Ze verlegt steeds de doelpalen.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Mylene het volgende:
Koopmans zegt in het Parool dat het aantal besmettingen nu nog maar het begin zijn, dat het eind januari, begin februari echt gaat pieken. Ze zegt dat we serieus rekening moeten houden met een flinke golf opnames, omikron heeft het spel veranderd.
Hoe kan de overheid beleid maken als ze geen inzicht hebben over hoe het virus zich verspreid onder de bevolking?quote:Op zondag 9 januari 2022 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat iedereen zo massaal blijft testen verbaast me. Ik heb van de week drie verschillende mensen gezien, die achteraf lieten weten corona te hebben. Ze waren allemaal gevaccineerd. Ze hadden zelf geen klachten, of alleen wat verkoudheid, maar hadden zich laten testen omdat ze bij anderen in de buurt waren geweest. Ik heb geen klachten, dus zie echt geen reden om me te laten testen. En al had ik ze wel nog niet, dan bleef ik wel een paar dagen thuis zonder iemand te zien. Houd toch eens op met dat getest.
Vooral bij mensen met kinderen gaat het dadelijk weer helemaal los natuurlijk als er weer naar school gegaan wordt. In elke klas zit dadelijk wel een besmet kind met die cijfers.
Of ben ik nou een enorme wappie?
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kan de overheid beleid maken als ze geen inzicht hebben over hoe het virus zich verspreid onder de bevolking?
Ja. Omikron heeft de kaarten anders geschud.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Mylene het volgende:
Koopmans zegt in het Parool dat het aantal besmettingen nu nog maar het begin zijn, dat het eind januari, begin februari echt gaat pieken. Ze zegt dat we serieus rekening moeten houden met een flinke golf opnames, omikron heeft het spel veranderd.
Dat mens is helemaal het spoor bijster. Snap niet dat er nog mensen zijn die haar serieus nemen.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Mylene het volgende:
Dat lijkt me een ergere bijwerking. Veroorzaakt door het massale onnodige testen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dit ook, OMT-lid Hoebe: aanzwellende omicrongolf gaat maatschappij mogelijk ontwrichten.
klopt, er komt een ontzettende arbeiders tekort als mensen in quarantaine moeten bij een positieve test.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dit ook, OMT-lid Hoebe: aanzwellende omicrongolf gaat maatschappij mogelijk ontwrichten.
Waarom hebben die mensen na twee jaar nog geen spreekverbod?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
2G plus beleid zoals in Duitsland is ook nog een mogelijkheid.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:59 schreef noobie123 het volgende:
Heel fijn. Ik reken op nog veel meer besmettingen en dan hup naar 2G!
En 1200 euro boete per maand voor iedereen die zich niet laat vaccineren net zoals in oostenrijk.
Of Engeland/Denemarken/Zweden achterna.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
2G plus beleid zoals in Duitsland is ook nog een mogelijkheid.
Je zal maar meer dan 50% van je ambulancebroeders, ME'ers of brandweermannen in quarantaine hebben. Als puntje bij paaltje komt mogen die gewoon komen opdraven.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, er komt een ontzettende arbeiders tekort als mensen in quarantaine moeten bij een positieve test.
Dan moeten we de quarantaineregels maar heroverwegen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, er komt een ontzettende arbeiders tekort als mensen in quarantaine moeten bij een positieve test.
Wij hebben helemaal niet genoeg capaciteit om dagelijks miljoenen mensen te testen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
2G plus beleid zoals in Duitsland is ook nog een mogelijkheid.
Als het zwaartepunt van de IC af gaat is dat alleen maar een zegen. We moeten er toch ooit een keer mee gaan leven.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Omikron heeft de kaarten anders geschud.
Hoeveel van dat soort doemvoorspellingen zijn eigenlijk uitgekomen. Weinig tot geen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat mens is helemaal het spoor bijster. Snap niet dat er nog mensen zijn die haar serieus nemen.
Ik had ook minimale klachten maar nu heb ik iig voor een jaar een vinkje. Plus 2 vaccinaties en de derde word dan de update. Win-win-win situatie voor mijquote:Op zondag 9 januari 2022 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat iedereen zo massaal blijft testen verbaast me. Ik heb van de week drie verschillende mensen gezien, die achteraf lieten weten corona te hebben. Ze waren allemaal gevaccineerd. Ze hadden zelf geen klachten, of alleen wat verkoudheid, maar hadden zich laten testen omdat ze bij anderen in de buurt waren geweest. Ik heb geen klachten, dus zie echt geen reden om me te laten testen. En al had ik ze wel nog niet, dan bleef ik wel een paar dagen thuis zonder iemand te zien. Houd toch eens op met dat getest.
Vooral bij mensen met kinderen gaat het dadelijk weer helemaal los natuurlijk als er weer naar school gegaan wordt. In elke klas zit dadelijk wel een besmet kind met die cijfers.
Of ben ik nou een enorme wappie?
Tuurlijk en ik heb in de berging een eenhoorn staan die regenbogen schijt.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Mylene het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)iet-korter~b82d8b0f/quote:Op zondag 9 januari 2022 17:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Enkele functies?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |