Nee, gek!quote:
Of pech. Maar je zit toch wel regelmatig in het OV? Of alleen naar het werk?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe gewoon echt ergens iets fout. Ik heb helemaal niet veel contacten, en toch al voor de tweede keer corona. Ondertussen gaan andere mensen met groepen op wintersport en naar thuisfeestjes en die ontspringen de dans toch maar mooi.
Alleen naar werk. Dat was voor maandag ook al een ruime twee maanden geleden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of pech. Maar je zit toch wel regelmatig in het OV? Of alleen naar het werk?
Ik heb geen flauw idee wat daar precies stond. Ik ken alleen maar die koekjes van Liga (die mocht ik nooit van mijn moeder want de tandarts had gezegd dat die slecht voor het gebit waren) en dat is het wel. Maar om daar nu naar te kijken lijkt me behoorlijk saai.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo zonder teruglezen was dit een erg… boeiende quote om te lezen #kluizenaarsleven
Volgens mij schiet het al aardig op om me heenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef Tele6 het volgende:
Of het komt omdat ik gisteren las dat 50% van de Europeanen waarschijnlijk de komende weken corona krijgt en ik al op zoek was naar iemand die corona kon krijgen zodat ik mooi in de 50% die het niet krijgt terechtkom.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef Tele6 het volgende:
Of het komt omdat ik gisteren las dat 50% van de Europeanen waarschijnlijk de komende weken corona krijgt en ik al op zoek was naar iemand die corona kon krijgen zodat ik mooi in de 50% die het niet krijgt terechtkom.
Nou ja, zoals ik al zei mocht ik die nooit van mijn moeder. Dus toen ik het huis uit was en mijn eigen boodschappen moest gaan doen (zo stoer!) heb ik vrij snel een keer zo'n heel pak meegenomen. Want ik wilde wel eens weten wat ik al die jaren gemist had. Ik had dus niets gemistquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind alle vormen van Liga koekjes smerig.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik al zei mocht ik die nooit van mijn moeder. Dus toen ik het huis uit was en mijn eigen boodschappen moest gaan doen (zo stoer!) heb ik vrij snel een keer zo'n heel pak meegenomen. Want ik wilde wel eens weten wat ik al die jaren gemist had. Ik had dus niets gemist
Volgens mijn tandarts is alles behalve water , groente en geweekte granen slecht voor je / voor je tanden dus het kan extremerquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat daar precies stond. Ik ken alleen maar die koekjes van Liga (die mocht ik nooit van mijn moeder want de tandarts had gezegd dat die slecht voor het gebit waren) en dat is het wel. Maar om daar nu naar te kijken lijkt me behoorlijk saai.
Mijn tandarts wil dat ik met mondwater spoel na elke hap fruit. Flapdrol.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mijn tandarts is alles behalve water , groente en geweekte granen slecht voor je / voor je tanden dus het kan extremer
Wel mondwater met 0% alcohol neem ik aan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn tandarts wil dat ik met mondwater spoel na elke hap fruit. Flapdrol.
Daar komen tandartsen nu heel rap van terug, dat gebruik van mondwater!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn tandarts wil dat ik met mondwater spoel na elke hap fruit. Flapdrol.
Ik heb niet doorgevraagdquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel mondwater met 0% alcohol neem ik aan?
Oh echt? Ik zal er de volgende keer dat ik er ben eens naar vragen. Hij zei dat gewoon water ook wel goed was, dus misschien is dat gewoon nu het advies.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Daar komen tandartsen nu heel rap van terug, dat gebruik van mondwater!
Oh en, jezus Tele, ik vind het regelmatig meer dan knap hoe jij überhaupt nog leeft
Ja, die associatie helpt ook niet echt huhquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef Tele6 het volgende:
Wij kregen nooit iets te eten mee voor de pauze om 10 uur, alleen een flesje met slappe ranja of water. Vervolgens ben ik een paar keer van m'n stokje gegaan na zwemles. Als ik hongerklop heb word ik supermisselijk en als je me dan een Liga toestopt wordt het er niet beter van![]()
Dus ik associeer Liga's nog steeds met kokhalzen en chloorwater en bijna flauwvallen
Ik heb net een sinaasappel op en denk nu 'eh....moet ik nu dan mijn mond nog even snel spoelen??'quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb niet doorgevraagd![]()
Ik drink nu wel altijd water bij m'n fruit, om zo het zuur van m'n tanden te spoelen.
Voor 't inkomen van die tandarts wel, want die trekken zo lekker licht loszittende stukjes tand, kies en vulling losquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die associatie helpt ook niet echt huh
Ik vond het ook maar idioot van mijn moeder om zo hersenloos precies te doen wat de tandarts zei. Want chocotoffs eten en toffees van quality street was blijkbaar prrrrrima.
Ja, zoiets heb ik ook gelezen. Valt in mijn doosje van 'can't win' dingen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Candaasje het volgende:
Daar komen tandartsen nu heel rap van terug, dat gebruik van mondwater!
Ja fruitzuren! HuuuuU! En natuurlijke suikers! Voel je de bacteriums al groeien?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net een sinaasappel op en denk nu 'eh....moet ik nu dan mijn mond nog even snel spoelen??'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |