SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Haha, is goed joh! Doe maar een bod in DMquote:
quote:nougateter
Vond zijn reactie prachtig.....het was een opdracht......ja daar heb ik wat aan.....ik vind het zonde.quote:
hmmquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op wie zal ik stemmen die mag blijven
Keuze uit Nouchine, Vera
moeilijk dit
Geen feestjequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:12 schreef Stargazing het volgende:
Als iedereen genomineerd is zal Kitty wel vliegen wss, ze wil toch nergens aan meedoen dus dan kan ze ook geen immuniteit verdienen
Je mag ook allebei stemmenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op wie zal ik stemmen die mag blijven
Keuze uit Nouchine, Vera
moeilijk dit
Ik nu ookquote:
Wat flauwquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb Kitty gestemd om te shoppen
Mee eensquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Topje is leuk, broek is weer verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
Ja odie. Gewoon ff dikke licentiekosten betalen ja!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
veugel of heuvelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Topje is leuk, broek is weer verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:14 schreef Burner82 het volgende:
Wie mag shoppen? Ik heb Grace gestemd![]()
Mojito'squote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:14 schreef Burner82 het volgende:
Wie mag shoppen? Ik heb Grace gestemd![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
ook primaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:15 schreef Hunter het volgende:
Grace heeft een kind opgevoed, die weet wel hoe ze boodschappen moet doen. Ik heb Salar gestemd. Die weet alleen hoe hij naar de kapper moet.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:15 schreef Hunter het volgende:
Grace heeft een kind opgevoed, die weet wel hoe ze boodschappen moet doen. Ik heb Salar gestemd. Die weet alleen hoe hij naar de kapper moet.
Sigaretten zal niet mogenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:16 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb Dimitri gestemd.
Ik neem aan dat hij terug komt met:
- Claymores
- Boobytraps
- Cigaretten
- Een Blackhawk
- Napalm
Hopelijk meteen een opdracht of iets. Het is zaterdagavond en we hebben actie nodigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
benieuwd hoe ze dat gaan bekend maken
Stom. Die pakt de goede dingen.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef D. het volgende:
Mensen die Kitty stemmen willen het zo saai mogelijk houden op de streams?
ditquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Wie gaat je het meest missen na een week?
Nah geen hond natuurlijk ...
En hij hoort wie de verantwoordelijke zijn...na afloop,
En natuurlijk heeft '' ie geen enkele reactie.... hij ligt eruit![]()
[ afbeelding ]
omdat greysbones dan boos op me wordtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef D. het volgende:
Jerrel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
Nah... nu snel een maar die Nieuwe erin ,,, wat maakt geen zajk meer uit... Homo, LBTQOmgebouwde Clown op een Fiets... laat maar komen, slechter dat dit kan het niet meer
Ik heb ook Salar als boodschappenjongen uitgekozen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:15 schreef Hunter het volgende:
Is het een vera-loop?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
waarom loopt mijn sream in een loop???
het bewijst gewoon dat je saai bentquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
omdat greysbones dan boos op me wordt
Dat zijn ze ook. Ze hebben de reactie van Sercan al niet mee hoeven maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef Stargazing het volgende:
Wat het bommetje nog beter maakt is dat Salar en Nawel geen flauw idee hebben dat het eraan zit te komen. Ze denken waarschijnlijk dat ze er vanaf zijn nu de liveshow voorbij is.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou dacht ik toch: eindelijk eens een meid met een beetje klasse in huis, zonder tattoos, maar dat valt dan toch weer tegen.
[ afbeelding ]
das hennaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou dacht ik toch: eindelijk eens een meid met een beetje klasse in huis, zonder tattoos, maar dat valt dan toch weer tegen.
[ afbeelding ]
Is henna, hebben ze in het huis gezet. Geen permanente schade dus. Paar weekjes en dan is ze weer maagdelijk schoonquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
is Henna PBquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het bewijst gewoon dat je saai bent
Ik denk het ook..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb denk ik een andere zender gezien.
Is hennaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
mooi gedichtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
survivor week bedoelt
zeker somige challenges
maar als het erg komt
misschien ook
buiten slapen
Ai. Slechte Karma? Heb je deze week nog kinderen gemarteld ofzoquote:
is viltstiftquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Haikuquote:
Ik heb in RLS nooit ongemakkelijke situaties gezien met claymores blackhawks of napalmquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ai. Slechte Karma? Heb je deze week nog kinderen gemarteld ofzo
Eens moet de eerste keer zijn. En NU hebben we een heuse Rambo. Dus laat maar komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:20 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik heb in RLS nooit ongemakkelijke situaties gezien met claymores blackhawks of napalm
paw patrol?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:20 schreef Paul het volgende:
Nou zeg ff dan wie er had gestemd, kan ik kwaliteits-tv gaan kijken
Je hebt toch het stuk gehoord waarin gezegd werd dat BB vanavond bekend zou maken dat zij genomineerd hebben he? Ja ze verdienen 2500 maar ik denk niet dat Vera, Grace en Tobias ze dat in dank zullen afnemen. Salar vooral heeft keihard staan liegen dus die gaan ze niet meer vertrouwenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Ze hebben de reactie van Sercan al niet mee hoeven maken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef Hunter het volgende:
Je hoorde trouwens de regie op de stream, dat ze op de bank moesten gaan zitten na de reclame.
De poll stond er net ook alquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=3428]
voor wie nog niet gestemd heeft
Ah oké!quote:
elk jaar zo op een gegeven moment wisten we zelfs de naamquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef Hunter het volgende:
Je hoorde trouwens de regie op de stream, dat ze op de bank moesten gaan zitten na de reclame.
roddelstreams coming upquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Je hebt toch het stuk gehoord waarin gezegd werd dat BB vanavond bekend zou maken dat zij genomineerd hebben he? Ja ze verdienen 2500 maar ik denk niet dat Vera, Grace en Tobias ze dat in dank zullen afnemen. Salar vooral heeft keihard staan liegen dus die gaan ze niet meer vertrouwen
Ik heb er op 1tje gestemt, en die is ook pleitte nuquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:20 schreef Paul het volgende:
Nou zeg ff dan wie er had gestemd, kan ik kwaliteits-tv gaan kijken
Lekkertje is het he?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah oké!![]()
Dan is ze bij mij weer in ere hersteld.![]()
![]()
![]()
Nee ik bedoel zou toch nu in livestream verklapt worden wie er gestemd hadquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb er op 1tje gestemt, en die is ook pleitte nu![]()
Maar als ik op 11 mocht stemmen was het BB huis leeg nu
Waar kan je al stemmen??quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef Paul het volgende:
nog 5 x gestemd op kitty vanwege greysbones
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=3428]
Nog een keer droppen, ik wil zo'n goed mogelijk resultaat. Is ook de laatste keer dat ik het drop. Sorry moest het storen
ohhw, nee dat deden die lafbekken in de studio na afloop.. misselijke luiquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zou toch nu in livestream verklapt worden wie er gestemd had
Moet dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=3428]
Nog een keer droppen, ik wil zo'n goed mogelijk resultaat. Is ook de laatste keer dat ik het drop. Sorry moest het storen
omdatquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zet
jij altijd
een paar woordjes
per
zin? eigenlijk?
Die Salar snapt echt wel dat het geld voor de pot nog bekend gemaakt wordt en de gevolgen daarvan, die heeft zijn verhaal al klaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef Stargazing het volgende:
Wat het bommetje nog beter maakt is dat Salar en Nawel geen flauw idee hebben dat het eraan zit te komen. Ze denken waarschijnlijk dat ze er vanaf zijn nu de liveshow voorbij is.
Geen idee. Heb er nooit op mogen grazen.quote:
was du meinst pauli?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zet
jij altijd
een paar woordjes
per
zin? eigenlijk?
Ja. nou, mijn hond had mijn huiswerrk opgegeten, dus ik moest Sercan stemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:24 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die Salar snapt echt wel dat het geld voor de pot nog bekend gemaakt wordt en de gevolgen daarvan, die heeft zijn verhaal al klaar.
quote:
ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:24 schreef Paul het volgende:
Iedereen is fan van Kitty![]()
Iedereen is fan van Kitty
![]()
Iedereen is fan van Kitty
![]()
ow ik net welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daar was ik maar kon nog nergens stemmen.
maar je ziet dat vanavond bij de broekquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Heb er nooit op mogen grazen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
Paul heeft al zijn kloons dus laten stemmmen
Salar en Nawel blijven er volgens mij toch niet lang in, hun script is er eerder eentje om voor wat opschudding te zorgen, niet een om te blijven zoals de driehoeksverhouding Dimitri-Vera-Tobiasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:24 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die Salar snapt echt wel dat het geld voor de pot nog bekend gemaakt wordt en de gevolgen daarvan, die heeft zijn verhaal al klaar.
dank uquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:26 schreef Whuzz het volgende:
Is "je hebt een mooie venusheuvel" echt een compliment?
@:Greysbones je hebt een mooie venusheuvel!
Een persoon als Kitty (of noem ze Els, Vanessa of Cees) is onontbeerlijk voor elke RLS.quote:
We moesten verplicht nomineren en heb maar wat gedaan en daarna moesten we zwijgen voor geld in de pot vandaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. nou, mijn hond had mijn huiswerrk opgegeten, dus ik moest Sercan stemmen.
Hij is oostenrijker en Nederlands is niet zijn moedertaalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Das jij altijd
une paar woordjes
per zin
Neerzet
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een persoon als Kitty (of noem ze Els, Vanessa of Cees) is onontbeerlijk voor elke RLS.
nee geraldine zei ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:26 schreef Whuzz het volgende:
Is "je hebt een mooie venusheuvel" echt een compliment?
@:Greysbones je hebt een mooie venusheuvel!
Graag gedaan!quote:
[url]stemmen https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting[/url]quote:
Dat weet Paul heel goedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij is oostenrijker en Nederlands is niet zijn moedertaal
laat die man.
klopte het niet ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Das jij altijd
une paar woordjes
per zin
Neerzet
Man? dat is een jochie van 12quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij is oostenrijker en Nederlands is niet zijn moedertaal
laat die man.
Nur Mario....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Das jij altijd
une paar woordjes
per zin
Neerzet
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Denk ik.
Echt een moeilijke dit.
Laat Paul zijn act maar doenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk wachten ze niet tot 0u om het bekend te maken
Ik doel nu vooral op het boodschappen doen. Kitty zal het verstandigste boodschappen doen, dus dat levert het minst leuke streams opquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een persoon als Kitty (of noem ze Els, Vanessa of Cees) is onontbeerlijk voor elke RLS.
ik ga een frontpageartikel schrijvenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En @:Greysbones niet?
Dus jij vind dat @:Greysbones een lelijke venusheuvel heeft?
Uhoh. FOKREL!
Je bedoelt:quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat Paul zijn act maar doen
hij doet gewoon flauw
Tis inmiddels gelukt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
[url]stemmen https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting[/url]
Hoe oud ben je dan?quote:
nee deze hubbel hebben niet allequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En @:Greysbones niet?
Dus jij vind dat @:Greysbones een lelijke venusheuvel heeft?
Uhoh. FOKREL!
Het isquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
ik mag toch
wel vragen
waarom hij niet
alles in 1
zin zet
Laat haar maar eens op haar neus kijken en iemand anders de boodschappen doen. Die verwacht echt dat ze als enige de boodschappen mag doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doel nu vooral op het boodschappen doen. Kitty zal het verstandigste boodschappen doen, dus dat levert het minst leuke streams op
Nou moet je echt ophouden!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee deze hubbel hebben niet alle
vrouwen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik mocht stemmen op d eLiefste Cos'er dan kies ik zonder twijfel @:greysbones
Ok ichquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dann werd ik gebannt wegen geraldine bb
crewbash
Dat noemt ie 'fans'quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
Paul heeft al zijn kloons dus laten stemmmen
op enter gedruktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
ik mag toch
wel vragen
waarom hij niet
alles in 1
zin zet
in 1 satz bedoel je ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
ik mag toch
wel vragen
waarom hij niet
alles in 1
zin zet
Beetje dom. Iedereen die een beetje RLS-ervaring heeft, aan om het even welke kant van de beeldbuis, kan dit op z'n klompen aan voelen komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef Stargazing het volgende:
Als je in de bergen woont vallen de letters soms naar benedenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
ik mag toch
wel vragen
waarom hij niet
alles in 1
zin zet
quote:
Ja, ze snapper er nix meer van. Nu denken ze dat zij het zelf moeten vertellen.quote:
vermoeiendquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ze snapper er nix meer van. Nu denken ze dat zij het zelf moeten vertellen.
Helemaal mee eens. Dit is zo'n productionele fail. TV maken ho maar op deze manier.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:32 schreef Flow3r het volgende:
Salar heeft wel gelijk, Cercan is weg , er komt nu geen drama meer
Ze moeten eerst wachten tot BB zegt dat de opdracht geslaagd is, neem ik aanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ze snapper er nix meer van. Nu denken ze dat zij het zelf moeten vertellen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann ook zo typen als je dat bedoelt
Generatie dingetjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
op enter gedrukt
dan naar google translate
voor de rest
van de zin
Geen aboquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom kijk je niet naar videoland dan
kan toch nu ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:33 schreef Whuzz het volgende:
Als BB slim is, dan laten ze dit even zo.... en dan over een dag of 2:
"Bewoners! Ik heb gewacht tot Navel en Salar dit zelf vertelden... maar zij lijken dit geheim te willen houden. ZIJ hebben Kristof en Sercan genomineerd!"
Nee, ze mochten het er niet over hebben tot dat BB het zegt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan toch nu ook
ze hadden het tot vrijdag geheim moeten houden maar wilden het niet vertellen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef Stargazing het volgende:
Nawel: jij maakt me altijd gek in mijn hoofd
Salar: neee denk effe na.
Salar heeft haar gemanipuleerd om Kristof te nomineren en door hem voelt zij haar schuldig
nee tot vrijdag moesten ze hun mond houdenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ze mochten het er niet over hebben tot dat BB het zegt.
Dan zijn ze het geld kwijt.....BB heeft toch nog niet gezegd dat die twee geld hebben verdient of opdracht geslaagd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:34 schreef rinardo het volgende:
Bigbrother
mag het
nu wel
snel gaan vertellen
anders doen
ze het zelf
Dat heb ik toen ze moesten stemmen van de week, BB niet horen zeggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee tot vrijdag moesten ze hun mond houden
Dit dusquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:34 schreef rinardo het volgende:
Bigbrother
mag het
nu wel
snel gaan vertellen
anders doen
ze het zelf
Dat is het model. Ze heeft altijd van die broeken aan. Bij ons lopen daar normaal de hoveniers in.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar je ziet dat vanavond bij de broek
Vera, Nouchine, Nawel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is de favorit van de
vrouwen van je?
Nee. Niet bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:37 schreef tiki het volgende:
Sorry, heb nog geen stream en ook de live uitzending niet gezien, maar is dan al wel bekend gemaakt dat ze 2500 euro voor de pot hebben verdiend?
Als dat niet zo is, zou ik als ik Nawel of Salar was mijn mond maar houden, anders is de opdracht alsnog mislukt toch?
Naweequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:36 schreef danilel het volgende:
na
wee heeft
salad nu door
slad is menipuletor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |