SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, sorry. Had het niet door. Ik open niet.
Oh, nu snappen we het wel. Je bericht was een beetje een rommeltjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:04 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelte salar en sercan zijn
arabische herkomst
Ja, het valt ontzettend tegen de laatste twee, drie dagen, had er veel meer van verwacht ....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:04 schreef GayGuy het volgende:
Ben wel weer ff klaar vandaag. Hoop op actie morgen
de grote knall komt vandaag avondquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het valt ontzettend tegen de laatste twee, drie dagen, had er veel meer van verwacht ....
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het valt ontzettend tegen de laatste twee, drie dagen, had er veel meer van verwacht ....
Salar = Iran Sercan = Marokko ... een wereld van verschil welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:04 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelte salar en sercan zijn
arabische herkomst
slaap wel Odiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:09 schreef odie22 het volgende:
ik ben er ook weer klaar mee, truste en tot morgen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:09 schreef odie22 het volgende:
ik ben er ook weer klaar mee, truste en tot morgen
ah dann niet arabischquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Salar = Iran Sercan = Marokko ... een wereld van verschil wel
ja vanavond komt de grote knallquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:12 schreef chufi het volgende:
Slaapstreams al een tijdje uit.... Als er niet gauw actie wordt ondernomen bloedt het echt dood... Morgen live-show
Sercan is Turks tochquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah dann niet arabisch
de en is en araber, de andere afrikanisch
Ja precies! Leuk gesprek.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, lang gewacht en heb nu eindelijk interesse in wat ze zeggen.
Nee Sercan is Turksquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:15 schreef mario390 het volgende:
ja maar nur de naam,wanneer hij marokanisch
sonst is
Ze lijkt steeds minder rem te hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:15 schreef greysbones het volgende:
vind Kitty wel steeds grover in de mond worden
Nee Marioquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar wanneer de moeder of vater
uit marokko kwamen ?
ze hebben hem en turkse naam
gegeven
ik heb nu al wel 10 keer klote gehoord van Kittyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:17 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze lijkt steeds minder rem te hebben
Ja, een turkse voor- en achternaam,, hahahsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar wanneer de moeder of vater
uit marokko kwamen ?
ze hebben hem en turkse naam
gegeven
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ja, een turkse voor- en achternaam,, hahaha
oke chufi zei uit marokko maarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Mario
hij komt uit Turkije
en zijn ouders ook
ook Chufi kan het fout hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke chufi zei uit marokko maar
ja egal
kitty vind Salar ook knapper dan Tobiasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
hij heb een gatje tussen zijn snor en baard, zegt nawel en hij heeft een mooie mond. Tobias is ook mooi maar Salar is mooier zegt ze.
Ja en Salar zegt ahwww dank jullie wel ik word helemaal verlegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
kitty vind Salar ook knapper dan Tobias
Denk dat ze de reveal van wie op wie gestemd heeft pas in de uitzending gebeurt waardoor het momentum verdwenen is want dan weten wie al moet vertrekken, of bijna, dus geen tijd meer om TV te maken en reuring te schoppen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef C.A.I het volgende:
morgen ipv welke reden de genomineerden zijn genomineerd horen en zien ze welke 2 ratjes hier voor verandwoordelijk waren dus ik verwacht boodschappen spel en drama morgen dus actie reactie en dan de nominatie live uitzending kan niet wachten eindelijk actie !!
wat denken jullie
wat is de herkomst van nawel?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
hij heb een gatje tussen zijn snor en baard, zegt nawel en hij heeft een mooie mond. Tobias is ook mooi maar Salar is mooier zegt ze.
ik vind Salar niet knapperquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en Salar zegt ahwww dank jullie wel ik word helemaal verlegen.
We zullen het zien, is nog niet zo lang bezig, mensen moeten nog los komen. Hopen op meer actie iig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef C.A.I het volgende:
morgen ipv welke reden de genomineerden zijn genomineerd horen en zien ze welke 2 ratjes hier voor verandwoordelijk waren dus ik verwacht boodschappen spel en drama morgen dus actie reactie en dan de nominatie live uitzending kan niet wachten eindelijk actie !!
wat denken jullie
Ik hoop op drama in de live uitzending, maar verwacht morgen overdag echt helemaal niets ....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef C.A.I het volgende:
wat denken jullie
vertelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
zo is dat ... maar dan nog is er een verschil
Ik denk dat de drama wel mee gaat vallen als de groep hoort dat de reden is dat Salar en Nawel niet verteld hebben dat zij hebben moeten nomineren onderdeel was van een geheime opdracht.. Ze kunnen moeilijk boos worden omdat zij de opdracht goed hebben uitgevoerdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef C.A.I het volgende:
wat denken jullie
Ik vind het een gladjakker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Salar niet knapper
ik vind hem te gemaakt
Mijn type is hij niet, dan vind ik Tobias leuker maar vind ze sowieso allemaal veel te jong.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Salar niet knapper
ik vind hem te gemaakt
dat is ook deswegen dat zij salarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
half Marokaans iig en half tunesie dacht ik.
ik vind Kristoff uiteindelijk mooierquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn type is hij niet, dan vind ik Tobias leuker maar vind ze sowieso allemaal veel te jong.Ik vind Dimitri dan wel weer geinig soms, van wat ik dan zie.
eh ik snap niequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:25 schreef engine het volgende:
Kitty zit er toch wel mee dat ze zich niet op kan maken. En dat begrijp ik eigenlijk wel. Wat dat betreft is zo'n regel niet echt eerlijk tegenover Kitty.
ze wil met een hollandse kerel trouwenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is ook deswegen dat zij salar
knapp vind, zij ok niet dann vor
wiitte belgse keuzt
Ligt eraan of ze zich normaal ook opmaakt, als ze het alleen voor BB wil doen dan maakt het mij niet uit wanneer ze het krijgt. En wie weet kan ze zich niet goed opmaken of zo en dan hebben we dadelijk echt een miss piggy rondlopen met te veel make upquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:25 schreef engine het volgende:
Kitty zit er toch wel mee dat ze zich niet op kan maken. En dat begrijp ik eigenlijk wel. Wat dat betreft is zo'n regel niet echt eerlijk tegenover Kitty.
25 vs 52quote:
achzo? na dannquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wil met een hollandse kerel trouwen
Salar zijn ouders komen uit Iran, schijnt toch anders te zijn geloof ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is ook deswegen dat zij salar
knapp vind, zij ok niet dann vor
wiitte belgse keuzt
Ze kan toch ook een keertje opgemaakt worden met spullen van Grace?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:25 schreef engine het volgende:
mwah jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
25 vs 52
ofzoiets, weet niet exact hoe oud kitty is
Tja anders, mij ook een beetje te en dat ie dat zingen doet verpest verder alles, te erg gewoon.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Kristoff uiteindelijk mooier
58quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
25 vs 52
ofzoiets, weet niet exact hoe oud kitty is
Nee, dat komt uit hun Instagram-“talkshow”:quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
naomi en liese zijn op tv gewezen?
Tobias is ook knapquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja anders, mij ook een beetje te en dat ie dat zingen doet verpest verder alles, te erg gewoon.![]()
Tobias toch beter. Maar Dimitri geiniger.
Nouja dat zou toch ook lachen zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze zich normaal ook opmaakt, als ze het alleen voor BB wil doen dan maakt het mij niet uit wanneer ze het krijgt. En wie weet kan ze zich niet goed opmaken of zo en dan hebben we dadelijk echt een miss piggy rondlopen met te veel make up
Helemaal eensquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja anders, mij ook een beetje te en dat ie dat zingen doet verpest verder alles, te erg gewoon.![]()
Tobias toch beter. Maar Dimitri geiniger.
laten we het maar niet over die oostenrijkse schilder hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:30 schreef mario390 het volgende:
maar in en forum topic waar het om somige herkomstlanden
gaat moet mann als witte opletten wat man vor worden typt
dat mann niet als racist genoemt werd
maar ja in oostenrijk hebben mensen van islam toch ook
dingen gemakt anslag en zo,, maar alle zijn niet gleich
plastic zakken (natuurlijk wel bio afbreekbaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
Ze kan toch ook een keertje opgemaakt worden met spullen van Grace?
Dat roze pak steeds, sja dat begrijp ik niet.
Dat wordt sws bekend maaar dan nog hebben ze het excuus dat ze moesten kiezenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het kan ook zo zijn om de live uitzending van zaterdag te promoten dat daar dan een tweetal tot drietal bommetjes worden gelegd als in dat de rest te weten komt dat Saral en Narwel genomineerd hebben, dat degene die weg wordt gestemd naar de datacenter gaat en kans maakt om terug te keren en 3 nieuwe bewoners? Too wishfull thinking?
Make up delen, dat wilde ik 30 jaar geleden al niet op de middelbare school want ieuw bacterien en nu draag ik het al jaren niet meer dus als ik dan ineens make up doe is dat raar daarom zei ik, ligt eraan wat Kitty normaal doet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maar kijk eens naar die andere dames. Niet eerlijk om daar mee te gaan vergelijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwah ja
je kunt er met make up geen 20 jaar af smeren
ja dit weet ik maar de vrouw is tochquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, dat komt uit hun Instagram-“talkshow”:
https://www.instagram.com/tv/CYa1n6GMGz7/
nouchine is wat drinkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Make up delen, dat wilde ik 30 jaar geleden al niet op de middelbare school want ieuw bacterien en nu draag ik het al jaren niet meer dus als ik dan ineens make up doe is dat raar daarom zei ik, ligt eraan wat Kitty normaal doet.
Nu is het wel stil, bewoners echt slapen nu.
schilder?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
laten we het maar niet over die oostenrijkse schilder hebben
met of zonder make up is dat niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maar kijk eens naar die andere dames. Niet eerlijk om daar mee te gaan vergelijken.
Ik tik alleen wat ik gehoord heb en hoop dat ik het goed onthouden heb en verder zeg ik er niets over.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:30 schreef mario390 het volgende:
maar in en forum topic waar het om somige herkomstlanden
gaat moet mann als witte opletten wat man vor worden typt
dat mann niet als racist genoemt werd
maar ja in oostenrijk hebben mensen van islam toch ook
dingen gemakt anslag en zo,, maar alle zijn niet gleich
Hebben ze die?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:31 schreef C.A.I het volgende:
[..]
plastic zakken (natuurlijk wel bio afbreekbaar) kun je ook veel leuke dingen mee maken misschien een TIP
Dat filmpje komt van een Showbizz YouTube-kanaal, niet van tv.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dit weet ik maar de vrouw is toch
van en tv zender ,de vrouw op de
youtube beeld naast geraldine en de mann
Nope, ook niet nodig, die zijn veeeeeel jonger, daar kan geen berg make up tegenop en hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maar kijk eens naar die andere dames. Niet eerlijk om daar mee te gaan vergelijken.
Gemist omdat ik hier zit te tikken.quote:
ik luister vooralquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gemist omdat ik hier zit te tikken.Zie je wel, mag alleen streams kijken, mis ik zoiets belangrijks.
![]()
![]()
achzo showbizz youtube kanalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat filmpje komt van een Showbizz YouTube-kanaal, niet van tv.
Geen idee, maar denk het niet was het is een Belgische website: https://www.showbizz24.be/quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo showbizz youtube kanal
de tvteam wat ok in utopia was
of niet?
Ik ook en doe ondertussen beetje gamen op mijn pc, rond loeren op het internet of een andere serie kijken gewoon.quote:
nee in utopia was en newsteamquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee, maar denk het niet was het is een Belgische website: https://www.showbizz24.be/
Slaap welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:38 schreef greysbones het volgende:
ik ga er ook vandoor![]()
teveel posts voor vandaag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:38 schreef greysbones het volgende:
ik ga er ook vandoor![]()
teveel posts voor vandaag![]()
![]()
Ja dat weet ik ook wel maar de combi van mijn gedachtegang lijkt me leuk, redactie Big Brother leest vast mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt sws bekend maaar dan nog hebben ze het excuus dat ze moesten kiezen
Geen idee van Utopia, daar ben ik na een paar weken afgehaakt. Herinner me nog wel: Rienk, Lindy, Billy en Ruud.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in utopia was en newsteam
shownieuws geloof ik,maar de
hebben de bewohners ook anders in
krant gezet als het in echt was
nee ik bedoel in de jarenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee van Utopia, daar ben ik na een paar weken afgehaakt. Herinner me nog wel: Rienk, Lindy, Billy en Ruud.
stream 2? neequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:46 schreef Flory het volgende:
Attentie @:Mario390 Vera gaat naar de wc
Okquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel in de jaren
2016- 2019 kwam en team
van shownieuws binnen
Nog niet alles er bij, beetje doseren. Niet al het kruid gelijk verschieten.quote:
Was Peter dacht ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:52 schreef mario390 het volgende:
ja en 1 vent ook achter haar
gedackelt
Nou ik hoop dat ze nog heel veel kruid hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog niet alles er bij, beetje doseren. Niet al het kruid gelijk verschieten.
heb je geloof ik gelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen idee dan, zag alleen een hemd in beeld
Helemaal goed.Pas goed op Mario.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:03 schreef Krambo het volgende:
Alle bewoners slapen en de COS is drukker dan de hele dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst het gesprek met Kitty over de nominaties, welterusten .....
Thanks weer en trustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
We blijven hopen op het blijkbaar onmogelijkequote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:03 schreef Krambo het volgende:
Alle bewoners slapen en de COS is drukker dan de hele dag
Mario gaat niet slapen.quote:
Hoi leave.quote:
Okee,je bent goed bezig .quote:
Een keukenverkoper met sterke verhalen erbij.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:52 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nog wel wat nieuwe bewoners bij komen om de dynamiek te veranderen dan kan het ook ineens leuker worden.
Jij en Spapaars zijn goed bezig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:23 schreef mario390 het volgende:
heb je scanman topic gecheckt??
het is moellijk goede caps te maken
Mariska?quote:
Zal wel een geheime opdracht zijn .. 7 dagen roze pak voor ? euro's.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |