Dat hij blij was dat hij er geld aan kon verdienen wil niet zeggen dat hij er geen verstand van heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Na de Mexicaanse griep had je die geen seconde spreektijd meer moeten geven. Wat een gek.
Ik heb de reacties niet gelezen, maar als mensen op Twitter posten, moeten ze achteraf ook niet verbaasd zijn als ze een hoop stront over zich heen krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:41 schreef Postbus100 het volgende:
Heeft iemand al de quarantaine van Wopke gemeld?
[ twitter ]
(die reacties eronder![]()
![]()
![]()
![]()
)
Klap in het gezicht van..quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zou dan ook graag een soort samenvatting hebben waarin ik een teller zou willen zien hoevaak kreten zijn voorgekomen als:
Alles open!
Op naar de kroeg!
Bron?
Prachtige cijfers!
Erg mooi.
Taart!
Het getal 40-45
en meer van zulks genot
Hij verdient er nu ook geld aan door te pas en te onpas op tv en in kranten paniek te zaaien. Maar goed, daar hebben er wel meer een handje van.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:43 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dat hij blij was dat hij er geld aan kon verdienen wil niet zeggen dat hij er geen verstand van heeft.
Dat het moreel niet handig was in een understatement uiteraard.
Het gaat hier om een drukke plek buiten. In een stadion is het druk. Dus ik kan mij er wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was nog een week geleden in Spanje. Heerlijk gehad daar. Zou onze situatie zo inruilen voor die van hen. Maar bijna niemand liep daar met een mondkapje goed op buiten. Daarnaast slaat het wetenschappelijk gezien gewoon nergens op.
Ligt het nu wel of niet voor de hand volgens de beste man?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:10 schreef deedeetee het volgende:
Volgens Hackert ligt het niet voor de hand dat het nieuwe kabinet vrijdag tijdens de persconferentie amper versoepelingen aankondigt. De arts infectieziektebestrijding verwacht in ieder geval dat de lockdown niet wordt opgeheven. "Het is een nijpende situatie."
aandachtsgeil is hij wel maar gek natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ab Oosterhuis is een aandachtsgeile gek. Het is misschien beter om zijn informatie hier niet meer te delen, het wordt enkel in de media gedeeld om het vuurtje op te stoken en er klopt duidelijk helemaal niks van.
quote:Buiten op drukke plekken een medisch mondkapje dragen. Is dat niet overdreven? Helemaal niet, zegt viroloog Ab Osterhaus. „Sta je hutjemutje met vijfhonderd mensen en iemand met covid is aan het hoesten, dan kun je echt wel genfecteerd raken.”
Die pakken ook hun moment nu het momentum er is door het rivm. Net als die mislukte modeleur van ze, die marino. Kwam ook klaar over zn beeldscherm toen hij las dat maskers ook aanbevolen zijn in horeca als je zit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220112_19962289
[..]
Komt ie na twee jaar crisis mee, mooi man.
Heeft @ikweethetookniet een mening over Wopke? #dtvquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:41 schreef Postbus100 het volgende:
Heeft iemand al de quarantaine van Wopke gemeld?
[ twitter ]
(die reacties eronder![]()
![]()
![]()
![]()
)
En dan kom ik zeker nooit in aanraking met een virus zo besmettelijk als omikron? Laat mensen lekker besmet raken, de piek is max 1-2 weken weg en daarna hebben gewoon voldoende groepsimmuniteit. Om nu nog te gaan zitten klooien met mondkapjes buiten is compleet onzinnig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:39 schreef Aventura het volgende:
Ik las ergens een mooie vergelijking met sigarettenrook. Dat ruik je ook nog lang nadat de roker is verdwenen en de sigaret is gedoofd. Hetzelfde met virusdeeltjes. Iets om in gedachten te houden. Buiten besmet raken lijkt me niet zo waarschijnlijk maar neem een openbaar toilet waar vijf minuten voor je iemand een paar minuten op de pot zat en waarschijnlijk niet met een mondneusmasker op. Die lucht adem je dan in.
Maar het is ook gewoon inhoudelijk ontzettend dom. 'huuhhh, waarom moet je in quarantaine? Als je geen klachten hebt, ben je niet besmettelijk' (FOUT. De n of twee dagen voor je klachten krijgt, kan je al anderen besmetten. Gebeurt ook gewoon in de praktijk). 'Hhuuuuh, hele kabinet nu ook in quarantaine' (FOUT. Wopke is zelf nog niet positief getest. Of is het kabinet in aanraking gekomen met Wopkes kind). Etc. etc. etc. Echt, en daar moeten we de oorlog mee winnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb de reacties niet gelezen, maar als mensen op Twitter posten, moeten ze achteraf ook niet verbaasd zijn als ze een hoop stront over zich heen krijgen.
quote:Nietsvermoedend ging de 41-jarige Max uit Spijkenisse zaterdag naar de vaccinatielocatie in Rotterdam-Crooswijk voor zijn boostervaccin. Na afloop had hij toch wat kriebels in zijn buik. Het bleek geen bijwerking van de prik, maar wl van de dame die hem vaccineerde.
Twitter moeten ze sowieso opdoeken. Ga eens nuttige dingen doen in je leven. 90% van Twitter zijn gewoon volwassenen die een beetje ruzie aan het maken zijn met elkaar. Kinderachtig gedoe zeg. Slechtste uitvinding ooit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb de reacties niet gelezen, maar als mensen op Twitter posten, moeten ze achteraf ook niet verbaasd zijn als ze een hoop stront over zich heen krijgen.
Al besprokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft @:ikweethetookniet een mening over Wopke? #dtv
Max zou haar ook wel graag vaccineren.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Welke FOK!ker is dit?
https://www.ad.nl/rotterd(...)-naar-haar~a2f5e956/
[..]
Kijk dan ze hebben hem zelfs moeten muilkorven om te voorkomen dat hij de andere gasten bijt, die hondsdolle hangoor!quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
aandachtsgeil is hij wel maar gek natuurlijk niet
het is maar net hoe je het gebruikt, de incognito's op sociale media vind ik een groter probleemquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Twitter moeten ze sowieso opdoeken. Ga eens nuttige dingen doen in je leven. 90% van Twitter zijn gewoon volwassenen die een beetje ruzie aan het maken zijn met elkaar. Kinderachtig gedoe zeg. Slechtste uitvinding ooit.
Ik gok op dit pareltje:quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:37 schreef groenen het volgende:
Juich niet te vroeg allen.
Het OMT stuurt gelukkig niet op dagkoersen, zij maken een weloverwogen keuze op basis van de inzichten van Jaap en de modellen van Wallinga.
Dwangbuis in een afgesloten ruimte met kussens aan de muur en rvs sanitair.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Na de Mexicaanse griep had je die geen seconde spreektijd meer moeten geven. Wat een gek.
Een eckte fokker had haar geprikt, in de wachtruimte, onder luid gejuich van de toekijkers, terwijl haar vrouwelijke collega's jaloers toekijken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Welke FOK!ker is dit?
https://www.ad.nl/rotterd(...)-naar-haar~a2f5e956/
[..]
Hoeren open (@Caland)quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zou dan ook graag een soort samenvatting hebben waarin ik een teller zou willen zien hoevaak kreten zijn voorgekomen als:
Alles open!
Op naar de kroeg!
Bron?
Prachtige cijfers!
Erg mooi.
Taart!
Het getal 40-45
en meer van zulks genot
Rode wijn ik drinkquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kijk dan ze hebben hem zelfs moeten muilkorven om te voorkomen dat hij de andere gasten bijt, die hondsdolle hangoor!
[ afbeelding ]
Mvg,quote:
je moet wel echt een fokker zijn om van een gemaskerde vrouw die je 5 minuten ziet vlinders in je buik te krijgenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Een eckte fokker had haar geprikt, in de wachtruimte, onder luid gejuich van de toekijkers, terwijl haar vrouwelijke collega's jaloers toekijken.
Twitter levert altijd pareltjes opquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Twitter moeten ze sowieso opdoeken. Ga eens nuttige dingen doen in je leven. 90% van Twitter zijn gewoon volwassenen die een beetje ruzie aan het maken zijn met elkaar. Kinderachtig gedoe zeg. Slechtste uitvinding ooit.
De eerste die wel binnen 1,5m. met komen he?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet wel echt een fokker zijn om van een gemaskerde vrouw die je 5 minuten ziet vlinders in je buik te krijgen
Dat klopt want Wopkte heeft goede chromosomen dus is het officieel geen mongoolquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:49 schreef Questular het volgende:
Wat een mongooltje zeg. En dan heb ik het niet over Wopke.
Wat is toch die obsessie van zichzelf-intellectueel-Nederland-noemend-Nederland met dat vermeende superioriteitsdenken bij de bevolking en de 'elite'. Die nijd bij de vaste columnisten van De Groene, met Ewald voorop, blijft me toch verbazen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Nederland gaat gebukt onder een vals zelfbeeld van superioriteit bij de bevolking en bij de leidende politicus die bij diezelfde bevolking populair wil blijven. Hierdoor wordt in geval van crises alleen gekeken naar de gevolgen. De oorzaken liggen altijd elders.
Wat, binnen 1,5 minuut met komen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
De eerste die wel binnen 1,5m. met komen he?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Randdebiel met narcisme omschrijft hem veel beter
Haal ik gemakkelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat, binnen 1,5 minuut met komen?
Die vergaarbak moeten ze houden. En zorgen dat die figuren gewoon daar blijven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
Veul te snel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat, binnen 1,5 minuut met komen?
Precies, gewoon Hyves opnieuw invoeren en laten we het daarbij houden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Aldus iemand die een account heeft op het FOK!forum.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er was bij mij op de basisschool ook een jochie die niet het verschil tussen een schommel en een glijbaan wist.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:00 schreef Simmertje het volgende:
"De ziekenhuiscijfers schommelen de afgelopen dagen. Zowel het aantal nieuwe opnames als ook het totale aantal bezette bedden daalt en stijgt, zo blijkt uit cijfers van het Landelijke Cordinatiecentrum Patinten Spreiding.
Van maandag op dinsdag nam het aantal patinten met Covid-19 in de ziekenhuizen ook af, maar de dag ervoor was er juist sprake van een stijging."
Aldus het AD.
Gewaagde analyse welquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:00 schreef Simmertje het volgende:
"De ziekenhuiscijfers schommelen de afgelopen dagen. Zowel het aantal nieuwe opnames als ook het totale aantal bezette bedden daalt en stijgt, zo blijkt uit cijfers van het Landelijke Cordinatiecentrum Patinten Spreiding.
Van maandag op dinsdag nam het aantal patinten met Covid-19 in de ziekenhuizen ook af, maar de dag ervoor was er juist sprake van een stijging."
Aldus het AD.
Is dit niet waarom gemiddelden uitgevonden zijn?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:00 schreef Simmertje het volgende:
Aldus het AD.
Volgens mij hebben die hetzelfde algoritme als die coronamelder. Geen aandacht geven, helaas doet een grote groep dat wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:00 schreef Simmertje het volgende:
Aldus het AD.
Maandag stijging.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:00 schreef Simmertje het volgende:
Aldus het AD.
Interessant ja, die vlieger gaat ook niet alleen op wat betreft de corona-aanpak.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarover: https://www.groene.nl/artikel/een-politiek-van-gevolgen
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |