Waarom....nomineren moet of het nu via een spel is of .....nominatie gebeuren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Salar en Nouchine zijn volgende week genomineerd
Ik hoop echt dat we nog meer van dit soort spellen krijgen, al is het alleen maar om jou te zien huilenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:07 schreef mario390 het volgende:
mocht weten wat dat vor en
kutspel was![]()
![]()
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:07 schreef Lpracing het volgende:
Bij de eerste nominatie door de bewoners zelf zit Salar er op en kan hij meteen gaan.
Salar? Slim? mocht hij willen. Salar is een leeghoofd die veel te ijdel isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Of slim.
Er staat flink wat op het spel, dus alle kansen aangrijpen om te winnen lijkt mij
maar schijnbaar worden zequote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat we nog meer van dit soort spellen krijgen, al is het alleen maar om jou te zien huilen
Waarom maar 2 op de bank? 3 is leukerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Salar en Nouchine zijn volgende week genomineerd
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:10 schreef Cargamelk het volgende:
Dimi is boos want hij is meteen niet meer te verstaan.... en mario heeft gelijk
Ik denk dat je je hierin vergist, Hij heeft het geheel goed in de smiezen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar? Slim? mocht hij willen. Salar is een leeghoofd die veel te ijdel is
zijn ze nog niet werd nog gespeltquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom maar 2 op de bank? 3 is leuker
Ik ook niet,moet bij hem steeds aan Brandon van utopia denken,ook zo'n gespierde spijker met bandanaquote:
behalve dat hij nu niemand meer heeft die hem steunt. Kitty is klaar met hem en als Kitty klaar is met hem is Nouchine ook klaar met hem. en Nawel was hem al aan het wantrouwen. Dat noem ik toch niet slimquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hierin vergist, Hij heeft het geheel goed in de smiezen.
ah okquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn ze nog niet werd nog gespelt
Dat heeft met de Amsterdamse winnaars mentaliteit te maken, die willen alles winnen. Ik kan me voorstellen dat je daar nog wel even mee zit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:12 schreef zodeju het volgende:
Peter is de enige die zich er overheen kan zetten.....
Onzin. Nouchin is zeker niet klaar met hem...ze hebben net samen gewonnen. Kitty ook niet. Die is gewoon even teleurgesteld, dat praten ze wel uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:12 schreef Stargazing het volgende:
[..]
behalve dat hij nu niemand meer heeft die hem steunt. Kitty is klaar met hem en als Kitty klaar is met hem is Nouchine ook klaar met hem. en Nawel was hem al aan het wantrouwen. Dat noem ik toch niet slim
Het is bij dergelijke spellen toch echt "ieder voor zich"quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:12 schreef Stargazing het volgende:
[..]
behalve dat hij nu niemand meer heeft die hem steunt. Kitty is klaar met hem en als Kitty klaar is met hem is Nouchine ook klaar met hem. en Nawel was hem al aan het wantrouwen. Dat noem ik toch niet slim
En Big Brother voor ons allenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is bij dergelijke spellen toch echt "ieder voor zich"
Maar zoals ik het hopr is het gewoon de manier waarop het is verlopen. Het is inderdaad ieder voor zich, daar zijn ze ook niet boos over, ze zijn boos over de manier waarop het is verlopenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is bij dergelijke spellen toch echt "ieder voor zich"
Nouch is toch gespaard door Salar.......dat zei Kitty tenminste hij moest kiezen tussen haar en Nouchquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:12 schreef Stargazing het volgende:
[..]
tja, dan hebben ze pech, het is geen kleuterschool dit jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:17 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maar zoals ik het hopr is het gewoon de manier waarop het is verlopen. Het is inderdaad ieder voor zich, daar zijn ze ook niet boos over, ze zijn boos over de manier waarop het is verlopen
Kitty kan niet delenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:18 schreef engine het volgende:
Lekker roddelen over Kitty. Kitty pakt hun vriendjes af.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nouch is toch gespaard door Salar.......dat zei Kitty tenminste hij moest kiezen tussen haar en Nouch
quote:
Neem even een pilletjequote:
Ik krijg het gevoel bij Kitty dat als zij denkt dat je voor haar bent je niet iets gezelligs met een ander mag hebbenquote:
soowwww @mario390 kijk dit dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel bij Kitty dat als zij denkt dat je voor haar bent je niet iets gezelligs met een ander mag hebben
zo zit ze wel in elkaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel bij Kitty dat als zij denkt dat je voor haar bent je niet iets gezelligs met een ander mag hebben
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:15 schreef mario390 het volgende:
vera is toch nog niet op de bank
zijn toch nog spelen
ze is bang om mensen kwijt te raken en geen vriendjes meer in het huis te hebbenquote:
juist, ze ziet Tobias die goed gaat met Kristoff en gister of eergister zei ze in de groene kamer dat er ook iets was met Kristoff waardoor ze geen goed gevoel had.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
wie nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
ze is bang om mensen kwijt te raken en geen vriendjes meer in het huis te hebben
Dan moet vooral zo door gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
ze is bang om mensen kwijt te raken en geen vriendjes meer in het huis te hebben
Ja misschien is dat soms zo. Toch zit haar beste maatje Nouchine overal.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |