quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en we zouden eigenlijk volgende dinsdag alvast in Nederland trouwen met onze getuigen. Dat is ook balen. Ik had echt zo verwacht dat het alles behalve corona zou zijn. Ik had sinds Kerstmis ook geen contacten meer gehad, kantoor was juist nog even een uitzondering omdat het belangrijk was.
Zo één heb ik ook van de DE. Ligt in de doos klaar voor de kringloopwinkelquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:59 schreef Candaasje het volgende:
Even bijlezen hoor....
@:Tuindierik kon je spoiler niet meer lezen, maar ik geloof dat je wel even een virtuele knuffel kunt gebruiken.
@:Isa : oef, sterkte met al die slecht liggende familieleden![]()
@:Myraela : wat shit zeg, je hebt wel echt enorm veel pech!
@:Lucky_Strike ik hoop dat die tranentest je bespaart blijft![]()
Wij kopen trouwens ongebroken lijnzaad, en dat gaat dan zo hop hier mooi in, werkt als een tierelier:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Tele6 het volgende:
Zo eentje heeft B ook![]()
alleen bestaat de zijne uit meer onderdelen dan zou moeten zijn... een van de vele projectjes... we zien wel of er ooit nog wat mee gebeurt anders dan dat het ding op de studeerkamervloer ligt.
"B, waarom heb je een kapotte koffiemolen op de studeerkamervloer liggen?"
"Daar slaapt hij."
Of een mailtje sturen of ze wat voor je apart willen houden. Geen flauw idee of ze zoiets doen maar je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:08 schreef Tele6 het volgende:
De Vivera is in de aanbieding bij de Coop, echt supergoede aanbieding, alles voor ¤1. Vaak is het 3 voor ¤5 maar deze aanbieding is dus nog veel en veel beter.
Dus ik rijd net even langs de Coop.
Alle Vivera uitverkocht natuurlijk.
Nou zit ik te bedenken op welke tijd ik er dan het beste langs zou kunnen gaan dat er dan wel Vivera in het schap ligt. En dan niet alleen de vieze varianten, maar de kcipstuckckjes en de rookckworst en de chilibonenburger.
Misschien gewoon maar morgen de hele dag voor het schap gaan zitten of zo. Ik heb nou toch vakantie.
Ik had ook in de winkel kunnen vragen net maar dat idee had ik pas toen ik naar huis fietstequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of een mailtje sturen of ze wat voor je apart willen houden. Geen flauw idee of ze zoiets doen maar je kunt het altijd proberen
Of verschillende coop proberen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:08 schreef Tele6 het volgende:
De Vivera is in de aanbieding bij de Coop, echt supergoede aanbieding, alles voor ¤1. Vaak is het 3 voor ¤5 maar deze aanbieding is dus nog veel en veel beter.
Nou zit ik te bedenken op welke tijd ik er dan het beste langs zou kunnen gaan dat er dan wel Vivera in het schap ligt. En dan niet alleen de vieze varianten, maar de kcipstuckckjes en de rookckworst en de chilibonenburger.
Misschien gewoon maar morgen de hele dag voor het schap gaan zitten of zo. Ik heb nou toch vakantie.
Ja, ik geloof dat ik er hier minstens 5 op fietsafstand heb zitten dus misschien doe ik morgen een Tour de Coop. Hangt ervanaf hoe fris ik me voel na m'n boosterquote:
Ik zie er altijd veel in de to good to go appquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik er hier minstens 5 op fietsafstand heb zitten dus misschien doe ik morgen een Tour de Coop. Hangt ervanaf hoe fris ik me voel na m'n booster
Oeh, en de chicken tenders.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:08 schreef Tele6 het volgende:
Mogelijk interesse. Afhankelijk van wat,hoeveel en wat het kost. En wanneer beschikbaar. Als Groningen weer open is voor een dagje stad kan ik wel een keer die kant op komen. Voor enkel een paar kilo vlees heb ik er meer moeite mee on dat stuk te rijden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:29 schreef sigme het volgende:
Nou, hier is een besluit genomen; we gaan binnenkort een deel van de volwassen ooien naar de slager brengen. Dat is nog veel moeilijker dan lammeren wegbrengen, maar het moet af en toe toch.
Anyway, zijn er hier mensen met interesse in schapevlees? Ik ken de slechte verhalen erover, maar bij mijn schaperas ontstaat niet die tranige oude-schapensmaak. Vind ik en velen met mij.
Nou ja, mocht er interesse zijn laat het me even weten.
Boiler in een keukenkastje? Vervangen door een doorstroomboiler. Die verdiend zich zeer snel terug mbt energieverbruik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zit al een poosje met onze boiler in mijn maag, die niet doet wat hij moet doen en ik kan nergens iemand vinden die me daarmee kan helpen. Toen kwam ik op het lumineuze idee om de buurman om raad te vragen en toen kreeg ik een epistel met ervaringen en ga ik de stekker eruit trekken het ding negeren(de boiler, niet de buurman
)
Das kutquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:38 schreef Myraela het volgende:
Nou mooi kut, mijn uitslag is binnen. Ik heb weer corona.
Ik doe gewoon echt ergens iets fout. Ik heb helemaal niet veel contacten, en toch al voor de tweede keer corona. Ondertussen gaan andere mensen met groepen op wintersport en naar thuisfeestjes en die ontspringen de dans toch maar mooi.quote:
Ik keek ook al in de vriezer of ik iets had liggen, maar helaas.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:26 schreef Myraela het volgende:
Snackmasters aan het kijken met kaassoufle. Nu zin in.
Al vond ik het minder tof om te kijken, want kaassoufle maken is niet superspannend.
Zo zonder teruglezen was dit een erg… boeiende quote om te lezen #kluizenaarslevenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef Myraela het volgende:
Volgende week Liga milkbreak, dat lijkt me wel supertof om te zien.
Nee, gek!quote:
Of pech. Maar je zit toch wel regelmatig in het OV? Of alleen naar het werk?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe gewoon echt ergens iets fout. Ik heb helemaal niet veel contacten, en toch al voor de tweede keer corona. Ondertussen gaan andere mensen met groepen op wintersport en naar thuisfeestjes en die ontspringen de dans toch maar mooi.
Alleen naar werk. Dat was voor maandag ook al een ruime twee maanden geleden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of pech. Maar je zit toch wel regelmatig in het OV? Of alleen naar het werk?
Ik heb geen flauw idee wat daar precies stond. Ik ken alleen maar die koekjes van Liga (die mocht ik nooit van mijn moeder want de tandarts had gezegd dat die slecht voor het gebit waren) en dat is het wel. Maar om daar nu naar te kijken lijkt me behoorlijk saai.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo zonder teruglezen was dit een erg… boeiende quote om te lezen #kluizenaarsleven
Volgens mij schiet het al aardig op om me heenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef Tele6 het volgende:
Of het komt omdat ik gisteren las dat 50% van de Europeanen waarschijnlijk de komende weken corona krijgt en ik al op zoek was naar iemand die corona kon krijgen zodat ik mooi in de 50% die het niet krijgt terechtkom.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef Tele6 het volgende:
Of het komt omdat ik gisteren las dat 50% van de Europeanen waarschijnlijk de komende weken corona krijgt en ik al op zoek was naar iemand die corona kon krijgen zodat ik mooi in de 50% die het niet krijgt terechtkom.
Nou ja, zoals ik al zei mocht ik die nooit van mijn moeder. Dus toen ik het huis uit was en mijn eigen boodschappen moest gaan doen (zo stoer!) heb ik vrij snel een keer zo'n heel pak meegenomen. Want ik wilde wel eens weten wat ik al die jaren gemist had. Ik had dus niets gemistquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind alle vormen van Liga koekjes smerig.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik al zei mocht ik die nooit van mijn moeder. Dus toen ik het huis uit was en mijn eigen boodschappen moest gaan doen (zo stoer!) heb ik vrij snel een keer zo'n heel pak meegenomen. Want ik wilde wel eens weten wat ik al die jaren gemist had. Ik had dus niets gemist
Volgens mijn tandarts is alles behalve water , groente en geweekte granen slecht voor je / voor je tanden dus het kan extremerquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat daar precies stond. Ik ken alleen maar die koekjes van Liga (die mocht ik nooit van mijn moeder want de tandarts had gezegd dat die slecht voor het gebit waren) en dat is het wel. Maar om daar nu naar te kijken lijkt me behoorlijk saai.
Mijn tandarts wil dat ik met mondwater spoel na elke hap fruit. Flapdrol.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mijn tandarts is alles behalve water , groente en geweekte granen slecht voor je / voor je tanden dus het kan extremer
Wel mondwater met 0% alcohol neem ik aan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn tandarts wil dat ik met mondwater spoel na elke hap fruit. Flapdrol.
Daar komen tandartsen nu heel rap van terug, dat gebruik van mondwater!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn tandarts wil dat ik met mondwater spoel na elke hap fruit. Flapdrol.
Ik heb niet doorgevraagdquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel mondwater met 0% alcohol neem ik aan?
Oh echt? Ik zal er de volgende keer dat ik er ben eens naar vragen. Hij zei dat gewoon water ook wel goed was, dus misschien is dat gewoon nu het advies.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Daar komen tandartsen nu heel rap van terug, dat gebruik van mondwater!
Oh en, jezus Tele, ik vind het regelmatig meer dan knap hoe jij überhaupt nog leeft
Ja, die associatie helpt ook niet echt huhquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef Tele6 het volgende:
Wij kregen nooit iets te eten mee voor de pauze om 10 uur, alleen een flesje met slappe ranja of water. Vervolgens ben ik een paar keer van m'n stokje gegaan na zwemles. Als ik hongerklop heb word ik supermisselijk en als je me dan een Liga toestopt wordt het er niet beter van![]()
Dus ik associeer Liga's nog steeds met kokhalzen en chloorwater en bijna flauwvallen
Ik heb net een sinaasappel op en denk nu 'eh....moet ik nu dan mijn mond nog even snel spoelen??'quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb niet doorgevraagd![]()
Ik drink nu wel altijd water bij m'n fruit, om zo het zuur van m'n tanden te spoelen.
Voor 't inkomen van die tandarts wel, want die trekken zo lekker licht loszittende stukjes tand, kies en vulling losquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die associatie helpt ook niet echt huh
Ik vond het ook maar idioot van mijn moeder om zo hersenloos precies te doen wat de tandarts zei. Want chocotoffs eten en toffees van quality street was blijkbaar prrrrrima.
Ja, zoiets heb ik ook gelezen. Valt in mijn doosje van 'can't win' dingen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Candaasje het volgende:
Daar komen tandartsen nu heel rap van terug, dat gebruik van mondwater!
Ja fruitzuren! HuuuuU! En natuurlijke suikers! Voel je de bacteriums al groeien?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net een sinaasappel op en denk nu 'eh....moet ik nu dan mijn mond nog even snel spoelen??'
Ik ga zo poetsen. Maar dat mag vast ook niet binnen een half uur na het eten van citrusfruit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef fietsie het volgende:
Ja fruitzuren! HuuuuU! En natuurlijke suikers! Voel je de bacteriums al groeien?
Als je gevoelige tanden hebt, kan het wel helpen ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net een sinaasappel op en denk nu 'eh....moet ik nu dan mijn mond nog even snel spoelen??'
En alleen met je linkerhand he?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga zo poetsen. Maar dat mag vast ook niet binnen een half uur na het eten van citrusfruit.
Ik zei toch ogen!quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was net naar de optometrist om te kijken hoe mijn ogen samenwerken en wat ze te maken hebben met mijn hoofdpijn en migraine.
Naar die samenwerking kan niet gekeken worden omdat er nog meer mis is met mijn traanvocht dan we al wisten.
En op één been.quote:
Hangt van je type masker af. Met zo'n blauw geval bescherm je vooral anderen, met FPP2 ben jezelf ook beschermd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:46 schreef Candaasje het volgende:
Dus hoe zinvol dat precies is, als we het over de kans dat IK besmet raak hebben....)
Ja, dat van die liga was heus niet zo erg hoor. Ik heb er mee leren leven en mijn moeder heeft me behoed voor iets dat niet eens lekker was.quote:
Overigens weet ik nog steeds niet wat hier nou staat. Myra, wat bedoel je?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef Myraela het volgende:
Volgende week Liga milkbreak, dat lijkt me wel supertof om te zien.
Vergeet de zetmeel niet. Barstensvol voedingsstoffen voor de bacteriegroei en blijft lekker plakken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja fruitzuren! HuuuuU! En natuurlijke suikers! Voel je de bacteriums al groeien?
Wij hebben van die blauwe, wel medische. Geen FPP2 .quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hangt van je type masker af. Met zo'n blauw geval bescherm je vooral anderen, met FPP2 ben jezelf ook beschermd.
Ik kwam laatst een onderzoek tegen, als twee personen, waarvan een met Corona, samen een kwartier (of een half uur, weet het niet meer) in een afgesloten ruimte zaten met beide een FPP2 masker, was de kans op besmettingen heel erg klein.
Ik draag eigenlijk de hele tijd FPP2 maskers
Ze keek Snackmasters.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat van die liga was heus niet zo erg hoor. Ik heb er mee leren leven en mijn moeder heeft me behoed voor iets dat niet eens lekker was.
[..]
Overigens weet ik nog steeds niet wat hier nou staat. Myra, wat bedoel je?
Oh, daar heb ik ooit per ongeluk twee afleveringen van gezien en dat was super leukquote:
Als ik dat heb, smeer ik er een tijd 's avonds elmex sensitive op. Gewoon een kwakje (quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En op één been.
Sinds iets meer dan een jaar is een kwadrant (ik denk zelfs maar 1 tand) wel heel gevoelig voor koude, dus spoel nu met warm water. Was best geirriteerd toen ik dat tegen de tandarts zei en ze zei dat er he-le-maal niets te zien was
Dit had ik toen nog niet eens gelezenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat van die liga was heus niet zo erg hoor. Ik heb er mee leren leven en mijn moeder heeft me behoed voor iets dat niet eens lekker was.
Vieze koekjes namaaktv bij snackmasters.quote:[..]
Ik ken alleen die Britse. Eens kijken of ik dat ergens terug kan zien, oude afleveringen. Want was best tof.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef fietsie het volgende:
Ik vind de Britse versie van Snackmasters wel leuk, de NL versie is op een of andere manier knullig.
[ afbeelding ] VS [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
fijn dat je weer iets gevonden hebt wat nu beter kan.
We gaan het zo kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef fietsie het volgende:
Ik vind de Britse versie van Snackmasters wel leuk, de NL versie is op een of andere manier knullig.
Jaa die britse deed wel echt toffe snacks.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef fietsie het volgende:
Snackmasters dus inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Als ik in een gechloreerd zwembad zwem heb ik altijd zin in friet met mayoquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij kregen nooit iets te eten mee voor de pauze om 10 uur, alleen een flesje met slappe ranja of water. Vervolgens ben ik een paar keer van m'n stokje gegaan na zwemles. Als ik hongerklop heb word ik supermisselijk en als je me dan een Liga toestopt wordt het er niet beter van![]()
Dus ik associeer Liga's nog steeds met kokhalzen en chloorwater en bijna flauwvallen
Jaaaaaa, zwembadpatat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als ik in een gechloreerd zwembad zwem heb ik altijd zin in friet met mayo
Ik doe het bij voorkeur in een paar (voor mij) grote pakketen. 10 à 15 kilo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Mogelijk interesse. Afhankelijk van wat,hoeveel en wat het kost. En wanneer beschikbaar. Als Groningen weer open is voor een dagje stad kan ik wel een keer die kant op komen. Voor enkel een paar kilo vlees heb ik er meer moeite mee on dat stuk te rijden.
In Nederlandse aansluitingen zijn die dingen bijna niet bruikbaar. Het trekt zo'n enorme hoeveelheid vermogen, ook met een 3x25A is dat een crime om in te passen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Boiler in een keukenkastje? Vervangen door een doorstroomboiler. Die verdiend zich zeer snel terug mbt energieverbruik.
De uitvoering voor een keukenkastje kan gewoon op een 16A groep. Het zelfde als de onderbouw boiler.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:17 schreef sigme het volgende:
[..]
In Nederlandse aansluitingen zijn die dingen bijna niet bruikbaar. Het trekt zo'n enorme hoeveelheid vermogen, ook met een 3x25A is dat een crime om in te passen.
Oh ja, voor een keukenkraan natuurlijk. Dat zal idd wel net kunnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:28 schreef z80 het volgende:
[..]
De uitvoering voor een keukenkastje kan gewoon op een 16A groep. Het zelfde als de onderbouw boiler.
Die voor de badkamer is inderdaad een ander verhaal. 21KW is net voldoende om in de winter genoeg warm water te leveren. En dat is 3x 31A
Even een app gestuurd aan pa of hij ook wat wil overnemen. Ik laat nog weten of het een ja is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik doe het bij voorkeur in een paar (voor mij) grote pakketen. 10 à 15 kilo.
¤12,50 per kilo als je het op zaterdag 12 februari komt ophalen
¤15,- per kilo voor datum daarna (ik ben weg van 14 febr t/m 13 mrt)
Als een blok geslapen, dus dat is erg fijn. Ook geen koorts meer, dus het gaat wel lekker.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe voel je je inmiddels? Wat een pech heb jij zeg![]()
Voor ons wordt het even niets. Misschien komende zomer maar we zien dan eventueel wel of er nog iets over is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik doe het bij voorkeur in een paar (voor mij) grote pakketen. 10 à 15 kilo.
¤12,50 per kilo als je het op zaterdag 12 februari komt ophalen
¤15,- per kilo voor datum daarna (ik ben weg van 14 febr t/m 13 mrt)
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Even een app gestuurd aan pa of hij ook wat wil overnemen. Ik laat nog weten of het een ja is.
Het gaat nu om een portie schapevlees.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor ons wordt het even niets. Misschien komende zomer maar we zien dan eventueel wel of er nog iets over is.
Ik dacht even te googelen naar of er recepten waren voor schapenbout icm een houtoven....quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat nu om een portie schapevlees.
Later dit jaar komt er nog lamsvlees ( en ook nog wat meer schapevlees)
Lamsvlees is aardig duurder
quote:Schapenbout is een buurtschap in de gemeente Terneuzen, in de Nederlandse provincie Zeeland. De buurtschap, in de regio Zeeuws-Vlaanderen, maakt deel uit van de woonkern Spui. Schapenbout bestaat uit zo'n veertig dijkhuisjes aan de Graaf Jansdijk. De naam Schapenbout heeft niets te maken met schapenvlees: het woord bout betekent hier 'uiteinde', te weten van een dijk. In deze buurtschap lag een restant van een dijk waar schapen op graasden. Vandaar de naam.
Schapenbout kreeg bekendheid door het televisieprogramma Man bijt hond, dat in het seizoen 2003–2004 van Hongerige Wolf (provincie Groningen) naar Schapenbout trok om mensen te bezoeken
Ik weet het. Maar ik heb sowieso de komende 4 maanden geen tijd om naar je toe te komen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat nu om een portie schapevlees.
Later dit jaar komt er nog lamsvlees ( en ook nog wat meer schapevlees)
Lamsvlees is aardig duurder
Oh zo. Nee, drukdrukdruk, eerst maar eens met je eigen lijf & leden & geest! Ben heel benieuwd hoeveel het je gaat opleveren (en hoe zwaar het eventueel valt).quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik heb sowieso de komende 4 maanden geen tijd om naar je toe te komen.
Die aansluiting zul je toch moeten hebben als je na 2030 een andere auto koopt...quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:28 schreef z80 het volgende:
[..]
De uitvoering voor een keukenkastje kan gewoon op een 16A groep. Het zelfde als de onderbouw boiler.
Die voor de badkamer is inderdaad een ander verhaal. 21KW is net voldoende om in de winter genoeg warm water te leveren. En dat is 3x 31A
Een andere -nieuwe- auto koopt. Ik voorzie een massale import van wel betaalbare auto's uit de rest van de EU landen die niet voorop willen lopen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die aansluiting zul je toch moeten hebben als je na 2030 een andere auto koopt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |