Het feit dat ze, om wat afstand te houden, achterin het busje zat heeft naar alle waarschijnlijkheid letterlijk haar leven gered, want de bestuurder (die ze zelf niet kende, ingehuurd iets) heeft het niet overleefd. Vermoedelijk heeft hij geprobeerd een auto in te halen, waarna hij frontaal op een tegemoetkomende vrachtwagen is gereden.

Dus ja, geen Olympische Spelen voor Bruna, maar gezien de ernst van het ongeval kan ik alleen maar blij zijn dat we überhaupt nog contact met haar kunnen hebben, om het zo maar te zeggen. De volgende uitdaging is kijken wanneer en zorgen dat ze naar huis (Nunspeet dus) kan komen.

De grootste zorgen om haar gezondheid zijn wel een beetje gezakt, maar de schrik zit er nog volop in..
Wat heftig! :o
Gelukkig heeft ze het overleefd en gaat het relatief goed.
Heel veel beterschap voor Bruna! En beide sterkte met het bijkomen vd schrik.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 27 januari 2022 @ 21:15:44 #77
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203394466
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:58 schreef Starflyer het volgende:

[..]
-O-

Beterschap voor Bruna en sterkte!
Gezien de omstandigheden is ze er zo te lezen nog goed vanaf gekomen.
De foto's geven dat beeld inderdaad wel ja, ze zat in het zwarte busje...(achterin dus, goddank)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203394784
Ben er stil van.....

Kan me voorstellen dat je vooral opgelucht bent dat ze er nog is en de verwondingen niet veel ernstiger zijn. Maar wat een bizarre samenloop van omstandigheden, dit is echt zo'n verhaal wat een filmscript zou kunnen zijn. Om positief af te sluiten: Meestal komt het dan uiteindelijk goed en schittert ze over 4 jaar.
pi_203395904
Pfff, verschrikkelijk. Sterkte voor haar en jou.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_203396824
:{ :{ :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203397101
Poeh, dat is wel een bizarre wending van het verhaal. :o
Sterkte en beterschap.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 januari 2022 @ 06:32:25 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_203398474
Jeetje.......

Sterkte.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 29 januari 2022 @ 00:33:59 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203412769
Kleine update: ze heeft één arm gebroken, op drie plekken, en één voet gebroken, op twee plekken (allemaal links), plus drie gebroken ribben en veel pijn aan buik en nek, vermoedelijk van respectievelijk de gordel en de klap zelf. Arm en voet moeten geopereerd worden, we hebben hoop dat dat in het weekeinde zou kunnen, het moet sowieso in Italië gebeuren, in Nederland is niet binnen enkele dagen een plek beschikbaar voor opname en operatie. Na de operatie kunnen we hopelijk snel, binnen een dag of twee, vervoer regelen om hier naartoe gebracht te worden, per 'privé-ambulance' of iets dergelijks, zo nodig, want de verzekering gaat haar niet naar Nederland halen (gedoe).

Het lijkt er op dat zowel de bestuurder van haar taxibusje, die het niet heeft overleefd, als de bestuurder van de vrachtwagen nog een poging hebben gedaan naar rechts uit te wijken, maar te laat om een frontale botsing te voorkomen. Elke keer dat ik aan dat ongeluk denk komt er weer een soort klap aan over hoe bizar veel geluk ze eigenlijk heeft gehad, bij een ongeluk dan. Echt ongelooflijk: ze zit normaal altijd voorin, zeker in dit soort taxi's, maar nu alleen niet omdat we haar hadden gezegd wat afstand te houden, voor zover mogelijk. Ze was aanvankelijk ook haar gordel vergeten, tot redelijk kort voor het ongeluk, toen ze zich ineens bedacht dat ze geen gordel om had. Etc. Onwerkelijk.

Inmiddels is Duda (Eduarda Ribera) logischerwijze aangewezen als vervangster en vanmorgen ook al vertrokken richting China, gelukkig heeft zij wel gewoon negatief getest enzo. Hopelijk kunnen we haar vanaf hier samen een beetje aanmoedigen, net als Jaque natuurlijk. Die waren beiden ook flink aangeslagen, wat wel begrijpelijk is. Ik hoop dat ze er wat moois van gaan maken! Niet Jaque's gedroomde afscheid, dat wilde ze met haar protegé van lang geleden doen, maar Duda kan ze vast wel onder haar hoede nemen :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 08:12:34 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_203413589
Nogmaals sterkte. Bedankt voor de update. Wat een verhaal.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 29 januari 2022 @ 09:59:17 #85
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203414342
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De foto's geven dat beeld inderdaad wel ja, ze zat in het zwarte busje...(achterin dus, goddank)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Heftige foto's

Zo te zien heeft ze inderdaad geluk gehad dat ze niet voorin zat.

Sterkte met de operaties en het (hopelijk volledige) herstel.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_203414666
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 00:33 schreef heywoodu het volgende:
Kleine update: ze heeft één arm gebroken, op drie plekken, en één voet gebroken, op twee plekken (allemaal links), plus drie gebroken ribben en veel pijn aan buik en nek, vermoedelijk van respectievelijk de gordel en de klap zelf. Arm en voet moeten geopereerd worden, we hebben hoop dat dat in het weekeinde zou kunnen, het moet sowieso in Italië gebeuren, in Nederland is niet binnen enkele dagen een plek beschikbaar voor opname en operatie. Na de operatie kunnen we hopelijk snel, binnen een dag of twee, vervoer regelen om hier naartoe gebracht te worden, per 'privé-ambulance' of iets dergelijks, zo nodig, want de verzekering gaat haar niet naar Nederland halen (gedoe).

Het lijkt er op dat zowel de bestuurder van haar taxibusje, die het niet heeft overleefd, als de bestuurder van de vrachtwagen nog een poging hebben gedaan naar rechts uit te wijken, maar te laat om een frontale botsing te voorkomen. Elke keer dat ik aan dat ongeluk denk komt er weer een soort klap aan over hoe bizar veel geluk ze eigenlijk heeft gehad, bij een ongeluk dan. Echt ongelooflijk: ze zit normaal altijd voorin, zeker in dit soort taxi's, maar nu alleen niet omdat we haar hadden gezegd wat afstand te houden, voor zover mogelijk. Ze was aanvankelijk ook haar gordel vergeten, tot redelijk kort voor het ongeluk, toen ze zich ineens bedacht dat ze geen gordel om had. Etc. Onwerkelijk.

Inmiddels is Duda (Eduarda Ribera) logischerwijze aangewezen als vervangster en vanmorgen ook al vertrokken richting China, gelukkig heeft zij wel gewoon negatief getest enzo. Hopelijk kunnen we haar vanaf hier samen een beetje aanmoedigen, net als Jaque natuurlijk. Die waren beiden ook flink aangeslagen, wat wel begrijpelijk is. Ik hoop dat ze er wat moois van gaan maken! Niet Jaque's gedroomde afscheid, dat wilde ze met haar protegé van lang geleden doen, maar Duda kan ze vast wel onder haar hoede nemen :)
Dat zijn al met al een hoop breuken :o Wordt een flinke operatie zo te lezen. Kan me voorstellen dat het overlijden van de chauffeur ook erg hard binnenkomt bij Bruna, want dat is niet meer dan een meter verschil....

Succes met het regelen van het transport, dat klinkt als een hoop gedoe. Is het financieel allemaal te doen of betekent dit dat jullie zelf voor alle vervoerskosten opdraaien?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 29 januari 2022 @ 11:15:12 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203415024
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 10:35 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat zijn al met al een hoop breuken :o Wordt een flinke operatie zo te lezen. Kan me voorstellen dat het overlijden van de chauffeur ook erg hard binnenkomt bij Bruna, want dat is niet meer dan een meter verschil....

Ik denk dat die mentale klap later nog gaat komen, als ze bijvoorbeeld eenmaal hier thuis is. Dat valt nu nog mee, hoewel ze zich net als ons zo nu en dan wel realiseert hoe enorm dicht we bij een heel ander verhaal hadden gezeten. Overigens trad haar brandweertraining uit haar jeugd nog even in werking toen ze wakker werd in de chaos van wrakken, schade, pijn, hulpverleners om haar heen, etc: ze realiseerde zich totaal niet waar ze was of waarom of wat dan ook, maar had wel door dat ze in shock was. Ze had heel veel dorst, maar wist dat je iemand in shock geen water moet geven, dus daar vroeg ze niet om, en ze realiseerde zich tijdens de extractie en verplaatsing richting de helikopter enzo ook dat het zeker in een shock enorm belangrijk is om simpelweg je ogen open te houden. Dus heeft ze enorm liggen vechten om haar ogen dan ook open te houden, ondanks de pijn. En dat lukte.

quote:
Succes met het regelen van het transport, dat klinkt als een hoop gedoe. Is het financieel allemaal te doen of betekent dit dat jullie zelf voor alle vervoerskosten opdraaien?
Bij het huren van een ambulance met chauffeur en verpleger om haar op te halen en hier naartoe te brengen moeten we, zo lijkt het, denken aan grofweg 5000-7500 euro, om en nabij (ze moeten immers een hele dag daar naartoe rijden, daar overnachten en dan weer een hele dag terug). Dat is natuurlijk veel geld, maar niet onoverkomelijk ofzo, dus als het nodig is kunnen we dat echt wel ophoesten. Het lijkt er gelukkig op dat de Braziliaanse bond dat echter allemaal gaat betalen, alleen moeten we voor de details eerst even afwachten wanneer ze geopereerd wordt, hoe lang daarna ze naar huis kan, hoe ze vervoerd moet worden (liggend of zittend), dat soort zaken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203415106
Jezus wat een verhaal. Heb het echt met jullie te doen ;( Sterkte @heywoodu
  Moderator zaterdag 29 januari 2022 @ 12:19:10 #89
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203415650
Oei wat heftig @heywoodu Sterkte voor jou en je vriendin!
  Moderator zaterdag 29 januari 2022 @ 12:23:42 #90
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203415688
Jezus. :{ @heywoodu wat heftig. Veel sterkte voor jullie.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 29 januari 2022 @ 12:58:25 #91
388664 crew  Dotteke
pi_203416089
Wat heftig, heel veel strekte en hopelijk kan ze snel naar Nederland vervoerd worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 januari 2022 @ 13:10:31 #92
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203416250
Holy crap, wat heftig.

Zoals jij het zelf ook al aangeeft is het heel raar om te zeggen, maar wat heeft zijn dan, ondanks alles, nog geluk gehad. Hopelijk kan ze snel geholpen worden met alle operaties en daarna ook snel haar huis om rustig te herstellen in haar eigen omgeving.

Bizar om te bedenken dat COVID-19 in dit geval misschien wel haar leven heeft gered.

Sterkte en heel veel beterschap.
  zaterdag 29 januari 2022 @ 13:33:13 #93
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Eindredactie Games zaterdag 29 januari 2022 @ 14:46:03 #94
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203417542
Tering zeg. Heel veel sterkte gewenst @heywoodu
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 15:07:14 #95
269689 crew  Viv
pi_203417805
Wat heftig, het ene moment ben je aan het stressen over een coronatest (of 5) omdat je naar de Olympische Spelen mag, en het volgende moment mag je blij zijn dat je überhaupt nog leeft. :'(

Heel veel sterkte @heywoodu :*
  Moderator zaterdag 29 januari 2022 @ 15:37:48 #96
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203418218
Ik had dit niet meegekregen @heywoodu wat is dit ontzettend triest om te horen, ik wens jullie beiden veel sterkte de komende tijd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203418323
Wat vreselijk. Vind het zo erg voor jullie. Spoedig herstel gewenst. Sterkte en liefs x
  zaterdag 29 januari 2022 @ 19:41:32 #98
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_203421046
Damn, veel sterkte @heywoodu en familie. En een spoedig herstel gewenst voor Bruna. Wat een nachtmerrie zo kort voor de Olympische droom -O- -O- -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Gretzl op 29-01-2022 19:56:41 ]
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 29 januari 2022 @ 19:52:15 #99
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_203421198
Engeltje op haar schouder kun je wel zeggen ja. Ik denk niet dat veel passagiers van een auto die frontaal op een tankwagen botsen dat nog kunnen navertellen.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Forum Admin zaterdag 29 januari 2022 @ 20:47:07 #100
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_203422252
Zo hey, dat is heftig allemaal zeg. Heel veel sterkte de komende tijden!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')