abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203157954
Ach, ik vind de 'van wie' ik het heb gekregen eigenlijk ook alleen interessant om te achterhalen vanaf wanneer ik mensen moet waarschuwen. Dus ik waarschuw gewoon m'n collega's. Morgen het gemeentehuis verplaatsen, hopelijk is dat ook niet teveel gedoe. Zou vandaag naar de tandarts gaan, maar toen ik die wilde afbellen, gaf ze aan dat de tandarts zelf ook vast zit in quarantaine in Canada. Dus voor de rest geen contacten of niets.
pi_203157977
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:11 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, en we zouden eigenlijk volgende dinsdag alvast in Nederland trouwen met onze getuigen. Dat is ook balen. Ik had echt zo verwacht dat het alles behalve corona zou zijn. Ik had sinds Kerstmis ook geen contacten meer gehad, kantoor was juist nog even een uitzondering omdat het belangrijk was.
-O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 januari 2022 @ 18:34:32 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203158062
Balen Myr -O- en een :* voor Isa en Tuindier.

Ik heb corona tot nu toe vrij goed buiten de deur weten te houden.
Ik ga zo eens Down Dog aanslingeren. Kijken of het lichaam nog een beetje mee wil bewegen. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203158283
Oops Myraela -O- en ook Tuindier. -O-
Lees straks beter terug.

Zeg Aardpeer is rauw ook best lekker en knapperig.
https://www.hellofresh.be(...)f0980c1baf53b242621a
pi_203158387
Even bijlezen hoor....

@Tuindier :* ik kon je spoiler niet meer lezen, maar ik geloof dat je wel even een virtuele knuffel kunt gebruiken.

@ISA : oef, sterkte met al die slecht liggende familieleden :{

@Myraela : wat shit zeg, je hebt wel echt enorm veel pech!

@Lucky_Strike ik hoop dat die tranentest je bespaart blijft :X
Wij kopen trouwens ongebroken lijnzaad, en dat gaat dan zo hop hier mooi in, werkt als een tierelier:

pi_203158853
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:59 schreef Candaasje het volgende:
Even bijlezen hoor....

@:Tuindier :* ik kon je spoiler niet meer lezen, maar ik geloof dat je wel even een virtuele knuffel kunt gebruiken.

@:Isa : oef, sterkte met al die slecht liggende familieleden :{

@:Myraela : wat shit zeg, je hebt wel echt enorm veel pech!

@:Lucky_Strike ik hoop dat die tranentest je bespaart blijft :X
Wij kopen trouwens ongebroken lijnzaad, en dat gaat dan zo hop hier mooi in, werkt als een tierelier:

[ afbeelding ]
Zo één heb ik ook van de DE. Ligt in de doos klaar voor de kringloopwinkel :o (als iemand hem wil hebben...)

En ja, bedankt. Eerlijk gezegd had ik van beiden al verwacht dat ze in 2021 zouden hemelen :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203159133
Jammer hoor! Voor @Myraela en Verloofde! Echt. Bummer.
Dan ga ik heel hard wensen voor jullie, dat verplaatsen bij de gemeente mogelijk is! ^)

Vanavond weer eens digitaal zingen na maanden. Alles klaar gezet en ingelogd.
Hoor ik vanuit de koptelefoon op het bureau al gegalm. Goh wat gek, zó vroeg al.
Dan ook ingelogd met Zoom, onbekende gezichten, onbekende song.
De zangjuf achter de piano in beeld.
Suf. Zit ik in de verkeerde les, een uurtje voor ons popkoor.

Nou, de instellingen werken dus. Dan tijd voor koffie. c_/
pi_203159549
Zo eentje heeft B ook _O-
alleen bestaat de zijne uit meer onderdelen dan zou moeten zijn... een van de vele projectjes... we zien wel of er ooit nog wat mee gebeurt anders dan dat het ding op de studeerkamervloer ligt.

"B, waarom heb je een kapotte koffiemolen op de studeerkamervloer liggen?"

"Daar slaapt hij."

o|O
pi_203159589
De Vivera is in de aanbieding bij de Coop, echt supergoede aanbieding, alles voor ¤1. Vaak is het 3 voor ¤5 maar deze aanbieding is dus nog veel en veel beter.

Dus ik rijd net even langs de Coop.

Alle Vivera uitverkocht natuurlijk.

Nou zit ik te bedenken op welke tijd ik er dan het beste langs zou kunnen gaan dat er dan wel Vivera in het schap ligt. En dan niet alleen de vieze varianten, maar de kcipstuckckjes en de rookckworst en de chilibonenburger.

Misschien gewoon maar morgen de hele dag voor het schap gaan zitten of zo. Ik heb nou toch vakantie.
pi_203159595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Tele6 het volgende:
Zo eentje heeft B ook _O-
alleen bestaat de zijne uit meer onderdelen dan zou moeten zijn... een van de vele projectjes... we zien wel of er ooit nog wat mee gebeurt anders dan dat het ding op de studeerkamervloer ligt.

"B, waarom heb je een kapotte koffiemolen op de studeerkamervloer liggen?"

"Daar slaapt hij."

o|O
_O- _O- _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_203159611
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:08 schreef Tele6 het volgende:
De Vivera is in de aanbieding bij de Coop, echt supergoede aanbieding, alles voor ¤1. Vaak is het 3 voor ¤5 maar deze aanbieding is dus nog veel en veel beter.

Nou zit ik te bedenken op welke tijd ik er dan het beste langs zou kunnen gaan dat er dan wel Vivera in het schap ligt. En dan niet alleen de vieze varianten, maar de kcipstuckckjes en de rookckworst en de chilibonenburger.

Misschien gewoon maar morgen de hele dag voor het schap gaan zitten of zo. Ik heb nou toch vakantie.
Of een mailtje sturen of ze wat voor je apart willen houden. Geen flauw idee of ze zoiets doen maar je kunt het altijd proberen
pi_203159634
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Of een mailtje sturen of ze wat voor je apart willen houden. Geen flauw idee of ze zoiets doen maar je kunt het altijd proberen
Ik had ook in de winkel kunnen vragen net maar dat idee had ik pas toen ik naar huis fietste :')

Ik kan me niet voorstellen dat ze iets apart gaan leggen. Wat maakt het hen uit wie die Vivera koopt, het gaat toch wel op.

En ach ja. Vanaf februari word ik RIJK dus dan kan ik ook best voor de volle prijs Vivera kopen als ik dat wil. :7
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:11:14 #113
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203159640
quote:

Of verschillende coop proberen.
pi_203159665
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Of verschillende coop proberen.
Ja, ik geloof dat ik er hier minstens 5 op fietsafstand heb zitten dus misschien doe ik morgen een Tour de Coop. Hangt ervanaf hoe fris ik me voel na m'n booster *G*
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:33:21 #115
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203159997
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja, ik geloof dat ik er hier minstens 5 op fietsafstand heb zitten dus misschien doe ik morgen een Tour de Coop. Hangt ervanaf hoe fris ik me voel na m'n booster *G*
Ik zie er altijd veel in de to good to go app _O-
pi_203160016
quote:

Oeh, en de chicken tenders. :9 Dat is mijn favoriet. Tegenwoordig zelfs meer favoriet dan de kaasschnitzel.
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:45:36 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_203160203
quote:
5s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:29 schreef sigme het volgende:
Nou, hier is een besluit genomen; we gaan binnenkort een deel van de volwassen ooien naar de slager brengen. Dat is nog veel moeilijker dan lammeren wegbrengen, maar het moet af en toe toch.

Anyway, zijn er hier mensen met interesse in schapevlees? Ik ken de slechte verhalen erover, maar bij mijn schaperas ontstaat niet die tranige oude-schapensmaak. Vind ik en velen met mij.
Nou ja, mocht er interesse zijn laat het me even weten.
Mogelijk interesse. Afhankelijk van wat,hoeveel en wat het kost. En wanneer beschikbaar. Als Groningen weer open is voor een dagje stad kan ik wel een keer die kant op komen. Voor enkel een paar kilo vlees heb ik er meer moeite mee on dat stuk te rijden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:48:27 #118
63722 z80
I fink you freaky
pi_203160249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zit al een poosje met onze boiler in mijn maag, die niet doet wat hij moet doen en ik kan nergens iemand vinden die me daarmee kan helpen. Toen kwam ik op het lumineuze idee om de buurman om raad te vragen en toen kreeg ik een epistel met ervaringen en ga ik de stekker eruit trekken het ding negeren ^O^ (de boiler, niet de buurman :P )
Boiler in een keukenkastje? Vervangen door een doorstroomboiler. Die verdiend zich zeer snel terug mbt energieverbruik.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203160558
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:38 schreef Myraela het volgende:
Nou mooi kut, mijn uitslag is binnen. Ik heb weer corona.
Das kut -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203160968
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
Das kut -O-
Ik doe gewoon echt ergens iets fout. Ik heb helemaal niet veel contacten, en toch al voor de tweede keer corona. Ondertussen gaan andere mensen met groepen op wintersport en naar thuisfeestjes en die ontspringen de dans toch maar mooi.
pi_203160976
Snackmasters aan het kijken met kaassoufle. Nu zin in. :9

Al vond ik het minder tof om te kijken, want kaassoufle maken is niet superspannend.
pi_203161011
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:26 schreef Myraela het volgende:
Snackmasters aan het kijken met kaassoufle. Nu zin in. :9

Al vond ik het minder tof om te kijken, want kaassoufle maken is niet superspannend.
Ik keek ook al in de vriezer of ik iets had liggen, maar helaas.
pi_203161046
Volgende week Liga milkbreak, dat lijkt me wel supertof om te zien. :D
pi_203161110
Ik heb liever een kaassouffle. :D
pi_203161147
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef Myraela het volgende:
Volgende week Liga milkbreak, dat lijkt me wel supertof om te zien. :D
Zo zonder teruglezen was dit een erg… boeiende quote om te lezen #kluizenaarsleven
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')