We leven in hele slechte tijden. Covid en mensen die nu steeds vaker gezondheidsproblemen hebben, ik merk het ook rond mij heen. Ik vind dit een zorgzame ontwikkeling Oriente.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij heeft een zwaar hartinfarct gehad.
Is het minste wat ik kan doen, en maar een klein gebaar. Ik heb dan wel een hekel aan deze SC, maar goed. Dat zet ik maar opzij in dit geval.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt voor de updates tot nu toe
Ja ach met dit soort nare situaties moet iedereen er voor elkaar zijn w.m.b., beetje kutten onderling moet kunnen maar dit zijn hele vervelende zaken natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is het minste wat ik kan doen, en maar een klein gebaar. Ik heb dan wel een hekel aan deze SC, maar goed. Dat zet ik maar opzij in dit geval.
Tsja wie niet. Van mij part kunnen bepaalde users hier een virusje krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een hekel aan deze SC
Cijfer?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja uitstekende serie tot nu toe.
Die post alleen in DRT SC.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:43 schreef Oriente het volgende:
En Zipportal post hier amper dus dat scheelt.
en als dat er niet isquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:09 schreef Oriente het volgende:
Hopelijk is er vrijdagavond haxieballie.
Je lijkt wel verslaafdquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:09 schreef Oriente het volgende:
Hopelijk is er vrijdagavond haxieballie.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er geen vrijdagavond haxball is, eet ik 3 medische mondneusmaskers op, live op camera en deel ik de stream hier.
Vind ik wel jammer. Zipjegod.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:43 schreef Oriente het volgende:
hier heb je helemaal een punt maatquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Saunaatje niks mis mee
Kunnen jullie paupers niet betalen @:tjacka
Doe normaal over zipportalGODquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:43 schreef Oriente het volgende:
Bedankt maatquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:37 schreef DJMO het volgende:
@:tong80 wordt vandaag de straat opgeschopt door het ziekenhuis, na gesprek met cardioloog over de vervolgstappen (dotteren of opereren). Vanmiddag of vanavond zal hij jullie zelf weer kunnen vervelen.
De kaart namens de VBL-sc heeft hij inmiddels gehad en vond hij leuk.
Goed, ik ben weer weg hier
Vd week was het voorlopig nog niet naar huis en nu trapt de cardioloog 'm alweer de straat op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:37 schreef DJMO het volgende:
@:tong80 wordt vandaag de straat opgeschopt door het ziekenhuis, na gesprek met cardioloog over de vervolgstappen (dotteren of opereren). Vanmiddag of vanavond zal hij jullie zelf weer kunnen vervelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees dat Ruudje Vormer in 2017 beste voetballer van België was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:19 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Noa Lang weet weer te irriteren.
Deltakron?quote:
Jammer, ik heb je dat niet toegewenst. Helaas dat het niet iemand anders was in de sc die ik het graag had gegund.quote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:22 schreef KingRoland het volgende:
Net saucijzenbroodje gehaald boys
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:22 schreef KingRoland het volgende:
Kom nog een keer langs.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:37 schreef DJMO het volgende:
Eet smakelijk vriend.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:22 schreef KingRoland het volgende:
Vies vet varken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:22 schreef KingRoland het volgende:
Was het eigenlijk niet van plan, maar ik sprak @tong80 zojuist. Hij Heeft gesprek met cardioog gehad, en zal thuis moeten afwachten tot hij wordt opgeroepen voor een open hart operatie in Utrecht. Hij wist niet zeker of hij zich vandaag al hier zou melden, dus vroeg hij of ik het door wilde geven.quote:
BLACKEDquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
FAMKE LOUISE BEVALLEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
We horen het van je!quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was het eigenlijk niet van plan, maar ik sprak @:tong80 zojuist. Hij Heeft gesprek met cardioog gehad, en zal thuis moeten afwachten tot hij wordt opgeroepen voor een open hart operatie in Utrecht. Hij wist niet zeker of hij zich vandaag al hier zou melden, dus vroeg hij of ik het door wilde geven.
Dat viel reuze mee.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:30 schreef Elan het volgende:
User @:Scrummie gaat compleet door het lint in COR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |