Gelijk hebben ze.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alleen bij Ernst. Genoeg interne krachthonken/sportschooltjes die open zijn, ook op mijn werk als ik naar kantoor zou gaan. Feitelijk ook niet anders dan een thuisgym natuurlijk
Allemaal snotneuzen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Besmettingen stijgen weer, avondklok incoming
Mega faal...quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
1100 minder IC opnames dan in het scenario "strenge lockdown".
[ afbeelding ]
Modellen zijn onzeker, we varen in de mist.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
1100 er vanaf zitten.... .....quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad een meevaller!quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er inmiddels alleen maar om lachen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt niet helemaal. De huidige lockdown zit namelijk niet in die grafiek.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan Ernst vast verklarenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Bij elke andere organisatie zouden ze er al lang uitgegooid zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. De huidige lockdown zit namelijk niet in die grafiek.
Blauw = lockdown vanaf de kerstvakantie.
Wij zitten in de lockdown voor de kerstvakantie
Van de huidige lockdown is geen grafiek
Met de kanttekening dat het statistische kenmerken van de Omicron-variant nog niet bekend waren en nu pas langzaam in beeld komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Ander jasje aan.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik neem aan dat Jaap vrijdag weer aanwezig is bij de persco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |