Op zich kijk ik zelf niet meer naar de persco's. Ik lees wel na wat ze weer verzonnen hebben.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:08 schreef Benny het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag... We zijn inmiddels ruim 2 jaar en tig persco's verder. Deze week staat er weer een op de planning.
Waarom worden de persco's niet visueel gemaakt?
In zo'n persco wordt enorm veel info op je afgevuurd. Het grootste deel van de bevolking krijgt nog steeds maar een selectieve hoeveelheid info daarvan mee. Enerzijds omdat het heel veel info is, anderzijds omdat het vooral moeilijk te begrijpen / bevatten is.
Ik vraag mij serieus af wat Gert, Corry en Wilma uit de volks-/achterstandswijk in Arnhem nou daadwerkelijk meekrijgen van een persco. Of dat niet meer uit de berichtgeving voor/na de persco is of van horen zeggen.
Een van de eerste lessen op de basisschool(!) bij het presenteren is dat je het aantrekkelijk moet maken. Niet alleen vertellen. Ook laten zien. Of dat nou met een powerpresentatie (of vet hip een Prezi) is of met de cavia waarover je lult.
Een van de debielste dingen die ze konden doen en deden was Jaap een pleidooi laten houden aan het begin van een van de belangrijkste persco's sinds het begin van de pandemie. Wie dat heeft bedacht of heeft toegelaten is nog minder slim dan de mensen waar de boodschap van een persco niet aankomt.
Ligt nog op tafel. Assemblée is akkoord. Ligt nu bij de senaat.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Herstelbewijs is niet voldoende dan?
Het doel is dan ook om vaccinatie en boosters af te dwingen. Qua beteugelen van het virus heeft het geen nut.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Elke 4 maanden boosteren of anders geen groen vinkje is ook verkapte vaccinatieplicht.
Straks mag niet eens meer werken of de supermarkt in zonder booster update.
Gaat toch nergens over dat je niet een paar schroeven mag kopen in de praxis want tja uw vinkje is rood.
Dat schiet toch het doel figantisch voorbij.
Ik denk dat dit inderdaad de enige weg is om hier uit te komen, zonder dat de hele middenstand failliet gaat.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom werk een beperkte vaccinatieplicht (bijv 50+) ook beter.
Genoeg landen zijn daar nu (met een of andere vorm van) mee bezig. Omikron heeft het spel veranderd.
Weet ik niet. Wel weet ik zeker dat er nu een vaccinatie plicht is.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Herstelbewijs is niet voldoende dan?
Zou bizar zijn natuurlijk als enkel vaccinatie acceptabel was.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ligt nog op tafel. Assemblée is akkoord. Ligt nu bij de senaat.
Dat het dusdanig besmettelijk is, dat 2G je niet veel verder gaat helpen.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan veranderd? Niet dat ik het er niet mee eens ben maar ik ben oprecht benieuwd naar jouw zienswijze.
elke 4 maanden gaat m echt niet worden maar wel met je eens dat 2G een verkapte vaccinatieplicht is, ik had ook liever 2G alleen voor 50+ gehad of zo want dat is de groep die je moet hebbenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Elke 4 maanden boosteren of anders geen groen vinkje is ook verkapte vaccinatieplicht.
Gaat toch nergens over dat je niet een paar schroeven mag kopen in de praxis want tja uw vinkje is rood.
Oke eens, maar wat daarna dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat het dusdanig besmettelijk is, dat 2G je niet veel verder gaat helpen.
Dat je moet zorgen dat je zo snel mogelijk je pijlen richt op de grootste groep in het ziekenhuis waarbij opname makkelijk te voorkomen is.
Dus een vaccinatieplicht voor 50plussers.
Geen idee maar zo doen we het altijd.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:08 schreef Benny het volgende:
De basisregels blijven nog wel even gehandhaafd. Maar je bent in elk geval een boel ziekenhuisopnamen kwijt. Wat defacto onze IC capaciteit verdubbelt (om en nabij).quote:Op maandag 10 januari 2022 09:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oke eens, maar wat daarna dan?
Dat is een ding. Maar er zijn wel degelijk jongeren die ernstig ziek worden en ook blijven vanwege covid. Dus vaccineren is dan toch voor de meeste de veiligste keuze.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja idd, als het een jaarlijkse booster betrof bv.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
elke 4 maanden gaat m echt niet worden maar wel met je eens dat 2G een verkapte vaccinatieplicht is, ik had ook liever 2G alleen voor 50+ gehad of zo want dat is de groep die je moet hebben
Er mee leren leven dat mensen ziek worden en alles open gooien. Zorgen dat de gehele zorgketen beter ingericht wordt op pieken van zieke mensen. En niet meer iedereen koste wat kost willen redden, waardoor de zorg steeds overspoeld raakt.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er zijn voldoende signalen dat ook in andere delen van de zorg de boel vast loopt?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:15 schreef capricia het volgende:
[..]
De basisregels blijven nog wel even gehandhaafd. Maar je bent in elk geval een boel ziekenhuisopnamen kwijt. Wat defacto onze IC capaciteit verdubbelt (om en nabij).
Hoe wil je 'onvermijdelijk' combineren met een grafiek met dalende opnamecijfers?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:08 schreef Benny het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag... We zijn inmiddels ruim 2 jaar en tig persco's verder. Deze week staat er weer een op de planning.
Je bedoelt eventueel versoepelen van de quarantaine regels?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:15 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten ook letten op de quarantaines en niet alleen maar op de zkh cijfers
Precies. Als een deel van het zorgpersoneel thuis zit geeft dat natuurlijk ook problemen.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:15 schreef THEFXR het volgende:
Hoeveel zijn dat er nu echt? Is er al gedegen onderzoek naar gedaan? Was een tijd geleden ook sprake van dat een groot deel van de long covid klachten verklaarbaar kunnen zijn door een burn out opgelopen door de hele crisis plus je eigen besmetting.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is een ding. Maar er zijn wel degelijk jongeren die ernstig ziek worden en ook blijven vanwege covid. Dus vaccineren is dan toch voor de meeste de veiligste keuze.
Oke maar hoe lang gaan we daar nog mee door dan? En waarom moet je de verspreiding remmen als de druk van de IC af is?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:15 schreef capricia het volgende:
[..]
De basisregels blijven nog wel even gehandhaafd. Maar je bent in elk geval een boel ziekenhuisopnamen kwijt. Wat defacto onze IC capaciteit verdubbelt (om en nabij).
gewoon? dat is nou net het probleem en dat loslaten zie ik ook niet gebeuren dus dan kom je weer op 2G terechtquote:Op maandag 10 januari 2022 09:17 schreef capricia het volgende:
Als 2G een verkapte vaccinatieplicht is, stop daar dan mee, om dat te proberen in te voeren. Het brengt dan onnodige kosten met zich mee voor de middenstand.
Doe dan gewoon een vaccinatieplicht van overheidswege en laat de rest los.
Dat is nu al natuurlijk. 10-20% uitval is niks bijzonders.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Precies. Als een deel van het zorgpersoneel thuis zit geeft dat natuurlijk ook problemen.
Sws moet er ook eens tijd komen om achterstallige zorg in te gaan halen.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Er mee leren leven dat mensen ziek worden en alles open gooien. Zorgen dat de gehele zorgketen beter ingericht wordt op pieken van zieke mensen. En niet meer iedereen koste wat kost willen redden, waardoor de zorg steeds overspoeld raakt.
Bewustwording creëren dat als je ziek bent, dat je thuis blijft. Wat dat betreft kunnen we veel van Aziaten leren, die gewoon netjes een mondkapje voor doen als ze verkouden zijn. Hier in Nederland lijkt het soms wel of men als doel heeft zoveel mogelijk anderen te besmetten met hun griepje/verkoudheid/covid.
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:15 schreef THEFXR het volgende:
Wat jij aangeeft dat word allemaal onderzocht. En welke ellende geeft het vaccineren precies?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er nu echt? Is er al gedegen onderzoek naar gedaan? Was een tijd geleden ook sprake van dat een groot deel van de long covid klachten verklaarbaar kunnen zijn door een burn out opgelopen door de hele crisis plus je eigen besmetting.
En weegt de vaccinatieplicht op tegen die paar jongeren die langdurig besmet zijn? Want met zo'n plicht komt weer een hele sloot aan ellende.
Ja. Onnodige regels om met een dure omweg, en met veel frustratie overal, hetzelfde te willen bereiken.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon? dat is nou net het probleem en dat loslaten zie ik ook niet gebeuren dus dan kom je weer op 2G terecht
Krijg je geen Covid van de persoon voor je in de rij, of achter in de rij, dan krijg je wel een longontstekingquote:Op maandag 10 januari 2022 09:17 schreef Tarado het volgende:
gisteren m'n booster gehad, ik kwam daar aan en er stond echt een giga rij in de regen, ik o shit dat heb ik weer en was bijna richting huis gegaan maar de rij bleek voor testen te zijn, voor vaccineren meteen aan de beurt
Het is soms om te janken als je ziet hoe lang mensen hebben moeten wachten voor ze bij ons op de OK komen.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Sws moet er ook eens tijd komen om achterstallige zorg in te gaan halen.
Het is schandalig hoe die patiënten eindeloos moeten wachten.
Het gros van de partijen in de Tweede Kamer krijgt al een rolberoerte van 2G, laat staan van een vaccinatieplicht. We mogen in dit land vooral geen kleine minderheid voor het hoofd stoten. Ze laten liever die 88% boeten uit solidariteit, want zoiets als solidariteit werkt blijkbaar maar één kant op.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Onnodige regels om met een dure omweg, en met veel frustratie overal, hetzelfde te willen bereiken.
Waarom zo vaak boosteren als het virus steeds minder gevaarlijk wordt?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
welkom in de politiek, met CU nog in de regering komt zo'n plicht er niet dus dan moet je wel linksom of rechtsomquote:Op maandag 10 januari 2022 09:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Onnodige regels om met een dure omweg, en met veel frustratie overal, hetzelfde te willen bereiken.
Het gaat trouwens niet eens meer om de IC alleen maar om de hele zorgketen. Daar zal je wat aan moeten doen. En wellicht ook meer mogelijkheden creëren dat mensen gewoon thuis kunnen uitzieken of in het ergste geval dood gaan.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oke maar hoe lang gaan we daar nog mee door dan? En waarom moet je de verspreiding remmen als de druk van de IC af is?
Wederom, serieuze vraag. Want als je er met een vaccinatieplicht niet vanaf kan, wanneer dan wel?
Ik vermoed dat er in februari nog wel een bom ontploft als blijkt dat die oversterfte vooral ontstaan is door uitgestelde zorg, eenzaamheid en verminderde levensvreugde etc.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het is soms om te janken als je ziet hoe lang mensen hebben moeten wachten voor ze bij ons op de OK komen.
Klachten worden met de maand erger en keer op keer worden dingen afgebeld. Maar tja, ze gaan niet dood dus is het niet interessant voor de beleidsmakers ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Bron: Teletekst https://nos.nl/teletekst#108quote:Vandaag zijn de basisscholen en de
middelbare scholen weer opengegaan,maar
op meer dan een kwart van de scholen is
de ventilatie nog niet op orde.Dat werd
duidelijk uit onderzoek in opdracht van
het ministerie van Onderwijs.
Volgens het RIVM helpt ventileren om de
verspreiding van het coronavirus te
beperken.Het Platform Perspectief
Jongeren zegt dat scholen,gemeenten en
de landelijke overheid te veel naar
elkaar wijzen als het gaat om de aanpak
van ventilatie op scholen.Dat leidt tot
weinig nieuwe plannen en projecten.
De adviescommissie wil daarom dat het
nieuwe kabinet de regie neemt.
Van sluiting naar sluiting, idd.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
welkom in de politiek, met CU nog in de regering komt zo'n plicht er niet dus dan moet je wel linksom of rechtsom
In februari komen er mogelijk cijfers en gegevens over de reden van de oversterfte ben benieuwd.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het is soms om te janken als je ziet hoe lang mensen hebben moeten wachten voor ze bij ons op de OK komen.
Klachten worden met de maand erger en keer op keer worden dingen afgebeld. Maar tja, ze gaan niet dood dus is het niet interessant voor de beleidsmakers ofzo.
Je ziet al hoeveel weerstand er nu is tegen de vaccinaties, ga eens indenken wat van protesten er komen als iedereen zich verplicht moet laten inenten. Moet ook allemaal weer opgetuigd worden, kost weer klauwen met geld.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat jij aangeeft dat word allemaal onderzocht. En welke ellende geeft het vaccineren precies?
Ja maar wou je een anderhalvemetersamenleving handhaven totdat dit is opgepakt dan? Dat is toch niet haalbaar of wel?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het gaat trouwens niet eens meer om de IC alleen maar om de hele zorgketen. Daar zal je wat aan moeten doen. En wellicht ook meer mogelijkheden creëren dat mensen gewoon thuis kunnen uitzieken of in het ergste geval dood gaan.
Tja vraag het Mark en Hugo Ernst?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zo vaak boosteren als het virus steeds minder gevaarlijk wordt?
Zie er het nut niet van in, sorry.quote:Op maandag 10 januari 2022 00:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit naar de persconferenties?
Een raampje openzetten is te moeilijk ?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bron: Teletekst https://nos.nl/teletekst#108
Dit is echt weer typisch Nederland. Je bent gvd de hele maand december en half januari dicht zo ongeveer. Allemaal weten we dat ventileren heel goed kan helpen om de verspreiding tegen te gaan. En dan heeft een KWART van de scholen de shit gewoon niet voor elkaar als ze weer open gaan, omdat ze vingertjes wijzen met elkaar.
Man man man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt toch amper nageleefd. Vind dat een minder vervelende maatregelen dan bv. bijna alles dicht.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja maar wou je een anderhalvemetersamenleving handhaven totdat dit is opgepakt dan? Dat is toch niet haalbaar of wel?
Nederland polderlandquote:Op maandag 10 januari 2022 09:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bron: Teletekst https://nos.nl/teletekst#108
Dit is echt weer typisch Nederland. Je bent gvd de hele maand december en half januari dicht zo ongeveer. Allemaal weten we dat ventileren heel goed kan helpen om de verspreiding tegen te gaan. En dan heeft een KWART van de scholen de shit gewoon niet voor elkaar als ze weer open gaan, omdat ze vingertjes wijzen met elkaar.
Man man man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is naar wat ik begrepen heb juist niet het geval. Het zal alleen maar besmettelijker worden, maar minder gevaarlijk. Tot het bij de jaarlijkse griepprik mee gaat voor de zwakkeren qua gezondheid in de samenleving.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tja vraag het Mark en Hugo Ernst?
Ze zijn al ingekocht en waarschijnlijk om je antistoffen up to date te houden mocht er een gevasrlijkere variant opduiken.
Pfizer money + QR maatschappij.
Tja weet ik veel, misschien kunnen op sommige scholen de ramen niet open. Ik ga daar verder niet over, maar hoe fucking moeilijk is het om in die anderhalf maand dat je dicht bent een plan te maken voor zoiets banaals als frisse luchtquote:Op maandag 10 januari 2022 09:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Een raampje openzetten is te moeilijk ?
Zelfs in mijn tijd gebeurde dat vrijwel altijd.
Afro Caribische komaf, ja really?quote:
Je kan eigenlijk de conclusie trekken dat we grotendeels met deze patstelling zitten omdat Rutte per se premier wilde blijven en CDA en D66 geen nieuwe verkiezingen wilden.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
welkom in de politiek, met CU nog in de regering komt zo'n plicht er niet dus dan moet je wel linksom of rechtsom
Wait, wat, een OMT advies openbaar voor de persco.quote:
we kunnen alleen maar hopen dat het virus er zelf een einde aan maakt wat ernstige varianten betreft want de politiek gaat dat niet lukkenquote:
Omdat het niet helpt.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben er ook niet voor maar waarom is het de grootste flauwekul?
Zal me niks verbazen als een groot deel door uitgestelde zorg komt. Benieuwd of we er dan nog wat van horen, of dat ze er snel aan voorbij gaan.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
In februari komen er mogelijk cijfers en gegevens over de reden van de oversterfte ben benieuwd.
Mij maakt dat allemaal niet zo veel uit. Maar je ziet dat het vaccineren mede vanwege de QR code toch steeds meer naar een verplichting gaat. Een vriend van mij gaat de booster halen zodat hij straks weer naar de sportschool gaat. En ook is de economie belangrijk. En als dat open zou kunnen door een G2 maatregel? Dan weet je wel welke kant het uit gaat.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je ziet al hoeveel weerstand er nu is tegen de vaccinaties, ga eens indenken wat van protesten er komen als iedereen zich verplicht moet laten inenten. Moet ook allemaal weer opgetuigd worden, kost weer klauwen met geld.
En uiteindelijk kan je net zo goed ziek worden, zelfs inclusief de huidige booster. Beschermt vooral tegen ernstig verloop. Maar dat ernstige verloop is er vrijwel niet bij jongeren (uitzonderingen daargelaten, waarvan ondergetekende er ook 1 is. Dus weet heus wel dat er jongeren tussen zitten die de pineut kunnen zijn, maar dat zijn verwaarlosbare getallen). Is er überhaupt al onderzocht of vaccins beschermen tegen long covid?
ik zag een paar dagen geleden iets op de bbc, 6 miljoen operaties uitgesteld daar en was een man die begin 20 aan z'n heup geopereerd had moeten worden en nu dus al bijna 2 jaar wacht en is 2 jaar amper z'n huis uit geweest, schrijnend om te zien en dat zal je hier dus ook hebben.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, waarom twittert Hugo dit in godsnaamquote:Op maandag 10 januari 2022 09:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Gaat het OMT nu ook al over de huurverhogingen?
quote:Het advies is om het gebruik van mondneusmaskers in de publieke ruimte als
volgt uit te breiden:
• In alle publieke binnenruimtes waar meerdere mensen van verschillende
huishoudens bijeen komen of verblijven, ongeacht of er afstand kan worden
gehouden, adviseert het OMT een medisch mondneusmasker te dragen door
iedereen vanaf 13 jaar. Het gaat hierbij om een uitbreiding, waarbij continu
maskergebruik wordt geadviseerd, ook wanneer iemand zit, met de
uitzondering uiteraard voor als iemand eet/drinkt. Het gaat hierbij om de
volgende situaties:
o onderwijs: bij universiteit en HBO bij onderwijs in grotere groepen;
o bij evenementen binnen;
o horeca;
o culturele instellingen;
o bedrijven en kantoorruimtes, behalve als er een beperkte en vaste
bezetting is en de ventilatie volgens de norm is;
o binnensportruimten, behalve als je sport.
• In drukke publieke buitenruimtes waar geen 1,5 meter afstand gehouden
kan worden adviseert het OMT een medisch mondneusmasker te laten dragen
door iedereen. Te denken valt bijvoorbeeld aan:
o drukke winkelstraten;
o tijdens sportevenementen;
o tijdens demonstraties;
o op drukke markten.
Ja daaaaag, ik ga niet op m'n werk met een mondkapje op zitten..quote:In alle publieke binnenruimtes waar meerdere mensen van verschillende
huishoudens bijeen komen of verblijven, ongeacht of er afstand kan worden
gehouden, adviseert het OMT een medisch mondneusmasker te dragen door
iedereen vanaf 13 jaar. Het gaat hierbij om een uitbreiding, waarbij continu
maskergebruik wordt geadviseerd, ook wanneer iemand zit, met de
uitzondering uiteraard voor als iemand eet/drinkt. Het gaat hierbij om de
volgende situaties:
o onderwijs: bij universiteit en HBO bij onderwijs in grotere groepen;
o bij evenementen binnen;
o horeca;
o culturele instellingen;
o bedrijven en kantoorruimtes, behalve als er een beperkte en vaste
bezetting is en de ventilatie volgens de norm is;
o binnensportruimten, behalve als je sport.
Het is alleen een mondkapjesadvies, als ik het snel even scan. Het advies is om de mondmaskerplicht te verzwaren en uit te breiden.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wait, wat, een OMT advies openbaar voor de persco.
Lees ik het goed dat ze naar alléén FFP2 mondmasker willen? (Zoals in Germania meen ik?)quote:
Dat.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja daaaaag, ik ga niet op m'n werk met een mondkapje op zitten..
Ja, dat lees je goed.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lees ik het goed dat ze naar alléén FFP2 mondmasker willen? (Zoals in Germania meen ik?)
Alle FVD demonstraties met mondkapjesquote:Op maandag 10 januari 2022 09:31 schreef _serial_ het volgende:
Nou mensen, willen we meer of minder mondkapes.
[..]
Alleen over medische mondmaskers dragen.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wait, wat, een OMT advies openbaar voor de persco.
Dat gaat niemand toch meer doen, man man man.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is alleen een mondkapjesadvies, als ik het snel even scan. Het advies is om de mondmaskerplicht te verzwaren en uit te breiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |