En, Grace wordt oma.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:51 schreef b_engeltje het volgende:
volgende scenario grace en tobias
Wie zitten er op de WC?quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:58 schreef mario390 het volgende:
de gouden kamer werd zich nu ook
vragen waar de zijn en hoezo ze zo lang
op de wc zijn
somige hebben het wel door (Peter,Tobias..
Haten zelfs....meisje meisje, je moet nog een hoop leren jij...quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:57 schreef Was-beer het volgende:
Vera: Ik weet wel dat Kitty mij haat
Grace: Joah
Trusten Floor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:59 schreef Flory het volgende:
Mijn oortjes zitten zowat in m'n keel![]()
Lees het morgen wel, mooie dromen skatties![]()
Hoop niet voor je dat het nominatiealarm nu afgaatquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:59 schreef Krambo het volgende:
Ondanks oortjes in en volume op max versta ik er echt geen fuk van
Overtreffende trap van haar basis emotie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 01:00 schreef Yolk het volgende:
Maar die boze blikken van Kitty.. is dat niet gewoon haar hoofd?
Dan knalt hier de boel er echt uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 01:01 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hoop niet voor je dat het nominatiealarm nu afgaat
Het gaat nog steeds over Veertjes KitteKut paranoiaquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:59 schreef Krambo het volgende:
Ondanks oortjes in en volume op max versta ik er echt geen fuk van
nou ja Miss kitty kijkt sago ,maar geef vera wel gelijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 01:00 schreef Yolk het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 01:00 schreef Yolk het volgende:
Nee dan kan ik morgen een afspraak maken bij Schoonenbergquote:Op donderdag 13 januari 2022 01:01 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hoop niet voor je dat het nominatiealarm nu afgaat
Sercan is thuis.Die liep ook gelijk de boel af te zeiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |