Ik heb ook een blauwe plek daar nu en het is nog steeds gevoelig qua spierpijn en het is nu 2 dagen geleden. Ik vertelde al in boostermeld topic dat die vrouw mijn arm vast pakte en hard die spuit erin drukte. En gevoelde ook een redelijke steek, terwijl ik de eerste 2 keer niks voelde van de prik. Deze vrouw was wel echt hardhandig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:20 schreef chratnox het volgende:
Ik heb trouwens een serieuze blauwe plek op mijn arm waar ik gevaccineerd ben, ging er een stuk ruwer aan toe allemaal. Anderen ook?
Neuh totaal geen last van gehad.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:20 schreef chratnox het volgende:
Ik heb trouwens een serieuze blauwe plek op mijn arm waar ik gevaccineerd ben, ging er een stuk ruwer aan toe allemaal. Anderen ook?
Geen idee, not yet gepricked!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:20 schreef chratnox het volgende:
Nee, gezonde kinderen komen niet in het ziekenhuis, waarschijnlijk wegens onderliggend lijden niet gevaccineerdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou als je naar deze zou kijken, zou je ook kunnen zeggen dat het vaccineren in de leeftijdgroep 12-17 heeft geholpen want deze groepen zijn gewogen naar de leeftijdsgroep en vaccinatiestatus per 100.000
Gelukkig duurt dat nooit heel lang bij mij. 1-2 dagen, maar vannacht waren echt eventjes 6 hours of hell and agony. Zat me nog af te vragen, stel je bent 80 ofzo en niet goed te been, oud, etc. Hoe ingrijpend zo'n buikgriep wel niet kan zijn. Idem voor COVID trouwens. M'n zicht was wazig, rillen tot bijna shock aan toe, kurk en kurkdroge bek, ijskoud, kotsberoerd, etc. Noro is ook echt een paupervirus. Stel dat we die in plaats van corona hadden.quote:
Door het chiptekort moeten ze ook af en toe 4g chips inspuiten, die zijn wat groter.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:20 schreef chratnox het volgende:
Ik heb denk ik een defensiechip ingespoten gekregen door een militair, moet ik mij nu zorgen maken?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:35 schreef zalkc het volgende:
[..]
Door het chiptekort moeten ze ook af en toe 4g chips inspuiten, die zijn wat groter.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja zullen ze ook wel weer eens creatiefs mee doen. Ik geloof de media niet meer.
Las ook al een andere reactie die het sowieso niet ging geloven als er niet uit kwam dat het door vaccinaties kwamquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij vraagt wanneer ze het gaan onderzoeken, vervolgens zeggen meerderen dat ze al begonnen zijn, maar dan geloof je het onderzoek ineens niet?
Waarom vraag je dan naar het onderzoek?
Ken je die film met Jean Claude van Damme en Dolph Lundgren nog?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een defensiechip ingespoten gekregen door een militair, moet ik mij nu zorgen maken?
Zeker, maar het stelt niet veel voor vergeleken bij 65+, of waarschijnlijk 50+ maar dat is niet zo duidelijk gezien de middelste kolommen 18-64 bestrijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou als je naar deze zou kijken, zou je ook kunnen zeggen dat het vaccineren in de leeftijdgroep 12-17 heeft geholpen want deze groepen zijn gewogen naar de leeftijdsgroep en vaccinatiestatus per 100.000
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dat nooit heel lang bij mij. 1-2 dagen, maar vannacht waren echt eventjes 6 hours of hell and agony. Zat me nog af te vragen, stel je bent 80 ofzo en niet goed te been, oud, etc. Hoe ingrijpend zo'n buikgriep wel niet kan zijn. Idem voor COVID trouwens. M'n zicht was wazig, rillen tot bijna shock aan toe, kurk en kurkdroge bek, ijskoud, kotsberoerd, etc. Noro is ook echt een paupervirus. Stel dat we die in plaats van corona hadden.
Gelukkig is er voor corona wél een vaccin.
Black Water, zeker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jean Claude van Damme en Dolph Lundgren
Vond Universal Soldier toen in de bios fantastisch, laatst zag ik hem nog, prima jaren 90 actie. Dolph met zijn "orenketting"quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ken je die film met Jean Claude van Damme en Dolph Lundgren nog?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een defensiechip ingespoten gekregen door een militair, moet ik mij nu zorgen maken?
Ik had nergens last van en voor mijn gevoel ging het ook een stuk sneller.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:20 schreef chratnox het volgende:
Dit klopt niet, deze verhoudingen kloppen niet. Ik zie het direct.quote:
Meneer Van Ranst is een Belg, en zal dan ook Belgische cijfers en Belgische methodes hebben gebruikt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:56 schreef KlaasVermeer het volgende:
[..]
Dit klopt niet, deze verhoudingen kloppen niet. Ik zie het direct.
Als ik de briefing van de kamer erbij pak, die van de 21ste. Dan lees ik daarin dat gemiddelt 47% van de ziekenhuis opnames bestaat uit ongevaccineerde mensen. Die verhouding zie ik niet terugkomen in deze grafiek en dat moet wel.
En het aantal ziekenhuisopnames van 0-20 is niet evenhoog als 20-59.
Het lijkt wel of hier het aantal besmettingen op wordt weergegeven, want daar zat inderdaad een piek bij de leeftijdklasse 0-20. Maar het kan niet gebaseerd zijn daarop want bij testen vragen ze niet of je gevaccineerd bent. Dus daar bestaat geen data van.
Bronnen:
- Coronadashbord
- https://www.tweedekamer.n(...)_jaap_van_dissel.pdf
Het heeft er alle schijn van dat meneer Marc van Ranst hier even wat desinformatie de wereld in gooit.
Het lijkt er meer op dat jij de grafieken en statistieken niet goed weet te interpreteren.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:56 schreef KlaasVermeer het volgende:
[..]
Dit klopt niet, deze verhoudingen kloppen niet. Ik zie het direct.
Als ik de briefing van de kamer erbij pak, die van de 21ste. Dan lees ik daarin dat gemiddelt 47% van de ziekenhuis opnames bestaat uit ongevaccineerde mensen. Die verhouding zie ik niet terugkomen in deze grafiek en dat moet wel.
En het aantal ziekenhuisopnames van 0-20 is niet evenhoog als 20-59.
Het lijkt wel of hier het aantal besmettingen op wordt weergegeven, want daar zat inderdaad een piek bij de leeftijdklasse 0-20. Maar het kan niet gebaseerd zijn daarop want bij testen vragen ze niet of je gevaccineerd bent. Dus daar bestaat geen data van.
Bronnen:
- Coronadashbord
- https://www.tweedekamer.n(...)_jaap_van_dissel.pdf
Het heeft er alle schijn van dat meneer Marc van Ranst hier even wat desinformatie de wereld in gooit.
Im all ears! :dquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Vond Universal Soldier toen in de bios fantastisch, laatst zag ik hem nog, prima jaren 90 actie. Dolph met zijn "orenketting"
Ik had niet gezien dat het Belgisch was.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat jij de grafieken en statistieken niet goed weet te interpreteren.
Dat zie ik direct.
Er staat namelijk duidelijk "per 100.000" boven de grafiek.
De 47% betreft de absolute aantallen in de ziekenhuizen. De cijfers hier getoond telt de relatieve aantallen per 100.000, gerelateerd aan de totale groep ongevaccineerden/gevaccineerden.
Overigens hoef je niet naar de Tweede Kamer publicaties te verwijzen voor duiding van de Belgische cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |