nee in utopia was en newsteamquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee, maar denk het niet was het is een Belgische website: https://www.showbizz24.be/
Slaap welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:38 schreef greysbones het volgende:
ik ga er ook vandoor![]()
teveel posts voor vandaag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:38 schreef greysbones het volgende:
ik ga er ook vandoor![]()
teveel posts voor vandaag![]()
![]()
Ja dat weet ik ook wel maar de combi van mijn gedachtegang lijkt me leuk, redactie Big Brother leest vast mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt sws bekend maaar dan nog hebben ze het excuus dat ze moesten kiezen
Geen idee van Utopia, daar ben ik na een paar weken afgehaakt. Herinner me nog wel: Rienk, Lindy, Billy en Ruud.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in utopia was en newsteam
shownieuws geloof ik,maar de
hebben de bewohners ook anders in
krant gezet als het in echt was
nee ik bedoel in de jarenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee van Utopia, daar ben ik na een paar weken afgehaakt. Herinner me nog wel: Rienk, Lindy, Billy en Ruud.
stream 2? neequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:46 schreef Flory het volgende:
Attentie @:Mario390 Vera gaat naar de wc
Okquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel in de jaren
2016- 2019 kwam en team
van shownieuws binnen
Nog niet alles er bij, beetje doseren. Niet al het kruid gelijk verschieten.quote:
Was Peter dacht ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:52 schreef mario390 het volgende:
ja en 1 vent ook achter haar
gedackelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |