Waarom mensen beschermen die zichzelf niet willen beschermen?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begreep vandaag hier dat 2G er was om ongevaccineerden te beschermen ofzo, niet om transmissie te verminderen.
Lijkt me ook helemaal logisch. Zie eens naar Frankrijk. 2G is totaal debiel. Het is gewoon iedereen krijgt het virus en doe je best maar om de zorg te ontlasten. Al die dingen eromheen zijn puur schijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:32 schreef zoost het volgende:
Qua transmissie doet die booster helemaal niets. Dit lijkt mij het einde van 2G.
[ twitter ]
Op basis van die grafiek? Hoe is de situatie nu vergeleken met andere pieken? Wel of geen maatregelen, etc?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:32 schreef zoost het volgende:
Qua transmissie doet die booster helemaal niets. Dit lijkt mij het einde van 2G.
[ twitter ]
Retorisch trucje van Hugo wat hij zegt. Donder toch op met 2G is er om ongevaccineerfen te beschermen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom mensen beschermen die zichzelf niet willen beschermen?
Ik verwacht hem in sportkleding, zo uit de fitness ruimte van het UMC.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:27 schreef Dutch_view het volgende:
Zou Ernst tijdens de perso zijn witte doktersjas aantrekken? Mss komt dat geloofwaardiger over
Maar waarom wordt aan voorspellingen van wetenschappers zoveel waarde gehecht? Zij zijn er voor de feiten. Met die feiten kan vervolgens iedereen aan de slag. Hun voorspellingen zijn niet beter dan die van een ander. Als je merkt dat ze vanuit angst voorspellingen maken, ben je helemaal dom als je je daardoor laat leiden. Degene die het beste voorspellingen kan doen vanuit de feiten, zijn nuchtere types die het geheel kunnen overzien en de factor angst een niet te grote rol laten spelen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hier ga je al de mist in. Wetenschappers doen ook voorspellingen op basis van feiten. Dat zijn per definitie aannames.
Ik voel eerlijk gezegd geen enkele verantwoordelijkheid om ongevaccineerden te beschermen. Zoek het lekker uit.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begreep vandaag hier dat 2G er was om ongevaccineerden te beschermen ofzo, niet om transmissie te verminderen.
Harde klap van 2 weken inderdaad. Waarna Rutte suggereerde dat we wellicht zelfs teveel maatregelen hadden genomen. Nou we kennen de afloopquote:
Het is de enige manier om alles weer open te gooien, dus ik neem die gedwongen verantwoordelijkheid maar voor lief. Laat maar komen die 2G.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik voel eerlijk gezegd geen enkele verantwoordelijkheid om ongevaccineerden te beschermen. Zoek het lekker uit.
Het is niet dat we moeten kiezen tussen 2G of lockdown he. Vals dilemma.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de enige manier om alles weer open te gooien, dus ik neem die gedwongen verantwoordelijkheid maar voor lief. Laat maar komen die 2G.
2G gaat geen reet helpen tegen virusverspreiding, maar als alles dan weer open kan, tja. Dan zou ik het ook wel weten.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de enige manier om alles weer open te gooien, dus ik neem die gedwongen verantwoordelijkheid maar voor lief. Laat maar komen die 2G.
Hebben we 2g niet voor nodig.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt niet meegekregen dat vaccinatie geen significant effect heeft op transmissie mitigatie?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel kiezen. Het is open voor iedereen, 2G of lockdown. 2G schaadt alleen egoïstisch en wappie Nederland, dus boeiend.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is niet dat we moeten kiezen tussen 2G of lockdown he. Vals dilemma.
Ongevaccineerden achteraan in de rij vind ik bijvoorbeeld ook een prima optie.
Hoe wereldvreemd..quote:Op zondag 9 januari 2022 15:47 schreef Oliver23 het volgende:
Ernst Kuipers komt aankomende persconferentie met een klein cadeautje voor iedereen die niet kan sporten.
Vanaf maandag 17 januari 2022 zend de NPO3 de hele dag sportoefeningen uit voor jong en oud. Aan de hand van sportinstructeur Ko Fit hoopt Kuipers Nederland toch een klein beetje te compenseren als het gaat om het gemis van de sportscholen
En voor de jeugd met Karl Noten op Marco Borsato muziek?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:47 schreef Oliver23 het volgende:
Ernst Kuipers komt aankomende persconferentie met een klein cadeautje voor iedereen die niet kan sporten.
Vanaf maandag 17 januari 2022 zend de NPO3 de hele dag sportoefeningen uit voor jong en oud. Aan de hand van sportinstructeur Ko Fit hoopt Kuipers Nederland toch een klein beetje te compenseren als het gaat om het gemis van de sportscholen
Beter gooien ze de sportscholen en zwembaden open met reserveringquote:Op zondag 9 januari 2022 15:47 schreef Oliver23 het volgende:
Drogreden. Je verzint een doel van 2G die je lekker kan ontkrachten, terwijl dat het doel helemaal niet is.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat vaccinatie geen significant effect heeft op transmissie mitigatie?
Ja, ik probeer al langer te sporten in mijn woonkamer, maar gezien ik geen ruzie wil met mijn onderburen ben ik gigantisch beperkt in wat ik kan doen. Dus ze flikkeren maar een eind op.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:47 schreef Oliver23 het volgende:
Sportschool is 3Gquote:Op zondag 9 januari 2022 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet te vergelijken toch. Een sportschool waarvan alle gebruikers gevaccineerd zijn, veelvuldig testen én toch al met elkaar samenwerken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |