dat het knalltquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef Paul het volgende:
Wat verwachten jullie van de liveshow vanavond?
Dat die vanmiddag opgenomen wordt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:29 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat die vanmiddag opgenomen wordt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:28 schreef Paul het volgende:
zouden ze nieuwe kleren krijgen voor de liveshow? Of zou Kitty echt in haar roze pakje moeten zitten?
Denk t nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:29 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat die vanmiddag opgenomen wordt.
Ik ben mijn verwachtingen al de hele week naar beneden aan het bijstellen, dus ik durf nergens meer op te hopen...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef Paul het volgende:
Dat is misschien zo maar toch hebben ze wel invloed op mensen die hun altijd gesteund hebben hoor. Dat merkte ik al toen ze life gingen op iGquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Mario
Maar ze doen er niet meer toe
Zitten niet meer in het huis en hebben er niks over te zeggen
Dat dusquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben mijn verwachtingen al de hele week naar beneden aan het bijstellen, dus ik durf nergens meer op te hopen...
hopelijk zeggen ze wie er genomineerd hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben mijn verwachtingen al de hele week naar beneden aan het bijstellen, dus ik durf nergens meer op te hopen...
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Morning Cos!
K heb niet veel gemist gister precies![]()
En ook vanochtend lijkt er nog niet veel te gebeuren...
We blijven hopen.....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:32 schreef Paul het volgende:
[..]
hopelijk zeggen ze wie er genomineerd hebben
ja hoor, ik heb het toen ik nachtdienst had een keer op de verwarming zien hangen, de camera zoemde er op inquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het pak is nog niet gewassen echt niet
Extremer saai bedoelen ze.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:37 schreef Paul het volgende:
[..]
moet wel, BB zou dit jaar extremer zijn, dus
Niets dan kan het ook niet tegen vallenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef Paul het volgende:
Oh echt, dan is t misschien wel leuk om dat te gaan kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:47 schreef Benny het volgende:
Jill (BB 2021) gaat, volgens geruchten, meedoen met Married At First Sight VIPs - Videoland editie
Weer een programma die ik van mijn kijklijst kan schrappen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:47 schreef Benny het volgende:
Jill (BB 2021) gaat, volgens geruchten, meedoen met Married At First Sight VIPs - Videoland editie
9 euro van de 18equote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:48 schreef MMXMMX het volgende:
Alles wat het kijken waard is word voor ons verborgen gehouden en gaat de uitzendingen in.
Wij zien alleen de onbelangrijke beelden en zo is het altijd al geweest.
Je betaald 8¤ voor Videoland en je ziet niks
okequote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:47 schreef Benny het volgende:
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:47 schreef Benny het volgende:
Op dit moment is ze nog helemaal weg van Tobiasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Jill die mee doet aan MAFS? Moet die meid niet eerst even gewoon jong blijven en niet gelijk gaan trouwen. Daar komt ze nog wel op terug...
vor me andert zich niksquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:52 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Jij kijkt illegaal zodat wij meer moeten betalen... maar dat gaat veranderen
Las ook ergens dat ze dit seizoen van BB niets aan vond.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Op dit moment is ze nog helemaal weg van Tobias
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op haar IG story maakte ze een poll voor de grap Tobias Vera of Jill, kon je kiezen, Ze gaf aan dat Tobias een lekker kippetje was hahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Las ook ergens dat ze dit seizoen van BB niets aan vond.
Lieve help.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Op haar IG story maakte ze een poll voor de grap Tobias Vera of Jill, kon je kiezen, Ze gaf aan dat Tobias een lekker kippetje was hahaha
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:55 schreef Benny het volgende:
[..]ze heeft wel een tattoo van BB genomen zie ik hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
wel is veel girltalk met grace en ook met dequote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Vera trekt volgens mijn niet veel met de meiden op geloof ik he?
Vera is Hollands hequote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel is veel girltalk met grace en ook met de
2 belgse
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en? de 4 zitten soms met
elkaar en kletsen
nou ze trekt meer naar de mannen toe dan na de meidenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en? de 4 zitten soms met
elkaar en kletsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |