Amy heeft wel een geile uitstraling. Laat @greysbones het niet horenquote:

Tis geen rampquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ja snap hem nu, maar ik wilde gewoon iets reageren, my bad zal niet meer gebeuren!

Oeh mag ik mee doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Aan de schandpaal nu. Rotte eieren

ben benieuwd naar morgen zonder alle luxe artikelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Amy heeft wel een geile uitstraling. Laat @:greysbones het niet horen

quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:18 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ben benieuwd naar morgen zonder alle luxe artikelen

dit is al puur natuur hoor ,zit geen makeup meer opquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:18 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ben benieuwd naar morgen zonder alle luxe artikelen

Wilde op tijd slapen.. weer misluktquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Daar hebben we mijn BB schatje wel

Tobias trapt daar niet in.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:17 schreef JDB94 het volgende:
Zie Vera nog wel halverwege hoppen naar Tobias mocht Dimi eruit geknikkerd worden

Ik denk dat Tobias dan past.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:17 schreef JDB94 het volgende:
Zie Vera nog wel halverwege hoppen naar Tobias mocht Dimi eruit geknikkerd worden

quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wilde op tijd slapen.. weer mislukt
Pubers

Ach Vera krijgt nu wel ban alles in de schoenen geschoven .. zie haar het ook niet doenquote:

Nee, dat denk ik ook niet....quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach Vera krijgt nu wel ban alles in de schoenen geschoven .. zie haar het ook niet doen

Vrouwen en het weer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:20 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft bij de nachttalk
niemand van julie heruitgelezen
waat lopt? ik wel.
grace zei: we do the boys

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |