de kerstvakantie is afgelopen vrijdag pas beeindigdquote:Op zondag 9 januari 2022 14:41 schreef DonDruiper het volgende:
Een daling op zondag.. 2 weken na de kerstvakantie..
Dan weet je het wel
Zeker. Lockdown tot half februariquote:Op zondag 9 januari 2022 14:41 schreef DonDruiper het volgende:
Een daling op zondag.. 2 weken na de kerstvakantie..
Dan weet je het wel
Dat lijkt me ook. Alleen met hoeveel is de vraag.quote:
ik denk sowieso +2 weken.quote:
Wat hij kon verwachten was dat zijn deuren gesloten zouden worden. Linksom of rechtsom.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is geen argument, maar wel een antwoord op de vraag wat die man dan had kunnen verwachten. Er zijn ook wat minder escalerende opties in zo'n situatie. Maar formeel klopt het allemaal ja, dat is waar.
zijn er nog steeds te veel mensen die nog niet één prik gehad hebben?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef nostra het volgende:
[..]
- "Moeten de maatregelen aangescherpt worden of verlengd?"
- "Als iedereen een booster heeft gehad, dan..."
Tja...
Maar niet iedereen gaat een booster halen...quote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef nostra het volgende:
[..]
- "Moeten de maatregelen aangescherpt worden of verlengd?"
- "Als iedereen een booster heeft gehad, dan..."
Tja...
Dat was mijn punt.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar niet iedereen gaat een booster halen...
Dat weet niemand, omdat de grenzen waaronder of -boven iets veel of weinig wordt beschouwd niet worden gedefinieerd. Dat discretionaire werkt wel lekker in een crisis.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:47 schreef MichaelScott het volgende:
zijn er nog steeds te veel mensen die nog niet één prik gehad hebben?
Pick en collect en gefaseerd mbo tm uni 1 dagen in de week naar schoolquote:Op zondag 9 januari 2022 14:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Alleen met hoeveel is de vraag.
Sportscholen open.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pick en collect en gefaseerd mbo tm uni 1 dagen in de week naar school
Misschien nog een proof of concept voor het veilig heropenen van clubs en festivals, puur voor de buhne om het volk iets in het vooruitzicht te stellen.
ik denk dat ze gaan beginnen om mondjesmaat de winkels weer te openenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Alleen met hoeveel is de vraag.
Denk ik ook, alleen niet genoeg en niet snel genoeg. Voor we weer richting een beetje normaal gaan, ben je zo weer 3 maanden verder.quote:
Een proof of concept. Fieldlab bedoel je. Dat spoorloos verdwenen is.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pick en collect en gefaseerd mbo tm uni 1 dagen in de week naar school
Misschien nog een proof of concept voor het veilig heropenen van clubs en festivals, puur voor de buhne om het volk iets in het vooruitzicht te stellen.
Ze gaan in ieder geval niet in 1 klap alles weer open gooien. Maar ik denk dat je gelijk heb dat we de rest van de winter nog wel met restricties te maken hebben.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Denk ik ook, alleen niet genoeg en niet snel genoeg. Voor we weer richting een beetje normaal gaan, ben je zo weer 3 maanden verder.
Is dat niet te snel te veel willen? We moeten alles in stappen gaan doen om het effect te meten.quote:
Tsjah..quote:Op zondag 9 januari 2022 14:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Een proof of concept. Fieldlab bedoel je. Dat spoorloos verdwenen is.
Kerstdagen.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de kerstvakantie is afgelopen vrijdag pas beeindigd
Het is één van de meest gehoorde negatieve klanken, die ook niet zo gek veel risico oplevert aan reisbewegingen en contactmomenten, dus het lijkt me een vrij logische om, in de ogen van de regering, tastbaar resultaat te laten zien.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat niet te snel te veel willen? We moeten alles in stappen gaan doen om het effect te meten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |