En, Grace wordt oma.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:51 schreef b_engeltje het volgende:
volgende scenario grace en tobias

Wie zitten er op de WC?quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:58 schreef mario390 het volgende:
de gouden kamer werd zich nu ook
vragen waar de zijn en hoezo ze zo lang
op de wc zijn
somige hebben het wel door (Peter,Tobias..

Haten zelfs....meisje meisje, je moet nog een hoop leren jij...quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:57 schreef Was-beer het volgende:
Vera: Ik weet wel dat Kitty mij haat
Grace: Joah

Trusten Floor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:59 schreef Flory het volgende:
Mijn oortjes zitten zowat in m'n keel
Lees het morgen wel, mooie dromen skatties

Hoop niet voor je dat het nominatiealarm nu afgaatquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:59 schreef Krambo het volgende:
Ondanks oortjes in en volume op max versta ik er echt geen fuk van

Overtreffende trap van haar basis emotie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 01:00 schreef Yolk het volgende:
Maar die boze blikken van Kitty.. is dat niet gewoon haar hoofd?

Dan knalt hier de boel er echt uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 01:01 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hoop niet voor je dat het nominatiealarm nu afgaat

Het gaat nog steeds over Veertjes KitteKut paranoiaquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:59 schreef Krambo het volgende:
Ondanks oortjes in en volume op max versta ik er echt geen fuk van

nou ja Miss kitty kijkt sago ,maar geef vera wel gelijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 01:00 schreef Yolk het volgende:

quote:Op donderdag 13 januari 2022 01:00 schreef Yolk het volgende:

Nee dan kan ik morgen een afspraak maken bij Schoonenbergquote:Op donderdag 13 januari 2022 01:01 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hoop niet voor je dat het nominatiealarm nu afgaat

Sercan is thuis.Die liep ook gelijk de boel af te zeiken.quote:

quote:

Ophouden leidt tot extra druk ...quote:Op donderdag 13 januari 2022 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sercan is thuis.Die liep ook gelijk de boel af te zeiken.

hij bracht wel de beste gifjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sercan is thuis.Die liep ook gelijk de boel af te zeiken.

Ze heeft wel vaker van dat soort uitspraken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 01:09 schreef Yolk het volgende:
"Ik loop als een verkrachte Bambi" - Grace

Over Vera en Dimitri?quote:Op donderdag 13 januari 2022 01:09 schreef mario390 het volgende:
op twitter zijn nu ook
posts vanwege part of
the game

Zelfkennis heeft ze welquote:Op donderdag 13 januari 2022 01:09 schreef Yolk het volgende:
"Ik loop als een verkrachte Bambi" - Grace

ja zo gaat dat ... Jaloeziequote:Op donderdag 13 januari 2022 01:13 schreef mario390 het volgende:
meiden op twitter hopen dat
vera naar huis moet

Baarmoeder hals kanker wat grace 2 jaar geleden heeft gehadquote:Op donderdag 13 januari 2022 01:15 schreef Krambo het volgende:
Ja hoor nu versta ik het wel en gaat het over intieme vrouwendingetjes

Neuh, lees ff de posts boven jequote:Op donderdag 13 januari 2022 01:18 schreef mario390 het volgende:
gaat het nu over menstruatie?
ik dacht misschien ook poep

Mss even voor controle naar het ziekenhuis?quote:

Is ook wel logisch.quote:Op donderdag 13 januari 2022 01:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dat vertelde zij in de groep niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |