SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wel fijn dat de scholen morgen gewoon weer open gaan. Het was dus idd enkel een extra weekje kerstvakantie.
Hopelijk hebben alle kinderen er van genoten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Heel. Veel. Jeugd.quote:
En ik verwacht niet dat dat binnenkort minder wordt met de heropening van de scholenMaar ja, in hoeverre zijn de besmettingen nog interessant.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Uitstekende cijfers vandaag. Alle sectoren met onmiddellijke ingang volledig open, zonder uitzonderingen.Tics van je petten.![]()
D66 doet aangifte tegen Willem Engel na online verspreiden adres Sigrid Kaag
https://www.ad.nl/politie(...)igrid-kaag~a95ee6fd/![]()
Vooral ook fijn dat de kids weer een beetje terug in het ritme komen/gaan. Want dat was erg ver te zoeken afgelopen tijdquote:Op zondag 9 januari 2022 16:26 schreef capricia het volgende:
Wel fijn dat de scholen morgen gewoon weer open gaan. Het was dus idd enkel een extra weekje kerstvakantie.
Hopelijk hebben alle kinderen er van genoten.
Zonder wrijving geen glans![]()
Dat wordt wel even omschakelen ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Vooral ook fijn dat de kids weer een beetje terug in het ritme komen/gaan. Want dat was erg ver te zoeken afgelopen tijd
Daarom vandaag de halve dag buiten geweest. Zodat er vanavond goed geslapen wordt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Alsof zo'n aangifte iets oplevert. Ik weet een betere aanpak.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:30 schreef Zipportal het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)igrid-kaag~a95ee6fd/![]()
Negeren?quote:Op zondag 9 januari 2022 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof zo'n aangifte iets oplevert. Ik weet een betere aanpak."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Morgen meteen een studiedag en dus geen school. Die studiedag hebben zeker nodig na 3 weken vakantie.![]()
Dat iedereen zo massaal blijft testen verbaast me. Ik heb van de week drie verschillende mensen gezien, die achteraf lieten weten corona te hebben. Ze waren allemaal gevaccineerd. Ze hadden zelf geen klachten, of alleen wat verkoudheid, maar hadden zich laten testen omdat ze bij anderen in de buurt waren geweest. Ik heb geen klachten, dus zie echt geen reden om me te laten testen. En al had ik ze wel nog niet, dan bleef ik wel een paar dagen thuis zonder iemand te zien. Houd toch eens op met dat getest.
Vooral bij mensen met kinderen gaat het dadelijk weer helemaal los natuurlijk als er weer naar school gegaan wordt. In elke klas zit dadelijk wel een besmet kind met die cijfers.
Of ben ik nou een enorme wappie?![]()
Ook gewoon de reactie van Engel op het fakkel incident. “Ze is niet bedreigt, ze heeft het als bedreigend ervaren”. Lekker makkelijk. Dus ik kan ook met een kapmes voor Engel z’n deur staan en dan roepen “ik bedreig hem niet, dat ervaart ie alleen zo”quote:Op zondag 9 januari 2022 16:30 schreef Zipportal het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)igrid-kaag~a95ee6fd/
Buiten dat weet engel precies wat ie doet met dat adres. Dan gaat hij er een beetje omheen lullen, maar dit is precies wat hij wilt, nogmaals haar adres in de openbaring.![]()
Testen is een kleine moeite en je wil mensen toch niet met isolatie opzadelen? Ik vind mensen als jij geen wappie, maar wel een beetje vervelend.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat iedereen zo massaal blijft testen verbaast me. Ik heb van de week drie verschillende mensen gezien, die achteraf lieten weten corona te hebben. Ze waren allemaal gevaccineerd. Ze hadden zelf geen klachten, of alleen wat verkoudheid, maar hadden zich laten testen omdat ze bij anderen in de buurt waren geweest. Ik heb geen klachten, dus zie echt geen reden om me te laten testen. En al had ik ze wel nog niet, dan bleef ik wel een paar dagen thuis zonder iemand te zien. Houd toch eens op met dat getest.
Vooral bij mensen met kinderen gaat het dadelijk weer helemaal los natuurlijk als er weer naar school gegaan wordt. In elke klas zit dadelijk wel een besmet kind met die cijfers.
Of ben ik nou een enorme wappie?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Testen is geen kleine moeite en ik zadel helemaal niemand met isolatie op. Wie dan?quote:Op zondag 9 januari 2022 16:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Testen is een kleine moeite en je wil mensen toch niet met isolatie opzadelen? Ik vind mensen als jij geen wappie, maar wel een beetje vervelend.![]()
Testen is wel een kleine moeite en de mensen die je eventueel zou besmetten.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Testen is geen kleine moeite en ik zadel helemaal niemand met isolatie op. Wie dan?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ehm. je "moet" sowieso in quarantaine als je in contact bent geweest met een positieve persoon.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Testen is een kleine moeite en je wil mensen toch niet met isolatie opzadelen? Ik vind mensen als jij geen wappie, maar wel een beetje vervelend.
Dat is de reden dat mensen dus gaan testen, om uit die quarantaine te komen...
Beleidswijziging was datwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
En als die dat dan ook niet weten? Ik denk overigens niet dat ik besmet ben geraakt. Kan het me niet voorstellen als je je 100 % goed voelt. Maar als dat wel zo is, dan is het toch des te meer een reden om te stoppen met al dat testen. Laat maar gaan als het niks voorstelt. Dat was toch de bedoeling.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Testen is wel een kleine moeite en de mensen die je eventueel zou besmetten.![]()
Koopmans zegt in het Parool dat het aantal besmettingen nu nog maar het begin zijn, dat het eind januari, begin februari echt gaat pieken. Ze zegt dat we serieus rekening moeten houden met een flinke golf opnames, omikron heeft het spel veranderd.![]()
Dat is nieuws van gisterenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Mylene het volgende:
Koopmans zegt in het Parool dat het aantal besmettingen nu nog maar het begin, dat het eind januari, begin februari echt gaat pieken. Ze zegt dat we serieus rekening moeten houden met een flinke golf opnames, omikron heeft het spel veranderd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door _serial_ op 09-01-2022 16:59:19 ]wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ze verlegt steeds de doelpalen.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Mylene het volgende:
Koopmans zegt in het Parool dat het aantal besmettingen nu nog maar het begin zijn, dat het eind januari, begin februari echt gaat pieken. Ze zegt dat we serieus rekening moeten houden met een flinke golf opnames, omikron heeft het spel veranderd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Hoe kan de overheid beleid maken als ze geen inzicht hebben over hoe het virus zich verspreid onder de bevolking?quote:Op zondag 9 januari 2022 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Of ben ik nou een enorme wappie?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Heel fijn. Ik reken op nog veel meer besmettingen en dan hup naar 2G!
En 1200 euro boete per maand voor iedereen die zich niet laat vaccineren net zoals in oostenrijk.![]()
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kan de overheid beleid maken als ze geen inzicht hebben over hoe het virus zich verspreid onder de bevolking?![]()
![]()
Ja. Omikron heeft de kaarten anders geschud.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Mylene het volgende:
Koopmans zegt in het Parool dat het aantal besmettingen nu nog maar het begin zijn, dat het eind januari, begin februari echt gaat pieken. Ze zegt dat we serieus rekening moeten houden met een flinke golf opnames, omikron heeft het spel veranderd."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat mens is helemaal het spoor bijster. Snap niet dat er nog mensen zijn die haar serieus nemen.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Mylene het volgende:
Koopmans zegt in het Parool dat het aantal besmettingen nu nog maar het begin zijn, dat het eind januari, begin februari echt gaat pieken. Ze zegt dat we serieus rekening moeten houden met een flinke golf opnames, omikron heeft het spel veranderd.![]()
Dat lijkt me een ergere bijwerking. Veroorzaakt door het massale onnodige testen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dit ook, OMT-lid Hoebe: aanzwellende omicrongolf gaat maatschappij mogelijk ontwrichten.![]()
klopt, er komt een ontzettende arbeiders tekort als mensen in quarantaine moeten bij een positieve test.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dit ook, OMT-lid Hoebe: aanzwellende omicrongolf gaat maatschappij mogelijk ontwrichten.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Waarom hebben die mensen na twee jaar nog geen spreekverbod?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dit ook, OMT-lid Hoebe: aanzwellende omicrongolf gaat maatschappij mogelijk ontwrichten.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
2G plus beleid zoals in Duitsland is ook nog een mogelijkheid.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:59 schreef noobie123 het volgende:
Heel fijn. Ik reken op nog veel meer besmettingen en dan hup naar 2G!
En 1200 euro boete per maand voor iedereen die zich niet laat vaccineren net zoals in oostenrijk.![]()
Of Engeland/Denemarken/Zweden achterna.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
2G plus beleid zoals in Duitsland is ook nog een mogelijkheid.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Je zal maar meer dan 50% van je ambulancebroeders, ME'ers of brandweermannen in quarantaine hebben. Als puntje bij paaltje komt mogen die gewoon komen opdraven.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, er komt een ontzettende arbeiders tekort als mensen in quarantaine moeten bij een positieve test.![]()
Dan moeten we de quarantaineregels maar heroverwegen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, er komt een ontzettende arbeiders tekort als mensen in quarantaine moeten bij een positieve test.
Je kan je natuurlijk afvragen of het zinvol is om honderdduizenden of zelfs miljoenen mensen zonder klachten in quarantaine te plaatsen.
Zeker bij deze aantallen besmettingen denk ik dat besmettingen proberen te voorkomen een gepasseerd station is. Het gaat toch al als een malle rond.![]()
Wij hebben helemaal niet genoeg capaciteit om dagelijks miljoenen mensen te testen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
2G plus beleid zoals in Duitsland is ook nog een mogelijkheid.![]()
Als het zwaartepunt van de IC af gaat is dat alleen maar een zegen. We moeten er toch ooit een keer mee gaan leven.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Omikron heeft de kaarten anders geschud.![]()
Hoeveel van dat soort doemvoorspellingen zijn eigenlijk uitgekomen. Weinig tot geen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat mens is helemaal het spoor bijster. Snap niet dat er nog mensen zijn die haar serieus nemen.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Ik had ook minimale klachten maar nu heb ik iig voor een jaar een vinkje. Plus 2 vaccinaties en de derde word dan de update. Win-win-win situatie voor mijquote:Op zondag 9 januari 2022 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Of ben ik nou een enorme wappie?Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Tuurlijk en ik heb in de berging een eenhoorn staan die regenbogen schijt.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Mylene het volgende:
Koopmans zegt in het Parool dat het aantal besmettingen nu nog maar het begin zijn, dat het eind januari, begin februari echt gaat pieken. Ze zegt dat we serieus rekening moeten houden met een flinke golf opnames, omikron heeft het spel veranderd.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
https://www.volkskrant.nl(...)iet-korter~b82d8b0f/quote:Op zondag 9 januari 2022 17:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, er komt een ontzettende arbeiders tekort als mensen in quarantaine moeten bij een positieve test.
Stuk hier over in de Volkskrant. Dit moet veranderd worden.zie email 27 oktober![]()
Enkele functies?quote:
Vage omschrijving.
Ze hoeven maar een functie van zijn account te beperken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Het OMT is druk op zoek naar een land, waaraan ze Nederland gaan spiegelen om de lockdown verlenging te rechtvaardigen.
De ogen van met name Koopmans zijn voorlopig gericht op Frankrijk en USA. Wordt dus geen BBC anekdote voor Mark komende persco, maar France 2 vermoedelijk.- verwijderd door admin -![]()
We kunnen wel zeggen dat de komende drie weken cruciaal worden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Zo kun je altijd gelijk hebben natuurlijk. Volgende week wordt het 10 graden! Dag van te voren: Oh nee toch 5.quote:A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat hele OMT is zichzelf nét iets te belangrijk gaan vinden in de voorbije twee jaar. En door het totale gebrek aan intellectuele zwaargewichten in de tweede kamer fungeert het kabinet ipv als sparringpartner eerder als boksbal tijdens de overlegrondes met dat OMT.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat mens is helemaal het spoor bijster. Snap niet dat er nog mensen zijn die haar serieus nemen.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Vraag me ook wel af naar de hoeveelheid mensen in het ziekenhuis dóór corona en toevallig met corona. In het VK was dat iets van 50-50 als ik me niet vergis. Gebroken been? Oh, je test positief. Ga maar op de corona afdeling.
Dit geeft natuurlijk ook zo'n verkeerd beeld.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Is vaak niet zo makkelijk te zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me ook wel af naar de hoeveelheid mensen in het ziekenhuis dóór corona en toevallig met corona. In het VK was dat iets van 50-50 als ik me niet vergis. Gebroken been? Oh, je test positief. Ga maar op de corona afdeling.
Dit geeft natuurlijk ook zo'n verkeerd beeld.
En we leveren het ook niet aan. Dus je kunt het je afvragen, doen we niks mee.![]()
Die functie zullen wel zijn Tweeten, retweeten, reageren en liken. Gewoon interessant doenerij van het AD ze kunnen ook zeggen dat hij geband is.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Enkele functies?
Vage omschrijving.
Ze hoeven maar een functie van zijn account te beperken.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ehh nee dus… mbo, hbo en uni blijven online.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:26 schreef capricia het volgende:
Hopelijk hebben alle kinderen er van genoten.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
Hier ook morgen vrij wegens 'studiedag'. Volgens mij gewoon een verkapte nieuwjaarsborrelquote:Op zondag 9 januari 2022 16:45 schreef Questular het volgende:
Morgen meteen een studiedag en dus geen school. Die studiedag hebben zeker nodig na 3 weken vakantie.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Hij kan nog wel inloggen, maar voor de rest niks?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:41 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die functie zullen wel zijn Tweeten, retweeten, reageren en liken. Gewoon interessant doenerij van het AD ze kunnen ook zeggen dat hij geband is.
Totaal niet belangrijk besmet is besmet of je dat nu bent met een gebroken been of niet. Naast je kan dannwel iemand liggen die wel last krijgt van een besmetting.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
Dit geeft natuurlijk ook zo'n verkeerd beeld.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dus buiten het enige land in lockdown zijn wij nog bijna het enige land met quarantaineregels voor gevaccineerden. En dan nog zeggen als soort van versoepelingen dat de oude regels misschien weer kunnen gaan gelden. Dat is alleen terug van 7 naar 5 dagen. Dat zet zoden aan de dijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)iet-korter~b82d8b0f/
Stuk hier over in de Volkskrant. Dit moet veranderd worden.![]()
MMaar zorg je dan voor extra druk op de zorg? Zou de opname er anders niet zijn?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:49 schreef vipergts het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk besmet is besmet of je dat nu bent met een gebroken been of niet. Naast je kan dannwel iemand liggen die wel last krijgt van een besmetting.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Jij vindt dat misschien niet belangrijk maar het kan wel een indicatie geven hoe zeer het virus gevaarlijk is.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:49 schreef vipergts het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk besmet is besmet of je dat nu bent met een gebroken been of niet. Naast je kan dannwel iemand liggen die wel last krijgt van een besmetting.
Verschil tussen in ziekenhuis met Corona of door Corona.![]()
Je snapt hem niet. Zonder dat gebroken been was diegene niet in het ziekenhuis gekomen met z'n corona. En telde die niet mee in die cijfers.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:49 schreef vipergts het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk besmet is besmet of je dat nu bent met een gebroken been of niet. Naast je kan dannwel iemand liggen die wel last krijgt van een besmetting.![]()
Natuurlijk is dat wel belangrijk. Als jij zonder gebroken been niet in het ziekenhuis was gekomen dan is het dus geen ziekenhuisdruk door Corona.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:49 schreef vipergts het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk besmet is besmet of je dat nu bent met een gebroken been of niet. Naast je kan dannwel iemand liggen die wel last krijgt van een besmetting.zie email 27 oktober![]()
Ja, zag het ook al. Maar zolang het niet in dit topic wordt besproken geloof ik er niet in.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:01 schreef Simmertje het volgende:
Deltacron is trending op Twitter. You don't wanna know why![]()
Volgens mij zei ik het vorige week ook al, maar in de klassen apps van beide zoontjes is een "don't ask, don't tell" beleid afgesproken.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dan moeten we de quarantaineregels maar heroverwegen.
Je kan je natuurlijk afvragen of het zinvol is om honderdduizenden of zelfs miljoenen mensen zonder klachten in quarantaine te plaatsen.
Zeker bij deze aantallen besmettingen denk ik dat besmettingen proberen te voorkomen een gepasseerd station is. Het gaat toch al als een malle rond.
Dit om gezeur met thuiszitten binnen een week of 2 te voorkomen.![]()
Het lijkt me gewoon belangrijke en nuttige informatie. Dat er niets mee gedaan wordt want tja... dat interesseert me echt geen reet. Zo kun je alles wel weg schuiven.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je snapt hem niet. Zonder dat gebroken been was diegene niet in het ziekenhuis gekomen met z'n corona. En telde die niet mee in die cijfers.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
.hoe weet zij dat nu? ze weet nog niet eens hoe omikron werkt.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Mylene het volgende:
Ben het met je eens hoor. Is ook juist belangrijk. Als het inderdaad 50-50 zoals in Engeland zou er nu bijna helemaal geen hont in het ziekenhuis liggen dus.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon belangrijke en nuttige informatie. Dat er niets mee gedaan wordt want tja... dat interesseert me echt geen reet. Zo kun je alles wel weg schuiven.![]()
Dat zoiets voor IC opnames niet geldt, dat snapt natuurlijk iedereen, maar ben wel benieuwd wat het effect daarvan is op de klinieken ivm achtergestelde zorg.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Is ook juist belangrijk. Als het inderdaad 50-50 zoals in Engeland zou er nu bijna helemaal geen hont in het ziekenhuis liggen dus.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ja. Vervelend idd.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ehh nee dus… mbo, hbo en uni blijven online.
Al versta ik HBO en Uni niet onder 'School'.
In elk geval kunnen het basisonderwijs en de middelbare scholen gewoon weer open. Hopelijk volgt de rest snel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
Dit geeft natuurlijk ook zo'n verkeerd beeld.
Die tweet postte @Breekfast vanochtend. Niet echt hier in de buurt natuurlijk maar wel interessant.![]()
En dit dan:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
ja, we wisten dat al een tijdje, maar RIVM heeft niks gedaan.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)iet-korter~b82d8b0f/
Stuk hier over in de Volkskrant. Dit moet veranderd worden.![]()
En hoeveel van die patiënten zullen dat zijn 5% is al heel veel met 50% had je dat allang gehoord. En ja dat de meeste onderliggend lijden hebben dat is niet belangrijk vooral niet als het gebruikt wordt om dan maar te stellen dat er dan geen ziekenhuis druk is corona is er nu eenmaal mensen breken hun been of hebben andere kwalen waar corona misschien het laatste zetje is. Want die patiënt met dat gebroken been en die positieve corona test houden ze echt niet op een verpleegafdeling als hij alleen een snotneus heeft nee die trappen ze via de corona uitgang met een mondkapje op het ziekenhuis uit zodra het gips hard is.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel belangrijk. Als jij zonder gebroken been niet in het ziekenhuis was gekomen dan is het dus geen ziekenhuisdruk door Corona.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Benieuwd wat de verdeling Republikein en Democraat is.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Weinig gevaccineerde en obesitas land nummer 1.![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ron-in-andere-landen
Allemaal de schuilkelders in, “het gaat intens worden”.![]()
Vast enorm interessant voor abonnees van de Telegraaf.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:31 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ron-in-andere-landen
Allemaal de schuilkelders in, “het gaat intens worden”.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zou het niet weten. Heb geen abbo. Maar die paniekkoppen zijn wel treurig hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vast enorm interessant voor abonnees van de Telegraaf.![]()
Ondertussen plopt Willem Engel een biertje open. "Zo, eindlijk weer voorpagina nieuws."
Wat een verschrikkelijke teringdebiel is dat.![]()
Het is de Telegraaf, had je iets anders verwacht?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Heb geen abbo. Maar die paniekkoppen zijn wel treurig hoor.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vind je?quote:https://nypost.com/2022/0(...)uity-could-kill-you/quote:If you’re white and middle class, the push for health-care “equity” could kill you.
The state Department of Health, meanwhile, announced that scarce monoclonal antibody treatments will be allocated to patients based on how many risk factors they have, which include age, vaccine status, medical conditions and — you got it — “nonwhite race or Hispanic/Latino ethnicity.”
O.a. verschil maken op basis van huidskleur. Ziek.
“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Tuurlijk niet. Kutkrant.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is de Telegraaf, had je iets anders verwacht?![]()
40-45 man op de IC.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:43 schreef THEFXR het volgende:
bij welke zkh cijfers gaat de lockdown eraf?
Nee grapje. Is niet gecommuniceerd. Zoals gewoonlijk.![]()
dat betekent dat ze geen doelstelling hebben.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
40-45 man op de IC.
Nee grapje. Is niet gecommuniceerd. Zoals gewoonlijk.![]()
Die hebben ze vast wel, maar die communiceren ze bewust niet. Stel je voor dat ze ergens op afgerekend kunnen worden.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat betekent dat ze geen doelstelling hebben.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Het einde van de crisis is niet eens gedefinieerd.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat betekent dat ze geen doelstelling hebben.
O, en wat @Janneke141 zegt.![]()
En ook al hadden we wel een routekaart, dan zei dat nog niets. Het is niet dat ze zich daar ooit aan gehouden hebbenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat betekent dat ze geen doelstelling hebben.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
'Het virus onder controle krijgen'quote:Op zondag 9 januari 2022 18:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het einde van de crisis is niet eens gedefinieerd.
O, en wat @:Janneke141 zegt.
Wanneer dat dan het geval is en wanneer we gaan stoppen met mensen die niks van corona te vrezen hebben lastig te vallen met allerlei (onzin)regeltjes en sluitingen, wordt nooit duidelijk.![]()
De lockdown wordt net zo lang in stand gehouden totdat er voldoende draagvlak is voor 2G.
Uiteindelijk is het dan als ondernemer gewoon kiezen tussen 2G of een faillissement.![]()
Ik zie hier een hele hoop aannames. Het zou fijn zijn als je me niet zo veel woorden in de mond legt.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:26 schreef vipergts het volgende:
[..]
En hoeveel van die patiënten zullen dat zijn 5% is al heel veel met 50% had je dat allang gehoord. En ja dat de meeste onderliggend lijden hebben dat is niet belangrijk vooral niet als het gebruikt wordt om dan maar te stellen dat er dan geen ziekenhuis druk is corona is er nu eenmaal mensen breken hun been of hebben andere kwalen waar corona misschien het laatste zetje is. Want die patiënt met dat gebroken been en die positieve corona test houden ze echt niet op een verpleegafdeling als hij alleen een snotneus heeft nee die trappen ze via de corona uitgang met een mondkapje op het ziekenhuis uit zodra het gips hard is.zie email 27 oktober
Forum Opties Forumhop: Hop naar: