Kijkers mogen stemmen wie van de twee ze weg willen hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Jerrel zit niet meer in het huis, die mag niet meestemmen.
ja maar liese,julie,naomi,jerrelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick is voor kristof
Patrick ook
Dan heeft Kristof toch al drie stemmen, met de mijne er bij.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick is voor kristof
Patrick ook
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:07 schreef Lillfex het volgende:
Zo hoorde ik ook in een andere facebookgroep dat Nawal en Salar niet mogen vertellen dat ze bewoners moesten nomineren anders krijgen ze de ¤2500 niet voor in de pot. Is dat zo?
Moet er niet aan denken ik schil ze altijd!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, ik zelf eet het liever niet op
Dus …quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar liese,julie,naomi,jerrel
vor sercan
En de mijnequote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan heeft Kristof toch al drie stemmen, met de mijne er bij.
Hou sowieso niet van schil, net als van een appel..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:11 schreef Poeziewoes het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken ik schil ze altijd!
van buiten de stem geven hoor,wie dannquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Jerrel zit niet meer in het huis, die mag niet meestemmen.
Kristof blijftquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
van buiten de stem geven hoor,wie dann
blijvt dat bedoel ik
En ik ookquote:
de de ik typ de geven sercan de stem omquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus …
De meeste Vlamingen zijn voor Kristof
Schijnt te kunnen, mits je er niet allergisch voor bentquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:09 schreef Poeziewoes het volgende:
Eten ze die kiwi's nu met schil en al op?
Maar mensen bepalen niet op wie ze stemmen door te kijken naar fab 5 op wie zij stemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
de de ik typ de geven sercan de stem om
te blijven
Let maar op Marioquote:
Je moet weer even live gaan kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:15 schreef mario390 het volgende:
de mannen proppen zich de hele
kiwi samt schill in mond
dat zei ik ook niet , maar bij liese de kommentarenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar mensen bepalen niet op wie ze stemmen door te kijken naar fab 5 op wie zij stemmen.
Ja Marioquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet , maar bij liese de kommentaren
daar stond jerrel gaat ook vor hem
ja maar ik ben en ur te laat gekomenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet weer even live gaan kijken
Je mist niks als je nu naar live gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |