abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203128238
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 17:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, vaccins werken in 90 procent van de gevallen. Er zijn helaas altijd mensen bij wie het niet aanslaat.
Dan kunnen de maatregelen nooit afgeschaft worden want er waait altijd een virus rond. Laat dat nou net het plan ook zijn.
https://archive.fo/HuuqU
Plaats hier uw advertentie
pi_203129006
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:15 schreef ToT het volgende:

[..]
Probeer een beetje open-minded te denken en te geloven dat er mensen zijn die zelf meningen kunnen vormen! :Y
Na 2 jaar Coronaforum en 15 jaar BNW schat ik het percentage mensen dat dat kan helaas zeer laag in. Het overgrote deel gelooft wat men wordt verteld door autoriteiten.
pi_203129048
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Na 2 jaar Coronaforum en 15 jaar BNW schat ik het percentage mensen dat dat kan helaas zeer laag in. Het overgrote deel gelooft wat men wordt verteld door autoriteiten.
Tot op zekere hoogte. Ik ken persoonlijk meerdere mensen die er over twijfelen of ze deze booster nemen, maar als ze het nemen is het wel de laatste.
Kan best zijn dat sommigen het nog even wat langer aan willen zien, maar dat ze er op een gegeven moment ook geen heil meer in zien.
pi_203129053
Al meer dan honderd antwoorden. Bedankt iedereen voor de reacties.
pi_203129064
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:32 schreef ToT het volgende:

[..]
Tot op zekere hoogte. Ik ken persoonlijk meerdere mensen die er over twijfelen of ze deze booster nemen, maar als ze het nemen is het wel de laatste.
Kan best zijn dat sommigen het nog even wat langer aan willen zien, maar dat ze er op een gegeven moment ook geen heil meer in zien.
Tja, jammer voor hen dat ze dan dus niet-burger worden.

O nee wacht, in Nederland is het nog niet zo ver.

In Frankrijk dus wel, 1G-beleid, alleen vaccineren telt nog.
pi_203129083
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Tja, jammer voor hen dat ze dan dus niet-burger worden.
Maar is het echt onmogelijk voor je om voor te stellen dat er mensen zijn die wat meer tijd nodig hebben om hun portie maar aan Fikkie te laten geven?
pi_203129119
Ik heb de grens voor mezelf bij 20 prikken gelegd.
pi_203129148
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:34 schreef ToT het volgende:

[..]
Maar is het echt onmogelijk voor je om voor te stellen dat er mensen zijn die wat meer tijd nodig hebben om hun portie maar aan Fikkie te laten geven?
Nee, blijkens de antwoordopties. "Ik neem er nog een maar daarna moet het klaar zijn".

Maar inderdaad, er staat geen optie bij "ik neem nog een paar boosters en daarna misschien niet meer"

Maar eerlijk gezegd denk ik dat de meeste mensen ondertussen wel een keuze hebben gemaakt. Waarom? Men zei 1 of 2 prikken, dan vrijheid terug. Nu is het elke x maanden een prik. Dus ik denk dat de meeste mensen ondertussen voor zichzelf wel hebben bepaald hoe ze erin staan. De groep die nog 2, 3, 4, 5 of meer boosters gaat nemen en daarna niet meer, is voorlopig volstrekt hypothetisch. De poll ging er vooral om waarom men zich laten boosteren: voor de gezondheid, of voor iets anders. En hoeveel mensen uberhaupt geen booster nemen en waarom niet.
pi_203129204
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Nee, blijkens de antwoordopties. "Ik neem er nog een maar daarna moet het klaar zijn".

Maar inderdaad, er staat geen optie bij "ik neem nog een paar boosters en daarna misschien niet meer"

Maar eerlijk gezegd denk ik dat de meeste mensen ondertussen wel een keuze hebben gemaakt. Waarom? Men zei 1 of 2 prikken, dan vrijheid terug. Nu is het elke x maanden een prik. Dus ik denk dat de meeste mensen ondertussen voor zichzelf wel hebben bepaald hoe ze erin staan. De groep die nog 2, 3, 4, 5 of meer boosters gaat nemen en daarna niet meer, is voorlopig volstrekt hypothetisch. De poll ging er vooral om waarom men zich laat boosteren: voor de gezondheid, of voor iets anders. En hoeveel mensen uberhaupt geen booster nemen en waarom niet.
Dus mensen die geen grens bij 3 zullen zetten, zullen nooit ergens een grens gaan trekken? Ook niet over 20 jaar of zo? En ook niet als het virus tot iets volstrekt onschuldigs gemuteerd is?
pi_203129235
quote:
18s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb de grens voor mezelf bij 20 prikken gelegd.
want? geloof je de wetenschap vanaf 20 prikken niet meer?
pi_203129239
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Dus mensen die geen grens bij 3 zullen zetten, zullen nooit ergens een grens gaan trekken? Ook niet over 20 jaar of zo? En ook niet als het virus tot iets volstrekt onschuldigs gemuteerd is?
Ik was niet naar die informatie op zoek.

Ik wil weten hoe mensen er nu in staan.
pi_203129269
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik was niet naar die informatie op zoek.

Ik wil weten hoe mensen er nu in staan.
Sommigen kunnen de mening hebben van: "Voorlopig doe ik wel aan die poppenkast mee, maar ik weet niet voor hoe lang." i.p.v. "JA, HEER RUTTE! VACCINEER MIJ TOT HET EINDE DER TIJDEN, AMEN!"
pi_203129290
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
want? geloof je de wetenschap vanaf 20 prikken niet meer?
Waar schrijf ik dat? :?
pi_203129315
quote:
18s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
nee daarom de vraag.
pi_203129316
quote:
18s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
Dat lijkt nu zijn stelling te zijn; als je voor meer dan 3 prikjes gaat, vertrouw je de wetenschap en het landelijk beleid automatisch tot Ragnarok aanbreekt.
pi_203129343
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 17:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[..]

Dat gaat over AZ zeker? Pfizer/Moderna biedt met de basis vaccinatie nog steeds goede bescherming tegen ernstige klachten. https://www.nytimes.com/i(...)waning-immunity.html
pi_203129366
Na 107 stemmen:

Opvallend dat meer dan 23% nog helemaal niet is gevaccineerd. Dat is veel hoger dan je zou mogen verwachten op basis van de officiële cijfers (86% volledig gevaccineerd.

Dat betekent dat 37% binnenkort de status 'niet volledig gevaccineerd' heeft.

1/3 van de mensen die blijft boosteren doet dat voornamelijk om een QR-code te houden, op vakantie te gaan en andere ongemakken te vermijden.

Slechts 1/3 van de respondenten lijkt daadwerkelijk te geloven in de langdurige effectiviteit van herhaald prikken.

Dat geeft een heel ander beeld dan de hoge percentages van de prikcijfers, die zouden doen vermoeden dat heel veel mensen daadwerkelijk achter dit beleid staan.
pi_203129385
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Na 107 stemmen:

Opvallend dat meer dan 23% nog helemaal niet is gevaccineerd. Dat is veel hoger dan je zou mogen verwachten op basis van de officiële cijfers (86% volledig gevaccineerd.

1/3 van de mensen die blijft boosteren doet dat voornamelijk om een QR-code te houden, op vakantie te gaan en andere ongemakken te vermijden.

Slechts 1/3 van de respondenten lijkt daadwerkelijk te geloven in de langdurige effectiviteit van herhaald prikken.

Dat geeft een heel ander beeld dan de hoge percentages van de prikcijfers, die zouden doen vermoeden dat heel veel mensen daadwerkelijk achter dit beleid staan.
Maurice de Hond doet wel iets betrouwbare onderzoeken dan dit.
pi_203129402
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat lijkt nu zijn stelling te zijn; als je voor meer dan 3 prikjes gaat, vertrouw je de wetenschap en het landelijk beleid automatisch tot Ragnarok aanbreekt.
Ik prik tot de crisis voorbij is of totdat er een mutatie rondraast die ook voor de ouderen en kwetsbaren dusdanig zwak is dat daarmee de crisis als voorbij kan worden beschouwd. Tot die tijd zit er gewoon niets anders op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2022 19:51:14 ]
pi_203129407
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:43 schreef ToT het volgende:

[..]
Sommigen kunnen de mening hebben van: "Voorlopig doe ik wel aan die poppenkast mee, maar ik weet niet voor hoe lang." i.p.v. "JA, HEER RUTTE! VACCINEER MIJ TOT HET EINDE DER TIJDEN, AMEN!"
Die blijven dus prikken vanwege bescherming of om hun QR-code te houden.

Past prima.
pi_203129408
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Na 107 stemmen:

Wat zijn de officiele cijfers in Frankrijk inmiddels?
pi_203129422
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Die blijven dus prikken vanwege bescherming of om hun QR-code te houden.

Past prima.
Ik dacht dat je wilde weten hoe mensen er NU in staan, en niet wat verwachtingen voor in de toekomst zouden zijn?

Of mag dat alleen als het jou goed uit komt? :?
pi_203129423
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:49 schreef ToT het volgende:

[..]
Maurice de Hond doet wel iets betrouwbare onderzoeken dan dit.
We zijn pas een paar uur in de poll maar dit zijn de voorlopige uitslagen :)
pi_203129447
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:51 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik dacht dat je wilde weten hoe mensen er NU in staan, en niet wat verwachtingen voor in de toekomst zouden zijn?

Of mag dat alleen als het jou goed uit komt? :?
Ik wil weten of ze nu blijven boosteren of niet.

Wat heb ik er nu aan om te weten dat ze nu wel blijven boosteren, maar in de toekomst misschien niet meer?

Op dit moment boosteren ze.
pi_203129459
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
We zijn pas een paar uur in de poll maar dit zijn de voorlopige uitslagen :)
Dan nog is het een redelijk kleine steekproef voor de Nederlandse bevolking, en ik weet ook niet ÉCHT zeker of FOK!-publiek een doorsnee publiek is, ook al heb je hier wel zowat van alles wat zitten hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')