Nee Sercan is Turksquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:15 schreef mario390 het volgende:
ja maar nur de naam,wanneer hij marokanisch
sonst is
Ze lijkt steeds minder rem te hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:15 schreef greysbones het volgende:
vind Kitty wel steeds grover in de mond worden
Nee Marioquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar wanneer de moeder of vater
uit marokko kwamen ?
ze hebben hem en turkse naam
gegeven
ik heb nu al wel 10 keer klote gehoord van Kittyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:17 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze lijkt steeds minder rem te hebben
Ja, een turkse voor- en achternaam,, hahahsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar wanneer de moeder of vater
uit marokko kwamen ?
ze hebben hem en turkse naam
gegeven
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ja, een turkse voor- en achternaam,, hahaha
oke chufi zei uit marokko maarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Mario
hij komt uit Turkije
en zijn ouders ook
ook Chufi kan het fout hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke chufi zei uit marokko maar
ja egal
kitty vind Salar ook knapper dan Tobiasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
hij heb een gatje tussen zijn snor en baard, zegt nawel en hij heeft een mooie mond. Tobias is ook mooi maar Salar is mooier zegt ze.
Ja en Salar zegt ahwww dank jullie wel ik word helemaal verlegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
kitty vind Salar ook knapper dan Tobias
Denk dat ze de reveal van wie op wie gestemd heeft pas in de uitzending gebeurt waardoor het momentum verdwenen is want dan weten wie al moet vertrekken, of bijna, dus geen tijd meer om TV te maken en reuring te schoppen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef C.A.I het volgende:
morgen ipv welke reden de genomineerden zijn genomineerd horen en zien ze welke 2 ratjes hier voor verandwoordelijk waren dus ik verwacht boodschappen spel en drama morgen dus actie reactie en dan de nominatie live uitzending kan niet wachten eindelijk actie !!
wat denken jullie
wat is de herkomst van nawel?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
hij heb een gatje tussen zijn snor en baard, zegt nawel en hij heeft een mooie mond. Tobias is ook mooi maar Salar is mooier zegt ze.
ik vind Salar niet knapperquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en Salar zegt ahwww dank jullie wel ik word helemaal verlegen.
We zullen het zien, is nog niet zo lang bezig, mensen moeten nog los komen. Hopen op meer actie iig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef C.A.I het volgende:
morgen ipv welke reden de genomineerden zijn genomineerd horen en zien ze welke 2 ratjes hier voor verandwoordelijk waren dus ik verwacht boodschappen spel en drama morgen dus actie reactie en dan de nominatie live uitzending kan niet wachten eindelijk actie !!
wat denken jullie
Ik hoop op drama in de live uitzending, maar verwacht morgen overdag echt helemaal niets ....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef C.A.I het volgende:
wat denken jullie
vertelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
zo is dat ... maar dan nog is er een verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |