dat is dan jammer voor kitty.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:07 schreef b_engeltje het volgende:
K
[..]
Kitty, die maakt in fanatieke sporten minder kans
daarom, ze kan dit spel wel maar andere fysieke sporten nietquote:Op maandag 10 januari 2022 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan jammer voor kitty.
lijkt me toch wel erg als ze daar rekening mee gaan houden. Ze hoeft niet te rennen of te springen, gewoon staan en opletten en dan vangen
ja en?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
daarom, ze kan dit spel wel maar andere fysieke sporten niet
Op die leeftijd is de hand oog coördinatie soms niet meer al te best, en het reactievermogenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
lijkt me toch wel erg als ze daar rekening mee gaan houden. Ze hoeft niet te rennen of te springen, gewoon staan en opletten en dan vangen
Ze houden al rekening met haar, door die ene nacht in de gameroom te laten slapenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan ook zijn geweest om de andere bewoners een goede nachtrust te gunnenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze houden al rekening met haar, door die ene nacht in de gameroom te laten slapen
Juist mooi, hoe langer ze staan hoe stijver ze worden hoe moeilijker het word... en het is koud en ze hebben niet veel kleren aanquote:Op maandag 10 januari 2022 10:09 schreef mario390 het volgende:
is en dome spel, om dat dat geld niet altijd
vallt,zijn kutgatjes tussen
ja maar hoelang moet en couple spelen ?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Juist mooi, hoe langer ze staan hoe stijver ze worden hoe moeilijker het word... en het is koud en ze hebben niet veel kleren aan
Toen segal er uit ging bleven er 8 bewoners overquote:Op maandag 10 januari 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan ook zijn geweest om de andere bewoners een goede nachtrust te gunnen
ze zijn toch nog met 10?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Toen segal er uit ging bleven er 8 bewoners over
Er zijn 7 bedden per kamer..dus 7 man had op 1 kamer gekunt en 1 op de andere...kitty dus
Nee die gameroom is op de een of andere manier in kitty der voordeel geweest!!
quote:
Jaquote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar en Kitty zeiken over de groepsindeling .. ik geloof dat ze vinden dat Nawel verkeerde keuzes heeft gemaakt.. moest Nawel weer duo's maken?
Tot de toeter gaat. Meer weten we niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoelang moet en couple spelen ?
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:18 schreef Whuzz het volgende:
Er beginnen her en der wel langzaam wat irritatietjes te ontstaan....
Daar kijk ik voor dus kom maar op:)quote:Op maandag 10 januari 2022 10:18 schreef Whuzz het volgende:
Er beginnen her en der wel langzaam wat irritatietjes te ontstaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |