Dan heeft Kristof toch al drie stemmen, met de mijne er bij.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick is voor kristof
Patrick ook
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:07 schreef Lillfex het volgende:
Zo hoorde ik ook in een andere facebookgroep dat Nawal en Salar niet mogen vertellen dat ze bewoners moesten nomineren anders krijgen ze de ¤2500 niet voor in de pot. Is dat zo?
Moet er niet aan denken ik schil ze altijd!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, ik zelf eet het liever niet op
Dus …quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar liese,julie,naomi,jerrel
vor sercan
En de mijnequote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan heeft Kristof toch al drie stemmen, met de mijne er bij.
Hou sowieso niet van schil, net als van een appel..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:11 schreef Poeziewoes het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken ik schil ze altijd!
van buiten de stem geven hoor,wie dannquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Jerrel zit niet meer in het huis, die mag niet meestemmen.
Kristof blijftquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
van buiten de stem geven hoor,wie dann
blijvt dat bedoel ik
En ik ookquote:
de de ik typ de geven sercan de stem omquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus …
De meeste Vlamingen zijn voor Kristof
Schijnt te kunnen, mits je er niet allergisch voor bentquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:09 schreef Poeziewoes het volgende:
Eten ze die kiwi's nu met schil en al op?
Maar mensen bepalen niet op wie ze stemmen door te kijken naar fab 5 op wie zij stemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
de de ik typ de geven sercan de stem om
te blijven
Let maar op Marioquote:
Je moet weer even live gaan kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:15 schreef mario390 het volgende:
de mannen proppen zich de hele
kiwi samt schill in mond
dat zei ik ook niet , maar bij liese de kommentarenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar mensen bepalen niet op wie ze stemmen door te kijken naar fab 5 op wie zij stemmen.
Ja Marioquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet , maar bij liese de kommentaren
daar stond jerrel gaat ook vor hem
ja maar ik ben en ur te laat gekomenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet weer even live gaan kijken
Je mist niks als je nu naar live gaat
Bij de kick-off hebben Peter en Grace in het eerste spel een aantal wasmachinemunten weten te bemachtigen. Met deze munten konden de bewoners de machine 4 uur en 15 minuten activeren. Echter zijn de wasmachinemunten sinds woensdag op en moeten de bewoners alles met de hand wassen. https://www.bbnlbe.nl/is-dit-het-verhaal-achter-de-koffers/quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Die kitty is wel heel smerig met dat pak, dag en nacht dat aan hebben. Ze kan toch best even met haar badjas rondlopen en dat pak in de wasmachine gooien. Heb van haar ook nog niet gezien dat ze haar ondergoed wast onder de douche. Maarja ik klik altijd weg als zij op de streams komt tegenwoordig.
wat?? maar dat zijn ook kijkers de stemmen kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Mario
Maar ze doen er niet meer toe
Zitten niet meer in het huis en hebben er niks over te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |