Een gokje Kittyquote:
het lijkt een zakdoekjequote:Op maandag 10 januari 2022 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Peter slaapt met zo'n ding. Weet niet of er nog meer mannen zijn die zoiets gebruiken.
En dan zo weer klagen dat ze geen oog dicht heeft gedaan vannachtquote:Op maandag 10 januari 2022 08:10 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien zou het helpen als ze wat aan haar slaaphouding doet.
Hangt er van af. Heb je Evelien en May wel meegekregen?quote:Op maandag 10 januari 2022 08:13 schreef Burner82 het volgende:
Zo te zien is er niet heel veel gebeurd sinds gisteravond
Nope.....quote:Op maandag 10 januari 2022 08:14 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hangt er van af. Heb je Evelien en May wel meegekregen?
Amyquote:Op maandag 10 januari 2022 08:14 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hangt er van af. Heb je Evelien en May wel meegekregen?
Benny heeft er wel een topic over gemaakt,quote:
Ik had de TT wel gelezen, maar dat zag er meer uit als hopen op nieuwe bewonersquote:Op maandag 10 januari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benny heeft er wel een topic over gemaakt,
Er was gisteren een spel, ik heb het zelf ook niet gezien maar wel voor zien komen hier.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had de TT wel gelezen, maar dat zag er meer uit als hopen op nieuwe bewonersBen benieuwd dan in ieder geval. Beetje reuring kunnen we wel gebruiken.
quote:Op maandag 10 januari 2022 08:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar zegt dat Kitty vannacht heeeeeel hard heeft liggen snurken. Alsof ze vlak naast z'n oor lag.
in ieder geval geen sport spelquote:Op maandag 10 januari 2022 08:28 schreef Cargamelk het volgende:
Zou er vandaag ook weer een spel plaats vinden .. pimpampet of ganzeborden of misschien krijgen ze wel petanq ballen.
Hij zei het tegen Nawel.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tegen Kitty of??
Salar heeft enorm spijt denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |