abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203161152
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb liever een kaassouffle. :D
Nee, gek! :o :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 21:39:47 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203161221
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik doe gewoon echt ergens iets fout. Ik heb helemaal niet veel contacten, en toch al voor de tweede keer corona. Ondertussen gaan andere mensen met groepen op wintersport en naar thuisfeestjes en die ontspringen de dans toch maar mooi.
Of pech. Maar je zit toch wel regelmatig in het OV? Of alleen naar het werk?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203161267
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Of pech. Maar je zit toch wel regelmatig in het OV? Of alleen naar het werk?
Alleen naar werk. Dat was voor maandag ook al een ruime twee maanden geleden.
pi_203161298
Je hebt gewoon enorme pech @Myraela . :Y
pi_203161327
Of het komt omdat ik gisteren las dat 50% van de Europeanen waarschijnlijk de komende weken corona krijgt en ik al op zoek was naar iemand die corona kon krijgen zodat ik mooi in de 50% die het niet krijgt terechtkom. })
pi_203161363
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

Zo zonder teruglezen was dit een erg… boeiende quote om te lezen #kluizenaarsleven
Ik heb geen flauw idee wat daar precies stond. Ik ken alleen maar die koekjes van Liga (die mocht ik nooit van mijn moeder want de tandarts had gezegd dat die slecht voor het gebit waren) en dat is het wel. Maar om daar nu naar te kijken lijkt me behoorlijk saai.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203161371
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef Tele6 het volgende:
Of het komt omdat ik gisteren las dat 50% van de Europeanen waarschijnlijk de komende weken corona krijgt en ik al op zoek was naar iemand die corona kon krijgen zodat ik mooi in de 50% die het niet krijgt terechtkom. })
Volgens mij schiet het al aardig op om me heen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203161374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef Tele6 het volgende:
:D

En gewoon pech @Myraela . Als we het over contacten, geen afstand houden en besmettingshaarden moeten hebben.... dan had ik het echt al laaaaaaaaaaaaaang moeten krijgen. (Ik draag nog wel elke werkdag braaf mijn mondmasker, maar ik ben een van de weinigen. Dus hoe zinvol dat precies is, als we het over de kans dat IK besmet raak hebben.... :') )
pi_203161375
Ik vind alle vormen van Liga koekjes smerig. :6
pi_203161390
Ik vond Liga Milkbreak echt wel de meest ontzettend gore koekjes die er waren ja :X
En ik kan me de smaak nog voor de geest halen. Iewl! :X
pi_203161403
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind alle vormen van Liga koekjes smerig. :6
Nou ja, zoals ik al zei mocht ik die nooit van mijn moeder. Dus toen ik het huis uit was en mijn eigen boodschappen moest gaan doen (zo stoer!) heb ik vrij snel een keer zo'n heel pak meegenomen. Want ik wilde wel eens weten wat ik al die jaren gemist had. Ik had dus niets gemist :')
pi_203161431
#Team Sultana en Evergreen
pi_203161444
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou ja, zoals ik al zei mocht ik die nooit van mijn moeder. Dus toen ik het huis uit was en mijn eigen boodschappen moest gaan doen (zo stoer!) heb ik vrij snel een keer zo'n heel pak meegenomen. Want ik wilde wel eens weten wat ik al die jaren gemist had. Ik had dus niets gemist :')
_O-

Wij kregen nooit iets te eten mee voor de pauze om 10 uur, alleen een flesje met slappe ranja of water. Vervolgens ben ik een paar keer van m'n stokje gegaan na zwemles. Als ik hongerklop heb word ik supermisselijk en als je me dan een Liga toestopt wordt het er niet beter van :r
Dus ik associeer Liga's nog steeds met kokhalzen en chloorwater en bijna flauwvallen :')
  woensdag 12 januari 2022 @ 21:50:04 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203161447
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb geen flauw idee wat daar precies stond. Ik ken alleen maar die koekjes van Liga (die mocht ik nooit van mijn moeder want de tandarts had gezegd dat die slecht voor het gebit waren) en dat is het wel. Maar om daar nu naar te kijken lijkt me behoorlijk saai.
Volgens mijn tandarts is alles behalve water , groente en geweekte granen slecht voor je / voor je tanden dus het kan extremer :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203161458
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
Volgens mijn tandarts is alles behalve water , groente en geweekte granen slecht voor je / voor je tanden dus het kan extremer :P
Mijn tandarts wil dat ik met mondwater spoel na elke hap fruit. Flapdrol. :P
  woensdag 12 januari 2022 @ 21:51:05 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203161469
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wel mondwater met 0% alcohol neem ik aan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203161486
quote:

[..]
Daar komen tandartsen nu heel rap van terug, dat gebruik van mondwater!

Oh en, jezus Tele, ik vind het regelmatig meer dan knap hoe jij überhaupt nog leeft :')
pi_203161490
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wel mondwater met 0% alcohol neem ik aan?
Ik heb niet doorgevraagd :@

Ik drink nu wel altijd water bij m'n fruit, om zo het zuur van m'n tanden te spoelen.
pi_203161518
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh en, jezus Tele, ik vind het regelmatig meer dan knap hoe jij überhaupt nog leeft :')
Oh echt? Ik zal er de volgende keer dat ik er ben eens naar vragen. Hij zei dat gewoon water ook wel goed was, dus misschien is dat gewoon nu het advies.

En ja, ik ben een echt wonder *)
pi_203161520
quote:

_O-

Wij kregen nooit iets te eten mee voor de pauze om 10 uur, alleen een flesje met slappe ranja of water. Vervolgens ben ik een paar keer van m'n stokje gegaan na zwemles. Als ik hongerklop heb word ik supermisselijk en als je me dan een Liga toestopt wordt het er niet beter van :r
Dus ik associeer Liga's nog steeds met kokhalzen en chloorwater en bijna flauwvallen :')
Ja, die associatie helpt ook niet echt huh _O-

Ik vond het ook maar idioot van mijn moeder om zo hersenloos precies te doen wat de tandarts zei. Want chocotoffs eten en toffees van quality street was blijkbaar prrrrrima. 8)7
pi_203161535
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb niet doorgevraagd :@

Ik drink nu wel altijd water bij m'n fruit, om zo het zuur van m'n tanden te spoelen.
Ik heb net een sinaasappel op en denk nu 'eh....moet ik nu dan mijn mond nog even snel spoelen??'
  woensdag 12 januari 2022 @ 21:54:42 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203161538
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, die associatie helpt ook niet echt huh _O-

Ik vond het ook maar idioot van mijn moeder om zo hersenloos precies te doen wat de tandarts zei. Want chocotoffs eten en toffees van quality street was blijkbaar prrrrrima. 8)7
Voor 't inkomen van die tandarts wel, want die trekken zo lekker licht loszittende stukjes tand, kies en vulling los :P
pi_203161546
Jongens ik ben al blij als ik niet vergeet om 2x per dag mijn tanden te poetsen (en flossen is bonuspunten) :{w
pi_203161548
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Candaasje het volgende:

Ja, zoiets heb ik ook gelezen. Valt in mijn doosje van 'can't win' dingen.
  woensdag 12 januari 2022 @ 21:55:18 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203161550
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb net een sinaasappel op en denk nu 'eh....moet ik nu dan mijn mond nog even snel spoelen??'
Ja fruitzuren! HuuuuU! En natuurlijke suikers! Voel je de bacteriums al groeien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')