abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203153853
Ik kan ineens pianospelen sinds ik het vaccin heb genomen. Op een fatsoenlijke manier hier een verband tussen aantonen is niet nodig, want ik voel dat het zo is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_203154562
twitter

https://www.bloomberg.com(...)mune-system-ema-says

Dit heeft Hugo ook al gezegd

[ Bericht 9% gewijzigd door NeeOfTochJA op 12-01-2022 14:43:58 ]
pi_203155184
@KoosVogels

Hier nog een mooie verzameling van sporters die ter aarde zijn gestort.

https://brjm.org/2021/12/(...)Wk0HQD7BWb8_T3G16AjY

Dit jaar al 318, waarvan ruim het gros vanaf de zomer en dus nadat de vaccinatiecampagnes goed op stoom kwamen overal. Ik claim niet dat dit per sé allemaal door vaccinatie komt, maar dat moet wel degelijk goed onderzocht worden.

Die bron die jij aanhaalde, de 'factcheck' website, geeft niet aan hoeveel doden er vorig jaar waren. Wel dat er soms '100' doden in een jaar vallen. Of 617 gevallen van 'sudden death' in 4 jaar tijd (tussen 2014 en 2018). Daar zitten we dit jaar en vooral de afgelopen maanden dus al ruim boven. Plus die 'sudden death' uit dat onderzoek is niet duidelijk of dit zich nu tijdens de sport voordeed en welke leeftijd de sterfgevallen hadden.

Maar één ding is wel duidelijk, je zit Ali de hele tijd om bronnen en FEITEN te vragen maar we weten al lang dat jij het alleen als feit ziet wanneer dit vanuit mainstream media wordt bevestigd.

En dat is in deze tijd lastig. Er wordt objectief en aantoonbaar, volop gecensureerd en berichtgeving is erg eenzijdig.

[ Bericht 0% gewijzigd door matigeuser op 12-01-2022 16:40:57 ]
pi_203156380
Het probleem is simpelweg dat niet iedereen die is gevaccineerd en daarna iets overkomt (inclusief meerdere maanden na vaccinatie) uitgebreid wordt onderzocht om vast te stellen of het vaccin de oorzaak is geweest van de aandoening, omdat men er überhaupt niet vanuit gaat dat het vaccin bepaalde aandoeningen kan veroorzaken (meteen of later).

Als iemand een paar weken of maanden later overlijdt als gevolg van een hartinfarct, bloedproppen of een hersenbloeding, is het haast onmogelijk om vast te stellen of dit door het vaccin is gekomen of niet. Je zou dan een uitgebreide autopsie moeten uitvoeren om te bepalen of er sporen zijn van activiteit van het vaccin op plekken waar dat niet zou moeten gebeuren (bijvoorbeeld in de bloedvaten, spike-eiwitten die op hartcellen aanwezig zijn of sporen van auto-immuunreacties). Dit wordt simpelweg niet gedaan omdat men er sowieso niet vanuit gaat dat het vaccin dergelijke dingen zou veroorzaken.

Je zou in wezen iedereen nauwlettend moeten monitoren die is gevaccineerd om te zien wat het vaccin nu precies doet. Dat wordt niet gedaan want ze zijn 'veilig en effectief' verklaard. Daardoor is er ook geen follow-up mogelijk van vaccinatie tot aandoening.

Het is dus onmogelijk om de werkelijke schaal van de neveneffecten van de vaccins te weten, want die wordt simpelweg niet in kaart gebracht.

Maar we zitten wel met oversterfte. Hart- en vaatziekten zouden door uitgestelde zorg komen, het klimaat en weet ik veel wat nog meer. Gisteren las ik nog een artikel waarin staat dat er een sterke toename is van auto-immuunziekten wereldwijd, wat door fast-food zou komen. Er zijn artikelen verschenen dat myocarditis etc. ook bij kinderen voorkomt en zo'n beetje normaal zou zijn. Maar voor al deze aandoeningen kan ook het vaccin verantwoordelijk zijn als er iets misgaat, waarschuwen sommige experts.

Daadwerkelijk onderzocht wordt dit niet.

Ook statistische analyses bieden geen inzicht in causale relaties. Er zijn studies waarin is geobserveerd dat een hogere vaccinatiegraad ook tot meer besmettingen en doden samenhangt, maar ook studies die juist lockdowns en doden met elkaar in verband brengen. Dit is allemaal correlatie en geen causaliteit. Op basis van dat soort studies kun je dus ook geen zinnige conclusies trekken.

Ik zie het dus somber in wat betreft transparantie en controle.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 12-01-2022 16:47:14 ]
  woensdag 12 januari 2022 @ 17:18:02 #255
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_203157089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Ik zie het dus somber in wat betreft transparantie en controle.
Je hebt gelijk, het is enorm moeilijk en ik vraag me ook af, heel soms, of het wel goed is om alles super transparant te hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik ben enorme voorstander om alle data zo openbaar mogelijk (zonder privacyschending) te zien. Het ding is echter dat mensen die al geloven in complotten, data kunnen interpreteren en uitleggen zodat het precies bevestigt wat ze al denken.

99% van Nederland is geen viroloog, epidemioloog of microbioloog en weet dus jack shit van dat hele coronavirus en haar mutaties af (mijzelf inclusief overigens). Toch hoef je niet heel ver te zoeken om een mening te vinden die nergens op slaat, die vervolgens weer bevestigt wordt met een half scientific report met weer andere cijfers die een beetje bij elkaar geharkt zijn in een Excel sheetje (als je echt een enthousiasteling hebt) met een leuk grafiekje erbij.

Cijfers en data alleen zeggen niet zoveel, je moet ook de kennis hebben om die data juist te kunnen interpreteren en die hebben de meesten gewoon niet. Dus kun je je afvragen wat de meerwaarde is om alles maar te openbaren, je werkt er geleidelijk ook radicalisering mee in de hand. Ik vind het een lastig verhaal in ieder geval.
pi_203157316
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:18 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, het is enorm moeilijk en ik vraag me ook af, heel soms, of het wel goed is om alles super transparant te hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik ben enorme voorstander om alle data zo openbaar mogelijk (zonder privacyschending) te zien. Het ding is echter dat mensen die al geloven in complotten, data kunnen interpreteren en uitleggen zodat het precies bevestigt wat ze al denken.

99% van Nederland is geen viroloog, epidemioloog of microbioloog en weet dus jack shit van dat hele coronavirus en haar mutaties af (mijzelf inclusief overigens). Toch hoef je niet heel ver te zoeken om een mening te vinden die nergens op slaat, die vervolgens weer bevestigt wordt met een half scientific report met weer andere cijfers die een beetje bij elkaar geharkt zijn in een Excel sheetje (als je echt een enthousiasteling hebt) met een leuk grafiekje erbij.

Cijfers en data alleen zeggen niet zoveel, je moet ook de kennis hebben om die data juist te kunnen interpreteren en die hebben de meesten gewoon niet. Dus kun je je afvragen wat de meerwaarde is om alles maar te openbaren, je werkt er geleidelijk ook radicalisering mee in de hand. Ik vind het een lastig verhaal in ieder geval.
Maar dit is dus een beetje het probleem aan beide kanten. Aan beide kanten wordt data misbruikt. De politiek misbruikt data om het beleid te verdedigen, de media misbruikt data om kijkcijfers te verhogen, en aangezien er enorme financiële belangen zijn, misbruiken ook bedrijven data om hun product zo goed mogelijk voor de dag te brengen. Mensen nemen dat over omdat ze dat allemaal geloven en zijn ervan overtuigd dat de informatie die ze hebben volledig en betrouwbaar is, "want de wetenschap zegt het" of "een expert zegt het".

De realiteit is en blijft wat mij betreft dat deze middelen nooit maar dan ook nooit op grote schaal verspreid hadden mogen worden voordat er minstens een paar jaar lang uitgebreid is onderzocht wat precies de mogelijke effecten van de vaccins zijn, wat er mis kan gaan en waarom, hoe vaak, enzovoorts. In plaats daarvan zijn ze vrijgegeven en kwam men later ineens tot de ontdekking dat er toch dingen misgingen die niet waren voorzien, terwijl die wel hadden kunnen worden ontdekt met fatsoenlijk testen.

Dat is alleen nog wat er wel is gevonden, en de vraag is dus wat er allemaal nog niet is gevonden. Dat zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen, want het wordt niet onderzocht.

Het willen verplichten en bestraffen van mensen is wat mij betreft echter van de gekke in deze context. Crimineel.

De waarheid komt echter altijd boven water, daar heb ik vertrouwen in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 12-01-2022 18:36:10 ]
  woensdag 12 januari 2022 @ 18:36:50 #257
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_203158089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De realiteit is en blijft wat mij betreft dat deze middelen nooit maar dan ook nooit op grote schaal verspreid hadden mogen worden voordat er minstens een paar jaar lang uitgebreid is onderzocht wat precies de mogelijke effecten van de vaccins zijn, wat er mis kan gaan en waarom, hoe vaak, enzovoorts. In plaats daarvan zijn ze vrijgegeven en kwam men later ineens tot de ontdekking dat er toch dingen misgingen die niet waren voorzien, terwijl die wel hadden kunnen worden ontdekt met fatsoenlijk testen.

Ik ben het met je volledige stuk eens, behalve met dit stuk. Ik blijf in de overtuiging dat het beter is om het in het openbaar te doen. Ja er kleven nadelen aan maar alles stiekem doen bereik je uiteindelijk datzelfde mee ("Ze willen het niet prijsgeven, zie je wel, er zitten wel 5g-chips in die vaccins !!1einz").

Informeren, informeren, informeren, dat is wat mij betreft de oplossing. Laat de wetenschappers een cursus media volgen en laat ze zelf maar vertellen wat ze publiceren. Ik vond en vind, wat dat betreft, de technische briefings aan de 2e kamer ook een stuk nuttiger dan de persco's (die ik dan ook niet meer heb gekeken sinds de avondklok).
pi_203158344
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:36 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]
Ik ben het met je volledige stuk eens, behalve met dit stuk. Ik blijf in de overtuiging dat het beter is om het in het openbaar te doen. Ja er kleven nadelen aan maar alles stiekem doen bereik je uiteindelijk datzelfde mee ("Ze willen het niet prijsgeven, zie je wel, er zitten wel 5g-chips in die vaccins !!1einz").

Informeren, informeren, informeren, dat is wat mij betreft de oplossing. Laat de wetenschappers een cursus media volgen en laat ze zelf maar vertellen wat ze publiceren.
Dat zou inderdaad veel kunnen schelen.

quote:
Ik vond en vind, wat dat betreft, de technische briefings aan de 2e kamer ook een stuk nuttiger dan de persco's (die ik dan ook niet meer heb gekeken sinds de avondklok).
Bedankt voor je reacties.
pi_203226500
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:50 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat boosteren zorgt voor een vliegende start, je immuunsysteem blijft in opperste staat van paraatheid bij een infectie, als een race-auto die aan de startlijn al met de toeren in het rood staat om keihard weg te vliegen zodra het moet. Da's natuurlijk beter dan dat je de auto eerst nog ff moet starten, hem in z'n 1 moet zetten, gas geven en koppeling laten opkomen.
Dat kost dan vrij veel benzine, slijtage, voor een race die 4 maanden later kan voorkomen. Beetje nutteloos voor mensen die het niet nodig hebben, voor ouderen is het prima.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_203235421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:13 schreef matigeuser het volgende:
@:KoosVogels

Hier nog een mooie verzameling van sporters die ter aarde zijn gestort.

https://brjm.org/2021/12/(...)Wk0HQD7BWb8_T3G16AjY
Echt, die leeftijden ook man :N
pi_203235529
Na 267 stemmen zegt slechts 48% van alle respondenten door te willen gaan met prikken, waarvan 31,1% vanwege gezondheidsredenen (ongeveer 2/3 van alle mensen die blijven prikken).

Dat wil zeggen dat meer dan de helft van de respondenten klaar is met prikken, waarvan een zeer groot deel (bijna de helft) nog nooit is geprikt.
pi_203235693
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Na 267 stemmen zegt slechts 48% van alle respondenten door te willen gaan met prikken, waarvan 31,1% vanwege gezondheidsredenen (ongeveer 2/3 van alle mensen die blijven prikken).

Dat wil zeggen dat meer dan de helft van de respondenten klaar is met prikken, waarvan een zeer groot deel (bijna de helft) nog nooit is geprikt.
Wat de poll laat zien is dat er relatief veel mensen op Fok! zitten die zich vastbijten in hun afkeer voor de coronamaatregelen. In Nederland heeft ongeveer 11 procent van alle volwassenen en 13 procent van iedereen ouder dan 12 jaar geen enkele prik gehad terwijl het in de poll om 25% gaat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203235719
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat de poll laat zien is dat er relatief veel mensen op Fok! zitten die zich vastbijten in hun afkeer voor de coronamaatregelen. In Nederland heeft ongeveer 11 procent van alle volwassenen en 13 procent van iedereen ouder dan 12 jaar geen enkele prik gehad terwijl het in de poll om 25% gaat.
En hoeveel procent heeft de booster gehaald?
pi_203235909
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dit is niet per se waar. Dit kan ook aan leeftijd liggen. De meeste oudere mensen zijn ondertussen vast wel vaccineerd (en geboosterd), maar er zitten relatief weinig bejaarden op Fok. Ik denk dat dit wel degelijk representatief kan zijn voor de jongere leeftijdscategorieën, van 18 tot pak 'em beet 65 jaar.

Dat wil dus zeggen de mensen die het hardst door de maatregelen worden geraakt op sociaal en professioneel niveau.

Als dit representatief is, zou dit kunnen betekenen dat de kleine groep mensen die tegen de maatregelen protesteert, in werkelijkheid een zeer grote groep Nederlanders vertegenwoordigt.
  maandag 17 januari 2022 @ 13:37:20 #265
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_203236129
Wij, mijn vrouw en ik (beide 62 jaar)laten ons niet vaccineren voor een griepachtig verschijnsel dat van begin af aan behandeld had moeten worden als normale influenza (dan was die flauwekul al lang weg geweest).

De druk, dwang en drang om een zinloos vaccin te nemen, is werkelijk ontluisterend en er zijn hier wat mensen die nog steeds denken dat vaccineren de uitweg is.

De enige uitweg is stoppen met deze flauwekul en gewoon weer gaan leven en misschien is het handig om de griepprik te herintroduceren voor wat oudere mensen.

Oh ja, Rutte moet weg en het OMT sowieso.
pi_203237082
Meanwhile in Frankijk:
https://www.france24.com/(...)w-anti-pandemic-bill

1 fucking G. Alleen 'volledig gevaccineerden' mogen nog deelnemen aan het normale leven. En niet alleen dat is nieuws, maar ook dat vanaf februari een boostershot verplicht is en die moet maximaal 4 maanden na de vorige shot worden genomen.

Hoe kan dit in godsnaam nog verdedigd of uitgelegd worden door de staat? Met Omicron in het land? En de huidige kennis over de vaccinaties? Waar gaat dit nog over?

Ik geloof niet meer dat wij er aan ontkomen. De oppositie probeert het debat over 2G nog even uit te stellen, maar uiteindelijk zal het er doorheen komen. De coalitie (minus CU) wil het, de EU wil het, Klaus Schwab en het WEF willen het en last but not least Ernst Kuipers wil het.

En dat terwijl de ziekenhuizen leger geraken, er steeds meer informatie naar buiten komt over de bijwerkingen en tegenvallende werking van de vaccinaties en de draagkracht in de samenleving steeds minder wordt.

Ook Italië, Oostenrijk, Duitsland, Griekenland en nu dus ook Frankrijk gaan al voor de bijl met steeds harder wordende maatregelen om mensen maar aan het boosten te krijgen / behouden. Zieke shit.

In het VK beginnen ze nu een andere koers te varen. Zou dat iets te maken kunnen hebben met het feit dat ze niet langer in de EU zitten en dus zelf meer mogen / kunnen bepalen?
  maandag 17 januari 2022 @ 14:55:45 #267
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203237169
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:37 schreef DrDarwin het volgende:
Wij, mijn vrouw en ik (beide 62 jaar)laten ons niet vaccineren voor een griepachtig verschijnsel dat van begin af aan behandeld had moeten worden als normale influenza (dan was die flauwekul al lang weg geweest).

De druk, dwang en drang om een zinloos vaccin te nemen, is werkelijk ontluisterend en er zijn hier wat mensen die nog steeds denken dat vaccineren de uitweg is.

De enige uitweg is stoppen met deze flauwekul en gewoon weer gaan leven en misschien is het handig om de griepprik te herintroduceren voor wat oudere mensen.

Nouja het zijn natuurlijk de ouderen zoals jullie die zich niet laten vaccineren die afgelopen maanden die er voor gezorgd hebben dat in de ziekenhuizen de bezetting een stuk hoger was door delta. Dat je je niet laat vaccineren dan is als 21-jarige nog te begrijpen, maar als je zo op leeftijd bent niet. Laten we hopen dat het allemaal niet meer nodig is door omicron.
pi_203237486
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 14:50 schreef matigeuser het volgende:
Meanwhile in Frankijk:
https://www.france24.com/(...)w-anti-pandemic-bill

1 fucking G. Alleen 'volledig gevaccineerden' mogen nog deelnemen aan het normale leven. En niet alleen dat is nieuws, maar ook dat vanaf februari een boostershot verplicht is en die moet maximaal 4 maanden na de vorige shot worden genomen.

Hoe kan dit in godsnaam nog verdedigd of uitgelegd worden door de staat? Met Omicron in het land? En de huidige kennis over de vaccinaties? Waar gaat dit nog over?

Ik geloof niet meer dat wij er aan ontkomen. De oppositie probeert het debat over 2G nog even uit te stellen, maar uiteindelijk zal het er doorheen komen. De coalitie (minus CU) wil het, de EU wil het, Klaus Schwab en het WEF willen het en last but not least Ernst Kuipers wil het.

En dat terwijl de ziekenhuizen leger geraken, er steeds meer informatie naar buiten komt over de bijwerkingen en tegenvallende werking van de vaccinaties en de draagkracht in de samenleving steeds minder wordt.

Ook Italië, Oostenrijk, Duitsland, Griekenland en nu dus ook Frankrijk gaan al voor de bijl met steeds harder wordende maatregelen om mensen maar aan het boosten te krijgen / behouden. Zieke shit.

In het VK beginnen ze nu een andere koers te varen. Zou dat iets te maken kunnen hebben met het feit dat ze niet langer in de EU zitten en dus zelf meer mogen / kunnen bepalen?
Ik kom hier inderdaad nergens meer binnen, kan niet eens het ziekenhuis in als bezoeker of voor normale geplande zorg. Geen restaurant, geen museum, geen intercity of TGV. Hahaha. De enige uitzondering geldt voor kerken, daar heeft de staat niets te zeggen. En voor scholen.

Ik moet er wel om lachen. Ben het stadium inmiddels voorbij dat ik me er zorgen om maak. Alles wordt door de wc gespoeld, inclusief de hersenen van de bevolking.

Ik zit eigenlijk te wachten tot de vakbonden het heft in eigen handen nemen en het hele land op zijn kop zetten. In Canada en de VS beginnen de vrachtwagenchauffeurs massaal het werk neer te leggen, volgens berichten. Ben benieuwd.

Geen vrachtwagenchauffeurs (die de wegen en havens blokkeren) = lege supermarkten.

Hou dat lang genoeg vol en de hele bevolking keert zich tegen de overheid.

Een fan van de communistische Jean-Luc Mélenchon heeft een rapliedje gemaakt van zijn pro-vrijheid-speech in het parlement. Ik houd niet van rap noch van Mélenchon, maar vond dit wel grappig en geslaagd en zeer rake woorden.

Enkele citaten:

"Jullie hebben overal een onbeschrijfelijke chaos en puinhoop veroorzaakt door jullie gebrek aan visie, en zijn zover gegaan om politietroepen naar het ziekenhuis te sturen om niet-gevaccineerden te arresteren".

"Jullie sturen in 48 uur de GIGN (soort special forces ME) en versterking van de gendarmerie naar Guadeloupe om de orde te bewaken, maar doen er 5 weken over om flessen zuurstof te sturen".

"Vrijheid is de beste bescherming".

"Jullie voeren dwangmaatregelen in verbloemd met gezwam over wie er wel en geen popcorn in de bioscoop mag eten en wie zijn koffie zittend of staand moet drinken".

"Als iedereen elkaar moet controleren, in wat voor maatschappij komen we dan terecht? Als iedereen iedereen controleert is dat een totalitaire, een autoritaire maatschappij".

"Denk niet dat beperking van vrijheid voor meer zekerheid op het niveau van gezondheid zorgt. Vrijheidsbeperking is altijd de oplossing geweest van degenen die in de illusie van de effectiviteit hebben geloofd van het alles, meteen en zonder discussie".

In de UK is de populariteit van Boris Johnson tot een absoluut nulpunt gedaald vanwege een paar schandalen. Maar die krabbelen na een tijdje wel weer terug, met de volgende variant denk ik.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-01-2022 15:32:22 ]
  maandag 17 januari 2022 @ 15:55:09 #269
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_203238285
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 14:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja het zijn natuurlijk de ouderen zoals jullie die zich niet laten vaccineren die afgelopen maanden die er voor gezorgd hebben dat in de ziekenhuizen de bezetting een stuk hoger was door delta. Dat je je niet laat vaccineren dan is als 21-jarige nog te begrijpen, maar als je zo op leeftijd bent niet. Laten we hopen dat het allemaal niet meer nodig is door omicron.
U hebt nog steeds niet door dat u meegaat in de propaganda+ poppenkast?
Heel apart.
  maandag 17 januari 2022 @ 15:57:28 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203238334
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:55 schreef DrDarwin het volgende:

[..]
U hebt nog steeds niet door dat u meegaat in de propaganda+ poppenkast?
Heel apart.
Ik baseer mij op wetenschappelijke artikelen en feiten.
pi_203240342
quote:
Stel je krijgt corona en wordt er goed ziek van. Wil je dan behandeld worden alsof je influenza hebt?

Dat is toch onzin?
pi_203240367
quote:
Het probleem is simpelweg dat niet iedereen die is gevaccineerd en daarna iets overkomt (inclusief meerdere maanden na vaccinatie) uitgebreid wordt onderzocht om vast te stellen of het vaccin de oorzaak is geweest van de aandoening, omdat men er überhaupt niet vanuit gaat dat het vaccin bepaalde aandoeningen kan veroorzaken (meteen of later).
Jij denkt dat dat tijdens de trials niet onderzocht is?

Alle mensen, weken, maanden, na hun vaccinatie onderzoeken is inderdaad, als je iets van de werking van vaccins weet, vrij onzinnig.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 17-01-2022 18:18:54 ]
pi_203240416
quote:
Maar we zitten wel met oversterfte. Hart- en vaatziekten zouden door uitgestelde zorg komen, het klimaat en weet ik veel wat nog meer.
Hart en vaatziekten komen niet door uitgestelde zorg?

Overigens is er een hele goede reden voor de oversterfte, en die heet corona.

De latere cijfers hebben trouwens een goede daling van de oversterfte laten zien. Iets dat precies samenvalt met het grootschalig vaccineren van mensen.

quote:
Er zijn artikelen verschenen dat myocarditis etc. ook bij kinderen voorkomt en zo'n beetje normaal zou zijn. Maar voor al deze aandoeningen kan ook het vaccin verantwoordelijk zijn als er iets misgaat, waarschuwen sommige experts.
Over welke experts heb je het dan?

Als je de onderzoeken goed bekeken had, had je gezien dat het vaccin juist beschermd tegen myocarditis.

quote:
Ook statistische analyses bieden geen inzicht in causale relaties. Er zijn studies waarin is geobserveerd dat een hogere vaccinatiegraad ook tot meer besmettingen en doden samenhangt, maar ook studies die juist lockdowns en doden met elkaar in verband brengen.
Nou, laat die studies maar zien.
pi_203240736
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:17 schreef luxerobots het volgende:
Als je de onderzoeken goed bekeken had, had je gezien dat het vaccin juist beschermd tegen myocarditis.
Het RIVM waarschuwt anders wel dat myocarditis een bijwerking kan zijn die kan optreden als gevolg van vaccinatie. Ook het corona virus zelf kan deze aandoening veroorzaken.

Als ik dan met name zien hoeveel sporters in 2021 er zijn overleden of gewond geraakt, is dat op zijn minst opmerkelijk. Ik heb daar eigenlijk nergens nog een fatsoenlijke verklaring voor gezien.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_203240837
quote:

Het vaccin is niet zinloos, zeker niet voor mensen van jouw leeftijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')