SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Haha, is goed joh! Doe maar een bod in DMquote:
quote:nougateter
Vond zijn reactie prachtig.....het was een opdracht......ja daar heb ik wat aan.....ik vind het zonde.quote:
hmmquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op wie zal ik stemmen die mag blijven
Keuze uit Nouchine, Vera
moeilijk dit
Geen feestjequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:12 schreef Stargazing het volgende:
Als iedereen genomineerd is zal Kitty wel vliegen wss, ze wil toch nergens aan meedoen dus dan kan ze ook geen immuniteit verdienen
Je mag ook allebei stemmenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op wie zal ik stemmen die mag blijven
Keuze uit Nouchine, Vera
moeilijk dit
Ik nu ookquote:
Wat flauwquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb Kitty gestemd om te shoppen
Mee eensquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Topje is leuk, broek is weer verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
Ja odie. Gewoon ff dikke licentiekosten betalen ja!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
veugel of heuvelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Topje is leuk, broek is weer verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:14 schreef Burner82 het volgende:
Wie mag shoppen? Ik heb Grace gestemd![]()
Mojito'squote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:14 schreef Burner82 het volgende:
Wie mag shoppen? Ik heb Grace gestemd![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
ook primaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:15 schreef Hunter het volgende:
Grace heeft een kind opgevoed, die weet wel hoe ze boodschappen moet doen. Ik heb Salar gestemd. Die weet alleen hoe hij naar de kapper moet.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:15 schreef Hunter het volgende:
Grace heeft een kind opgevoed, die weet wel hoe ze boodschappen moet doen. Ik heb Salar gestemd. Die weet alleen hoe hij naar de kapper moet.
Sigaretten zal niet mogenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:16 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb Dimitri gestemd.
Ik neem aan dat hij terug komt met:
- Claymores
- Boobytraps
- Cigaretten
- Een Blackhawk
- Napalm
Hopelijk meteen een opdracht of iets. Het is zaterdagavond en we hebben actie nodigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
benieuwd hoe ze dat gaan bekend maken
Stom. Die pakt de goede dingen.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef D. het volgende:
Mensen die Kitty stemmen willen het zo saai mogelijk houden op de streams?
ditquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Wie gaat je het meest missen na een week?
Nah geen hond natuurlijk ...
En hij hoort wie de verantwoordelijke zijn...na afloop,
En natuurlijk heeft '' ie geen enkele reactie.... hij ligt eruit![]()
[ afbeelding ]
omdat greysbones dan boos op me wordtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef D. het volgende:
Jerrel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
Nah... nu snel een maar die Nieuwe erin ,,, wat maakt geen zajk meer uit... Homo, LBTQOmgebouwde Clown op een Fiets... laat maar komen, slechter dat dit kan het niet meer
Ik heb ook Salar als boodschappenjongen uitgekozen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:15 schreef Hunter het volgende:
Is het een vera-loop?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
waarom loopt mijn sream in een loop???
het bewijst gewoon dat je saai bentquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
omdat greysbones dan boos op me wordt
Dat zijn ze ook. Ze hebben de reactie van Sercan al niet mee hoeven maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef Stargazing het volgende:
Wat het bommetje nog beter maakt is dat Salar en Nawel geen flauw idee hebben dat het eraan zit te komen. Ze denken waarschijnlijk dat ze er vanaf zijn nu de liveshow voorbij is.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou dacht ik toch: eindelijk eens een meid met een beetje klasse in huis, zonder tattoos, maar dat valt dan toch weer tegen.
[ afbeelding ]
das hennaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou dacht ik toch: eindelijk eens een meid met een beetje klasse in huis, zonder tattoos, maar dat valt dan toch weer tegen.
[ afbeelding ]
Is henna, hebben ze in het huis gezet. Geen permanente schade dus. Paar weekjes en dan is ze weer maagdelijk schoonquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
is Henna PBquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het bewijst gewoon dat je saai bent
Ik denk het ook..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb denk ik een andere zender gezien.
Is hennaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
mooi gedichtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
survivor week bedoelt
zeker somige challenges
maar als het erg komt
misschien ook
buiten slapen
Ai. Slechte Karma? Heb je deze week nog kinderen gemarteld ofzoquote:
is viltstiftquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Haikuquote:
Ik heb in RLS nooit ongemakkelijke situaties gezien met claymores blackhawks of napalmquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ai. Slechte Karma? Heb je deze week nog kinderen gemarteld ofzo
Eens moet de eerste keer zijn. En NU hebben we een heuse Rambo. Dus laat maar komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:20 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik heb in RLS nooit ongemakkelijke situaties gezien met claymores blackhawks of napalm
paw patrol?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:20 schreef Paul het volgende:
Nou zeg ff dan wie er had gestemd, kan ik kwaliteits-tv gaan kijken
Je hebt toch het stuk gehoord waarin gezegd werd dat BB vanavond bekend zou maken dat zij genomineerd hebben he? Ja ze verdienen 2500 maar ik denk niet dat Vera, Grace en Tobias ze dat in dank zullen afnemen. Salar vooral heeft keihard staan liegen dus die gaan ze niet meer vertrouwenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Ze hebben de reactie van Sercan al niet mee hoeven maken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef Hunter het volgende:
Je hoorde trouwens de regie op de stream, dat ze op de bank moesten gaan zitten na de reclame.
De poll stond er net ook alquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=3428]
voor wie nog niet gestemd heeft
Ah oké!quote:
elk jaar zo op een gegeven moment wisten we zelfs de naamquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef Hunter het volgende:
Je hoorde trouwens de regie op de stream, dat ze op de bank moesten gaan zitten na de reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |