dann heb je laatste 2 dagen nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
nou ze trekt meer naar de mannen toe dan na de meiden
Ja, maar dan heeft het wel een bepaalde reden.....dan heeft ze twee van die pakken. Ook al gaat die in de wasmachine en dan in de droger door BB zelf, het kost toch een paar uur. We hebben haar nooit zonder gezien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jawel , heb gezien dat ze haar ondergoed waste in de douche![]()
En dat pak wordt ook gewassen, eerst had ze een vlek en opeens was die weg,moet ook wel als je ziet dat ze elke avond kookt, dat gaat niet zonder een keertje te knoeien
Dat is dan, als het waar is, alleen om nog langer met haar kop op tv te komen. Op die leeftijd heb je zo'n programma niet nodig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:47 schreef Benny het volgende:
Jill (BB 2021) gaat, volgens geruchten, meedoen met Married At First Sight VIPs - Videoland editie
En daar zijn we heel dankbaar voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft het wel een bepaalde reden.....dan heeft ze twee van die pakken. Ook al gaat die in de wasmachine en dan in de droger door BB zelf, het kost toch een paar uur. We hebben haar nooit zonder gezien.
Kolere wat ben je toch een opgewonden standje....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:02 schreef mario390 het volgende:
de plaatst van onz somige caps![]()
https://twitter.com/Joske27455608
Als je met je kop maar op tv. komt......quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Jill die mee doet aan MAFS? Moet die meid niet eerst even gewoon jong blijven en niet gelijk gaan trouwen. Daar komt ze nog wel op terug...
Is dat niet met allemaal die meedoen aan BB Temp-island Love-island enzv. Je ziet allemaal dezelfde koppen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je met je kop maar op tv. komt......
Klopt, maar je komt zo ongelofelijk over zo. Eerst First date, dan BB en nu dit weer. Op een gegeven moment houdt het op. Vooral als je serieus over wil komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is dat niet met allemaal die meedoen aan BB Temp-island Love-island enzv. Je ziet allemaal dezelfde koppen.
Ik denk dat ze Kitty wat ontzien qua beelden in ondergoed.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb het toen ik nachtdienst had een keer op de verwarming zien hangen, de camera zoemde er op in
Zo is mario altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere wat ben je toch een opgewonden standje.... [ afbeelding ]
Zou ik hem wel eerst goed schoonmakenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:13 schreef Burner82 het volgende:
Wasrek gebruiken als pasta droogrek, best goed idee.
Ja dat dus, ze staat er mee op en ze gaat er mee naar bed.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft het wel een bepaalde reden.....dan heeft ze twee van die pakken. Ook al gaat die in de wasmachine en dan in de droger door BB zelf, het kost toch een paar uur. We hebben haar nooit zonder gezien.
Ik heb kitty elke ochtend en avond met ding naar bed zien gaan en uit bed zien komenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
een week nu. dus echt 24/7quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb kitty elke ochtend en avond met ding naar bed zien gaan en uit bed zien komen
Hij laat ze doodvervelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:21 schreef Cargamelk het volgende:
Is dat nu het werk van Thomas .. al die "gezelligheid"
Met zijn boekje.quote:
Die maat hebben die andere niet.Valt weinig te ruilen dan lijkt mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:35 schreef zodeju het volgende:
|Hebben jullie wel eens gehoord of de andere bewoners gevraagd hebben of ze soms kleren even wil lenen zodat ze is voor een paar uurtjes uit dat rosegeval kan stappen?? Raar toch, hun zien het toch ook. Wat heeft douchen dan voor zin als je weer vieze kleding aantrekt.
Ze mochten een paar items pakken uit al de koffers .. Kitty en nog iemand.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:38 schreef Flow3r het volgende:
Hoe komt ze eigenlijk aan dat roze huispak ? Ze kwam binnen in een jurk en kreeg haar koffer niet mee ?
Ik las hier dat Noes grote tshirts en broeken draagt. Dat zou dus makkelijk kunnen. Ook hebben ze sportkleding van BB. De andere hebben die ook al gedragen. Kitty wil die voor buiten gebruiken, dat had BB gezegd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die maat hebben die andere niet.Valt weinig te ruilen dan lijkt mij.
maar die badjas zal toch wel op maat zijn ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die maat hebben die andere niet.Valt weinig te ruilen dan lijkt mij.
Evilquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:45 schreef zodeju het volgende:
Zou toch wat zijn als iemand in de keuken achter het pootje van de wasrek blijft hangen.
O, dan weet ik ook niet waarom ze dat niet doet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik las hier dat Noes grote tshirts en broeken draagt. Dat zou dus makkelijk kunnen. Ook hebben ze sportkleding van BB. De andere hebben die ook al gedragen. Kitty wil die voor buiten gebruiken, dat had BB gezegd.
Dat neem ik aan van wel. Misschien heeft ze stiekem een opdrachtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar die badjas zal toch wel op maat zijn ?
Er is denk ik wel wat. Anders is het niet normaal dat BB het toestaat. Ook voor de beelden niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:44 schreef Cargamelk het volgende:
Blijf erbij dat het een geheime opdracht is voor geld ..Kitty in het roze.
Pastaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
weet jemand wat dat is wat zij in de
keuken op de washanger gedaan hebben?
pastaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
WC papier, het wordt hergebruiktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cameraman stagiaire is even redbull aan het halenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:48 schreef engine het volgende:
Zijn ze met vier in gesprek en constant maar twee in beeld.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
WC papier, het wordt hergebruiktja wc papier hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |