Vrienden voor het levenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk man zulke vriendinnetjes

Dimi leek idd wat afhoudender ...quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
Vóór die Dimi-stunt was Veertje een dood vogeltje.. en nu heeft ze vrindinnen bij de vleet... die alle sappige details willen

Zeker, werkt twee kanten op, Jan Lulletje heeft wat te neuken en is nu ook stoerquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk man zulke vriendinnetjes

de scharen worden geslipenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga wat anders doen. Dag lieve kijkbuiskinderen. Bis morgen

Vera kan alleen maar over jongens praten en vriendinnen maken door -jawel- over jongens te pratenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
Vóór die Dimi-stunt was Veertje een dood vogeltje.. en nu heeft ze vrindinnen bij de vleet... die alle sappige details willen

Trustenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:50 schreef utopia2.0 het volgende:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

Succes met wat anders doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:50 schreef utopia2.0 het volgende:

Trusten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:50 schreef utopia2.0 het volgende:

Dit is ventileren.quote:

quote:

Ik be eerder nieuwsgierig waar TikTokje mee in bed duikt als ze uit gegiebelt is met die stierlijk vervelende Noessiequote:Op donderdag 13 januari 2022 00:51 schreef b_engeltje het volgende:
volgende scenario grace en tobias

Moeilijk ja.quote:

Misschien wel ... of het publiek gelooft de oprechte liefde tussen die 2quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:52 schreef mario390 het volgende:
ik denk vera heeft nu vor binnen blijven
schlechte karten
wanneer bewohner misschien tussen
2 kiezen moet

Daar geloof ik ook niks vanquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Moeilijk ja.
Het ging net een tijdje over Grace en Tobias, inmiddels over of Amy echt geen streams heeft gekeken.

En Grace gooit Peter voor de bus.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Moeilijk ja.
Het ging net een tijdje over Grace en Tobias, inmiddels over of Amy echt geen streams heeft gekeken.

tiktokje?quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik be eerder nieuwsgierig waar TikTokje mee in bed duikt als ze uit gegiebelt is met die stierlijk vervelende Noessie

dat denk grace dat de kus nog niet uitgezonden kon zijn ,maar deze stond vanacht wel op BB sitequote:Op donderdag 13 januari 2022 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Moeilijk ja.

zou kunnen dat amy meer weet als zij zegtquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Moeilijk ja.

Lekker koeze.quote:

quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Peter en Kitty roddelen over de andere bewoners - 12 januari 2022.kittySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelf de heilige maria spelen tegen iedereen, maar achter hun rug om zwart maken
 All those angels with their wings glued on.
All those angels with their wings glued on.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |