SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hey Engine,quote:
Hey Mario.quote:
De tijd zal het leren, misschien gaat een van de twee er zaterdag wel uit.quote:
Zou wel wat zijn... Of misschien gaat Dimi straks wel voor Amy.quote:Op maandag 10 januari 2022 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, misschien gaat een van de twee er zaterdag wel uit.
Kan ook nog. Las ook al ergens dat Dimi op mannen viel.quote:Op maandag 10 januari 2022 06:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn... Of misschien gaat Dimi straks wel voor Amy.
dat zou het beste zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook nog. Las ook al ergens dat Dimi op mannen viel.
Alles is nog open
Maar is toch ook niet erg als hij wat met Vera zou krijgen. Volgens mij is Vera toch vrijgezel?quote:
Het is ook Mario en Vera sitting in a tree...quote:Op maandag 10 januari 2022 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar is toch ook niet erg als hij wat met Vera zou krijgen. Volgens mij is Vera toch vrijgezel?
Goedemorgen Dotquote:
Je weet het niet Mario. Laat haar lekker doen en ga je er niet zo druk om makenquote:Op maandag 10 januari 2022 07:06 schreef mario390 het volgende:
kussen kann makt me niks uit, meer doet zij
sowiezo niet zei zij
Lekker laten Mario en je niet druk maken om wat ze wel of niet doen.quote:
Ik ookquote:Op maandag 10 januari 2022 07:09 schreef mario390 het volgende:
ik hoop dat kitty, barbie straks zat heeft
Wie is Barbie dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 07:09 schreef mario390 het volgende:
ik hoop dat kitty, barbie straks zat heeft
Doet dat er toe?quote:
Ja natuurlijk doet dat er toe,quote:
Samantha.quote:
Maar die zit niet in BBquote:
Ik haak nu al af.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:12 schreef mario390 het volgende:
deze amy is de nieuwe
https://amyvanwingen.be/about/
Meen je niet, dat is ook een broedmachine ppffquote:Op maandag 10 januari 2022 07:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee die is weer zwanger![]()
Goedemorgen Cos
Dan doe ik nog ff met ze mee 🤣🤣🤣quote:Op maandag 10 januari 2022 07:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, febo lijkt ook nog te slapen.
Had gehoopt dat ze weer vroeg waren. Alhoewel wij van het hele gebeuren toch niets mogen zien. Zo jammer.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, febo lijkt ook nog te slapen.
Dat dusquote:Op maandag 10 januari 2022 07:48 schreef Rhosyn het volgende:
Misleidende topictitels van vannacht![]()
Goedemorgen![]()
Ben ik vroeg liggen ze nog te slapen
Morguh Rhosynquote:Op maandag 10 januari 2022 07:48 schreef Rhosyn het volgende:
Misleidende topictitels van vannacht![]()
Goedemorgen![]()
Ben ik vroeg liggen ze nog te slapen
Een van de mannen in ieder geval.quote:
Tobias?quote:
Wie zou dat nou toch zijn?quote:
Een gokje Kittyquote:
het lijkt een zakdoekjequote:Op maandag 10 januari 2022 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Peter slaapt met zo'n ding. Weet niet of er nog meer mannen zijn die zoiets gebruiken.
En dan zo weer klagen dat ze geen oog dicht heeft gedaan vannachtquote:Op maandag 10 januari 2022 08:10 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien zou het helpen als ze wat aan haar slaaphouding doet.
Hangt er van af. Heb je Evelien en May wel meegekregen?quote:Op maandag 10 januari 2022 08:13 schreef Burner82 het volgende:
Zo te zien is er niet heel veel gebeurd sinds gisteravond
Nope.....quote:Op maandag 10 januari 2022 08:14 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hangt er van af. Heb je Evelien en May wel meegekregen?
Amyquote:Op maandag 10 januari 2022 08:14 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hangt er van af. Heb je Evelien en May wel meegekregen?
Benny heeft er wel een topic over gemaakt,quote:
Ik had de TT wel gelezen, maar dat zag er meer uit als hopen op nieuwe bewonersquote:Op maandag 10 januari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benny heeft er wel een topic over gemaakt,
Er was gisteren een spel, ik heb het zelf ook niet gezien maar wel voor zien komen hier.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had de TT wel gelezen, maar dat zag er meer uit als hopen op nieuwe bewonersBen benieuwd dan in ieder geval. Beetje reuring kunnen we wel gebruiken.
quote:Op maandag 10 januari 2022 08:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar zegt dat Kitty vannacht heeeeeel hard heeft liggen snurken. Alsof ze vlak naast z'n oor lag.
in ieder geval geen sport spelquote:Op maandag 10 januari 2022 08:28 schreef Cargamelk het volgende:
Zou er vandaag ook weer een spel plaats vinden .. pimpampet of ganzeborden of misschien krijgen ze wel petanq ballen.
Hij zei het tegen Nawel.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tegen Kitty of??
Salar heeft enorm spijt denk ik
ik denk dat hij best graag op die andere kamer had geslapenquote:
als hij het tegen Kitty zou zeggen is het 1 groot dramaquote:
Maar dat willen wij niet natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij het tegen Kitty zou zeggen is het 1 groot drama
Salar zou het liefst op twee kamers tegelijk liggen zodat hij alle gesprekken kan horen.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij best graag op die andere kamer had geslapen
Salar durft kitty wel te plagen met het roze pak.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij het tegen Kitty zou zeggen is het 1 groot drama
Pizzadeeg moet nog 4 uur op kamertemperatuur. Dus daar is ze al 4 uur mee bezigquote:Op maandag 10 januari 2022 08:33 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd wat kitty de hele dag gaat doen. Ze heeft het pizzadeeg al klaar.
Salar mag datquote:Op maandag 10 januari 2022 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Salar durft kitty wel te plagen met het roze pak.
ze gaat erop zittenquote:Op maandag 10 januari 2022 08:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Pizzadeeg moet nog 4 uur op kamertemperatuur. Dus daar is ze al 4 uur mee bezig
Ze zijn nog niet in het huis .. alleen aangekondigd.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:41 schreef Burner82 het volgende:
Voor 2 nieuwe, zijn ze erg weinig in beeld nog.
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 10 januari 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet in het huis .. alleen aangekondigd.
Dit lijkt meer op glamping inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:41 schreef Hunter het volgende:
Ik had me bij "survivalweek" toch wat anders voorgesteld.
Ik ook. Zal meer survivalweek voor de Cossers worden denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:41 schreef Hunter het volgende:
Ik had me bij "survivalweek" toch wat anders voorgesteld.
Die Zou het liefst terug naar het datacenter willen gaan om alles mee te krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:32 schreef engine het volgende:
[..]
Salar zou het liefst op twee kamers tegelijk liggen zodat hij alle gesprekken kan horen.
Ze zijn in de keuken met de afwas bezig???quote:Op maandag 10 januari 2022 09:15 schreef mario390 het volgende:
man man nouch in string en kitty
zit halve meter bij, kann geen cap maken![]()
is 10 min geleden niet 1 ur hoorquote:Op maandag 10 januari 2022 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Druk dan ff op live .. of post niet dingen die een uur oud zijn
Haha.. zie haar nu letterlijk 1 kommetje oppakken... denk dat ze meeleest hier.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, die Vera verplaatst ook geen kommetje hé
Die hoeft alleen maar mooi te zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 09:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, die Vera verplaatst ook geen kommetje hé
quote:Op maandag 10 januari 2022 09:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dot is modje ? Feli![]()
![]()
![]()
werd wel eens tijd
zit me ook ochtend kitty bij het foto maken van nouch vorquote:Op maandag 10 januari 2022 09:25 schreef Benny het volgende:
[..]
We kunnen het blijven zeggen, maar: Het is irritant. Punt.
Ik heb geen idee wat je nou precies zegt en op welke manier het een reactie is op wat er wordt gezegdquote:Op maandag 10 januari 2022 09:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
zit me ook ochtend kitty bij het foto maken van nouch vor
de lijn![]()
kijk in scanman dann zie je wat ik bedoelquote:Op maandag 10 januari 2022 09:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nou precies zegt en op welke manier het een reactie is op wat er wordt gezegd
KItty zit hem in de weg als hij een cap van Nouchine wil makenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nou precies zegt en op welke manier het een reactie is op wat er wordt gezegd
ga dan lekker in het scanman topic interessant zitten doen, Het is hier commentaar op de streamsquote:Op maandag 10 januari 2022 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk in scanman dann zie je wat ik bedoel
kitty versperrt me de uitzicht
Het is wat allemaal he, gaan ze niet eens even aan de kantquote:Op maandag 10 januari 2022 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk in scanman dann zie je wat ik bedoel
kitty versperrt me de uitzicht
Dat heb je als je een kleuter als Thomas de spelletjes laat maken.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:39 schreef Cargamelk het volgende:
Hunger games ik weiger om te spelen voor boerenkool.
Mario is heel erg enthousiast altijd bij een RLSquote:Op maandag 10 januari 2022 09:35 schreef Ireth het volgende:
Kan Mario volgend seizoen niet in het huis? Kunnen we ons aan hem daar ergeren ipv hier
Kussens onder der hoofd liever nog onder het matras, niet op der rug liggen dus zon zwangerschaps kussen in der rugquote:Op maandag 10 januari 2022 08:10 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien zou het helpen als ze wat aan haar slaaphouding doet.
quote:Op maandag 10 januari 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario is heel erg enthousiast irritant altijd bij een RLS
volgens mij wel, zoveel mogelijk geld uit de boom plukken.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Was zo'n soort spel ook niet in AUS?
BB... harder dan ooitquote:Op maandag 10 januari 2022 09:49 schreef Whuzz het volgende:
Begrijp in nou dat dit spel heel lang duurt? Dat gaat niet meevallen als je daar uren moet staan
Volgens de stem duurt het erg lannnnnnnnnnnnnnnnnnng.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:49 schreef Whuzz het volgende:
Begrijp in nou dat dit spel heel lang duurt? Dat gaat niet meevallen als je daar uren moet staan
Ik heb een vermoedenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Was zo'n soort spel ook niet in AUS?
Het dwarrelt random naar beneden en dan vangen voor het de grond raakt.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:48 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij wel, zoveel mogelijk geld uit de boom plukken.
Ja en het gaat alle kanten op. In Australië hadden ze het er moeilijk mee.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Wel lastig spel denk ik, moet je wel snel kunnen reageren
Neeheequote:Op maandag 10 januari 2022 09:52 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja .. krokodil spijkeren en koala trappen enzo.
Ja, en dat na mogelijk een lange tijd niets doen. da's pittig. Gaan het ook koud krijgen denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Wel lastig spel denk ik, moet je wel snel kunnen reageren
Heb dat spel dan niet gezienquote:Op maandag 10 januari 2022 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en het gaat alle kanten op. In Australië hadden ze het er moeilijk mee.
Op een gegeven moment is je aandacht weg denk ikquote:Op maandag 10 januari 2022 09:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, en dat na mogelijk een lange tijd niets doen. da's pittig. Gaan het ook koud krijgen denk ik.
Ze moeten allemaal tegelijk naar buiten om het te pakken, of per twee steeds?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, en dat na mogelijk een lange tijd niets doen. da's pittig. Gaan het ook koud krijgen denk ik.
Hier nog niet uitgezondenquote:
Ah vandaar.. zal dan wel over een paar maanden weer op VL komenquote:
hoezo?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Dimitrie en Grace gaan het moeilijk hebben om dit te doen.
Na deze bb zoals vorig jaarquote:Op maandag 10 januari 2022 09:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah vandaar.. zal dan wel over een paar maanden weer op VL komen
Nou ik denk dat grace ons daar nog wel eens in kan verbazen..quote:
Abgelenktquote:
Ja, denk dat ook inddquote:Op maandag 10 januari 2022 10:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat grace ons daar nog wel eens in kan verbazen..
Eerste 5 min misschien babbelen, maar denk dat die een echt omzet knop heeft
er hangt toch ook vrijstelling in?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dit is niet voor nominatie maar voor boodschappen geld
Lol draafquote:Op maandag 10 januari 2022 10:03 schreef Benny het volgende:
Kirstof vraagt of hij twee sjaals aan elkaar mag knopen:
BB: "Nu draag je door"
En bij wie denk je dan aan?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:05 schreef Benny het volgende:
Maar als er vrijstelling hangt. Dan kan BB bepalen bij wie die valt
Ja mits diegene hem ook vangtquote:Op maandag 10 januari 2022 10:05 schreef Benny het volgende:
Maar als er vrijstelling hangt. Dan kan BB bepalen bij wie die valt
dat is dan jammer voor kitty.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:07 schreef b_engeltje het volgende:
K
[..]
Kitty, die maakt in fanatieke sporten minder kans
daarom, ze kan dit spel wel maar andere fysieke sporten nietquote:Op maandag 10 januari 2022 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan jammer voor kitty.
lijkt me toch wel erg als ze daar rekening mee gaan houden. Ze hoeft niet te rennen of te springen, gewoon staan en opletten en dan vangen
ja en?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
daarom, ze kan dit spel wel maar andere fysieke sporten niet
Op die leeftijd is de hand oog coördinatie soms niet meer al te best, en het reactievermogenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
lijkt me toch wel erg als ze daar rekening mee gaan houden. Ze hoeft niet te rennen of te springen, gewoon staan en opletten en dan vangen
Ze houden al rekening met haar, door die ene nacht in de gameroom te laten slapenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan ook zijn geweest om de andere bewoners een goede nachtrust te gunnenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze houden al rekening met haar, door die ene nacht in de gameroom te laten slapen
Juist mooi, hoe langer ze staan hoe stijver ze worden hoe moeilijker het word... en het is koud en ze hebben niet veel kleren aanquote:Op maandag 10 januari 2022 10:09 schreef mario390 het volgende:
is en dome spel, om dat dat geld niet altijd
vallt,zijn kutgatjes tussen
ja maar hoelang moet en couple spelen ?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Juist mooi, hoe langer ze staan hoe stijver ze worden hoe moeilijker het word... en het is koud en ze hebben niet veel kleren aan
Toen segal er uit ging bleven er 8 bewoners overquote:Op maandag 10 januari 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan ook zijn geweest om de andere bewoners een goede nachtrust te gunnen
ze zijn toch nog met 10?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Toen segal er uit ging bleven er 8 bewoners over
Er zijn 7 bedden per kamer..dus 7 man had op 1 kamer gekunt en 1 op de andere...kitty dus
Nee die gameroom is op de een of andere manier in kitty der voordeel geweest!!
quote:
Jaquote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar en Kitty zeiken over de groepsindeling .. ik geloof dat ze vinden dat Nawel verkeerde keuzes heeft gemaakt.. moest Nawel weer duo's maken?
Tot de toeter gaat. Meer weten we niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoelang moet en couple spelen ?
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:18 schreef Whuzz het volgende:
Er beginnen her en der wel langzaam wat irritatietjes te ontstaan....
Daar kijk ik voor dus kom maar op:)quote:Op maandag 10 januari 2022 10:18 schreef Whuzz het volgende:
Er beginnen her en der wel langzaam wat irritatietjes te ontstaan....
Zelfde spelletjes als vorig jaar dus.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk van die stokken die onverwachts vallen en je moet opvangen.
Zitten kaartjes aan met geldbedrag.
Hopen dat ze hem mist en hij daardoor verloren raaktquote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wedden dat ze die laten vallen als Kitty er staat?
gaat over de immuniteit denk ikquote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gezeik van die kitty. Die ziet overal negatieve dingen in. En noucine wil niet met iemand samen en safar zegt dan ga ik wel met vera. Ze wil geloof ik jiet dat vera iets pakt en safar zegt wedden dat ze dat nu juist gaan doen.
Klopt.. ze denken dat het immuniteitsbriefje niet gaat vallen als Newal er staat, omdat zij er al 1 heeft, en ze denken dat het briefje voor 2 personen geldt.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
gaat over de immuniteit denk ik
Een ongelofelijke nare groep. Zelfs Nous valt zo erg tegen.....quote:Op maandag 10 januari 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Groene kamer is alleen maar bezig met de vrijstelling
is meegaan met de restquote:Op maandag 10 januari 2022 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een ongelofelijke nare groep. Zelfs Nous valt zo erg tegen.....
Ze laten zich zo meeslepen in de negativiteit. Het is net de Daan club van vorig jaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een ongelofelijke nare groep. Zelfs Nous valt zo erg tegen.....
lekker hequote:Op maandag 10 januari 2022 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel fijn dat we nu weer een groepje hebben om op te schelden.
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze laten zich zo meeslepen in de negativiteit. Het is net de Daan club van vorig jaar.
'Wie er naar huis wil, mag nu zijn koffers pakken'quote:Op maandag 10 januari 2022 10:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze laten zich zo meeslepen in de negativiteit. Het is net de Daan club van vorig jaar.
Welke koffer?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
'Wie er naar huis wil, mag nu zijn koffers pakken'
Klemmetje wat opengaat denkquote:Op maandag 10 januari 2022 10:28 schreef Angelique61 het volgende:
Vraag me af hoe die briefjes loslaten?
Stagiair die op knopjes druktquote:Op maandag 10 januari 2022 10:28 schreef Angelique61 het volgende:
Vraag me af hoe die briefjes loslaten?
Zo kan je ook denken.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
In de groene kamer zitten mensen die elkaar vertrouwen. Vandaar dat ze hun onzekerheden en angsten kunnen delen.
In de gele kamer vertrouwen ze elkaar nog niet. Die hebben het alleen over onderbroeken lolen grappen uithalen. Die draaien er om heen.
![]()
Klemmtje gaat miss met klik open?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze horen een klik 2 seconden voor het briefje valt zeggen ze
Leuke pogingquote:Op maandag 10 januari 2022 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
In de groene kamer zitten mensen die elkaar vertrouwen. Vandaar dat ze hun onzekerheden en angsten kunnen delen.
In de gele kamer vertrouwen ze elkaar nog niet. Die hebben het alleen over onderbroeken lolen grappen uithalen. Die draaien er om heen.
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
'Wie er naar huis wil, mag nu zijn koffers pakken'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |