SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Amy
BB / [Bewoner] Eveline
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Awww, die was beter geweest ja. Sorry!quote:
dank je welquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
superniger in BB / [TV / Live #2] Koken met Kitty.
met nadruk op proberen, zal ook wel wat gestuurd worden door febo. Jaloezie/strijd om een man tussen 2 vrouwen zorgt voor goeie beelden voor de uitzendingquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amy gaat dimi proberen af te pakken. LEt op mijn woorden
man man wat je alles denktquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amy gaat dimi proberen af te pakken. LEt op mijn woorden
Amy -Blondie is stukken minder erg dan Kitty - Kuttie , en dat wordt al 2 week gedaanquote:
Ik heb namelijk ook KPN en ik ga Videoland de hele dag al de sçhuld....quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh .. nee, maar iedereen die vandaag klaagde in CoS had KPN .. dus...
Als de uitzendingen zo verder gaan, exit Peter. Hij komt echt nauwelijks in beeld, triest eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef Flow3r het volgende:
Die 2 nieuwen slapen in de groene kamer ?
Dan exit Kitty
Kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:47 schreef Tourniquet het volgende:
Haha pizza-gate uitgebreid in de uitzending.
nooit problemen, vandaag continu , heb ook kpn, was vanmiddag bij mn zoon op visite die heb ook kpn , zelfde liedje. op twitter facebook allemaal klachten met KPN vandaag, dus heeft wel degelijk met KPN te maken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb namelijk ook KPN en ik ga Videoland de hele dag al de sçhuld....
Heb ff wat navraag gedaan en ik krijg hetzelfde beeld als jij
Ja de vraag was ook niet omdat ik zeg dat t niet zo is,quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
nooit problemen, vandaag continu , heb ook kpn, was vanmiddag bij mn zoon op visite die heb ook kpn , zelfde liedje. op twitter facebook allemaal klachten met KPN vandaag, dus heeft wel degelijk met KPN te maken.
superniger in BB / [TV / Live #2] Koken met Kitty.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Welk topic is voor bespreken dagelijkse tv uitzending?
KPN lag afgelopen nacht er helemaal uit, internet en tv.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb namelijk ook KPN en ik ga Videoland de hele dag al de sçhuld....
Heb ff wat navraag gedaan en ik krijg hetzelfde beeld als jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |