SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Luister het liedje maar is meer skihutquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:37 schreef tiki het volgende:
Ik vind hem helemaal niet een type voor Schlagerzanger.
Ik zou er helemaal geen segment aan geven. Gast kan niet zingen. Ja katten zouden er voor in de rij gaan staanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Schlagerzanger, ja.
Wel van de categorie D in het C segment
beide ongeveer 15 seconden volgehouden.quote:
Zou er meer een boomhut van makenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Luister het liedje maar is meer skihut
Gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Luister het liedje maar is meer skihut
Netjesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
beide ongeveer 15 seconden volgehouden.
Zo, ook weer wakkerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:39 schreef mario390 het volgende:
ransdebiele bb vollidioten![]()
![]()
mogen we niks zien
Die clips zonder geluid zijn wel kunstquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:39 schreef mario390 het volgende:
ransdebiele bb vollidioten![]()
![]()
mogen we niks zien
Klopt, van het feestje toen Patje 60 werd. Naomi herkende hem daarvan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kristof heeft schijnbaar opgetreden bij een feestje van Patrick.
Vreselijk. meteen op mute.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets fout is gegaan. Ze zijn allemaal dood. BB is nu snel lookalikes aan het zoeken om te kunnen doen alsof er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:40 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe lang zijn ze nu al in de gameroom? Dit is de langste game die ze tot nu toe gepeeld hebben denk ik...
Pffff
Ze zijn vergeten te zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets fout is gegaan. Ze zijn allemaal dood. BB is nu snel lookalikes aan het zoeken om te kunnen doen alsof er niets aan de hand is.
Niet doen, fouten en vergissingen maken is makkelijker dan excuus maken. En je hebt excuus gemaaktquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu voel ik me schuldig en zwaar kut
Dat gold dan toch ook voor de anderen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:49 schreef Stargazing het volgende:
Salar heeft gewoon geluk dat Kristof en Tobias niet mee moesten doen dus
Roll the clips, BITCH!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten te zeggen
Roll the clips.
Nu moet het spel overnieuw
zoals ik het hoor was dit echt op kracht, natuurlijk wint hij dan want de sterkste waren al vrijgesteldquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat gold dan toch ook voor de anderen?
Ze moet er een keer uit maar nu nog niet denk ik .quote:
Ik zag die gezichten en dacht dat er iemand niet goed was geworden ofzo...quote:
Ik dacht dat ze niet mochten sprekenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag die gezichten en dacht dat er iemand niet goed was geworden ofzo...
Maar ze hebben verloren.
Begrijpelijk. Voelt alsof ze haar kans gemist heeft.quote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet mochten spr
eken
Precies dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet doen, fouten en vergissingen maken is makkelijker dan excuus maken. En je hebt excuus gemaakt
ja duh... ze gingen op Dimiquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:56 schreef tiki het volgende:
[..]
Precies dit.
Je hebt het niet expres gedaan. Nu weet je het en heb je er van geleerd.
Alles vergeven en vergeten
bekijk het zo: nu heeft hij niemand meer. 2 dagen geleden stond hij nog te verkondigen dat hij, Kitty, Nawel en Nouchine 1 pact moesten vormen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Balen van Salar. Die gun ik het niet.
Ik zou haar er idd nog even inlaten. Verder heb ik niets met die Tokkiequote:
Ja dat mag tochquote:
Vera wegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:57 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Vera en Dimitri samen genomineerd
Tikkie mag er uitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou haar er idd nog even inlaten. Verder heb ik niets met die Tokkie
Ga lekker in de schnee ligge huilen ofzoquote:
vera wil dimi erin houden want ze wil het nog "gezellig" met hem hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat mag toch
Of mag het alleen als veertje wint?
Ja ja nu kan ie wel weer.quote:
rustig marioquote:
Ik zag haar ook 2 duimpjes omhoog doenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:55 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: Na de mindfuck van vanochtend is dit extra rot
Ach Kitty, je bent ik elk geval één keer goed genaaid tijdens BB
alleen als volgende week de bewoners weer mogen nomineren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Stargazing het volgende:
Salar heeft letterlijk zijn kansen weggegooid. Hij is deze week veilig maar volgende week zit hij op de bank
Eindelijk! Hier zitten we toch al 10 dagen op te wachtenquote:
Denk dat het een Bijbel was, want die had ze nog niet, en dat was bijzonder omdat ze altijd met de auto ging, en die dag met de bus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:49 schreef tiki het volgende:
Hoorde ik net de afloop van het mysterieuze verhaal van Grace niet omdat de rest weer binnen kwam lopen...
als het volgende week niet is is het de week daarna. blijft hetzelfde, niemand gaat Salar nog vertrouwenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen als volgende week de bewoners weer mogen nomineren.
Mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eindelijk! Hier zitten we toch al 10 dagen op te wachten
Maar.. wat had hij dan moeten doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Stargazing het volgende:
Salar heeft letterlijk zijn kansen weggegooid. Hij is deze week veilig maar volgende week zit hij op de bank
En ook dan is dat allerminst zeker. Het kan ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen als volgende week de bewoners weer mogen nomineren.
blijkbaar heeft hij gewoon echt vuil gespeeld, aan de reacties van zowel Kitty, Vera, Dimi en Peter te horen/zienquote:
deal with it of ga weg... dit is hoe BB werkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
bb makt alles kapoet![]()
![]()
![]()
![]()
erst mogen we niks zien
verdammte idiotenproduktie![]()
Op tv kun je de spellen toch zien, niet zo zeuren johquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
erst mogen we niks zien
Volgens mij moet je bij de spelers van het spel zijn, niet de productiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
erst mogen we niks zien
Volgens mij is het tijd voor cup-a-soupquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
erst mogen we niks zien
Als dat gebeurd dan moet BB maar snel een feestje geven als ze nog willen dat er geketst wordt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:57 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Vera en Dimitri samen genomineerd
Drank er moet drank in daar wacht ik al 10 dagen opquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eindelijk! Hier zitten we toch al 10 dagen op te wachten
nee dat zijn idiotenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
deal with it of ga weg... dit is hoe BB werkt.
Of slim.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef Stargazing het volgende:
[..]
blijkbaar heeft hij gewoon echt vuil gespeeld, aan de reacties van zowel Kitty, Vera, Dimi en Peter te horen/zien
No Hard Feelings, ik lees je graag capuchonquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:56 schreef tiki het volgende:
[..]
Precies dit.
Je hebt het niet expres gedaan. Nu weet je het en heb je er van geleerd.
Alles vergeven en vergeten
Wat Capuchon JOngen deed bedoel ik dus.
Juistquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Of slim.
Er staat flink wat op het spel, dus alle kansen aangrijpen om te winnen lijkt mij
Salar en Nouch zijn al een paar minuten terug en zijn in de keuken (stream 2).quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:04 schreef just me het volgende:
Het is nu wachten tot Salar binnenkomt
oops, ik kan niet multi tasken hèquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Salar en Nouch zijn al een paar minuten terug en zijn in de keuken (stream 2).
Waarom....nomineren moet of het nu via een spel is of .....nominatie gebeuren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Salar en Nouchine zijn volgende week genomineerd
Ik hoop echt dat we nog meer van dit soort spellen krijgen, al is het alleen maar om jou te zien huilenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:07 schreef mario390 het volgende:
mocht weten wat dat vor en
kutspel was![]()
![]()
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:07 schreef Lpracing het volgende:
Bij de eerste nominatie door de bewoners zelf zit Salar er op en kan hij meteen gaan.
Salar? Slim? mocht hij willen. Salar is een leeghoofd die veel te ijdel isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Of slim.
Er staat flink wat op het spel, dus alle kansen aangrijpen om te winnen lijkt mij
maar schijnbaar worden zequote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat we nog meer van dit soort spellen krijgen, al is het alleen maar om jou te zien huilen
Waarom maar 2 op de bank? 3 is leukerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Salar en Nouchine zijn volgende week genomineerd
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:10 schreef Cargamelk het volgende:
Dimi is boos want hij is meteen niet meer te verstaan.... en mario heeft gelijk
Ik denk dat je je hierin vergist, Hij heeft het geheel goed in de smiezen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar? Slim? mocht hij willen. Salar is een leeghoofd die veel te ijdel is
zijn ze nog niet werd nog gespeltquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom maar 2 op de bank? 3 is leuker
Ik ook niet,moet bij hem steeds aan Brandon van utopia denken,ook zo'n gespierde spijker met bandanaquote:
behalve dat hij nu niemand meer heeft die hem steunt. Kitty is klaar met hem en als Kitty klaar is met hem is Nouchine ook klaar met hem. en Nawel was hem al aan het wantrouwen. Dat noem ik toch niet slimquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hierin vergist, Hij heeft het geheel goed in de smiezen.
ah okquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn ze nog niet werd nog gespelt
Dat heeft met de Amsterdamse winnaars mentaliteit te maken, die willen alles winnen. Ik kan me voorstellen dat je daar nog wel even mee zit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:12 schreef zodeju het volgende:
Peter is de enige die zich er overheen kan zetten.....
Onzin. Nouchin is zeker niet klaar met hem...ze hebben net samen gewonnen. Kitty ook niet. Die is gewoon even teleurgesteld, dat praten ze wel uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:12 schreef Stargazing het volgende:
[..]
behalve dat hij nu niemand meer heeft die hem steunt. Kitty is klaar met hem en als Kitty klaar is met hem is Nouchine ook klaar met hem. en Nawel was hem al aan het wantrouwen. Dat noem ik toch niet slim
Het is bij dergelijke spellen toch echt "ieder voor zich"quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:12 schreef Stargazing het volgende:
[..]
behalve dat hij nu niemand meer heeft die hem steunt. Kitty is klaar met hem en als Kitty klaar is met hem is Nouchine ook klaar met hem. en Nawel was hem al aan het wantrouwen. Dat noem ik toch niet slim
En Big Brother voor ons allenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is bij dergelijke spellen toch echt "ieder voor zich"
Maar zoals ik het hopr is het gewoon de manier waarop het is verlopen. Het is inderdaad ieder voor zich, daar zijn ze ook niet boos over, ze zijn boos over de manier waarop het is verlopenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is bij dergelijke spellen toch echt "ieder voor zich"
Nouch is toch gespaard door Salar.......dat zei Kitty tenminste hij moest kiezen tussen haar en Nouchquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:12 schreef Stargazing het volgende:
[..]
tja, dan hebben ze pech, het is geen kleuterschool dit jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:17 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maar zoals ik het hopr is het gewoon de manier waarop het is verlopen. Het is inderdaad ieder voor zich, daar zijn ze ook niet boos over, ze zijn boos over de manier waarop het is verlopen
Kitty kan niet delenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:18 schreef engine het volgende:
Lekker roddelen over Kitty. Kitty pakt hun vriendjes af.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nouch is toch gespaard door Salar.......dat zei Kitty tenminste hij moest kiezen tussen haar en Nouch
quote:
Neem even een pilletjequote:
Ik krijg het gevoel bij Kitty dat als zij denkt dat je voor haar bent je niet iets gezelligs met een ander mag hebbenquote:
soowwww @mario390 kijk dit dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel bij Kitty dat als zij denkt dat je voor haar bent je niet iets gezelligs met een ander mag hebben
zo zit ze wel in elkaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel bij Kitty dat als zij denkt dat je voor haar bent je niet iets gezelligs met een ander mag hebben
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:15 schreef mario390 het volgende:
vera is toch nog niet op de bank
zijn toch nog spelen
ze is bang om mensen kwijt te raken en geen vriendjes meer in het huis te hebbenquote:
juist, ze ziet Tobias die goed gaat met Kristoff en gister of eergister zei ze in de groene kamer dat er ook iets was met Kristoff waardoor ze geen goed gevoel had.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
wie nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
ze is bang om mensen kwijt te raken en geen vriendjes meer in het huis te hebben
Dan moet vooral zo door gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
ze is bang om mensen kwijt te raken en geen vriendjes meer in het huis te hebben
Ja misschien is dat soms zo. Toch zit haar beste maatje Nouchine overal.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Die gebruikt ze om overal vanaf te weten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien is dat soms zo. Toch zit haar beste maatje Nouchine overal.
Dit was geen roddelen. Juist een goed gesprek en vera heeft gelijk wat die blikken van kitty betreft.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:18 schreef engine het volgende:
Lekker roddelen over Kitty. Kitty pakt hun vriendjes af.
Nog wel.....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien is dat soms zo. Toch zit haar beste maatje Nouchine overal.
1. Het schelden is niet nodig (niet van toepassing op dit bericht, wel op ca. 5 andere posts in dit topic)quote:
quote:
Eén van jullie liegt nu.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:24 schreef Whuzz het volgende:
achguuuut, Veratje helemaal eenzaam buiten.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:26 schreef Whuzz het volgende:
omg, weer zingen
Dan maar luisteren naar de stilte in Vera's hoofd op Stream 1....
Mario's stream loopt gewoon weer achter. Ze zat eerst met toby, die was het zat en ging naar binnen. Nu is ze alleen.quote:
Ja, kleintjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:26 schreef MMXMMX het volgende:
Heeft Vera nu een litteken op haar linker wang ?
Goed gesprek tussen twee eitjes ja. Kijk ze bang zijn van Kittyquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
D
[..]
Dit was geen roddelen. Juist een goed gesprek en vera heeft gelijk wat die blikken van kitty betreft.
Ja. Kitty had haar nog zo gewaarschuwd... kom niet in mijn keuken!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:26 schreef MMXMMX het volgende:
Heeft Vera nu een litteken op haar linker wang ?
En terecht natuurlijk. Don't fuck with the Kitmeister!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Goed gesprek tussen twee eitjes ja. Kijk ze bang zijn van Kitty
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Kitty had haar nog zo gewaarschuwd... kom niet in mijn keuken!
Ik zie dat niet hoor. Zie eerder een soort van medelijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Goed gesprek tussen twee eitjes ja. Kijk ze bang zijn van Kitty
Jammer dat er geen idols meer is. De voorrondes waren het mooiste, van die valszingers die dachten dat ze heel wat warenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:26 schreef Whuzz het volgende:
omg, weer zingen
Dan maar luisteren naar de stilte in Vera's hoofd op Stream 1....
weet je ik heb genoeg van dit idiotenproduktiiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:25 schreef Benny het volgende:
[..]
1. Het schelden is niet nodig (niet van toepassing op dit bericht, wel op ca. 5 andere posts in dit topic)
2. Jezelf blijven herhalen is niet nodig
Op een gegeven moment is het (sfeerverziekende gedrag en aandachtstrekkerij) genoeg, mario
Ex van me heeft ook die voorrondes gedaan. Kon echt wel behoorlijk goed zingen. Maar om door te komen moet je óf héél goed zingen óf gewoon debiel genoeg zijn voor leuke TVquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer dat er geen idols meer is. De voorrondes waren het mooiste, van die valszingers die dachten dat ze heel wat warenDaar hadden Grees en Navel zo in gekunnen
Er komt nog wel minstens 1 immuniteitsspel hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
Als dit het is. Vera, Kitty, Peter en Dimitri op de bank gaat Vera naar huis.
De andere drie hebben zat mensen die op hun stemmen om te blijven. Dat zijn ieder voor zich mensen met iets bijzonders waar mensen zich in herkennen.
Vera is een lege doos. Mooi om te zien. Verder niks.
Vrijstel-spel verloren. Dimi en Kitty ook.quote:
Komt er niet nog een spel....waardoor er nog twee vrijstelling krijgen. Kiezen tussen vier is nog nooit gebeurt toch.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
De andere drie hebben zat mensen die op hun stemmen om te blijven. Dat zijn ieder voor zich mensen met iets bijzonders waar mensen zich in herkennen.
Nou Doeiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je ik heb genoeg van dit idiotenproduktiie![]()
![]()
speler naaien,en we kunnen ook
niks zien
Dat is voldoende. Het oog wil ook watquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ben vrouw maar als ik mag kiezen tussen Vera en Kitty......dan wist ik het wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is voldoende. Het oog wil ook wat
Beng.. pannendeksel als frisbee gebruiktquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Kitty had haar nog zo gewaarschuwd... kom niet in mijn keuken!
Ik wist niet dat we er zomaar één uit konden kiezenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben vrouw maar als ik mag kiezen tussen Vera en Kitty......dan wist ik het wel.
Ga een rondje lopen, door de sneeuw rollen of jodelen ofzo. Maar je gedraagt je nu als een klein kind.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
![]()
niks zien
Okee.Dat kan. Ik hoorde Vera zeggen dat er tegen hun is gezegd door BB.. jullie blijven genomineerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt er niet nog een spel....waardoor er nog twee vrijstelling krijgen. Kiezen tussen vier is nog nooit gebeurt toch.
Maak je eens niet zo druk, ga even wat anders doen danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
![]()
niks zien
ja. Ze dachten een vrijstelling. Maar juist diegene die geen briefje vond kreeg de vrijstelling: Gracequote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:33 schreef Sestra666 het volgende:
weten we al wat t gouden briefje v was, die oa kitty had gevonden?
Dat waren "tickets" voor het volgende spel (dat net is afgelopen). Degene zonder briefje (grees) is vrijgesteld van nominatie.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:33 schreef Sestra666 het volgende:
weten we al wat t gouden briefje v was, die oa kitty had gevonden?
Hoeveel zijn er nog over die genomineerd zijn nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vrijstel-spel verloren. Dimi en Kitty ook.
Had je ook ze gereageerd als Vera gewonnen had?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
![]()
niks zien
Doe ff inlegkruisje meid. De bank wordt helemaal nat.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:34 schreef zodeju het volgende:
Oh, zit helemaal te zwijmelen bij Tobias nu.....
Als Kitty eruit ligt, wordt ze wel een mythisch figuur, heeft ook wel weer z'n charme.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:31 schreef Benny het volgende:
Vera, Kitty, Peter en/of Dimitri op de bank is wel een redelijk 'rampscenario'.
Vera - Dimitri / Thobias was natuurlijk mooie verhaallijn
Kitty is op zichzelf al een RLS
Peter is wel een mooie toevoeging voor het programma/groep en volgens mij ook wel met een aardige 'fanbase'
Vierquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nog over die genomineerd zijn nu?
4 volgens mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nog over die genomineerd zijn nu?
Ik hoop dat Vera en Peter morgen immuniteit kunnen winnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
Tot nu toe, er komen misschien nog wel meer spelen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:31 schreef Benny het volgende:
Vera, Kitty, Peter en/of Dimitri op de bank is wel een redelijk 'rampscenario'.
Vera - Dimitri / Thobias was natuurlijk mooie verhaallijn
Kitty is op zichzelf al een RLS
Peter is wel een mooie toevoeging voor het programma/groep en volgens mij ook wel met een aardige 'fanbase'
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als Kitty eruit ligt, wordt ze wel een mythisch figuur, heeft ook wel weer z'n charme.
Dan is Peter safe, want er gaat een NL'er naar huis deze week.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
4 volgens mij.
Kitty, Peter, Dimi, Vera
Nou nee, zo erg is het ook weer niet.....vindt het gewoon een lieverd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe ff inlegkruisje meid. De bank wordt helemaal nat.
Ik wel ..aan de zangkunsten van Gracequote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot nu toe, er komen misschien nog wel meer spelen?
Ik stoor me eigenlijk nog niet echt aan iemand
quote:
Nog drie dagen te gaan in de survival weekquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
4 volgens mij.
Kitty, Peter, Dimi, Vera
Neuh want er komt een Belg voor terugquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan is Peter safe, want er gaat een NL'er naar huis deze week.
Dit sowiesoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:36 schreef Sestra666 het volgende:
FF een shout out naar @:lionheart oa voor de streamverslagen![]()
![]()
Dat doen ze om de Belgische kijkers niet te verjagen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:38 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Neuh want er komt een Belg voor terug
Nee donderdag is de liveshowquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:39 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nu even geen opdracht voor vrijstelling meer komt aangezien het een survivalweek is. Dus ik denk nu donderdag pas weer.
Had je ook dat van die maanlandingen gezien? Is allemaal nep!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:42 schreef mario390 het volgende:
vera huilt op de wc
zij ging in de kabine
Daar was ik live bij.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Had je ook dat van die maanlandingen gezien? Is allemaal nep!
Je bent geen zeikerd. is een kinderopvangcentrumquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:44 schreef Sestra666 het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe met dat gegil enzo steeds
of ik ben een zeikerd
geluid offfffffff
Ah. ok. Ja, lang zonder zuurstof kan inderdaad hersenschade opleveren.quote:
Zij weet dat ze gaat.quote:
Breng kristof niet op ideeënquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zij weet dat ze gaat.
Daar is een liedje van: Daaaaar gaat ze..wel van toepassing op Vera
hou op laaaaan nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zij weet dat ze gaat.
Daar is een liedje van: Daaaaar gaat ze..wel van toepassing op Vera
ja nu weerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Vera staat te lachen bij de voordeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |