Scheermesjes FTW.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Mogen de kappers aub weer open, het wordt een beetje armetierig momenteel
Als je scheurtjes hebt door de shitstorm doet dat altijd pijn. Ook met lichte veegjesquote:Op zondag 9 januari 2022 08:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je moet die dan ook niet in je reet proppen.
Babybillendoekjes gevoelige huidquote:Op zondag 9 januari 2022 08:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als je scheurtjes hebt door de shitstorm doet dat altijd pijn. Ook met lichte veegjes
Sudocremquote:Op zondag 9 januari 2022 08:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als je scheurtjes hebt door de shitstorm doet dat altijd pijn. Ook met lichte veegjes
Ja ik ga 'm even een hele schoonheidsbehandeling geven.quote:
Onze lockdown werkt zelfs voor Belgiquote:Op zondag 9 januari 2022 07:39 schreef asco het volgende:
Ziekenhuisbezetting Belgi waar de besmettingcijfers ook door het dak zijn gegaan afgelopen weken en half Nederland op bezoek is geweest:
05-01 1882 (waarvan op de IC 504)
06-01: 1882 (waarvan op de IC 470)
07-01: 1883 (waarvan op de IC 474)
08-01: 1892(waarvan op de IC 464)
09-01: 1858 ( waarvan op de IC 444)
Was uw poepgat stukquote:Op zondag 9 januari 2022 08:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja ik ga 'm even een hele schoonheidsbehandeling geven.Het is en blijft een poepgat
Niveautje weer! Ik ga sporten.
Welke lockdown? Je mag toch nog naar buiten?quote:Op zondag 9 januari 2022 08:48 schreef Noek het volgende:
Er was van de week nog iemand hier die echt begreep waarom de lockdown er was, volledig terecht zelfs.
Diegene vindt ook dat de steun moet stoppen aan de bedrijven want we (we is vrij ruim. Zij en hullie is het meer) moeten leven met het virus.
Het kan niet anders dan dat @:Capricia een winkel in Belgi heeft.
Inderdaad, er is verder niks aan de hand hoor!quote:Op zondag 9 januari 2022 08:53 schreef Flurona het volgende:
[..]
Welke lockdown? Je mag toch nog naar buiten?
Ik leer wel iedere dag bij in dit topic. Tot vanmorgen wist ik niet dat we in dit topic zoveel alfamannetjes hadden die bij pijn in hun billen babyzalfjes gebruiken.quote:
Mensen die geen sudocreme in huis hebben neem ik niet meer serieus.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik leer wel iedere dag bij in dit topic. Tot vanmorgen wist ik niet dat we in dit topic zoveel alfamannetjes hadden die bij pijn in hun billen babyzalfjes gebruiken.
Ik hou van dit topic
Prachtig iddquote:Op zondag 9 januari 2022 09:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik leer wel iedere dag bij in dit topic. Tot vanmorgen wist ik niet dat we in dit topic zoveel alfamannetjes hadden die bij pijn in hun billen babyzalfjes gebruiken.
Ohja en, Bepanthen werkt beter, Sudocrem kan uitdrogen
Ik hou van dit topic
Vaseline, duh.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Prachtig idd![]()
Wel benieuwd wat zij adviseren bij een kapotte neus door snuiten/niezen
Multifunctioneel voor droge gaatjesquote:
Correct en er was een kerstkoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:53 schreef Flurona het volgende:
[..]
Welke lockdown? Je mag toch nog naar buiten?
Allebei. n van de mogelijke symptomen van Corona is diarree dus het is ontopic. En, het is leuker dan ‘nog 2 weken’ ‘de Jonge kan er niets van’ etcquote:Op zondag 9 januari 2022 09:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben ik hier in COR of ben ik in een topic over billen en ontlasting beland?
En hier sluit ik me bij aan. Vandaag weer naar huis na weekje Spanje en echt onwerkelijk hoeveel er hier mag i.t.t NL. Grote parades, feesten op straat, kermis, etc. Kijk er nu al naar uit om weer in het bange dichte Nederland aan te komenquote:Op zondag 9 januari 2022 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Moet zeggen dat ik na een weekje Spanje echt niet kan bevatten dat Nederland in een harde lockdown zit op basis van niet kloppende modellen en hem nog wil verlengen ook. Ik denk dat veel landen veel vergissingen hebben gemaakt de afgelopen twee jaar, en dat Nederland in vergelijking vaak aan de betere kant heeft gezeten. Maar voor deze zelf gecreerde panieksituatie waarbij alles dicht is, terwijl over de grens alles wel nog mogelijk is (alhoewel vaak enkel voor gevaccineerden), mogen het kabinet en het OMT zich oprecht kapot schamen.
Jij vind diarree leuker dan praten over de Jonge en ‘twee weken’?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Allebei. n van de mogelijke symptomen van Corona is diarree dus het is ontopic. En, het is leuker dan ‘nog 2 weken’ ‘de Jonge kan er niets van’ etc
Ja, zonder twijfel.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij vind diarree leuker dan praten over de Jonge en ‘twee weken’?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |