Vrienden voor het levenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk man zulke vriendinnetjes
Dimi leek idd wat afhoudender ...quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
Vóór die Dimi-stunt was Veertje een dood vogeltje.. en nu heeft ze vrindinnen bij de vleet... die alle sappige details willen
Zeker, werkt twee kanten op, Jan Lulletje heeft wat te neuken en is nu ook stoerquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk man zulke vriendinnetjes
de scharen worden geslipenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga wat anders doen. Dag lieve kijkbuiskinderen. Bis morgen![]()
Vera kan alleen maar over jongens praten en vriendinnen maken door -jawel- over jongens te pratenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
Vóór die Dimi-stunt was Veertje een dood vogeltje.. en nu heeft ze vrindinnen bij de vleet... die alle sappige details willen
Trustenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:50 schreef utopia2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Succes met wat anders doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Trusten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is ventileren.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |