dat het knalltquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef Paul het volgende:
Wat verwachten jullie van de liveshow vanavond?
Dat die vanmiddag opgenomen wordt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:29 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat die vanmiddag opgenomen wordt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:28 schreef Paul het volgende:
zouden ze nieuwe kleren krijgen voor de liveshow? Of zou Kitty echt in haar roze pakje moeten zitten?
Denk t nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:29 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat die vanmiddag opgenomen wordt.
Ik ben mijn verwachtingen al de hele week naar beneden aan het bijstellen, dus ik durf nergens meer op te hopen...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef Paul het volgende:
Dat is misschien zo maar toch hebben ze wel invloed op mensen die hun altijd gesteund hebben hoor. Dat merkte ik al toen ze life gingen op iGquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Mario
Maar ze doen er niet meer toe
Zitten niet meer in het huis en hebben er niks over te zeggen
Dat dusquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben mijn verwachtingen al de hele week naar beneden aan het bijstellen, dus ik durf nergens meer op te hopen...
hopelijk zeggen ze wie er genomineerd hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben mijn verwachtingen al de hele week naar beneden aan het bijstellen, dus ik durf nergens meer op te hopen...
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Morning Cos!
K heb niet veel gemist gister precies![]()
En ook vanochtend lijkt er nog niet veel te gebeuren...
We blijven hopen.....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:32 schreef Paul het volgende:
[..]
hopelijk zeggen ze wie er genomineerd hebben
ja hoor, ik heb het toen ik nachtdienst had een keer op de verwarming zien hangen, de camera zoemde er op inquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het pak is nog niet gewassen echt niet
Extremer saai bedoelen ze.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:37 schreef Paul het volgende:
[..]
moet wel, BB zou dit jaar extremer zijn, dus
Niets dan kan het ook niet tegen vallenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef Paul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |