Het wordt steeds minder geloofwaardig inderdaad.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Moet zeggen dat ik na een weekje Spanje echt niet kan bevatten dat Nederland in een harde lockdown zit op basis van niet kloppende modellen en hem nog wil verlengen ook. Ik denk dat veel landen veel vergissingen hebben gemaakt de afgelopen twee jaar, en dat Nederland in vergelijking vaak aan de betere kant heeft gezeten. Maar voor deze zelf gecreëerde panieksituatie waarbij alles dicht is, terwijl over de grens alles wel nog mogelijk is (alhoewel vaak enkel voor gevaccineerden), mogen het kabinet en het OMT zich oprecht kapot schamen.
Zou kunnen. Ik had er ook al iets over gelezen. Het Sars-Cov-2 virus kan inmiddels zoveel dieren besmetten (denk dat onder tussen bijna alles zoogdieren wel de revue gepasseerd zijn) dat het me niet zou verwonderen. Sowieso kunnen coronavirussen meerdere diersoorten besmetten daarom heb ik ook nooit gelooft in het hele zero-covid verhaal omdat je een erg groot natuurlijk reservoir hebt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:08 schreef Monolith het volgende:
Omicron variant afkomstig van muizen?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8702434/
wat kort door de bocht van die gast, hoeveel helpt dat vaccineren nu echt? van vaccineren wordt je nl best ziekquote:
dus je hebt na je booster, buikgriep gekregen? van iemand in de vacc lokatiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dat nooit heel lang bij mij. 1-2 dagen, maar vannacht waren echt eventjes 6 hours of hell and agony. Zat me nog af te vragen, stel je bent 80 ofzo en niet goed te been, oud, etc. Hoe ingrijpend zo'n buikgriep wel niet kan zijn. Idem voor COVID trouwens. M'n zicht was wazig, rillen tot bijna shock aan toe, kurk en kurkdroge bek, ijskoud, kotsberoerd, etc. Noro is ook echt een paupervirus. Stel dat we die in plaats van corona hadden.
Gelukkig is er voor corona wél een vaccin.
Sluiten die handel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:49 schreef mthecatlover het volgende:
Teststraten, bron van besmetting...
Nee man.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig alleen nog maar om de sensatie, niet om de inhoud
Kut man.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dat nooit heel lang bij mij. 1-2 dagen, maar vannacht waren echt eventjes 6 hours of hell and agony. Zat me nog af te vragen, stel je bent 80 ofzo en niet goed te been, oud, etc. Hoe ingrijpend zo'n buikgriep wel niet kan zijn. Idem voor COVID trouwens. M'n zicht was wazig, rillen tot bijna shock aan toe, kurk en kurkdroge bek, ijskoud, kotsberoerd, etc. Noro is ook echt een paupervirus. Stel dat we die in plaats van corona hadden.
Gelukkig is er voor corona wél een vaccin.
quote:Op zondag 9 januari 2022 01:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kut man.
Ergste van buikgriep is nog die schrale aars van al dat geveeg...
Sterkte.
Alstu!quote:Op zondag 9 januari 2022 01:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Namens alle beelddenkers in dit topic... bedankt voor deze toevoeging!
Vochtige doekjes to the rescuequote:Op zondag 9 januari 2022 01:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kut man.
Sterkte.
Lang leve babywipesquote:Op zondag 9 januari 2022 01:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kut man.
Sterkte.
Gelezen. En nu? Wat boeit het? Nog steeds geen reden om je niet te laten vaccineren.quote:Op zondag 9 januari 2022 02:11 schreef laforest het volgende:
https://www.news.com.au/l(...)4c95a2bc2a7c8313e07c
Je ziet wel dat het allemaal niet klopt maar na bijna 2 jaar weet je niet dat van Ranst een Belg is. Misschien moet je dan gewoon meeposten ipv zelfs cijfers te posten en gillen dat het allemaal niet klopt. Kennelijk ben je dan niet zo wakker als je zelf denkt.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:12 schreef KlaasVermeer het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat het Belgisch was.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:56 schreef KlaasVermeer het volgende:
[..]
Dit klopt niet, deze verhoudingen kloppen niet. Ik zie het direct.
Als ik de briefing van de kamer erbij pak, die van de 21ste. Dan lees ik daarin dat gemiddelt 47% van de ziekenhuis opnames bestaat uit ongevaccineerde mensen. Die verhouding zie ik niet terugkomen in deze grafiek en dat moet wel.
En het aantal ziekenhuisopnames van 0-20 is niet evenhoog als 20-59.
Het lijkt wel of hier het aantal besmettingen op wordt weergegeven, want daar zat inderdaad een piek bij de leeftijdklasse 0-20. Maar het kan niet gebaseerd zijn daarop want bij testen vragen ze niet of je gevaccineerd bent. Dus daar bestaat geen data van.
Bronnen:
- Coronadashbord
- https://www.tweedekamer.n(...)_jaap_van_dissel.pdf
Het heeft er alle schijn van dat meneer Marc van Ranst hier even wat desinformatie de wereld in gooit.
Goede cijfers. Zonder ophokplicht.quote:Op zondag 9 januari 2022 07:39 schreef asco het volgende:
Ziekenhuisbezetting België waar de besmettingcijfers ook door het dak zijn gegaan afgelopen weken en half Nederland op bezoek is geweest:
05-01 1882 (waarvan op de IC 504)
06-01: 1882 (waarvan op de IC 470)
07-01: 1883 (waarvan op de IC 474)
08-01: 1892(waarvan op de IC 464)
09-01: 1858 ( waarvan op de IC 444)
Niet door de plee spoelen na gebruikquote:
Scheermesjes FTW.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Mogen de kappers aub weer open, het wordt een beetje armetierig momenteel
Als je scheurtjes hebt door de shitstorm doet dat altijd pijn. Ook met lichte veegjesquote:Op zondag 9 januari 2022 08:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je moet die dan ook niet in je reet proppen.
Babybillendoekjes gevoelige huidquote:Op zondag 9 januari 2022 08:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als je scheurtjes hebt door de shitstorm doet dat altijd pijn. Ook met lichte veegjes
Sudocremquote:Op zondag 9 januari 2022 08:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als je scheurtjes hebt door de shitstorm doet dat altijd pijn. Ook met lichte veegjes
Ja ik ga 'm even een hele schoonheidsbehandeling geven.quote:
Onze lockdown werkt zelfs voor Belgiëquote:Op zondag 9 januari 2022 07:39 schreef asco het volgende:
Ziekenhuisbezetting België waar de besmettingcijfers ook door het dak zijn gegaan afgelopen weken en half Nederland op bezoek is geweest:
05-01 1882 (waarvan op de IC 504)
06-01: 1882 (waarvan op de IC 470)
07-01: 1883 (waarvan op de IC 474)
08-01: 1892(waarvan op de IC 464)
09-01: 1858 ( waarvan op de IC 444)
Was uw poepgat stukquote:Op zondag 9 januari 2022 08:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja ik ga 'm even een hele schoonheidsbehandeling geven.Het is en blijft een poepgat
Niveautje weer! Ik ga sporten.
Welke lockdown? Je mag toch nog naar buiten?quote:Op zondag 9 januari 2022 08:48 schreef Noek het volgende:
Er was van de week nog iemand hier die echt begreep waarom de lockdown er was, volledig terecht zelfs.
Diegene vindt ook dat de steun moet stoppen aan de bedrijven want we (we is vrij ruim. Zij en hullie is het meer) moeten leven met het virus.
Het kan niet anders dan dat @:Capricia een winkel in België heeft.
Inderdaad, er is verder niks aan de hand hoor!quote:Op zondag 9 januari 2022 08:53 schreef Flurona het volgende:
[..]
Welke lockdown? Je mag toch nog naar buiten?
Ik leer wel iedere dag bij in dit topic. Tot vanmorgen wist ik niet dat we in dit topic zoveel alfamannetjes hadden die bij pijn in hun billen babyzalfjes gebruiken.quote:
Mensen die geen sudocreme in huis hebben neem ik niet meer serieus.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik leer wel iedere dag bij in dit topic. Tot vanmorgen wist ik niet dat we in dit topic zoveel alfamannetjes hadden die bij pijn in hun billen babyzalfjes gebruiken.
Ik hou van dit topic
Prachtig iddquote:Op zondag 9 januari 2022 09:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik leer wel iedere dag bij in dit topic. Tot vanmorgen wist ik niet dat we in dit topic zoveel alfamannetjes hadden die bij pijn in hun billen babyzalfjes gebruiken.
Ohja en, Bepanthen werkt beter, Sudocrem kan uitdrogen
Ik hou van dit topic
Vaseline, duh.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Prachtig idd![]()
Wel benieuwd wat zij adviseren bij een kapotte neus door snuiten/niezen
Multifunctioneel voor droge gaatjesquote:
Correct en er was een kerstkoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:53 schreef Flurona het volgende:
[..]
Welke lockdown? Je mag toch nog naar buiten?
Allebei. Één van de mogelijke symptomen van Corona is diarree dus het is ontopic. En, het is leuker dan ‘nog 2 weken’ ‘de Jonge kan er niets van’ etcquote:Op zondag 9 januari 2022 09:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben ik hier in COR of ben ik in een topic over billen en ontlasting beland?
En hier sluit ik me bij aan. Vandaag weer naar huis na weekje Spanje en echt onwerkelijk hoeveel er hier mag i.t.t NL. Grote parades, feesten op straat, kermis, etc. Kijk er nu al naar uit om weer in het bange dichte Nederland aan te komenquote:Op zondag 9 januari 2022 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Moet zeggen dat ik na een weekje Spanje echt niet kan bevatten dat Nederland in een harde lockdown zit op basis van niet kloppende modellen en hem nog wil verlengen ook. Ik denk dat veel landen veel vergissingen hebben gemaakt de afgelopen twee jaar, en dat Nederland in vergelijking vaak aan de betere kant heeft gezeten. Maar voor deze zelf gecreëerde panieksituatie waarbij alles dicht is, terwijl over de grens alles wel nog mogelijk is (alhoewel vaak enkel voor gevaccineerden), mogen het kabinet en het OMT zich oprecht kapot schamen.
Jij vind diarree leuker dan praten over de Jonge en ‘twee weken’?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Allebei. Één van de mogelijke symptomen van Corona is diarree dus het is ontopic. En, het is leuker dan ‘nog 2 weken’ ‘de Jonge kan er niets van’ etc
Ja, zonder twijfel.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij vind diarree leuker dan praten over de Jonge en ‘twee weken’?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |