SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Amy
BB / [Bewoner] Eveline
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Nouja volgens mij was het Nawel die het tegen Grace zei maandagavond in de badkamer. Vond dat ook maar raar. En Nawel mag dat helemaal niet zeggen, lelijkste in het huis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb je een punt. het was vooral nawel ja
werd wel beaamd door anderen hoor. wie weet ik niet meer
hmm ik overdreef dus?
Het is kipgyros met champion roerbakgroente geworden met een aardappeltje in blokjes gesneden er door.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekkere salade halen
Met een stukje vlees erbij
ze heeft eindelijk nieuwe kleren gekregenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:20 schreef quirina het volgende:
Heeft Kleverige Kitty al haar roze huis pak/pyjama een keer gewassen?
Heb je vandaag al op de stream gekeken?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:20 schreef quirina het volgende:
Heeft Kleverige Kitty al haar roze huis pak/pyjama een keer gewassen?
zijn ze ook ze is zelf schoenen vergeten mee te nemenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:21 schreef Silves het volgende:
Hahaha 1meter 50 en kijk haar gympen...maat 45, die moeten van een ander zijn..
Ze mochten ook maar enkele dingen meenemen uit hun koffer en ze is schoenen vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:21 schreef Silves het volgende:
Hahaha 1meter 50 en kijk haar gympen...maat 45, die moeten van een ander zijn..
Ik heb wel Amy tijdens het eten iets horen zeggen als "de mensen thuis vinden jullie allemaal zulke mooie mensen" oid, geen idee hoe ze het exact zei, maar daar kwam het wel op neer..quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja volgens mij was het Nawel die het tegen Grace zei maandagavond in de badkamer. Vond dat ook maar raar. En Nawel mag dat helemaal niet zeggen, lelijkste in het huis.
En dan tel ik Kitty mee![]()
Die drukte word veroorzaakt door Grace, Die moet je vastbinden en ducttape op haar smoelwerk plakkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vinden het wel heel druk daar die nieuwe
Tot vanavond mopquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:23 schreef suzi1 het volgende:
had lapo niet door. was in de gang en moet weg
daaag
Leuk om naar te luisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:23 schreef Hunter het volgende:
Wel grappig, dat ze samen even hun rust pakken
ja maar Amy is een Belg he dus dan heeft mooi een andere betekening zoals goed karakterquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb wel Amy tijdens het eten iets horen zeggen als "de mensen thuis vinden jullie allemaal zulke mooie mensen" oid, geen idee hoe ze het exact zei, maar daar kwam het wel op neer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |