Nuis is altijd zijn eigen grootste tegenstander.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef hhh38 het volgende:
Ik had deze comeback binnen het seizoen niet verwacht van Nuis
Johansson zat er niet ver van af.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Nuis en Krol zijn zoveel sterker dan de rest.
Vermoed dat zijn vormpiek net verkeerd gevallen is deze periode.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef hhh38 het volgende:
Ik had deze comeback binnen het seizoen niet verwacht van Nuis
Behalve dat kermisonderdeel op vrijdag dan.quote:
500 mannen is nog wel even afwachten.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Behalve dat kermisonderdeel op vrijdag dan.
Lijkt mij dat een Rus die gaat winnen?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
500 mannen is nog wel even afwachten.
Alle goede Russische sprinters doen niet mee helaas.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij dat een Rus die gaat winnen?
Ruim baan voor Schepie.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef Spies het volgende:
[..]
Alle goede Russische sprinters doen niet mee helaas.
Michalski of Golovatsiuk hebben wel een goede kans. De Russen hebben een b-afvaardiging.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij dat een Rus die gaat winnen?
Ik zie het, dan moet het van Dufter, Lorentzen, of een van de Polen komen denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef Spies het volgende:
[..]
Alle goede Russische sprinters doen niet mee helaas.
Massastart mannen ookquote:Op zondag 9 januari 2022 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
500 mannen is nog wel even afwachten.
Dat gaat mij dan weer net te verquote:Op zondag 9 januari 2022 15:16 schreef Zorro het volgende:
Het lijkt me erg leuk als Nuis een paar dagen voor de 1500 op de OS een positieve coronatest krijgt.
Ja, want er doen totaal geen goede Japanners en Amerikanen mee op de 1000m tijdens de spelen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:49 schreef LekkerWeertje het volgende:
Jutta kan hier wel serieus mee naar Beijing om voor goud te gaan.
Dus?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, want er doen totaal geen goede Japanners en Amerikanen mee op de 1000m tijdens de spelen.
In SLCquote:Op zondag 9 januari 2022 15:52 schreef hole1988 het volgende:
Bowe knalde vrijdag tijdens de USA OKT 1:13.63 uit.
In Heerenveen zijn niet heel veel mensen ooit sneller geweest dan wat ze nu rijdt. En de omstandigheden lijken niet optimaal.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, want er doen totaal geen goede Japanners en Amerikanen mee op de 1000m tijdens de spelen.
Nee in Milwaukiequote:
Dat komt toch echt vooral omdat de Japanners al 2 jaar nergens te zien zijn behalve dan in Japan en met wat die rijden in Japan (en met wat Bowe rijdt in Amerika op kutbaantjes) moet je reëel zijn en dan zou een medaille voor Jutta al een zeer goede prestatie zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:52 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
In Heerenveen zijn niet heel veel mensen ooit sneller geweest dan wat ze nu rijdt. En de omstandigheden lijken niet optimaal.
Ah, dat scheelt wel behoorlijk.quote:
Alleen is ze dat niet. de enige reden dat jij haar een kandidaat voor goud noemt is omdat ze al 2 jaar geen serieuze tegenstand heeft gezien en niet omdat die er niet is maar wegens corona en daardoor hebben jij en anderen opeens het idee dat ze een wereldtopper is en dan straks verbaasd zijn dat de Jappen (en Bowe) met gemak de 500, 1000 en 1500 domineren bij de vrouwen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:55 schreef BasEnAad het volgende:
Leerdam is gewoon een serieuze kandidaat voor goud op de 1000m. Dat er ook nog andere kandidaten zijn doet daar niks aan af.
Luchtdruk < 1000 mbar…dit zijn dus prima omstandighedenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:52 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
In Heerenveen zijn niet heel veel mensen ooit sneller geweest dan wat ze nu rijdt. En de omstandigheden lijken niet optimaal.
Waarom komt er poep uit jouw toetsenbord?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:57 schreef superniger het volgende:
Waarom heeft Vos poep op haar gezicht?
Zoals in Salt Lake een paar maanden geleden?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alleen is ze dat niet. de enige reden dat jij haar een kandidaat voor goud noemt is omdat ze al 2 jaar geen serieuze tegenstand heeft gezien en niet omdat die er niet is maar wegens corona en daardoor hebben jij en anderen opeens het idee dat ze een wereldtopper is en dan straks verbaasd zijn dat de Jappen (en Bowe) met gemak de 500, 1000 en 1500 domineren bij de vrouwen.
Jawel, niet snel genoeg.quote:
Wel sneller dan Dai Dai.quote:
Het is walgelijk dat de marathon niet gewoon olympisch is.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:33 schreef Spies het volgende:
Straks massastarts met 24 man, dat wordt chaos. Onze Zweedse vriend doet ook weer mee, benieuwd hoeveel rondjes hij erbij kan blijven.
En dan max. 2 NL-ers die mee mogen doen, dat wordt pas een OKT.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is walgelijk dat de marathon niet gewoon olympisch is.
Of de alternatieve Elfstedentocht.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is walgelijk dat de marathon niet gewoon olympisch is.
Jammer dat het zo laat is.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond trouwens Andere tijden sport over 'Gouden Gerard en het klappen van de schaats'.
Waren ze Gerard zijn plas ook kwijtgeraakt?quote:Op zondag 9 januari 2022 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond trouwens Andere tijden sport over 'Gouden Gerard en het klappen van de schaats'.
Annette zoekt de grenzen op.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga altijd op het puntje van mijn stoel zitten als Annette het woord neemt.
Die man zegt echt niks nuttigs.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:40 schreef Remco het volgende:
Bert is bij Coopmans langs geweest, dat wordt lachen.
Ik vind zijn broer altijd beter.quote:
Beter gaat Coopmans eerst ff met Roest praten.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:40 schreef Remco het volgende:
Bert is bij Coopmans langs geweest, dat wordt lachen.
Niks mis meequote:
Ik denk dat Leerdam (met al haar begeleiding) beter is in het pieken en dus dat die nog ff ietsje beter gaat zijn in China. Met die anderen favorieten moet je dat nog maar afwachten, ze zouden het wel kunnen, maar dat is geen zekerheidje, ze hebben al vaak genoeg het tegendeel laten zienquote:Op zondag 9 januari 2022 15:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat komt toch echt vooral omdat de Japanners al 2 jaar nergens te zien zijn behalve dan in Japan en met wat die rijden in Japan (en met wat Bowe rijdt in Amerika op kutbaantjes) moet je reëel zijn en dan zou een medaille voor Jutta al een zeer goede prestatie zijn.
Winnenquote:
2e wordenquote:
Bij de mannen wordt t wel leuk. Dan gaat iedereen naar Jorrit kijken als er een kansloze Wit-Rus de benen neemt.quote:
Tering, die is bijna 50.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:54 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie dr nog rijden.
Japanners en Blondin, zoiets. Maar ook dan niet echt. Tov Schouten is niemand kanshebber.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er nog (grote) kanshebsters afwezig?
Het ging zoals het boekje.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef BasEnAad het volgende:
Reuze benieuwd naar de analyse van Annette
Blondin en Takagiquote:Op zondag 9 januari 2022 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er nog (grote) kanshebsters afwezig?
Omdat Sven niet wilquote:Op zondag 9 januari 2022 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat een soap is dit, helemaal eens met Tuitert, hoe kun je Bosker hier nu wél opstellen
Niemand anders wil het doen. Het is een beetje het bondscoach van Jong Oranje verhaal.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:08 schreef Remco het volgende:
Waar halen ze die Coopmans ook vandaan het is nu niet dat hij echt een indrukwekkend CV heeft:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Coopmans
Is ook niet zo'n prater zo te zien.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:08 schreef BasEnAad het volgende:
Is bizar, die bondscoach heeft contact met niemand.
KinderBueno.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tuitert heeft gelijk, maar het gaat om iets redelijk marginaals natuurlijk. Misschien kan hij deze passie verwerken in z'n kauwgom.
quote:
Ik vind het meer een oliebol.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:08 schreef noodgang het volgende:
Coopmans doet z'n naam wel eer aan, het is een enorme pannenkoek
Dan heeft hij daar op de OS ook niets te zoeken.quote:
Dat heeft 'ie sowieso niet, vergane glorie.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan heeft hij daar op de OS ook niets te zoeken.
Neuh, fungeert gewoon als derny.quote:
Jawel, met Kramer.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:08 schreef BasEnAad het volgende:
Is bizar, die bondscoach heeft contact met niemand.
Sven wil Bergsma misschien een loer draaien en daar Olympisch goud pakkenquote:Op zondag 9 januari 2022 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Sven zelf zo heeft gelobbyd voor die mass start plek.
Dat is wel het enige waar ik aan kan denken ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sven wil Bergsma misschien een loer draaien en daar Olympisch goud pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |