Die maat hebben die andere niet.Valt weinig te ruilen dan lijkt mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:35 schreef zodeju het volgende:
|Hebben jullie wel eens gehoord of de andere bewoners gevraagd hebben of ze soms kleren even wil lenen zodat ze is voor een paar uurtjes uit dat rosegeval kan stappen?? Raar toch, hun zien het toch ook. Wat heeft douchen dan voor zin als je weer vieze kleding aantrekt.
Ze mochten een paar items pakken uit al de koffers .. Kitty en nog iemand.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:38 schreef Flow3r het volgende:
Hoe komt ze eigenlijk aan dat roze huispak ? Ze kwam binnen in een jurk en kreeg haar koffer niet mee ?
Ik las hier dat Noes grote tshirts en broeken draagt. Dat zou dus makkelijk kunnen. Ook hebben ze sportkleding van BB. De andere hebben die ook al gedragen. Kitty wil die voor buiten gebruiken, dat had BB gezegd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die maat hebben die andere niet.Valt weinig te ruilen dan lijkt mij.
maar die badjas zal toch wel op maat zijn ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die maat hebben die andere niet.Valt weinig te ruilen dan lijkt mij.
Evilquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:45 schreef zodeju het volgende:
Zou toch wat zijn als iemand in de keuken achter het pootje van de wasrek blijft hangen.
O, dan weet ik ook niet waarom ze dat niet doet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik las hier dat Noes grote tshirts en broeken draagt. Dat zou dus makkelijk kunnen. Ook hebben ze sportkleding van BB. De andere hebben die ook al gedragen. Kitty wil die voor buiten gebruiken, dat had BB gezegd.
Dat neem ik aan van wel. Misschien heeft ze stiekem een opdrachtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar die badjas zal toch wel op maat zijn ?
Er is denk ik wel wat. Anders is het niet normaal dat BB het toestaat. Ook voor de beelden niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:44 schreef Cargamelk het volgende:
Blijf erbij dat het een geheime opdracht is voor geld ..Kitty in het roze.
Pastaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
weet jemand wat dat is wat zij in de
keuken op de washanger gedaan hebben?
pastaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
WC papier, het wordt hergebruiktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cameraman stagiaire is even redbull aan het halenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:48 schreef engine het volgende:
Zijn ze met vier in gesprek en constant maar twee in beeld.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
WC papier, het wordt hergebruiktja wc papier hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |