Ze zijn in de keuken met de afwas bezig???quote:Op maandag 10 januari 2022 09:15 schreef mario390 het volgende:
man man nouch in string en kitty
zit halve meter bij, kann geen cap maken![]()

is 10 min geleden niet 1 ur hoorquote:Op maandag 10 januari 2022 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Druk dan ff op live .. of post niet dingen die een uur oud zijn

Haha.. zie haar nu letterlijk 1 kommetje oppakken... denk dat ze meeleest hier.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, die Vera verplaatst ook geen kommetje hé

Die hoeft alleen maar mooi te zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 09:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, die Vera verplaatst ook geen kommetje hé

quote:Op maandag 10 januari 2022 09:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dot is modje ? Feli![]()
![]()
![]()
werd wel eens tijd

zit me ook ochtend kitty bij het foto maken van nouch vorquote:Op maandag 10 januari 2022 09:25 schreef Benny het volgende:
[..]
We kunnen het blijven zeggen, maar: Het is irritant. Punt.

Ik heb geen idee wat je nou precies zegt en op welke manier het een reactie is op wat er wordt gezegdquote:Op maandag 10 januari 2022 09:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
zit me ook ochtend kitty bij het foto maken van nouch vor
de lijn![]()

kijk in scanman dann zie je wat ik bedoelquote:Op maandag 10 januari 2022 09:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nou precies zegt en op welke manier het een reactie is op wat er wordt gezegd

KItty zit hem in de weg als hij een cap van Nouchine wil makenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nou precies zegt en op welke manier het een reactie is op wat er wordt gezegd

ga dan lekker in het scanman topic interessant zitten doen, Het is hier commentaar op de streamsquote:Op maandag 10 januari 2022 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk in scanman dann zie je wat ik bedoel
kitty versperrt me de uitzicht

Het is wat allemaal he, gaan ze niet eens even aan de kantquote:Op maandag 10 januari 2022 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk in scanman dann zie je wat ik bedoel
kitty versperrt me de uitzicht

Dat heb je als je een kleuter als Thomas de spelletjes laat maken.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:39 schreef Cargamelk het volgende:
Hunger games ik weiger om te spelen voor boerenkool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |