SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Amy
BB / [Bewoner] Eveline
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:
quote:Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ja snap hem nu, maar ik wilde gewoon iets reageren, my bad zal niet meer gebeuren!
Nouchine zat naast Salar op een kussen te duwen met haar handen. Dimi stond paar meter verder en zei: 'als je dat beeld ineens ziet kan je daar wel wat anders van denken'quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:13 schreef Was-beer het volgende:
Waar had Peter het over? iets voor gevallen tussen Nouchine en Dimi vanmiddag?
Aan de schandpaal nu. Rotte eierenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ja snap hem nu, maar ik wilde gewoon iets reageren, my bad zal niet meer gebeuren!
Amy heeft wel een geile uitstraling. Laat @greysbones het niet horenquote:
Tis geen rampquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Oeh mag ik mee doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Aan de schandpaal nu. Rotte eieren
ben benieuwd naar morgen zonder alle luxe artikelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Amy heeft wel een geile uitstraling. Laat @:greysbones het niet horen
quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:18 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ben benieuwd naar morgen zonder alle luxe artikelen
dit is al puur natuur hoor ,zit geen makeup meer opquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:18 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ben benieuwd naar morgen zonder alle luxe artikelen
Wilde op tijd slapen.. weer misluktquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Daar hebben we mijn BB schatje wel
Tobias trapt daar niet in.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:17 schreef JDB94 het volgende:
Zie Vera nog wel halverwege hoppen naar Tobias mocht Dimi eruit geknikkerd worden
Ik denk dat Tobias dan past.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:17 schreef JDB94 het volgende:
Zie Vera nog wel halverwege hoppen naar Tobias mocht Dimi eruit geknikkerd worden
quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wilde op tijd slapen.. weer mislukt
Pubers
Ach Vera krijgt nu wel ban alles in de schoenen geschoven .. zie haar het ook niet doenquote:
Nee, dat denk ik ook niet....quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach Vera krijgt nu wel ban alles in de schoenen geschoven .. zie haar het ook niet doen
Vrouwen en het weer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:20 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft bij de nachttalk
niemand van julie heruitgelezen
waat lopt? ik wel.
grace zei: we do the boys
de nieuwe billy?quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:20 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft bij de nachttalk
niemand van julie heruitgelezen
waat lopt? ik wel.
grace zei: we do the boys
hoe denk je dat acteurs dat doen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Sorry maar die blik kun je niet spelen.
Dan vreet ik mijn toetsenbord op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hangt er vanaf als het hele spel zo gespeeld gaat worden ,denk ik wel dat hij er in mee gaat
iets de fillers aan het goeddrukkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit ze nu sneaky in haar neus te wroeten
quote:
zij zei ook zij gaat het helemalquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vrouwen en het weer.
Beide echt veranderlijk.
Het kan zo omslaan...
Wie ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nog niet veel gekeken, maar de winnaar is mij al wel bekend.
Vertel?quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Nouchine.quote:
Wacht maar afquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij zei ook zij gaat het helemal
niet doen
inderdaad, dat is amyquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als dimi de move makt gaat ze all the way mee
En te dom voor PB.quote:
Met steun van het publiek en een beetje sturing van de productie.quote:
Die zou er zeker voor gaanquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met steun van het publiek en een beetje sturing van de productie.
Neuh.. Veertje, het gedoodverfde dom spelende blondje, net slim genoeg om op tijd een lul te paaien richting finalequote:
Het gaat hier niet om mijn voorkeur, maar mijn RLS-ervaring van 23 jaar.quote:
bij de mensen? ja precies, helemal nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als dimi de move maakt gaat ze all the way mee
quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Die mag er van mij wel snel uit eigenlijk.
Nou, dan is het Tobias.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om mijn voorkeur, maar mijn RLS-ervaring van 23 jaar.
Als het om de leukste gaat zou het Vera moeten worden.
ja wel lief,nur spelt zij nu en datquote:
Er zit niemand in waar ik een hekel aan heb en dat is eigenlijk ook des poedels kern: tamme groep, geen reet aan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias is leuk
Maar dat is het dan ook
Geef het nog evenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zit niemand in waar ik een hekel aan heb en dat is eigenlijk ook des poedels kern: tamme groep, geen reet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |